• Idee van Skull en Raccoon


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________


    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.




    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Vexy
    -Daniel Luke Johnson || Vexy
    - Darius Dave Alastair Gawain

    Ty Owen Anderson || Newton
    Weerwolven

    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Raccoon
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing



    Meerminnen/ Sirenes
    - Melusine Thetys Aedefos || Skull
    - Eirina Amphitrite Seirína || Ideas
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Faisean
    -Drew Tyler Frankle || Faisean


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994

    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Raccoon
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin


    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Ideas
    - Alexander Cam Gabriëls || Raccoon
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Faisean



    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst in het
    Praatopic
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story
    Praatopic

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet
    Op reis :
    Newton 10 tot 17 augustus
    Karmin van 28 juli tot ... (geen wifi)
    [/grey]

    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Skullof Raccoon


    Opgelet!
    De avond begint te komen en de zon gaat langzaam onder. Jagers zullen zich klaar moeten maken ,voor hun eerste valstrikken de zetten en op nachtwacht te gaan ,terwijl de wezens doen wat ze willen ,maar opgepast! Het gevaar ligt voor iedereen op de loer.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 15:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexander Cam Gabriëls

    ''Hoi''zei hij met een knipoog tegen haar. Ik rolde even met mijn ogen ,ging hij serieus zitten flirten?"Glaasje water is goed." beantwoorde hij haar vraag dan,waarna Tara weer het keukentje ingaat. ''Hebben we toch dezelfde smaak'' mompelde hij en ik sla mezelf op mijn voorhoofd. Ja ,hij was niet bepaald de slimste. Dom keek hij me aan. ''Ik ben hier voor een glaasje water'' antwoorde hij droogjes en ik keek hem fronsend aan. ''Nou ja. Eigenlijk hoorde ik een vrouwelijk iemand over wezens praten'' zei hij dan ,terwijl hij naar Tara probeert ta loeren.
    Hij sprong neer op een stoel en ik besluit naast hem te zitten om te voorkomen dat hij domme dingen doet. ''Nu word het maar een gezellige Jager bijeenkomst'' zei hij vrolijk en ik zuchtte even. Ah ik kon niet ontkennen dat Austin een goede jager was.Meestal raakt hij wel zijn doelwit ,wat voor mij soms moeilijker is. En ook hij kan met meerdere wapens omgaan ,terwijl ik alleen met pijl en boog en valstrikken kan werken."Gezellig," antwoorde Tara die terug kwam met een glas water. Ze leek wel stijfjes .
    "Hoe wist je waar Alex was?" vroeg ze hem al ,maar ik beantwoorde de vraag meteen. "Dat wist hij niet."zei ik simpel en werp een blik op mijn broer. "Het is puur toeval."vervolg ik erna.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Maerwynn Dacre
    Ze stelt zich voor als 'Azaria Telesto.' En ze kijkt naar het dode hert waar ik ook meteen heen kijk, ik vraag me af waarom ze er naar kijkt en of ze door heeft waarom ik er naast sta. 'Wat ga je met dat hert doen?' vraagt ze en ik kijk haar meteen aan, twijfelend of ik zou vertellen dat ik zijn vlees ga op eten en zijn bloed ga drinken. Toch besluit ik dat het verstandig is om alleen te zeggen dat ik het hert ga op eten. 'Ik ga het hert eten.' Ik kijk Azaria aan en een klein glimlachje verschijnt op mijn gezicht. 'Wil je mee eten?' ik kijk weer naar het hert even als mijn ogen even rood oplichten als ze weer hun menselijke oogkleur hebben kijk ik weer naar Azaria'. 'Tenminste als je hert lust?'

    Austin Gabriëls

    Austin komt snel naast me zitten. Alsof hij verwacht dat ik iets kapot ga maken. Fronsend kijk ik hem aan. ''Ik maak niks kapot hoor broer'' fluisterde ik. "Gezellig," zij het meisje toen Austin zij dat ik zijn tweelingbroertje was. "Hoe wist je waar Alex was?" vroeg ze aan mij. Ik had mijn mond nog niet geopend of Alex was me voor. "Dat wist hij niet.'' hij richt meteen zijn blik op mij. ''Nee ik wist het niet..'' mompel ik. "Het is puur toeval."vervolgde hij erna. Ik geef een instemmend knikje. ''Puur toeval.''. ''Heb je al nagedacht hoe we het gaan aanpakken''' vragend kijk ik Alex aan. Hij was de slimste van ons twee. Ik was dan weer de sterkste van ons twee. Dat maakt ons een geweldig team.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 0:11 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Azaria Dione Telesto

    Na mijn vraag kijkt ze me meteen aan. 'Ik ga het hert eten,' zegt ze na even nadenken. Dus toch geen mens. Ik wist het. Maar misschien gaat ze het wel eerst koken of zo. 'Wil je mee eten?' vraagt ze erna met een klein glimlachje. Meteen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Het lijkt even alsof haar ogen een soort rode gloed krijgen, maar het zal vast mijn verbeelding zijn. 'Tenminste als je hert lust,' voegt ze er aan toe. 'Tuurlijk, als het mag,' antwoord ik, blij dat ik weer kan eten. Het zal vast niet dezelfde voldoening geven als wat ik normaal eet, maar het is tenminste iets. Hoe moet ik anders aan eten komen, hier midden in het bos? Ik kan niet eens jagen!


