• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    Vijf onbekende jongens leren elkaar online kennen. Niemand wist ooit iets van elkaars bestaan tot dit bijzondere voorval. De jongens groeien steeds meer naar elkaar toe zonder elkaar persoonlijk te kennen. De raarste dingen durven ze ineens, ondanks het vijf verschillende personen zijn. Van de populairste naar het doelwit van de school. Echt heel hun leven veranderd als een onbekende de jongens nog dichter naar elkaar laat groeien. Dit is door middel van een weddenschap waar de jongens niet onderuit komen. Een spel zonder regels, maar met een gemeen eind. Het spel genaamd liefde. De beste vriendinnen van de jongens proberen hun te helpen om eronderuit te komen. Stiekem proberen ze zo ook de jongens voor hun zelf te winnen. Maar is het wel de goede manier? En willen de jongens dat wel? Wie sluit met wie een weddenschap af? Wie gaat dit winnen?


    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:



    Rollen:
    -Niall James Horan:
    -Louis William Tomlinson: WishingLarry
    -Liam James Payne: KiliOfDurin
    -Harry Edward Styles: quin98
    -Zayn Javadd Malik: Styles
    -Blake Jayson Styles: WisingLarry/ quin98


    De vriendinnen van de jongens

    - Vriend Louis: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Vriendin Harry: Elizabeth ''Lizz'' Amy Michels Lootus
    - Vriendin Zayn: Yasmin Amelia Jones Depay
    - Vriendin Liam: Aurrisea Dawnelle Garcia Maberu
    - Vriendin Niall: Amber Woods Thysia


    Andere mensen: ( Denk hierbij aan broers/ zussen en beste vrienden)
    - Zusje van Liam: Mika Isobel Payne Appa
    - Broertje van Harry/ Stranger: Blake Jayson Styles WishingLarry/ quin98
    - Broertje van Harry: Jim Edward Styles WishingZiall



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - Geen perfecte personage's!
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.



    De koppels voor de weddenschap:

    Blake Styles & Steve Tomlinson
    Harry Styles & Louis Tomlinson
    Zayn Malik & Liam Payne
    Jim Styles & Niall Horan



    Het begin;

    De jongens die hebben weer afgesproken op de vaste site. Iedereen heeft zijn 'partners' gevonden en is daar mee aan de praat geraakt en kennen elkaar door en door. Halverwege het gesprek zal de Stranger ( Blake) komen met het voorstel van de weddenschap. De een gaat erin mee en de andere gaat mee met iets meer moeite. Het was dus het begin voor ze elkaar echt leren kennen. De vriend(innen) van de jongens mogen zelf weten waar ze voor kiezen. De mogen naar de jongens gaan, maar ook iets anders doen.
    Het is eind van de ochtend/ begin van de middag

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 18:55 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Morgen reageer ik weer [: ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Rustig keek ik naar alle bewegingen die Liam maakten. Van hoe hij dronk en zijn glas terug zetten. Zijn motoriek was verfijnt en fijn om naar te kijken. Ik glimlacht naar hem toen hij toen me in zich opnam en kuste hem maar al te graag terug, toen hij zijn lippen op die van mij drukten. Ze waren zo zacht en zoet. Mijn hand gleed af naar zijn gezicht en rustig aaide mijn duim zijn wang. De gevoelend die hun aanwezigheid duidelijk maakte in mijn buik, kriebelde. Liam was de eerste die dit gevoel bij me had kunnen losmaken. Zachtjes en soepel bewogen mijn lippen over die van Liam. Zo kon ik wel voor eeuwig zitten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Appa --> Abelard


