• Zestien tieners hebben een vakantie geboekt naar Ibiza, het land van feesten en celebrities.
    Ze zitten daar met zijn allen in een hotel dicht bij zee. Met zwembad, restaurant en alles wat erbij hoort. Hier zullen ze kamers moeten delen.
    De kamers zitten allemaal naast elkaar, zodat het toch wel één groep word.
    Binnen het hotel gebeurd natuurlijk van alles.
    Vriendschap, liefde en misschien zelfs gevechten, maar buiten het hotel gaat het leven ook door.
    Celebrities spotten en natuurlijk "Party Hardy!"
    Eén ding is zeker: De tieners gaan de vakantie van hun leven hebben, want alles is mogelijk op Ibiza
    .


    Rollen:
    Meiden - 8
    -AnoukXox - Chloe Jade Gabriëls 96
    -Cairde - Jaylee ''Jay'' Bow Frankle98
    - xkimx124 - Mila "Mieltje" Yara Evans97
    -Thysia - Niamh Rachel Marro. 99
    - Appa - Bell "Belletje" Dawnelle Mannering 96
    -Appa - Linne "Linn" Victoria "Vickey" Mannering98
    -Stantuffo - Rose Di Loreno99
    -Chilaw - D. Von Hesseling 97

    Jongens - 8
    - Cairde - Bentley Tyler "Ty" Frankle100
    - Lumineers -Andrew Flynn Rodriguez 102
    - Coven - Samuel "Sem" Ashton Walker101
    -Montica - Angelo Jay "JJ" Suaréz.103
    -Thysia - Michael "mike, Mikey" Diaz.100
    -Depay - Brandon Bradley "Brad, Bran" Daniels102
    -Stantuffo - Domenico "Nicky, Nic" Diaz103
    -KiliOfDurin - Benjamin "Benji" Aidan Daniels 101

    Regels:
    - minimaal 5 regels schrijven, als het een keertje eentje minder is, is dat niet erg, maar geen one/two liners alsjeblieft.
    - je mag maximaal 2 personages nemen.
    - als je iets off topic wilt zeggen doe dat dan zo: [,{,*,(, of in elk geval tussen haakjes, om verwarringen te voorkomen.
    - geen perfecte personages.
    - bespeel niet personages van andere personen, houd het gewoon bij jezelf.
    - maak er geen sneltrein van, lees elkaar posts goed!
    - reserveringen blijven uiterlijk 5 dagen staan, anders vervallen ze.
    - Ik maak de topics, hou het leuk, en kom met vragen bij mij.
    - 16+ is toegestaan


    Belangrijk:
    Ik bepaal wie bij wie op de kamer komt. Ik houd de meisjes en jongens gescheiden. Als alle rollen zijn ingevuld komt er een kamernummer achter je naam te staan, en zo zie je wel wie je kamergenoot word

    Zo ziet het hotel er van de buitenkant uit: Hotel
    Zo zien de kamers eruit: Kamers De bedden zijn voor ons uit elkaar geschoven
    Zo ziet het restaurant eruit restaurant Als je in het restaurant eet, zit je altijd buiten, want je bent in Ibiza, daar is het altijd zonnig. Het restaurant heeft 's ochtends zelf bediening
    Dit is het zwembad zwembad zwembad
    De zee zee Zoals je ziet, heb je vanaf het hotel uitzicht op de zee, dus je kan er zo vaak naartoe als je wilt
    De fitnessruimte: sporten
    De aankomst hal met check-in balie: balie
    We beginnen met dat iedereen aankomt in het hotel. Je hoeft alleen naar de balie te lopen, je naam te zeggen en dan krijg je een sleutel voor je kamer

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:20 ]

    Angelo Jay Suaréz

    'En ja uhm... i-ik ben Rose' zegt het andere meisje opeens hakkelend en ik kijk haar weer aan. Ik glimlach maar even naar haar en houd mijn hoofd een beetje schuin. 'Wat is er mis met je kamergenoot dan?' vraagt ze na een tijdje en ik haal mijn schouders nonchalant op. 'Volgens mij van alles.. Ik vraag of hij mee komt naar het zwembad en hij word zonder reden boos.' zucht ik en kijk haar aan. Ik loop een stukje naar haar toe en grijns lichtjes. 'Maar vertel eens Rose... Waarom ben je zo zenuwachtig?' vraag ik met een kleine grijns en kijk haar aan terwijl ik mijn hoofd weer een beetje schuin hou. Ik had het wel door, maar zo ben ik gewoon. Ik heb meestal van alles door, wat vele irritant vinden. Ik vind het alleen maar handig...


