• Y'all know ;)

    Emma -> niallsister
    Niall, en dat ene kutwijf dat zo nodig een naam moest hebben: emily (niks persoonlijks ;) )-> irishnialler
    Violet? -> hazzakins
    Rhine -> After
    Louis, harry, liam, zayn, katie, jack(r.i.p. Neee niet rusten. Die!!), begeleiders, extra's etc. -> MYxLoubear

    1 regel:
    TROLOLOLOLOLOLOLOLOL

    [ bericht aangepast op 10 juli 2013 - 19:49 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Wat bedoel je? :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Tuurlijk! Megacuteeee <3)
    Harry:

    Tot mijn verbazing ploft ze naast me neer. Voor ik het weet ben ik mezelf verloren in haar ogen.. Die steeds dichter bij komen? Opeens voel ik haar lippen op de mijne en het kriebelt in mij buik. (Ik wist het niet stoerder te formuleren ;) ) maar.. Voel ik nu wat voor haar? En bedoelt ze dit vriendschappelijk? Vast wel. Ik trek mijn hoofd erug en kjk wat verlegen weg. Misschien was dit het domste wat ik ooit heb gedaan. Ik had ooit nooit gedacht dat ik dit zou doen. En dat ik een keer niet de eerste was die een kus begon.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Liam:

    Ik word meegetrokken door hem en grinnik even. Ik sluit het deurtje achter ons en leg mijn tasje op het bankje. Ik volg niall zijn voorbeeld en kleed me zonder schaamte uit. Ik pak mijn spullen uit het tasje en gooi het in het hoekje bij de douche. 'Ik gs al douchen' deelik mee en start hem. Eest houd ik ijn hand er onder voor de temperatuur maar spring er al snel onder om de warmte over mijn lichaam laat glijden.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Verliefdheid is het excuus. Of dat ze zoooo mooi is ;)


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Hm, ze komt langzamer dichterbij en kust me dan. Zo vriendschappelijk. Hehe.]

    Rhine.
    Hij trekt zich terug en kijkt weg. Maar nu zie ik iets bij hem wat ik nog nooit eerder heb gezien. Verlegenheid. Verbaasd kijk ik naar hem. Dan trekt een somber gevoel door mijn lichaam. Ik was niet goed. Daarom trok hij zich terug en werd rood. Hij voelt zich niet op zijn gemak. "Ik... Het spijt me." mompel ik. Ik krabbel overeind en ren weg, zo gauw als ik door het zand kan komen. Het was gewoon dom.

    [Haha, lekker wat drama. En ofcourse, gaat Harry nu de klassieker uithangen. Tenminste, dat verwacht ik gewoon van hem.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Nall Horan.

    "Ik ga alvast douchen" melde Liam me. Ik knik en check snle mij. Lichaam. Bloed zat op mijn pols, een beetje op mijn wang en mijn edele zat onder het bloed. Voor de rest had ik wat wondjes en fblauwe plekken. Ik pak mijn shampoo en douchegwl en duw grijnzend Liam aan de kant en was snel het bloed eraf


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam:

    Ik merk dat ik onder de stalen weggeduwd wordt. Ik kijk meteen recht naar het lachende gezicht vanniall. Ik pak ijn shampo en smeer het in mijn haar terwijl ik naar de grond kijk en wacht tot niall klaar is. Ik bedoel, het is niet erg beleefd om te staren. Tenzij je in ogen kjkt want die van niall zijn echt niet te weerstaan.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik grinnik eventjes en ga dan Liam helpen met zijn haren te laten in schuimen. " ik ga jou wassen" grijns ik even. Oehh nu kwam de perv Niall in me op hoor. Mjn even wicht was moeilijk met mijn been maar ik had Liam. Ik pak zijn douchegel en spuit er een hele dot op en begin daarna langzaam zijn hele lichaam te wassen. Ik twijfel kort bij zijn edele maar besluit die ook te wassen. We zijn tenslotte toch liefdes van me kaar. Lachend geefik hem een zacht klapje op zijn kont en wacht af wat hij gaat doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Jullie kennen de drievliet reclame toch wel? met djumbo? nou,ik acht ze hebben een en al nederlandse zinnen. ik dacht toen ze zeiden: we never stop , primair bestaan xD ja. luister maar eens! het is logisch :$)
    Harry:

    'Ik...het spijt me' zegt ze. Verbaasd kijk ik op en zie dat ze wegloopt. 'Rhine!' Roep ik haar nog na maar ze is al weg. Ik laat me in het grasvallen en staar voor me uit. Zoalz ik al dacht, het domste wat ik ooki heb gedaan. En ze was nog zo leuk... Ik moet echt stoppen met die gedachtes. Staks word ik nog verliefd op haar! Dat hoort niet blij flirt-harry. Misschien is het tijd dat er dn een nieuwe harry komt. Ik schud mijn hoofd. Nee het is tijd voor een eerste date. Met Rhine dan natuurlijk. Ug, da moet ik de moed ook nog even bij elkar gaan zoeken om haar te vagen. Wacht... Misschien hoeft dat niet eens. Gnegnegne. Ik pak mijn mobiel en sms louis,en zayn.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Hahahahahahahaah stoute nialler


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Neeeee, stalk haar. You damnit. Nou kan ik niks met Rhine. *Dwaalt rond op heide*.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Liam

    : opeens voel ik niall zij handen in mijn haar. Ik kijk op en zie niall nog steeds lachen, waaroor ik ook moet lachen. 'Ik ga jou wassen' grijnst hij. Hij neemt een klodder douchegel en gaat over mijn lichaam. Elk plekje waar hij overheen gaat laat kiebels achter. Zeker het iets lagere deel. Ik voel opeens een klap op mijn kont en begin hard te lachen. 'Hahah,genoeg nialler. Nu is het mijn beurt' en ik pak nog van de douchegel. 'Ruikt het trouwens wel lekker?' Vraag ik zo serieus mogelijk. Ik druk de gel tegen zijn neus en begin weer uitbundig e lachen.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    After schreef:
    [Neeeee, stalk haar. You damnit. Nou kan ik niks met Rhine. *Dwaalt rond op heide*.]

    Stalken! Stalken! Stalke! XD )


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall

    " hahahah genoeg Niall mijn beurt. Zeg ruikt hetmwel lekker?" Ik steek mijn hoofd naar voren om te ruiken als mijn neusnin de koude zooi word gedrukt. " heey" zeg ik verontwaardigend en begin dan hard te lachen terwijl mijn ogen flunderen van de pret


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Eating


    Change is for weirdos ~ Niall Horan