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    Een bredere glimlach verschijnt op mijn gezicht, als ze zegt 'Tuurlijk als het mag.' 'Als het niet mocht zou ik het niet vragen, en trouwens ik ben hier toch alleen dus gezelschap bij het eten is altijd fijn.' Ik bedenk me meteen dat het handig is om de hert te koken, normaal eet ik het rauw, maar ik wil het liefst mijn best doen om mijn ware identiteit geheim te houden. ''We moeten dan wel nog wat takken zoeken en iets zoeken waar je vuur mee kan maken, tenzij als je liever rauwe hert eet?'

    Azaria Dione Telesto

    'Als het niet mocht zou ik het niet vragen, en trouwens ik ben hier toch alleen dus gezelschap bij het eten is altijd fijn,' zegt ze. Wat dom, waarom zou ze het anders vragen? 'We moeten dan nog wel wat takken zoeken en iets zoeken waar je vuur mee kan maken, tenzij je liever rauwe hert eet?' gaat ze verder. Ik bijt even op mijn lip. Tuurlijk eet ze het niet rauw. Maar ik denk nog steeds dat ze geen mens is en weet niet wat ze wel is.Ik zou het kunnen vragen, maar als ze dan wel een mens is dan verraad ik mezelf. Toch had ik gehoopt op rauw vlees. Ik lach even om te doen alsof ik het idee van rauw vlees belachelijk vind. 'Nee joh, hoe groot moeten de takken zijn?' vraag ik zo normaal mogelijk, maar ik weet dat ik slecht kan liegen en dat je waarschijnlijk aan mijn stem kan horen dat ik lieg. Dan schiet me iets te binnen. Ze heeft geen wapens bij zich, als ik er voorzichtig achter wil komen wat ze is, kan ik vragen hoe ze het hert heeft gevangen. 'Hoe heb je het hert gevangen?' vraag ik haar.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Lumineers schreef:
    Mattheus Levi Collins

    ''Je hebt gelijk'' mompelde ze ,blijkbaar had ze daar nog niet over nagedacht. ''Maar hij zou nooit in de verkeerde handen vallen."zei ze dan en ik glimlachte zwakjes. ''Waar is je roedel eigenlijk?'' Vroeg Dawn me dan en net op dat moment ,hoorde ik het gehuil van een andere wolf. Bij deze wist ik wel wie het was. Kamelia. Ik kende haar wel en meestal hadden we wel een meningsverschil,maar goed. Daarna hoorde ik het gejank van een andere wolf ,waarbij ik gokte dat het Jack was."Hier ergens."antwoord ik Dawn dan. Ik wist niet precies waar ,maar het klonk wel dichtbij. Ik besloot ook eens een wolvenhuil te laten ,als teken dat ik ze heb gehoord. Ze gingen was naar me toe komen aangezien ik Alpha ben.


    Dawn Iriers Frankle

    Ik deed een paar stappen naar achteren toen ik wolvengehuil horden. Geschrokken deed ik een paar naar voren toen ik water voelde tegen mijn enkel. ''Hier ergens'' antwoorde hij op de vraag waar zijn roedel is. Hij liet ook ook wolvengehuil horen waarvan ik nog meer schrok en meer het water in ging. ''Shit dit is nie....'' ik had mijn zin niet afgemaakt of ik viel neer door mijn blauwe staart. ''t goed'' maakte ik mijn zin beteuterd af. ''Ik ga maar weer naar Drew toe'' Ik had toch al een staart waarom zou ik daar niet meteen gebruik van maken? Ik wachtte niet op een antwoord en zwom weer naar de overkant.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2013 - 23:54 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Maerwynn Dacre
    'Nee joh, hoe groot moeten de takken zijn?' ik hoor aan haar stem dat ze liegt maar ik ga er maar verder niet op in. 'Ow wel, middelgroot als het maar goed brand.' Ik glimlach even. 'Hoe heb je dat hert gevangen?' vraagt ze ik kijk haar en herinner me nu pas dat ik geen wapens bij heb, hoe ga ik me hier uit redden.
    'Het hert lag hier gewond op de grond, ik heb gewacht tot hij dood is gegaan en zo kreeg ik mijn eten.' meteen komt er een vraag in me op, Wie is ze?
    Wel ja daar kom ik wel achter.