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mika Isobel Payne

    Een kort gilletje verliet mijn mond waarbij ik omhoog sprong en me onmiddellijk omdraaide. Het was Aurrisea maar. Ik moest echt leren om niet zo snel te schrikken. 'Oh God, jij bent het. Sorry' zuchtte ik waarna ik eens diep ademhaalde. 'Ik schrik snel' glimlachte ik zwakjes. Bij haar excuses wuifde ik het weg. 'Omdat ik je niet mag betekent niet dat ik niks voor je kan doen. Je was helemaal in paniek. Ik kon moeilijk je buitengooien' grinnikte ik. Bij het zien van haar krullen beet ik op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. Een giechel verliet mijn mond en ik probeerde me in te houden. Al zag ik er 's ochtends meestal zelf niet uit, ik moest om iedereen lachen. Niet een van mijn beste karaktertrekjes. 'Ik heb ontbijt klaargemaakt' glimlachte ik. Hopelijk vond ze pannenkoeken lekker. Ik liep naar de tafel toe en gebaarde naar alles wat erop stond. Alles om ook maar één pannenkoek werkelijk goddelijk te maken, en natuurlijk de stapel zelfgebakken pannenkoeken. De glazen sinaasappelsap stonden bij de borden en ik had het bestek netjes aan de goede kanten gelegd.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Net nadat omze lippen elkaar hadden gevonden voelde ik zijn hand op mijn wang. Mijn huid eronder tintelde helemaal terwijl het gevoel in mijn buik me overweldigde. Dit voelde zo prettig. Mijn ene hand lag nog op mijn schoot, maar de andere liet ik voorzichtig in zijn haren glijden. Het voelde net of onze lippen voor elkaar gemaakt waren, zo soepel en perfect bewogen ze over elkaar en pasten ze ook op elkaar. Dit mocht van mij echt nog tot in de eeuwigheid duren. Nou en, vakantie. Dit hier op de bank was ook al heerlijk. Wat kon er nou beter zijn? Ik bewoog een beetje naar hem toe. Onze ouders zouden nog een grote hobbel worden, maar daar hoefden we echt nog niet overna te denken. Daarvoor was die vakantie dan wel weer prettig. Gewoon even samen zijn en uitwerken hoe dit ging werken zonder dat er anderen in rotzooiden.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik dacht niet dat ik ooit nog tevreden zou zijn met de lippen van iemand anders. In dit stadium van verliefdheid dacht ik sowieso nooit meer genoegen te nemen met iemand anders. Maar dat was mijn hart dat sprak, dat nu volliep van de jongen tegenover me. Maar ik wist, dat als ik straks mijn ouders met hem doorstaan zou hebben, hij echt de waren was. Want hij zou de enige zijn. Dat het veelte vroeg was om dat te denken wist ik. Maar alles in deze relatie was veel te vroeg. Behalve wat seks betrof, maar dat was weer een ander verhaal. En daar zouden we net zo lang mee wachten, totdat Liam er klaar voor was. Wat volgens mij nog jaren kon gaan duren. Hij kwam iets dichterbij, waardoor ik automatisch op zijn onderlip beet. Totdat ik het zelf doorhad en ik snel losliet. Ik drukte nog wen kusje op zijn lippen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Met het gevoel wat zijn lippen me nu gaven snapte ik niet hoe ik ooit gelukkig had kunnen zijn met degenen voor hem. Het was de hondsdolle verliefdheid, dat wist ik ook wel ergens diep in mijn hoofd, en ook dat die waarschijnlijk over tijd minder zou worden, maar toch hoopte ik dat dat nooit zou gebeuren. Het was allemaal zo rap gelopen, maar ik was wel blij dat we het nu wat rustiger aan deden, zodat ik het nog bij kon benen. Toch was ik dolgelukkig dat het zo was gelopen, hoe onzeker alles voor ons tweeen in de toekomst ook was. Ik ging iets dichter bij hem zitten, gewoon om dichter bij hem te zijn. Ik voelde zijn tanden in mijn onderlip. Ik tikte zacht met mijn tong tegen zijn bovenlip en toen was hij weg. Ik kuste hem kort terug toen hij nog wel een kusje op mijn lippen drukte. Ik ging langzaam aan weer rechtop zitten en opende mijn ogen. "Zal ik je zo helpen met de afwas? Dan kunnen we erna gaan douchen, aankleden en inpakken." Begrijp me niet verkeerd, ik wilde echt niet weg, maar een douche en schone kleren waren wel prettig na zo'n nacht en inpakken zou toch wel moeten. Ook zou ik een a twee dames onder ogen moeten komen, waar ik misschien nog wel erger tegenop zag dan hem verlaten.


