• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Stantuffo schreef:
    (...) [ik snap er ook niet veel meer van maar je kan naar Domenico komen?]


    Uhm jaa waar is hij nu ?

    Brandon Bradley Daniels
    Na een kleine discussie tussen Mila en Jaylee zwemt Mila weg met Chloe en ik grinnik even. 'Ach, zo kan het ook.' mompel ik meer tegen mezelf dan tegen de rest. Iedereen stemt gelukkig in met het plan om uit te gaan die avond en ik laat me even het water in glijden waarna ik met mijn armen op de kant steun om boven te blijven. Mila komt weer terug en houdt een heel verhaal tegen Jaylee met excuses en dat ze niet met me wilde flirten. Ik haal alleen mijn wenkbrauwen op en knik. Ik had geen zin in drama op de eerste dag. Mila gaat weer weg en gaat op haar stoel liggen om te zonnen. Ik kijk nogmaals het zwembad rond. Overal zijn mensen van mijn leeftijd en ik weet dat ik het perfecte hotel heb gekozen. Ik vraag me even af waar Benji is, maar al snel besef ik dat hij vast in de sportzaal zijn vechtsport aan het beoefenen is. 'Hebben jullie ook allemaal relaties waardoor je je hier in moet houden?' vraag ik grijnzend en een beetje plagend tegenover Mila. Ze hoort het toch niet, maar dan nog.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Mila Yara Evans

    Ik was weer uit het water gegaan om lekker te zonnen. Mijn doel is om met een kleurtje terug te komen, ja daar doe ik het voor. Ik kijk een beetje voor me uit. Goh wat heeft brandon toch al de hele tijd zo'n triomfantelijke grijns op zijn gezicht, yes erger punt 2 aan brandon. Oke yes dit gaat me lukken, ik ga dus never niet vreemd. Ik hoor heel zacht dat brandon iets vraagt of andere relaties hebben of dat die zich ook moeten inhouden. Ik loop weer naar het clubje toe en laat me op de rand naast brandon zakken 'hey meneer spierbundel, ik noem het niet inhouden, ik noem het gewoon liefde voor 1 jongen hebben in je leven, ik heb hier niet eens iemand waarvan ik de verleiding niet kan weerstaan' zeg ik zo nonchalant mogelijk. Shit dat was dus vet gelogen, oh dit gaat straks niet goed eindigen.

    coven schreef:
    (...)

    Uhm jaa waar is hij nu ?
    [Hij staat buiten voor de ingang van het hotel een sigaret te roken (:]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Andrew Flynn Rodriguez

    "Jup. Aidan is de naam." zei hij glimlachend. "Aangenaam." ik glimlachte even en focuste me dan weer op het lopen. Het was best een lange tijd geleden dat ik naar de gym ben geweest en het was best wel nodig dat ik weer eens aan mijn conditie ging werken.
    "Als je straks anders nog een keertje wil sparren moet je het maar zeggen. Ik zal me inhouden." hoorde ik hem zacht zeggen. Ik wist niet of hij het tegen het stille meisje had of tegen mij had. Ergens zou ik het niet graag tegen hem opnemen ,hij was veel gespierder dan mij en hij was ook nog een beetje groter dan mij.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik ging in stilte verder toen zowel D als Andrew niets terug zei. Mijn knokkels en enkels kraakten van de zware belastingen die ik op ze legden, maar ik ging door, ik moest door. Ik bleef springen, ingewikkelde pasjes maken en vooral uithalen naar de zandzak. Mijn ademhaling begon langzaam zwaarder te worden en het zweet begon nu na een half uur intensief trainen op mijn voorhoofd te verschijnen, waardoor mijn krullen eraan vast plakten. "Anders kunnen we zo ook gaan zwemmen, ofzo..." Ik hield niet echt van zwemmen, maar goed. We waren op vakantie naar de zon, dus zwemmen hoorde er nou eenmaal bij. Misschien kon ik mijn hemd wel aanhouden. Brandon deed maar al te graag zijn shirt uit. Ik liet hem het maar doen, zolang hij het mij niet ging dwingen. Ik hield het namelijk het liefst aan.