    Your love makes me strong, your hate makes me unstoppable

    Niamh Rachel Marro.

    'Nee, ik ben er misschien net een halfuurtje. Het enige probleem tot nu toe zijn de chagrijnige mensen, zoals die vrouw achter de balie en mijn kamergenoot.' Zegt Angelo. Ik knik. ‘Die vrouw was inderdaad erg chagrijnig,' beaam ik. 'Wat is er mis met je kamergenoot dan?' vraagt Rose ineens. Ik heb al door dat ze het moeilijk vind om met jongens te praten. Vroeger had ik dat ook maar toen kreeg ik door dat jongens veel relaxter zijn dan meisjes, ze roddelen niet, hebben bijna geen vooroordelen en ze willen niet constant over andere jongens praten. ‘Ik ben zo terug,’ zeg ik snel tegen Angelo en Rose. Ik begin was baantjes te zwemmen en plots zie ik dat een meisje ruzie heeft met een jongen. Met een schuin hoofd volg ik het tafereel. Het meisje word weggestuurd en het lijkt me dat ze heel boos is.

    Cairde schreef:
    Kan Jay ergens naartoe?
    [ja misschien met domenico? want domenico heeft niks te doen en wil niet zwemmen door zijn littekens haha. ]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 23:58 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Jaylee ''Jay'' Clowee Frankle

    Sarcasme helpt me bij elke zin. Ik draaide me om en zwom naar Linn toe. Gelukig was dat nogsteeds op hoorafstand want ik was behoorlijk nieuwsgierig wat Samuel zou zeggen. Samuel is mijn ex en het is uitgegaan nadat hij voor mijn neus met mijn beste vriendin heeft staan zoenen. Mijn beste vriendin heb ik uiteindelijk wel vergeven maar ik kom me er niet echt bij neerlegen dat Samuel vreemd was gegaan. ''Nee je hebt haar al genoeg pijn gedaan.'' tevreden knikte ik. Ik voelde een hand op mijn schouder. ''Blijf bij hem uit de buurt.'' Ik knikte. Dat zou ik zeker doen. ''Linn'' bedenkelijk keek ik haar aan. ''Gaan we zwemmen'' vragend keek ik haar aan. Ik hoopte vurig dat ik haar vertrouwen al had. Anders zouden het geen leuke weken worden.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    mila yara evans

    Chloe is er nu ook bij komen zitten en flirt wat met de jongen die zich voorstelde als brandon, klinkt als brand on, fire achtig iets. Ik moet lachen om mijn eigen gedachten. 'brandon ik ga je normaal gewoon spierbundel noemen, of heb je ook nog wel een goede binnenkant' grijns ik. Ik kijk even naar chloe, volgens mij wilt ze hem, maar ze lijkt mij niet echt een type die hier voor de jongens is ofzo. Ik zit even aan mijn blonde haren waarna ik ze in een losse staart wikkel. En spartel wat met mijn voeten in het water. Oke dit begint best saai te worden. Ik maak een kommentje van mijn handen vul het met water en gooi het in het gezicht van bryan en daarna ook in het gezucht van de andere jongen. 'zo jullie gezicht hoeft in iedergeval niet te zweten'

    Rose Di Loreno


    'Volgens mij van alles.. Ik vraag of hij mee komt naar het zwembad en hij word zonder reden boos.' Beantwoord Angelo mijn vraag. Op dat moment komt Angelo iets dichterbij en grijnst lichtjes. Hoe dichterbij hij komt hoe harder mijn hart begint te kloppen. 'Maar vertel eens Rose... Waarom ben je zo zenuwachtig?' Zegt Angelo en ik schaam me dood. Hij heeft het dus door... super. Hij houdt zijn hoofd een beetje schuin en grijnst een beetje, dat maakt alles nog 10 keer zo erg. En nu? Wat moet ik nu zeggen? "Ik ben zo terúg' Zegt Niamh. en weg is ze, baantjes trekken. Nou ik kan haar wel voor haar kop slaan. hoe kan ze mij nou achterlaten in zo'n ongemakkelijke situatie? 'uhm... ik... ik heb het gewoon een beetje koud, ja, het water is best wel koud van het lange stilstaan, haha' ik begin stom te giechelen. Ik moet zo snel mogelijk weer naar Niamh toe.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 0:06 ]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    [Kan een van de meisjes zometeen Domenico tegen komen op de gang?]


