• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles
    Nog voor ik de kans had dat te doen, trok Louis ook zijn eigen shirt over zijn hoofd. Een heel klein pruillipje liet ik zien en tikte heel zacht op zijn neus. Toch verscheen al snel weer een lieve glimlach op mijn gezicht. Wetende dat het op dit moment alleen maar draaide om Louis en mij. Dat sommige dingen blijkbaar dus wel werkelijkheid konden worden.
    Louis drukte een kusje in mijn nek en zoog het bloed omhoog, waardoor ik op mijn lip beet. Dat was om rare geluiden binnen te houden, want ik kende mezelf onderhand wel. Mijn vingers gleden weer over zijn hand terwijl mijn ogen hun bekende twinkeling weer terug kregen. 'Lou, is gewoon heeeeeeel erg leuk.' Grinnikte ik zachtjes en uit het niets.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry beet even op zijn lip, waarschijnlijk om een kreun binnen te houden. Zijn vingers gleden over mijn hand en er kwam een bekende twinkeling in zijn ogen.
    'Lou is gewoon heeeeeeel erg leuk,' grinnikte hij zachtjes, uit het niets.
    Ik lachte even om zijn onverwachte opmerking. 'Hazz is gewoon nog heeeeeeel erg veel leuker,' imiteerde ik hem.
    Ik pakte Harry's polsen vast en draaide ons vliegensvlug om, zodat ik nu boven op lag. Daarna keek ik Harry grijnzend aan, voor ik zijn broek naar beneden trok.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis lachte even, om hoogstwaarschijnlijk mijn onverwachte opmerking. Daardoor kreeg ik een onschuldig grijns op mijn gezicht.
    'Hazz is gewoon nog heeeeeeel erg veel leuker,' imiteerde hij me. Iets waardoor ik mijn hoofd weer schudde. 'Boo is het aller aller aller aller allerleukste.' De toon gaf al aan dat de jongen er niet op in hoefde te gaan, want dat had toch geen effect.
    Louis pakte mijn polsen vast en draaide ons vliegensvlug om, zodat hij nu boven op lag. Daarna keek hij me grijnzend aan en voor ik kan knipperen trok Louis mijn broek al naar beneden. Heel even keek ik hem verbaasd aan voor ik mijn vingers achter zijn riem haakte, in plaats van deze los te maken. Ik trok hem vervolgens dichter naar hem toe, om nog een kusje op zijn lippen te planten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry leek heel even verbaasd door mijn actie, maar haakte toen zijn vingers achter mijn riem, in plaats van dat hij deze losmaakte. Hij trok me dichter naar zich toe, op me daarna nog een kusje te geven.
    Van de misselijkheid die ik eerder had vandaag was niks meer te merken, die was volledig weggetrokken.
    Harry lag nu in alleen zijn boxer onder me. Ik gaf een kusje op zijn neus en glimlachte. Die glimlach veranderde al snel in een plagerige grijns toen ik met mijn vingers langs zijn lies streelde.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis gaf een kusje op zijn neus en glimlachte. Die glimlach veranderde alleen al snel in een plagerige grijns toen hij met zijn vingers langs mijn lies streelde.
    Een zachte kreun kwam daardoor toch tussen mijn lippen door. Mijn vingers klemde zich deze keer wel om zijn riem, om deze los te maken. Gevolgd door zijn broek waarna ik deze naar beneden trok.
    Heel onschuldig keek ik de jongen boven me aan voor ik iets omhoog, mijn lippen gewoon weer op de zijne drukte en mijn vingers over zijn huid liet glijden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson
    Harry kreunde zachtjes, wat de grijns op mijn gezicht nog groter deed worden. Dit keer maakte hij mijn riem wel los, waarna mijn broek naar beneden werd getrokken. Hij kijk me heel onschuldig aan toen hij zijn lippen weer op de mijne drukte en zijn vingers over mijn huid liet glijden. Ik tikte met mijn tong tegen zijn onderlip om toestemming te vragen en woelde met beide handen door zijn zachte, naar shampoo ruikende, krullen.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    De grijns bij Louis op zijn gezicht werd alleen maar groter en daardoor verscheen er bij mij ook automatisch een op mijn gezicht verscheen. Zo slecht ik me net voelde, hoe goed, of hoe veel beter, ik me nu voelde. Volgens mij kon Louis gewoon alles voor elkaar krijgen bij mij.
    Ik grijnsde tegen zijn lippen aan, en zijn tong tikte tegen mijn onderlip. Ik opende mijn mond en al snel waren onze tongen verwikkeld in een vurig liefdesspel. Zijn handen voelde ik door mijn krullen gaan terwijl de mijne langzaam iets afzakte. Waarna mijn vingers over zijn liezen trippelde.
    Dit was eigenlijk best vreemd als je erbij stilstond, maar het kon me niets schelen. Op dit moment was Louis het enige wat telde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry opende zijn mond, waarna onze tongen een passioneel spel begonnen te spelen. Zijn handen zakte iets af, waarna zijn vingers over mijn liezen bewogen.
    'Hazz...' begon ik, waarvoor ik even mijn lippen van de zijne haalde. Een seconde geleden wist ik nog precies wat ik wilde zeggen, maar het leek wel alsof mijn hoofd in een keer leeg was. 'Laat maar,' mompelde ik dus maar en drukte mijn lippen weer tegen die van hem.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Hazz...' begon Louis, waarvoor hij even zijn lippen van de mijne haalde.
    Ik keek hem met een schuin hoofd aan, als teken dat ik luisterde. 'Laat maar,' mompelde hij waardoor ik heel even verward keek, maar toen mijn schouders ophaalde.
    Ik liet me weer achterover op het bed vallen terwijl ik de jongen meetrok en niet veel later zijn lippen op de mijne voelde. Iets wat zorgde dat een glimlach niet onopvallende bleef.
    'Ik hou van je, Boo.' Murmelde ik tegen zijn lippen aan. De woorden had ik zo vaak tegen de jongen gezegd, maar het was altijd vriendschappelijk geweest en nu zat er toch ook wel wat meer achter.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry keek me even verward aan, maar haalde toen zijn schouders op. Hij liet zich weer achterover op het bed vallen, terwijl hij mij met zich mee trok waardoor onze lippen weer op elkaar belandde.
    'Ik hou van je, Boo,' murmelde hij tegen mijn lippen aan. Hij had het al vaak gezegd, maar meestal was het vriendschappelijk. En hoe het ook bedoeld was, het zorgde altijd voor een glimlach op mijn gezicht, die deze keer ook niet achterwege bleef.
    'Ik hou ook van jou, lieve Hazzabazza,' murmelde ik terug. Ik pakte zijn hand beet en kneep er even in, om mijn woorden wat kracht bij te zetten.


