• Hoi iedereen!
    We weten dat er veel te klagen valt over de kudo’s/top en het stiekem vragen naar kudo’s. Daarom hebben we enkele nieuwe regels omtrent kudo’s. We hopen hiermee enkele ergernissen uit de lucht te kunnen nemen.

    We geven iedereen tot 28 juli om de vragen naar kudo’s uit zijn/haar creaties te halen. Daarna beginnen we pas met waarschuwen.

    Kudo’s
    De regels rond kudo’s;

    - Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
    - Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
    - Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.

    Gevolg na overtreding;
    Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.

    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? (A)"
    - "Ga/wil je me een kudo geven?"
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
    - "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
    - "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"


    En nu we toch bezig zijn met het bekendmaken van nieuwe regels, is er een aanvulling gebeurd op de volgende regel:
    - Stories, gedichten, quizzen, blogs of andere creaties waarin enkel lyrics of quotes staan die je niet zelf hebt geschreven, zijn niet toegestaan. Zelfgemaakte lyrics en quotes mogen in blogs. Dit wordt bestrafd als plagiaat-zaak.

    Als er vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De Mods

    [ bericht aangepast op 15 juli 2013 - 11:53 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 juli 2013 - 22:44 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    MeXMalik schreef:
    Eindelijk. aha.
    maar mag je wel schrijven:

    reactie ? kudo ?

    of bij 15 kudo's nog een stukje ?

    gr.


    Dat was nou net de hele regel. Ik quote de beginpost:
    Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
    - "Kudo? "
    - "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"

    Dus je mag wel vragen om een reactie, niet vragen om een kudo en je mag ook niet chanteren of omkopen d.m.v. kudo's (dus "Als ik 20 kudo's krijg van jullie, ga ik nog een stukje schrijven" mag niet)


    From these ashes, I will rise

    Deze regels vind ik echt geweldig, zeker bij quizzen is de kudo-vraag irritatie nummer één. Ergens wel jammer dat deze regels nodig zijn, maar goed, we gaan er alleen maar op vooruit. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Oké, je mag dus wel vragen om reacties. Ja, dat deel begreep ik dus niet helemaal omdat opeens ook mensen hier over reacties geven begonnen (:
    Qua kudo's vragen, snap ik alles en begrijp ik ook helemaal! :p


    • you cant start a fire without a spark •

    Oh god dan zie ik al zo gebeuren: 'bij 100 reacties begin ik met schrijven'


    26 - 02 - '16

    Haha nee ik bedoelde in een andere zin 'reacties vragen'.. maar oké nee dat zou er ook over zijn (:


    • you cant start a fire without a spark •

    Pom schreef:
    Oh god dan zie ik al zo gebeuren: 'bij 100 reacties begin ik met schrijven'

    Hahah :'D
    Dat zou best hilarisch zijn.

    Pom schreef:
    Oh god dan zie ik al zo gebeuren: 'bij 100 reacties begin ik met schrijven'

    'snel verder!!!' wordt de nieuwe kudo. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ok. ik snap het nu.


    Quote: ~Beauty attract the eye but, Personality captures by the Heart~

    Wiarda schreef:
    (...)
    'snel verder!!!' wordt de nieuwe kudo. :'D


    Was dat al niet zo dan? :P
    Ik zie dat als mensen te lui zijn om een reactie te geven, ze er altijd neerzetten: "Snel verder!!!"


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    The time is now, the day is here!
    [Credits to Alain Boublil en Claude-Michel Schönberg.]


    Finally!
    But just to be sure; soms zet ik iets neer van "drop kudo's en reacties als je het leuk vond".
    Niets geen eisen of wat dan ook.
    Technisch gezien overtrad ik toen en nu de regels niet (echt), moet ik dat ook aanpassen?
    Want als ik hoofdstukken van maanden geleden na moet gaan kijken …
    Stiekem heb ik wel iets beters te doen in mijn vakantie.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Destined schreef:
    (...)

    Was dat al niet zo dan? :P
    Ik zie dat als mensen te lui zijn om een reactie te geven, ze er altijd neerzetten: "Snel verder!!!"

    De ergste is "veder".
    Maar een "snel verder" vind ik ook altijd wel lief, zit in ieder geval iemand op een nieuw hoofdstuk te wachten, nietwaar?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Pom schreef:
    Oh god dan zie ik al zo gebeuren: 'bij 100 reacties begin ik met schrijven'


    Oh, hahaha, dat zou pas echt ernstig zijn.


    Stenenlikker

    Destined schreef:
    (...)

    Was dat al niet zo dan? :P
    Ik zie dat als mensen te lui zijn om een reactie te geven, ze er altijd neerzetten: "Snel verder!!!"

    Ach, beter dan niks. :') Al heb je ergens wel een punt. Toen ik nog actief schreef, kreeg ik dat soort reacties wel eens een minuut nadat ik het geactiveerd had, terwijl het een duizend woorden lang hoofdstuk was. Lief bedoeld, maar het liefst krijg je natuurlijk een reactie op het hoofdstuk, niet op het plaatsen van dat hoofdstuk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Masr schreef:
    (...)
    De ergste is "veder".
    Maar een "snel verder" vind ik ook altijd wel lief, zit in ieder geval iemand op een nieuw hoofdstuk te wachten, nietwaar?


    Nou, te wachten.
    Ik krijg dan vaak de indruk dat die mensen zijn gevraagd een reactie te schrijven of dat ze het voor die persoon willen doen, maar geen zin hebben om inhoudelijk of op welke manier dan ook op het verhaal in te gaan. Dus zetten ze er neer: "Snel verder" wat vertaald: "Luie reactie" betekent :P


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Destined schreef:
    (...)

    Nou, te wachten.
    Ik krijg dan vaak de indruk dat die mensen zijn gevraagd een reactie te schrijven of dat ze het voor die persoon willen doen, maar geen zin hebben om inhoudelijk of op welke manier dan ook op het verhaal in te gaan. Dus zetten ze er neer: "Snel verder" wat vertaald: "Luie reactie" betekent :P

    Haha, true.
    Maar als ik soms hoofdstukken achter elkaar niets extra's bij mijn hoofdstuk zette, waren er ook vijf van de tien reacties met "snel verder".
    Liever een teken van leven dan niets, vind ik zelf!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo