• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lootus schreef:
    [O MYYY GOOOD, JONGENS IK BEN DIT RPG HELEMAAAL VERGETEN!!! Kan ik nog meedoen? Ik bedoel, weer terug inspringen?]


    [Zal ik Mika naar Elizabeth toesturen en haar excuses aan laten bieden ^-^?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [O ja is goed! (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Waar is Elizabeth?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ieamnd voor Aurrisea?]


    Reality's overrated.

    [Uhm in het park (: ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Mika Isobel Payne

    Chagrijnig liep ik mij kamer in en gooide de deur met een harde klap dicht die vijf straten verder nog te horen was. Die Zayn mocht ik nu al niet, al had hij gelijk maar wilde ik dat absoluut niet toegeven. Het park. Ja, het park. Daar kon ik rustig nadenken. Snel deed ik wat kleren aan. Mijn haar deed ik in een hoge staart en ik zette mijn favoriete zonnebril op. Zuchtend liep ik mijn kamer weer uit, pakte mijn sleutel en deed die in mijn zak. Naar buiten lopend keek ik wat rond. Mooi weer, lekker vroeg. Perfect. Het zou nog niet echt druk zijn, maar dat niemand er zou zijn leek me wel heel erg sterk. Binnen no-time was ik er. Net toen ik op een bankje wilde zitten waar ik zoals gebruikelijk mijn voeten overheen zou slaan, zag ik er Elizabeth op zitten. Ik wilde woedend worden op haar alleen bedacht ik me wéér dat ik fout zat. Ugh, hoeveel ongeluk kon je hebben? Wat stil kwam ik naast haar zitten. 'Eliza?' Ik gebruikte mijn bijnaam voor haar altijd, dus waarom nu niet? 'Het.. Oh, wat is het vreselijk om dit te zeggen. Het spijt me dat ik kwaad werd, dat was nergens voor nodig' mompelde ik, terwijl ik wat wegkeek.

    [Sorry, was even weg [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik kon me maar moeilijk concentreren op het gesprek met Aurrisea omdat Zayn mijn onderrug en ruggegraat aan het kriebelen was. Al vrij snel nam ik afscheid van haar en draaide me weer naar Zayn toe. Nu Mika en Aurrisea het wisten voelde ik me vrijer en beter, al vond ik het nogsteeds niet leuk dat Mika en ik ruzie hadden gemaakt. Ik grijnsde en knikte bij zijn voorstel terwijl de glinstertjes in mijn ogen weer terugkeerde naar waar ze gister avond en vanochtend de hele tijd al hadden gezeten. Ik drukte zacht een kusje op zijn lippen en glimlachte bij het gevoel van zijn hand in de mijne. Het was zo'n klein en schijnbaar onschuldig gebaar, maar het maakte zoveel in me los, zoveel goeds en fijns. Ik kneep even zacht in zijn hand met een glimalch op mijn gezicht voor ik rustig begon te lopen met mijn rugzak op mijn rug en mijn koffertje in mijn vrije hand.