    "Family don’t end in blood”

    [Ik ga morgen, 26 juli, op vakantie t/m 9 augustus. Het is nog onzeker of ik wifi heb, maar iemand anders mag Louis wel zolang besturen.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    'Ik hou ook van jou, lieve Hazzabazza,' murmelde Louis terug. Hij pakte mijn hand beet en kneep er even in, om zijn woorden wat kracht bij te zetten.
    Mijn glimlach werd alleen maar breder. Tenminste voor zover dat nog mogelijk was.
    Ik wist niet wat deze jongen met me deed, maar sowieso was het iets wat andere mensen echt niet voor elkaar konden krijgen. Al had ik sinds het begin een aparte band met hem.
    ik drukte nog een kusje op zijn lippen, waarna ik deze langzaam liet afzakken naar zijn nek, om daar verder te gaan. De vingers van mijn vrije hand trippelde ook over zijn huid. Deze vonden ook weer langzaam een weg naar beneden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry's glimlach werd nog breder, voor zover dat mogelijk was. Hij drukte nog een kusje op mijn lippen, waarna hij deze langzaam af liet zakken naar mijn nek, om daar verder te gaan met kusjes op mijn huid te drukken. De vingers van zijn vrije hand bewogen ook over mijn huid heen, steeds verder naar beneden.
    Ik kreunde zachtjes en liet mijn hand ook naar beneden afdwalen. Vlak boven zijn boxer stopte ik, waarna ik met slechts een vinger langs de elastieken rand ervan gleed.


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis kreunde zachtjes waardoor een ik zachtjes tegen zijn huid aan giechelde, maar al snel hield ik mijn adem in. Dat kwam doordat zijn hand ook naar beneden afdwaalde. Vlak boven mijn boxer stopte Louis, waarna hij met slechts een vinger langs de elastieken rand ervan gleed.
    Toch was dit al genoeg om te zorgen dat een gesmoorde kreun mijn mond verliet. Ik nam zijn huid zachtjes tussen mijn tanden terwijl ik deze keer met een enkele vinger bijna onmerkbaar over zijn boxer. Als hij het zo wilde spelen, kon hij het zo krijgen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Na mijn zachte kreun giechelde Harry zachtjes tegen mijn huid aan, maar ook hij kon een kreun niet inhouden toen ik met mijn vinger langs zijn boxer bewoog. Dit zorgde bij mij dan ook weer voor een grijns.
    Harry nam mijn huid zacht tussen zijn tanden en ging met ook een enkele vinger over mijn boxer. Ik gromde even, dit was niet te bedoeling. Ik wilde Harry frustreren, niet door Harry gefrustreerd worden. Ik haakte mijn vingers over de rand van zijn boxer en trok deze toen tergend langzaam naar beneden.


    "Family don’t end in blood”