    Bowties were never Cooler

    [Llamarmy --> KiliOfDurin]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Als ik niet zo snel had gehandeld, had ik nu meer gehad dan enkel een kus. Maar ik was daar voor het eerst ook tevreden mee. Ik streelde glimlachend Liam zijn wang en kon het niet laten nog een kusje op zijn lippen te drukken. Ze waren haast verslavend. En ik kuste hem toch echt liever dan dat ik een sigaret opstak. Ik had het echt nog nooit zo zwaar te pakken gehad. Nog even en ik zou stoppen met roken. Al was ik nu aardig op weg, want ik had tot nu nog niet eens gedacht aan een hijs. Ik schudden mijn hoofd snel. 'Ik heb een vaatwasser. En dat komt wel als jij thuis je spullen gaat pakken.' Al zat dat er nu wel aan te komen. Ik zuchten zachtjes en liet mijn handen in mijn schoot vallen. Toch knikte ik. Ondanks dat ik er geen zin in had, het was voor een goed doel. Want straks zouden we met zijn tweetjes, wisten wij veel waar, zitten en genieten van onze vakantie.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik glimlachte terug naar hem. Wat was hij toch leuk. Hopelijk zouden mijn ouders zien hoe compleet verzot ik op hem was en ons met rust laten. Maar daar hoefde ik me nu nog geen zorgen om te maken. Eerst straks lekker op vakantie met deze bink hier voor me. Ik kuste hem even zacht terug. Hij was echt heel verslavend, vooral zijn lippen. Toen ik uiteindelijk dan toch weer rechtop zat vroeg ik of ik moest helpen afwassen, maar uit zijn antwoord uitmakend had hij blijkbaar een afwasmachine dus hoefde het niet. Ik zuchtte licht toen ik eraan dacht dat ik toch weg zou moeten. Gelukkig was het maar voor eventjes, maar toch. Ik bleef liever bij hem. Straks zouden we gezellig samen op vakantie gaan. Ik glimlachte al bij de gedachte. "Zal ik Stranger anders een bericht sturen met de vraag wat we mee moeten nemen?" Waarschijnlijk werden het gewoon spijkerbroeken en t-shirts, maar goed. Zolang we niet wisten waar we heen gingen wist ik niet of ik een zwembroek en/of korte broek mee moest nemen, of een jas. Dat was altijd wel handig te weten. Ik haalde een hand door mijn haren en glimlachte naar hem. We gingen straks samen op vakantie. Een echte vakantie. Het was moeilijk te behappen, maar echt waar.


    Bowties were never Cooler

    Aurrisea Dawnelle Garcia

    Mika schrikt als ik binnen kom. Ik frons even mijn wenkbrauwen, maar reageer er verder niet op.
    "Omdat ik je niet mag betekent niet dat ik niks voor je kan doen. Je was helemaal in paniek. Ik kon moeilijk je buitengooien," wuift ze mijn bedankje en ik knik.
    Bij het zien van het ontbijt bedank ik Mika weer en ga dan zitten. Ik haal weer een hand door mijn haar. In de hoop dat het er wat beter uitziet. Maar ik weet dat het niet zo is, waarschijnlijk zie ik er alleen maar meer uit als een misvormde hamster. Ik pak het bestek op en begin te eten. Netjes, ik heb wel manieren. Al is dat niet altijd even duidelijk. Het glas sinaasappelsap drink ik in één keer leeg, ik had dorst. Dat heb ik altijd als ik wakker word. En zeker na een avond als gisteren.


    Reality's overrated.

    Mika Isobel Payne

    Ik maakte me lichtelijke zorgen over Liam. Ik snapte waarom ie gisteren niet thuis was, maar hij had geen bericht gestuurd of wat. Of ik had het niet ontvangen. Ook ik at netjes, maar ik was gewoon te kinderachtig om geen gezichtje op mijn pannenkoek te maken met aardbeien en Nutella. 'Je maag pakken wat je wilt' Ik zette een klein glimlachje op, niet echt gemeend. Gewoon beleefd zijn was al te veel moeite. Zuchtend besloot ik maar Liam een berichtje te sturen. Waar ben je en waarom ben je niet thuis gekomen? Ik zit nu te ontbijten met Aurrisea, kom je zo? x M. En verzenden. Toen bedacht ik me opeens dat ik echt een baantje moest gaan zoeken. De wonden van gisteravond brandden gewoon en jeukten. Maar ik mocht niet krabben, dat wist ik. 'Ik ben even het verband verschonen' meldde ik aan Aurrisea, waarna ik opstond en naar de keuken liep. Snel haalde ik uit een keukenlaatje verband. Zo begon ik met het afwikkelen om mijn arm. Het zag er wat minder erger uit, maar het deed pijn alsof het tien keer erger was. Een nieuw stuk verband knipte ik af, wikkelde om mijn arm en plakte er een pleister op zodat het niet los ging. Het blauwe oog was nu nog donkerder geworden en viel extra op. De snee in mijn lip deed ik pijn, maar dat zou vanmiddag wel weer een heel stuk minder zijn en over een dag was het toch genezen. Een beetje stil kwam ik weer terug en ging op de stoel zitten. Tussen het eten door speel ik maar wat met mijn vlecht.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Zayn Malik
    Ik ging met mijn hand door mijn warrige haar, maar door een plotse gaap, sloeg ik hem snel voor mijn mond. Ik trok mijn neus even op en zuchten. Liam stelde voor Stranger te sms'en en ik knikte. 'Dat is misschien wel handig.' Ik krabbelde even over mijn kin, waar al weer lichte stoppels te voelen waren. Ik zou me straks zeker maar scheren. Maar voor nu moest ik genieten van Liam. Glimlachend keek ik hem aan. Hoe langer ik naar die jongen keek, hoe knapper hij leek te worden. Ik drukte een klein kusje op zijn neus en ik trok de kraag van zijn blouse goed, omdat deze was omgevallen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Liam Payne
    Ik zie hem gapen en glimlachte. Dat was echt heel erg schattig. Zelf moest ik nu ook gapen. Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en schudde erna eventjes mijn hoofd voor ik weer normaal zat. Ik stelde voor Stranger te smsen en hij heel het goed te vinden. Ik glimlachte en drukte een kusje op zijn wang. Ik voelde lichte stoppels onder mijn lippen. Zelf zou ik ook wel weer stoppels hebben, maar het kon me nu vrij weinig schelen. Ik viste mijn mobiel uit m'n zak en begon rustig te typen. Hey, krijgen we nog details over de vakantie, of niet? Anders is het vrij lastig inpakken. L Ik wilde net op verzenden duwen toen ik zijn lippen op mijn neus voelde. Ik glimlachte en keek hem even aan. Elke keer dat ik naar hem keek leek hij knapper te worden. Ik verstuurde het bericht en rekte me uit. Opeens begon mijn mobiel te trillen. Die was snel. Maar toen ik keek was het niet Stranger maar Mika. Ik las snel het bericht en zuchtte. Al was ik wel erg blij dat ze Aurrisea niet de tent uit had gevochten. Hey. Ik ben bij Zayn thuis. Hier ben ik ook blijven slapen. Ik kom zo naar huis ja en dan krijg je ook uitleg. X L Ik stopte dan mijn mobiel weer weg. "Wat wil je nog doen voor ik naar huis moet?" Ik had echt geen zin, maar het zou wel moeten voor een groter goed.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik
    Ik nam elk stukje van Liam zijn gezicht in me op, terwijl hij Smste. Mijn vingertoppen gleden over zijn wang, af naar zijn nek. De moedermelk die daar zat, was me eigenlijk nog niet eens eerder opgevallen. Maar het had wel wat. Wel bij Liam tenminste. Ik drukte een kusje op zijn neus, toen hij klaar was en keek hem glimlachend aan. Maar voor ik ook maar iets kon zeggen, trilde zijn mobiel. Stranger was ook snel. Ik liet Liam reageren en pakte zelf mijn glas van tafel om het laatste beetje op te drinken. 'En, weet je het al?' Vroeg ik, toen hij klaar was. Ik wilde ook wel graag weten wat nou precies het plan was en wat ik allemaal in moest pakken. 'Wat wil je nog doen voor ik naar huis moet?' Ik zuchte zachtjes. Bijna wilde ik zeggen dat ik wel even heel snel zou douchen en mijn spullen zou pakken en ik meekon. Zodat ik hier niet in mijn uppie hoefde te wachten tot Liam klaar was. Daarbij had hij zijn zusje en die vriendin die bij hem thuis zaten en dus zou het vast nog langer duren. Hij moest afscheid nemen. Niemand die mij zou missen, als ik weg was. Maar ik stelde het niet voor. Wetend dat het vast stom zou zijn en teveel tijd in zou nemen. 'Je heel veel kusjes geven.' Grijnsde ik, terwijl ik zachtjes mijn lippen op die van hem drukten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''