    Bowties were never Cooler

    || D. Von Hesseling. ||

    Ik bleef rustig tegen de muur zitten toen er een nieuwe jongen binnenkwam. Blijkbaar herkende hij Aiden. Mijn gezicht naar Aiden gericht lachte ik geamuseerd. " Eigenlijk zijn wij drie best vaag dat we gaan sporten inplaats van zwemmen met dit weer. " ik maak een gebaar naar het weer en richt me op de nieuwkomer. " D, D Von Hesseling. " z3g ik een beetje nerveus tegen de andere. Ja, ik was een. Held op sokken tegenover jongens, behalve. Als ik uitging, dan was ik niet nerveus of verlegen. Ik zette mezelf, onder veel protest van mijn hoofd op de loopband en begon weer bij het begin. " Aiden, ik meld me wel. " grijnsde ik tijdens het lopen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik grinnikte zacht bij D's woorden, maar mijn ademhaling was ondertussen zo verzwaard dat het haast onhoorbaar was. Mijn knikkels en enkels bleven kraken terwijl ik doorging. Dit was niet alleen techniek training, maar ook voor mijn conditie. Soms stond je echt lange tijden in de ring en dat moest ik ook kunnen volhouden. Ik hoorde nu twee verschillende ritmes lopen naast mijn eigen pasjes, wat betekende dat D ook weer was begonnen. Toen ik haar woorden hooerde keek ik even verrast om. "Voor het zwemmen of het sparren?" vroeg ik hijgend voor ik me weer volledig richtte op de zandzak. Trainen was zwaar, maar het voelde goed en ik was dus heel erg blij dat ze hier van die zakken hadden liggen. Oefenen op Brandon met een stootkussen ging ik namelijk echt nooit meer doen na die ene keer dat het zo verschrikkelijk mis was gegaan. Hij had toen gezegt dat ik alles moest geven... En dat had ik dus gedaan...


    Bowties were never Cooler

    || D. Von Hesseling ||

    Tijdens bet lopen keek ik om. " Beide, na het trainen kunnen we met z'n drieen gaan zwemmen. Maar daarvoor maak ik je in. " grijnsde ik en bleef op ongeveer 26,2 kmpuur doorlopen. Mijn conditie was perfect, en mijn vader had er op gestaan dat ik altijd met jongens trainde dus hij zou niet een hulpeloos meisje verwachtten. Ik zette de loopband af en nam een slok uit mijn flesje water. " Of ben je bang dat je verliest, Mi Amore ?" Ik had mijn handen op zijn schouders gezet en mijn voet stond schuin achter de zijne. Ik duwde zijn voet met de mijne uit balans en met mijn handen die op zijn schouders lagen met een klap naar benden, draaide me weg en ging op een stoeltje zitten.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Andrew Flynn Rodriguez

    "Anders kunnen we zo ook gaan zwemmen, ofzo..." stelde Aiden dan voor. Nu begreep ik wel ,dat hij het vast tegen ons beiden had. " Eigenlijk zijn wij drie best vaag dat we gaan sporten inplaats van zwemmen met dit weer. "zei het meisje dan en ik lachte even zacht.
    "Eigenlijk was ik daarnet bij het zwembad ,maar het werd wat te druk,misschien gaat het nu weer wat rustiger zijn."zeg ik dan.
    " D, D Von Hesseling. "stelde het meisje zich dan voor met een nerveuse toon in haar stem. "Aangenaam ,ik ben dus Andrew."stel ik me nog eens voor en ik glimlachte even." Aiden, ik meld me wel. " zei D ,dan tegen Aiden "Voor het zwemmen of het sparren?"vroeg hij haar dan ,waarop ze antwoord: " Beide, na het trainen kunnen we met z'n drieen gaan zwemmen. Maar daarvoor maak ik je in. " zei ze. Eigenlijk verbaasde het me wel ,dat zij het wilde opnemen tegen hem. "En ik wil wel mee voor het zwemmen. "zeg ik dan met een grinnik. Ik keek verbaasd toe hoe D ,hem uit zijn balans bracht .

