• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    LOUIS IS SO CUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTE <3


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louis:

    'Niall?' vraag ik. Ik hoorde hem, wat precis weet ik niet maar ik weet dat hij hier nog is.... Ik til hem op en ren snel terug naar de tenten. (niall toch. je wil gewoon getilt worden he?). 'Het komt goed Niall, ik breng je terug naar de tenten' zeg ik tussendoor. Als de tenten in zicht zijn zoeken mijn ogen meteen de EHBO post en ik loop er rechtstreeks in. 'Lisa? Niall is geslagen en-en nu is hij zo. Wat moet ik doen?' vraag ik.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    zal k lisa doen?? ik neem ja aanXD

    Niall Horan.

    'Niall?" iemand zei zachtjes fluisterend mijn naam. 'Het komt goed Niall, ik breng je terug naar de tenten' Het was dus niet dat meisje. Had Louis me dan gevonden?

    Lisa

    'Lisa? Niall is geslagen en-en nu is hij zo. Wat moet ik doen?' Ik kijk op en zie Louis met een bewusteloze Niall. Mijn ogen worden even groot. 'Leg hem hier maar neer' Daarna controleer ik zijn hartslag die gewoon klopt en doe nog wat dingen. 'Hij is bewusteloos Louis, maar hij kan dadelijk gewoon weer bij komen. Hoelang is hij al bewusteloos?" ik kijk hem afwachtend aan terwijl ik om de zoveel tijd zijn hartslag blijf controlern.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'Ehdbp, zzo'n 5 minuten geleden maar het zou langer kunnen zijn' stamel ik. Ik werd eningzins gerustgesteld door de woorden dat het beter zou komen, maar als ik Niall zo zie...dat stelt me niet gerust. 'M-moet hij geen water? of iets? ik wil wel helpen?' vraag ik. Wat zal ik zeggen? Ik ben niet erg rustig als ik mensen zo zie liggen. Ik het algemeen ook niet....maar ugh.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa

    'Ehdbp, zzo'n 5 minuten geleden maar het zou langer kunnen zijn ik knik nadenkend. 'M-moet hij geen water? of iets? ik wil wel helpen?' Ik schud mijn hoofd. 'Je kunt wel een doekje halen en die met koud water doen. Louis ik ben eerlijk, inpreciepe is er niets aan de hand maar hij mag niet langer meer dan vijf minuten bewusteloos blijven. Dan moet ik een ambulance bellen odmat er dan een kans is dat hij in coma gezakt is' vertel ik hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik wil al weglopen voor een doekje maar luister nog naar Lisa. Als ze klaar is kijk ik haar met grote ogen aan. 'C-coma? Dus Niall kan ook-?' ik kanmijn zin niet afmaken. Ik had gewoon eerder moeten komen! Wanhopig schud ik Niall door elkaar. 'Niall wordt wakker! Je mag niet in coma zakken' zeg ik. Niet hij ook! Dat kan gewoon niet!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa

    'C-coma? Dus Niall kan ook-?' Ik knik langzaam en zie paniek in zijn ogen. 'Niall wordt wakker! Je mag niet in coma zakken' Gelijk pak ik louis van achteren en zet hem op een stoel. 'Lou, zo kun je beschadigingen aanbrengen. Je zei dat hij toenstraks al een geluidje maakt dus waarschijniljk heeft zijn hoofd gewoon een klap gehad meer niet. Maar, ik vond dat ik je moest vertellen wat er kon gebeuren maar het is niets waarschijnlijk. Hoogstens heeft hij hoofdpijn en een lichte hersenschudding, meer niet.'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    'I-ik ga even een luchtje scheppen''zeg ik snel. Ik sta op waardoor de plastic stoel omvalt maar ik schenk er geen aandacht aan. Ik loop met een snelle pas het bos in. ik negeer alle grote en kleine geluiden om me heen en loop zo ver mogelijk. Hoe de fuq kan hij ook in een coma belanden? Dat gebeurt toch niet...nee. Niet hij ook.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Lisa

    'I-ik ga even een luchtje scheppen' ik knik en haal zelf een koude doek en leg deze op Niall zijn voorhoofd. Ik zie dat zijn oogleden beginnen te trillen wat betekend dat hij zo wakker word. Snel sms ik Lou. Daarna bekom ik me om Niall

    Niall

    Ik bleef proberen om te laten weten dat ik OK was. Toen iets kouds mijn voorhoofd raakte lukte het en mijn oogleden begonnen te trillen waarna ze langzaam knipperend open gingen Ik slaak een kreun van de hoofdpijn die komt opzetten en slik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik krijg een smsje en druk meteen mijn mobiel voor mijn neus. Thank god! Niall is weer wakker. Laat ik dan maar teruggaan. Eh, deze kant op toch? Ja vast wel. Met een rustige pas loop ik weer terug. Hier ging ik toch links? Dan moet ik nu rechts? Was het wel links? Ja vast wel... Ehm. Oke misschien was het toch...? Te laat ik ben verdwaald lekker. Ach ik kan altijd nog sms-geen bereik. Hoe cliché? Wauw. Ach ik vind de weg wel weer.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Niall Horan

    Ik kreun zachtjes door mijn hoofd en ik zie dat Lisa al wat haalt. Al snel heb ik twee paracetamols ingenomen. en zak ik weer vermoeid terug op het bed.
    'waar is Lou?" vraag ik schor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [heeh ik weet de naam van baby horan, Theo zO cute


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Schattig.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    iemand kan lisa wel ff doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lisa:

    'Sst, rustig maar. Ik heb louis ge smst. Jij hebt nu rust nodig ga maar even slapen' stel ik voor. Ik,laat het doekje op zijn hoofd los en maak een nieuw doekje klaar. Vervolgens leg ik het nieuwe doekje op de plek van de oude, en neem de oude vervolgens weer mee. Ik verdwijn om de hoek maar check af en toe of hij al slaapt


    Gotta get, gotta get out of my head <3