• Yeah sneltreintopic.... Jullie snappen het :)

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=152998&page=last&message=66#4722040
    Vorige topic


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Merle ?? Ik moet nu de honden doen sorrie yvonne!!x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Bew,


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Mn idee van pb. Kga slapen ik reageer voor k weg ga en kheb ziggo internet met van die hotspots


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Mn idee van pb. Kga slapen ik reageer voor k weg ga en kheb ziggo internet met van die hotspots
    ben je niet thuis dan door die hotspots, ja k wil wel reageren maar ik denk dat het iets te agresief word met die fan, beschrijving van haar oranjeroodhaar lang met veel krullen, en een rond lang gezicht met donkerbruine/vanbinnene hele fel groene ogen. En rode lippen. Lang ongeveer 1.69

    Ik vind het wel jammer dat merle niet kon/kan of iedergeval reageren :( xx


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    ( Yv heb je nou al whapp? Dan kunnen we wat makkelijker praten.. ;$$


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Ik heb vandaag die hotspots in den haag doen ze t ok heel goeed blijkbaar)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Louis:

    Ik ben maar wat gaan eten. 'LOUIS' hoor ik opeens ergens. (Waarom schreeuwt ze dat? En haha eigenlijk zijn ze nog niet beroemd dus hah al een fan. Niet verkeerd bedoelt ik merk het alleen op). Ik sprimg op en kijk omme heen. Dit is niet pluis. Ik laat mijn spullen liggen en ren meteen het bos in. Mijn zintuigen staan op scherp en ik kijk om me heen. Opeens vallen de vuilblonde haren van Niall op en ik duw alle planten aan de kant en kniel bij hem neer. 'Niall?' Vraag ik en ik schud hem licht door elkaar. Het werkt niet. 'NIALL!' Roep ik bezorgd en ik schud hem helemaal door elkaar heen. Wat is er gebeurt?!


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Ja maar yvonne zei dat ik een fan moest doen, en k schreeuwde lou omdat niall niet kon gilllen kun je nu liam doen Alsjeblieft?


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Maar ik heb een idee hehehe alleen dat kost tijd dus ik probeer wel wat.
    Ik stuur Zayn wel..(haha z.i.c. zayn in coma hheehe sorry) wantja. Liam kan niks


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Zayn:

    Ik heb maar besloten om achter Emma aan te gaan. Ik moet haar nog steeds vertellen over de deuken in haar auto. Ik stap uit de auto en loop het ziekenhuis in. Ik weet nu waar ik heen moet, en dat ik langs de trap moet. Ik open de deur van Liam zijn kamer en zie Emma al zitten. 'Hey' zeg ik. Ik ga naast haar zitten en ratel meteen: 'Voor ik het vergeet: die deuken in je auto komen door mij. Ik was boos toen ik per ongeluk tegen Liam kwam. Ik vergoed het wel, sorry. Oke dan kunnen we nu over naar Liam. He Li!'. Ehhhh, heey Zayn...


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Merle, dat van dat slapen is goed (a)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Harrÿ:

    Ik begin te geeuwen en in een reflex sla ik mijn hand voor mijn mond. 'Eh.. ik ben denk ik wat moe' zeg ik droog. Ik poak wat mos, takjes en blaadjes en probeer er een lang kussen van te maken. 'Is het wat of moet je letten op je haar?' vraag ik. Ik bedoel het serieus, sommige meisjes zijn er heel gesteld op. Ik spoel het er zo uit maar ik snap het als je het lastig vindt.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Emma :
    Ik merk dat er een deur gaat, en ik draai me even lichtjes om en zie dat het Zayn is. Hij zegt dat die deuken dus door hem kwamen naja, ik ben nu blij li, dus ik laat het maar gewoon even zo,' komt goed Zayn is nu niet belangrijk, alsje honger of trek dorst heb, k heb eten en drinken in me tassen. 'Li, hoe gaat het met je kun je dat beschrijven' vraag ik zo rustig mogenlijk. En ik ga met me korte maar wel gewoon mooi perzik gelakte kleurige nagels over zijn arm, ik krijg er altijd kippenvel van en vind het altijd heel lekker 'zullen we bij elkaar massages geven? Dat jij mij doet Zayn en ik jou en dan kunnen we samen li doen, dan doe ik liggent zijn schouders en zijn hoofd een beetje en armen doe jij zijn benen, als hij het zelf ook wilt?' Stel ik voor om de tijd door te komen. En ik wou liam een beetje verwenen en laten ontspannen. Ik geef Zayn even een knipoog en grijns vervolgens.


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin

    Zayn:

    'i-ik weet het niet' zeg ik wat ongemakkelijk. Ik weet het niet zo met masseren. Zelf vindt ik het wat ongemakkelijk enzo. Ik verbaas me over het feit dat Emma er zo losjes over doet. Ik heb ook geen idee wat Liam er van denkt want ineens is hij stil.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 17:18 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    ( Xdd hoefde niet met olie xdd k ga hondjes doen x


    we're not a boy-band we're a band - Ashton Irwin