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 10:19 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Benjamin Aidan Daniels
    Ik grijnsde en ging verder. Met meisjes sparde ik vrij weinig, maar ze moest niet verwachten dat ik rustiger zou doen dan bij een jongen. Ik hoorde de loopband uitgaan en bereidde me vast voor terwijl ik nog wel door ging. Ik grijnsde breder bij haar woorden. "Als prijsvechter bij de junior MMA world league... Ik denk het niet." Ik was nooit zo van het opscheppen, maar hier vroeg ze min of meer om. Net toen ik een trap tegen de zandzak gaf voelde ik hoe ze mijn voet onder me uit haalde en mijn schouders omlaag drukte. Ik plaatste als een half reflex mijn handen achter me op de grond en haalde met mijn voeten die nu beiden in de lucht hingen de poten van het stoeltje waarop de was neergezakt onderuit zodat het om kiepte. Ik ging terug staan en glimlachte half triomfantelijk. "Altijd blijven opletten. Je tegenstander is nooit verslagen tot die plat op z'n rug ligt en de bel gaat." Ik knakte mijn knokkels, maar hield mijn ogen op haar gericht. Ze kende de vuile trucjes, maar daar kende ik de oplossingen op. Dit zou waarschijnlijk een soort vreemd kat en muis spel worden van zij die me probeerde omlaag te werken en ik die met handige manoeuvres overeind bleef.

    [Hij ligt niet op de grond...]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 10:10 ]


    Bowties were never Cooler

    || D. Von Hesseling. ||

    Met een zachte plof zat ik nu op mijn kont en keek quasi-beledigd naar Aiden. Er ontstonden tranen in mijn ogen en ik sloeg mijn armen om mijn knieen en verborg mijn gezicht erin. Het kon evengoed een vuil trucje zijn als echt dus of hij zou erin grappen of hij zou mijn gevoellens kwetsen. En natuurlijk was ik de enige die dat zou weten. Een soort van duivelse lach klonk in mijn gedachten.

    [Not Yet haha xd]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Abelard ---> Appa


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    Abelard ---> Appa
    ( Favoriete naam van mij :] Aatar is Awesome.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jaylee Bow Frankle

    'Ach, zo kan het ook.' ik giechelde even. Waarschijnlijk was die zin niet voor mij bedoeld maar voor zichzelf. Begrijpend kijk ik Mila aan. Ik begreep er werkelijk niets van maar acteren kon ik goed. Ik had geen antwoord kunnen geven want daarna liep ze metteen naar een van de ligstoelen. 'Hebben jullie ook allemaal relaties waardoor je je hier in moet houden?' vroeg Brandon plagend. Hij had het duidelijk over Mila. ''Eerlijk gezegd begrijp ik het ook niet'' fluisterde ik. Uit mijn ooghoeken zag ik Mila opstaan en deze kant op komen lopen. 'hey meneer spierbundel, ik noem het niet inhouden, ik noem het gewoon liefde voor 1 jongen hebben in je leven, ik heb hier niet eens iemand waarvan ik de verleiding niet kan weerstaan' ik rolde onopvallend met mijn ogen. Dit kun je toch niet menen? Ze geeft jongens echt een totaal verkeerd gevoel. Vooral met die laatste zin. Hij mikt gewoon op het verkeerde. Ik tik Brandon even aan. 'Ik zit in kamer 98. Haal me vanavond 9 uur op? Is dat goed?''

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 1:01 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,