    Azaria Dione Telesto

    'Ow wel, middelgroot as het maar goed brand,' zegt ze en ze glimlacht even. Ik knik even begrijpend. Ik weet niet zo veel over overleven in het bos. wat voor takken brandden nou ook al weer het beste?
    Na mijn vraag kijkt ze me aan. 'Het hert lag hier gewond op de grond, ik heb gewacht tot hij dood is gegaan en zo kreeg ik mijn eten,' zegt ze dan. Ik merk dat ik misschien te veel vragen stel. Het kan misschien verdacht zijn of zo. Maar ik ben gewoon zo verschrikkelijk nieuwsgierig! naar wat ze is! 'Dat is best geluk hebben. Woon je hier in de buurt?' vraag ik. Shit, stel ik weer een vraag. Maar dit is denk ik wel een gewone vraag. Hoop ik.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Dat is best geluk hebben. Woon je hier in de buurt?' vraagt ze. 'Ja, ik woon hier in de buurt.'
    Ik vind het best irritant dat ze te veel vraagt, en ik wil voornamelijk niet dat ze een vraag gaat stellen waar ik geen antwoord op kan geven. Ik voel dat ik erge dorst begin te krijgen en dat ik wat van het hert moet drinken. 'Als jij nu even wat hout gaat zoeken dan ga ik alvast het hert villen, zoek maar ongeveer dertien stuks hout, als je een eindje het bos ingaat daar ligt denk ik het beste hout.' Als ze nou ver weg gaat dan kan ik rustig even wat drinken, zonder dat zij het ziet.

    Azaria Dione Telesto

    'Ja, ik woon hier in de buurt,' zegt ze. 'Als jij nu even wat hout gaat zoeken dan ga ik alvast het hert villen, zoek maar ongeveer dertien stuks hout, als je een eindje het bos ingaat daar ligt denk ik het beste hout,' zegt ze. Shit. Ik weet niks van hout Ik knik een beetje alsof ik het goed begrijp. 'Is goed, zie ik je zo?' vraag ik haar. Ik weet helaas echt helemaal niks van wat voor hout we nodig hebben, maar ik zal wel gewoon wat hout verzamelen. Ik vraag me af wat voor wezen Maerwynn is. Ze is best vriendelijk. Al moet ik zeggen dat ik ook best wel vriendelijk ben, zo zijn niet alle wezens. Misschien is ze wel geen wezen. Neh, hoe is ze anders aan dat hert gekomen? Het is wel echt geluk hebben als je zomaar een dood hert vind.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    'Is goed, tot zo,' ik zucht diep als ze eindelijk even weg is en ik me dorst niet meer hoef in te houden toch voor de zekerheid sleep ik het hert toch even naar een andere plekje niet te ver van waar we net stonden, wel zo zodat ze mij nog kan vinden, ik controleer nog snel mijn omgeving af en dan verschijnen er twee puntige hoektanden en mijn ogen worden rood, ik stort me op het hert en drink van zijn bloed. Ik voel het door mijn keel stromen en ik voel dat het mijn dorst lest. Ik drink het hert niet helemaal leeg en na een tijdje stop ik dan ook met mijn handen vil ik het hert, snij het open en haal zijn organen er uit.
    Als ik het gevilt heb en de darmen er uit zijn snij ik het hert in stukken.

    -Nu kijk de deheletijd of iemand iets tegen mij zegt x'D-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Azaria Dione Telesto

    'Is goed, tot zo,' zegt Maewynn nog als ik wegloop. Best dom, ik heb geeneens een tas of zo bij me met spullen. In alle paniek heb ik alleen de ketting meegenomen en meer niet. Wat dom van me. Ik schuifel een beetje langzaam door het bos en pak soms een tak of stuk hout op, niet wetend of het goede stukken zijn. Als ik er dertien heb, pak ik er nog een paar extra voor als een deel niet goed is. Ik kan bijna niet alle takken dragen, ik heb een beetje de grotere gepakt. Langzaam strompel ik terug naar de plek. Maerwynn is best bijzonder. Ik ken niet veel verschillende soorten wezens en weet dus ook niet wat ze is. Ik denk geen meermin of sirene, die zijn niet zo veel in het bos. Die zijn liever in de buurt va water. Ik zal Maerwynn straks trouwens nog naar dat meertje vragen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Maerwynn Dacre
    Als de hert klaar is leun ik tegen een boom aan, ik vraag me af waar Azaria blijft, niet dat het mij wat uit maakt of zo. Maar toch. Als ik een konijn voorbij zie huppelen spring ik er op en grijp het konijn bij zijn keel waar bij ik het konijn zijn keel meteen omdraai en het konijn slapjes in mijn hand bungelt. 'Zo voor later,' zeg ik zachtjes. en ik gooi het neer bij het hert of wat er van het hert over is. Ik loop naar de bosrand toe waar Azaria weg liep en blijf beetje verscholen bij een boom staan,