    Bowties were never Cooler

    Elizabeth Amy Michels

    In gedachte staarde ik naar het meertje voor me. Ik staarde er somber na. Mijn hele leven was in duigen gevallen. Mijn beste vriend was homo en ik was verliefd op hem. Mijn beste vriendin haatte me, omdat ik over mijn hele leven heb gelogen en mijn moeder kon enkel bezorgd doen. Een zucht verliet mijn lippen. Ik trok mijn knieën op en beet op mijn lip. Verbaasd keek ik op bij het horen van mijn naam. Mika nam plaats naast me. Haar woorden brachten een klein glimlachje op mijn gezicht. Ik trok haar in mijn armen en knuffelde haar stevig.
    'Het spijt me ook zo erg,' fluister ik schor en voel de eerste traan al stromen. 'Ik zal nooit meer liegen, over wat dan ook.' Ik klemde mijn armen stevig om haar heen. Al snel volgde meer tranen. 'Ik mistte je, er is zoveel dat je hebt gemist in die korte tijd. En ik besef nu pas hoe hard ik je voor alles nodig heb en hoeveel je me hebt gesteund, zonder dat je het zelf wist.' Ik ging recht op zitten en keek haar aan. 'Dank je voor dat.' Ik glimlachte even kleintjes en liet haar los. Ik veegde mijn wangen droog en legde mijn hoofd op haar schouder. Ik nam het hele bankje in beslag, door zo te gaan liggen.
    'Wat heb ik allemaal in jou leven gemist?' Ik heb geen idee hoelang we ruzie hebben gehad, ik weet alleen dat de dagen in elkaar waren overgelopen en dat ik zowel min beste vriendin als beste vriend heel erg mistte. Mijn beste vriend trouwens nog steeds, maar misschien is het beter als ik hem nooit meer zie.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Zayn Malik
    De twinkeling in Liam zijn ogen deed me letterlijk smelten van geluk. Het maakte hem zo prachtig. Het liefst liet ik nu alles staan om hem alleen nog maar te kussen. Hem in mijn armen te nemen en rondjes met hem te draaien totdat we duizelig waren, terwijl onze lippen tegen elkaar plakten. Wat, dat zach ik altijd in films. Er zou een hoop voor nodig zijn om de glimlach die op mijn lippen lach eraf te krijgen. Want deze jongen liet me letterlijk stralen. Ik wiegde zachtjes onze arme heen en weer, terwijl we rustig naar de Starbucks liepen. En het viel me op dat ik niet meer om de seconde om me heen keek, of ik iemand tegenkwam die ik kenden. Ik wist dat mijn onoplettendheid me de kop kon kosten, maar het kon me even niets schelen. Ik was gelukkig met Liam en iedereen mocht het zien. Een onverslaanbaar gevoel, had zich bevestigd in mijn borstkas. Alsof ik alles aan zou kunnen. Ik kon niet wachten om even weg te zijn en ik me helemaal kon focussen op Liam. Hem echt leren kennen en van hem te kunnen genieten, zonder telkens achterom te hoeven kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zag vanuit mijn ooghoek ook een stralende glimlach op Zayn zijn gelaat staan. Hierdoor begon ik alleen maar meer te stralen. Ondanks dat we nu nogsteeds door een van de achterbuurten van London liepen en ik net een slaagse ruzie met mijn zusje had gehad, was ik dolgelukkig. Ook het feit dat Zayn niet meer elke paar seconde schuchtig om ons heen keek hielp daar wel aan mee. Onze armen wiegde licht heen en weer tussen ons in terwijl we richting de Starbucks liepen. Zeker nu ook de twee dames die ik het eerst en het vaakst onder ogen moest komen het wisten en me niet de huid erover vol hadden gescholden, voelde ik me sterker dan ooit. Mika was wel erg boos geweest, maar niet echt over Zayn. Ik had het gevoel dat ik met hem aan mijn zijde onverslaanbaar was. En de gedachte dat dat gevoel de komende tijd toch echt niet weg zou gaan, net als de vlinders in mijn maag die zodra ik ook maar bij hem in de buurt was wild werden, maakte me alleen maar nog vrolijker. Dit alles zorgde ervoor dat ik vrolijk fluitend met hem de Starbucks in liep. "Wat wil je hebben? Dan bestel ik wel en kun jij een tafeltje uitkiezen." Ik drukte nog een kusje op zijn wang en keek toen even rond. In London waren de meesten toch nog vreemden voor me, dus eenmaal uit de buurt van mijn vrienden en familie kon het me nu ook maar weinig schelen wat de buitenwereld van me vond. Ik voelde me geweldig en dat kon niet slecht zijn, toch?


