• 5 Meisjes en One Direction hebben een ziekte. Ze zijn naar allemaal dokters geweest, maar niemand wist wat ze precies hadden. Er was geen link te leggen tussen een benkende ziekte. Sommige dachten dat het mixen waren van ziektes, maar het bleek allemaal te lastig te zijn. De doktoren besloten deze 10 kinderen in een gebouw te stoppen om ze vaker te kunnen onderzoeken.


    Welke ziektes zullen ontdekt worden? Wie zullen er uit het gebouw kunnen komen?
    Welke relaties zullen er ontstaan?
    Wat zal er gedaan worden aan de ziektes?
    We zullen het zien...

    Jongens:
    ~ Harry Edward Styles - WishingLarry
    ~ Louis William Tomlinson - Makeilon
    ~ Niall James Horan - MYxLoubear
    ~ Liam James Payne - Bryonyelle
    ~ Zayn Javadd Malik - Abelard


    Meisjes:
    ~ Briar Aileen McLaggen ~ 17 ~ After (vakantie)
    ~ Skylar Ohndrea Valencia ~ 18 ~ Hurtedheart
    ~ Alexandra Caterine Romano ~ 18 ~ Malino
    ~ Sofia Grace Flynn ~ 18 ~ Fericire (kamp)
    ~ Lucille Maya Owers ~ 17 ~ Karmin


    BEGIN:
    De 10 kinderen worden wakker in het gebouw. Hoe ze er gekomen zijn weten ze niet. Hun spullen staan in hun kamers. Er zijn 2 kamers: Een jongenskamer en een meisjeskamer. Op de deur hangt een rooster. Ze mogen vrij ronlopen in het gebouw, maar voor andere locaties moeten ze toestemming vragen. Er is een aula(waar ze ook eten), een tuin, hun kamers, en een kantoor waar verder kamers achter zitten. Ze mogen niet in het kantoor komen zonder toestemming of als ze niet op het rooster staan. Hier word een paar minuuten onderzoek gedaan(anders kan hij/zij misschien niet reageren).
    (Ik kan iets vergeten zijn hoor :$)


    ROOSTER:
    -9:30 Ontbijt (Div. broodjes, beschuitjes, crackers, beleg, croissantjes, etc.)
    -Vrije tijd
    -12:00 Middageten(Hetzelfde als het ontbijt + Ei, bacon, tosti, soep, etc.)
    -Vrije tijd
    -14:00 1. Harry E. Styles, 2. Louis W. Tomlinson, 1. Briar A. McLaggen, 2. Skylar O. Valencia naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -15:00 3. Niall J. Horan, 4. Liam J. Payne, 3. Alexandra C. Romano, 4. Sofia G. Flynn naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -16:00 5. Zayn J. Malik, 6. Harry E. Styles, 5. Lucille M. Owers, 6. Briar A. McLaggen naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -18:00 Avondeten (Elke dag verschillend. Vandaag: Gebakken aardappelen, sauzen, rijst, soep, gehaktballen, speklapjes. Toetje: Vanilleijs met chocoladesaus en slagroom)
    -Vrije tijd
    -20:00 7. Louis W. Tomlinson, 8. Niall J. Horan, 7. Skylar O. Valencia, 8. Alexandra C. Romano naar het kantoor, de rest vrije tijd
    -Vrije tijd
    -23:00 Alle lichten uit, iedereen in zijn/haar bed in zijn/haar eigen kamer.

    ( de eerste twee die samen onderzoch worden zijn Harry en Briar, de tweede 2 louis en skylar, etc. Let op! De duos wisselen! )
    De regels zijn vanzelfsprekend, als er toch iets gebeurt wordt het vermeld.

    LET OP! Valt er iemand flauw? Heeft iemand ineens pijn? O.i.d, roep een begeleider, ze lopen overal.

    Als de mensen in het kantoor komen hebben ze eerst een praatje met de directrice: Mevr. Van Seggeren. De eerste jongen en het eerste meisje worden apart meegenomen naar de onderzoekskamer(s) en de andere 2 blijven even achter. Soms moeten de 1e/2e 2 samen en soms apart. Nu moeten ze eerst samen. Als de 1e 2 mensen klaar zijn en toestemming hebben mogen ze weer weg en hebben ze vrije tijd. De 2e 2 mensen worden ook onderzocht, en kunnen na toestemming ook weer weg en hebben ook vrije tijd.

    (Vragen? Graag! Ik vergeet snel dingen...)

    ONE DIRECTON BESTAAT!!!

    VEEL PLEZIER!!! :)

    TIJD: 15:00 uur, HARRY, LOUIS, BRIAR EN SKYLAR KOMEN TERUG VAN DE ONDERZOEKSKAMERS.