    Don't cry because it's over, smile because it happened.

    Chloe jade Gabriels
    Brandon zegt dat er nergens vet te zien is en ik roep: 'oh please! Wie houd je hier voor de gek? Maar complimenten zijn altijd welkom! ' ik schud zijn hand en kijk hem verleidelijk aan. Ik merk dat Mila wel geïnteresseerd is en kijk bedenkelijk. Ben ik ook geïnteresseerd of is dit net als altijd voor de fun? Mila spettert de jongens nat en ik duw haar in het water. 'Zo nu ben jij nat. Hebben we dat ook weer gehad. ' grijns ik naar haar en ik kijk even naar haar. Mila is het perfecte plaatje, blonde haren een mooi lijf. Geen wonder dat de jongens in haar geïnteresseerd zijn. Ik gun het haar wel. Mischien moet ik me maar iets meer op de achtergrond houden

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 17:38 ]

    Andrew Flynn Rodriguez

    Brandon was ook het water ingedoken en zwom ook naar de rand waar hij vervolgens ging op zitten."En hebben deze dames er problemen mee dat ik mijn harde werk wil showen?"vroeg hij de meiden grijnzend.Ik grijns ook eventjes. Het was nu niet zo dat ik erg tevreden was met mijn lichaam,maar ik was wel blij dat ik een beetje spieren had. Één van de meisjes liep naar ons toe en zette zich naast me op de rand van het zwembad.'Hoi ik ben Mila Yara.'stelde ze zich voor en ik nam haar hand aan die ik dan kort schudde."Rodriguez, Andrew Rodriguez."stel ik me voor op een James Bond achtige manier.'Hey dat heb ik nooit gezegd,meneer de spierbundel.'zei ze dan tegen Brandon Het andere meisje liep vervolens ook naar ons toe en ging naast Mila zitten."Nou nee wij hebben er zeker geen problemen mee,maar de echte vraag is..."Begon het andere meisje."Of jullie er bezwaar tegen hebben Als wij onze spieren showen."zei ze en ik moest even lachen
    "Want namelijk zit onder dit laagje vet een echte sixpax hoor."zei ze en ik grijnsde even."Oh echt?"ik probeerde nieuwsgierig over te komen,maar ik hield het bijna niet van het lachen.'Oh,ik hset Chloe Gabriëls,maar zeg maar Clo .Oh,en dat van die sixpack blijft tussen ons ja ? Niet iedereenhoeft te weten wat voor sexy buik ik heb."zei ze en ik grijnsde even."Is goed laten we dat ons groepgeheimpje maken."zeg ik met een schuine grijns en ik knipoog even.
    Waarom willen jongens toch altijd hun goed lichaam showen,het gaat toch om te binnenkant.'zei Mila dan en ik lach even zacht."Wel misschien komt dat doordat sommige jongens toch liever zonder shirt en schoenen het water inspringen."grijns ik.

    (Goodnight ! ;3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Stantuffo schreef:
    [Kan een van de meisjes zometeen Domenico tegen komen op de gang?]


    [Michael is geen meisje. Maar hij kan hem wel tegenkomen op de gang.]

    Linne Victoria Mannering

    Beteuterd keek ik even naar de situaties. Bell die maar ging zonnen en op haar rug op de ligbank lag, verbranden zouden we toch niet. Jaylee die kwaad werd op iemand die ze kende en haar broer ook. Stilletjes hield ik mezelf op de achtergrond. Aangesproken worden vond ik niet bepaald wat je noemde fijn, en vertrouwen deed ik niet maar alles bogen was wel interessant. Natuurlijk, ik was geen meisje dat zielig deed of wat, ik hield gewoon niet van aandacht. Dat kreeg ik genoeg, en daar was ik blij mee. Jaylee noemde me Linn, schijnbaar gebruikte ze mijn bijnaam, en vroeg of we gingen zwemmen. 'Eh.. Ja, tuurlijk' zei ik snel. Mijn ik ging naar Bell, die niks merkte. Even keek ik iedereen rond en kwam tot de conclusie dat iedereen, of bijna iedereen, hier zat. Wachtend op Jaylee liet ik me wat verder zakken totdat alleen mijn hoofd nog boven water was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand voor Bell?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Je kan mensen altijd naar het groepje van Brandon, Mila, Chloe en Andrew sturen!]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Benntley?)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Abelard schreef:
    [Iemand voor Bell?]


    [Niamh kan wel :] waar is Bell?]