    Bowties were never Cooler

    Abelard ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Alles leek zo opgewekt. Liam zijn gefluit. De zon die door de lichte wolken scheen en mensen leken zowaar vrolijk op straat. Misschien verbeelde ik het me, door mijn eigen geluk. In de Starbucks was het lekker cool en ik keek even naar het bord met drankjes, toen Liam me vroeg wat ik wilden. 'Jave chip Frappuccino.' Besloot ik uiteindelijk. Ik glimlachte bij het kusje op mijn wang en kneep nog even in zijn hand, voordat ik ook zijn koffer overnam en een plaatsje zocht. In de hoek was nog een mooi plekje, waar ook onze koffers niet in de weg zouden staan en ik zetten alles in de hoek. Ik deed mijn rugzak af en nam plaats. Mijn blik ging automatisch weer naar Liam en ik kauwde op de binnenkant van mijn wang, terwijl ik hem in me opnam. Ik kon niet vaak genoeg naar hem kijken.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij weer tegen me sprak. Wat hield ik toch van zijn stem. "Is goed. Ben zo terug." Ik kneep zacht even terug in zijn hand voor ik naar de balie liep. Het was heel rustig in de Starbucks vandaag. Ik bestelde twee Java Chip Frappuccino's, betaalde en wachtte geduldig. Ik leunde tegen de toonbank en keek vanuit mijn ooghoek naar Zayn die in een hoek was gaan zitten met onze koffers. Ik zag hem op zijn wang kauwen en glimlachte een beetje. Zacht beet ik zelf op mijn eigen lip. Wat had ik toch geluk met deze jongen. Ik had nooit gedacht dat ik op een jongen zou vallen en eerlijk gezegd kon ik ook niet zeggen dat ik op een of andere manier zo over andere jongens dacht als over Zayn, meisjes nog wel. Het was alsof ik alleen voor hem gay was. Ik kreeg uiteindelijk ik de drankjes naar me toe geschoven. Ik pakte ze aan en liep ermee naar hem. "Alsjeblieft, meneer." Ik gaf hem een kus op zijn wang en ging toen tegenover hem zitten. Ik nam voorzichtig een slokje en genoot er even van voor ik hem aankeek. "Echt vreemd dat Stranger nog niet heeft gesmst." zuchtte ik voor ik nog een slok nam.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Mijn blik volgde Liam overal. Elke beweging die hij maakte. Hij kreeg de bekers drinken en kwam al snel mijn kant weer op. Ik glimlachte lief naar hem en pakte de beker aan. 'Dankjewel.' Mijn wangen bolde iets bij het kusje op mijn wang en meteen pakte ik Liam zijn hand vast, toe hij tegenover me zat. Rustig nam ik een slok van mijn drinken en keek ik Liam aan. Hij had gelijk. 'Ik vind het allemaal maar raar.' Gaf ik eerlijk toe. Wat nou als het een grap was. Dan zaten we hier een beetje voor niets. Al kon ik dat wel aan zo, met Liam. Ik kauwde zacht op mijn rietje en zuchten zachtjes. Eigenlijk wilde ik wel gewoon op die vakantie nu.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte toen hij mijn hand pakte en dronk rustig van mijn drinken. Het was lekker om zo de ochtend te beginnen. Als dat berichtje van gister een grap was maakte het me eigenlijk zelfs niet uit. Dan zou ik gewoon een tijdje bij Zayn logeren als hij het niet erg vond. Dan waren we alsnog een aantal dagen samen zonder dat vreemden in onze zaken zaten te prikken. Al zou vakantie toch nog wel een stukje beter zijn. Ik keek weg van mijn koffie naar de ravenzwart harige jongen tegenover me die mijn hand vast hield en glimlachte. Deze jongen maakte me compleet. Dat was nog wel het beste aan hem. Hij vulde me zo perfect aan dat hij me dreef om het beste uit mezelf te halen. Ik kneep zachtjes in zijn hand terwijl ik hem met een glimlach en twinkelende oogjes ana bleef kijken.


    Bowties were never Cooler