    [ bericht aangepast op 25 sep 2013 - 21:23 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Harry Styles
    Louis gromde even, want dit was waarschijnlijk niet zijn bedoeling. Hij wilde mij frustreren en het moest niet andersom. Hij haakte zijn vingers over de rand van mijn boxer en trok deze toen tergend langzaam naar beneden.
    Waarschijnlijk had de jongen nu wel zijn zin, want een gefrustreerde grom verliet mijn mond. Deze werd gesmoord door zijn huid, maar was nog steeds duidelijk hoorbaar. Dit ging echt nog eens iets worden. 'Loueehh' verliet zeurend mijn mond terwijl ik zachte kusje in zijn nek drukte en heel langzaam een weg naar beneden maakte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Een gefrustreerde grom verliet Harry's mond. Al werd hij gesmoord door mijn huid, hij was nog steeds duidelijk hoorbaar.
    'Loueehh,' zei hij zeurend terwijl hij zachte kusjes in mijn nek drukte en een weg naar beneden maakte.
    Inmiddels zat zijn boxer op zijn bovenbenen, waarna ik hem -dit keer wel wat sneller- helemaal uittrok. De jongen lag nu naakt onder me. Ik ging ietsjes meer op hem liggen en schuurde met mijn geslachtsdeel, die bij mij nog wel onder een boxer zat, langs de zijne.

    [This is awkward.]


    "Family don’t end in blood”

    [Paynez went Maberu.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 20:57 ]


    Reality's overrated.

    (Ik ben straks 2 ongeveer weken op vakantie, maar waarschijnlijk wel wifi...ja......:$)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Veel te lang geleden alweer, ik zal nu reageren.]


    Reality's overrated.

    Niall:

    Hij knikt en grijpt vlak daarna de stoel vast. Ik weet niet mega veerl, maar ik snap dat dat niet goed is. 'Ik weet zelf we wat ik het best kan doen' snauwt hij opeens. Ik slik even en mijn ogen volgen Liam die terug naar de kamer loopt. Wat heb ik gedaan? Zal ik achter hem aangaan? Ik weet niet of het verstandig is, maar ik wil wel weten wat ik heb gedaan. Ik loop onzeker richting de kamer. voor de deur beginnen er weer stemmen: Niet doen! Het heeft toch geen nut! Waarom zou hij jou vergeven?. Ik negeer ze en open de deur voorzichtig. Om het hoeje zie ik Liam. 'L-Li?' vraag ik zacht. Je kan nu nog ga-! 'Acht houd je mond!' roep ik boos tegen de stem. Dan richt ik me weer op Liam, de stemmen negerend. 'Niet jij hoor' verbeter ik.


    Liam James Payne

    "L-Li?" vraagt de stem van Niall als ik het geluid van een zacht opengaande deur heb gehoord. Ik geef geen kik en zit nog steeds met mijn schouders gebogen en mijn hoofd in mijn handen. "Ach, houd je mond!" roept Niall ineens. Verschrikt kijk ik op en ik barst in tranen uit. "Niet jij hoor," zegt Niall dan.
    Maar dat is al te laat, ik huil en ben ineens helemaal depressief. Stemmingsbuien, zo kan je het noemen. Ik sta op en loop wankelend door de kamer. Witte vlekjes dansen voor mijn gezichtsveld. Een dronken aap, zo voel ik me. Dan zak ik door mijn benen en lig trillend te stuiptrekken op de grond.
    Zowel fysiek als lichamelijk. Alles doet me gewoon zoveel pijn.


    Reality's overrated.

    Harry Styles
    Mijn lippen zakte steeds verder af naar beneden tot het moment dat de jongen mijn boxer, die inmiddels op mijn bovenbenen zat, wat sneller helemaal uittrok. Daardoor keek ik met onschuldige oogjes op, om vervolgens mijn lippen weer op de zijne te plaatsen.
    Mijn lippen verving ik door mijn vingers die over zijn huid trippelde en uiteindelijk bleven haken achter de rand van zijn boxer. Door zijn actie verliet een gesmoorde kreun mijn mond waarna ik hem nog iets dichter naar me toetrok.

    ( Jup)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry kijkt me onschuldig aan zodra ik zijn boxer heb uitgetrokken, om daarna zijn lippen weer op de zijne te drukken.
    Zijn lippen werden door zijn vingers vervangen, die over mijn huid trippelde en bleven haken achter de rand van mijn boxer. Hij kreunde gesmoord door mijn actie en trok me nog dichter naar hem toe.
    Ik pakte zijn handen beet en duwde ze naar beneden, waardoor mijn boxer vanzelf meeging.
    Toen die ver genoeg afgezakt was, trok ik hem helemaal uit, waardoor we beiden helemaal naakt waren.

    [Bah, en dan te bedenken dat ik hier in een openbare ruimte zit.]


    "Family don’t end in blood”

    Harry Styles
    Louis pakte mijn handen beet en duwde ze naar beneden, waardoor zijn boxer vanzelf meeging.
    Toen die ver genoeg afgezakt was, trok hij hem helemaal uit, waardoor we beiden helemaal naakt waren. Ik kon een kleine grijns niet onderdrukken waarna ik met mijn tong tegen zijn onderlip tikte voor toestemming.
    Ik wist echt niet wat die jongen met me deed, maar het kon nooit gezond zijn. Zoveel gevoelens maakte dit alleen al bij mij los en daar werd met de aanraking erger.

    (HAAHAHAHAHAA )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ( WhiteToms -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Op Harry's gezicht verscheen een kleine grijns, waarna hij met zijn tong tegen mijn onderlip tikte. Die toestemming gaf ik hem meteen.
    Deze jongen deed iets met me. Iets wat niet normaal was, een gevoel dat niet normaal sterk was. Maar tegelijkertijd ook zo ontzettend goed voelde. En het werd steeds erger naarmate de tijd verstreek terwijl ik Harry's aanrakingen voelde.
    Eigenlijk heb ik me lange tijd niet zo goed gevoeld, wat ook kwam door mijn ziekte. Ik wou dat ik me voor altijd zo kon voelen, dat de ziekte altijd wegbleef en dat Harry en ik altijd samen waren.
    'Hazz, I love you,' fluisterde ik zachtjes en streelde vertederd over zijn wang bij het zien van zijn prachtige groene ogen, wat hem in combinatie met de bruine krulletjes tegelijkertijd ook heel schattig maakte.


    "Family don’t end in blood”

    Louis Tomlinson
    Ik was tot over mijn oren verliefd op deze jongen. De jongen die mijne beste vriend was, maar heel stiekem had ik altijd gewild dat het ooit meer kon worden. Sinds het begin dat ik hem zag, wist ik dat het iets speciaals was, al kon ik het een hele lange tijd voor mezelf en de andere ontkennen. Uiteindelijk ging het echt niet meer, want de aanraking en de hele omgang met elkaar, was zo anders.Mijn vermoedens werden inderdaad werkelijkheid.
    Nu nam ik dan ook gebruik van het moment, want wie wist voor hoelang het zou gaan duren. Het liefste wilde ik natuurlijk dat het voor altijd zo zou blijven.
    Mijn wangen kleurde lichtelijk rood bij de woorden van Louis. 'I love you too, Boo.' fluisterde ik net zo zachtjes terwijl ik niets anders kon dan terug staren in de blauwe ogen van de jongen. De jongen die mijn hart had gestolen. Heel langzaam kwam ik weer iets omhoog, om vervolgens kusjes in zijn gezicht te planten. 'Dat zal ook altijd zo blijven.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Louis William Tomlinson.
    Harry's wangen kleurde lichtrood nadat ik mijn woorden uitsprak. 'I love you too, Boo,' fluisterde hij als antwoord.
    Langzaam kwam hij wat omhoog, om kusjes in mijn gezicht te drukken. 'Dat zal ook altijd zo blijven,' vervolgde hij.
    Ik keek hem een beetje onzeker aan. 'I hope so.'
    Ja, ik was bang hem te verliezen. Zoals ik wel vaker snel bang mensen te verliezen die me dierbaar zijn. Maar bij Harry is het nog erger. Ik zou gewoon niet meer weten wat ik zonder hem zou moeten.

    [Licorne ----> Mouek]


    "Family don’t end in blood”

    (Whoops sorreh :$ )
    Niall Horan:

    Met verbaasde maar vooral schuldige ogen kijk ik naar de huilende Liam en zijn acties. Hij staat op, wankelt en zodra hij op de grond zakt met stuiptrekkingen kniel ik meteen bij hem neer. Wat moet ik nu doen? En komt dit allemaal door mij? Oh god... Het is ook heel apart om zoiets te zien, ik heb zo'n medelijden met hem. Met trillende handen probeer ik zijn schouders te pakken en draai hem zo zodat hij me aankijkt. 'Li? Het s-spijt me zo! Li? Rustig m-maar het komt wel goed eneeh' verder kom ik niet. Ik weet gewoon totaal niet wat ik moet doen. 'Liam je bent sterk, je kan dit aan!' Voeg ik er aan toe. Wat heb ik gedaan...nee echt wat heb ik gedaan?


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Beanies & Mouek, moet ik jullie uit jullie lijden verlossen en ze naar het kantoor sturen? (Slecht dat ik dat nu pas verzin...)
    :$


    Gotta get, gotta get out of my head <3