• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    [Ohio*.]
    (Ohio? Wat is fout? )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    ( Mijn telefoon tripte hem. Kan iemand mij vertellen waar ik met Lou/ Niall op moet reageren?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Ik wilde net Niall gaan bellen toen de nerd van het brand alarm net voor mijn neus stond. Ik sloeg haar hand weg en trok even mijn wenkbrauwen op. Het maakte me echt niets uit of ze getint was of niet. Ze was brutaal tegen me en ik was nu niet in de meest vriendelijke en vergefelijke bui. "Wil je dat ik ook jou haar in de hens zet, Hermelien? Ik doe het namelijk met alle liefde en plezier." Mijn ogen glinsterden gevaarlijk. Zayn, Harry en Louis werden door de school heen als het gevaarlijkst beschouwd, gewoon omdat die altijd zonder te blikken of blozen gemeen waren. Ik was anders. Meestal manipuleerde ik de klas of enkele personen zo dat ze voor mij het vuile werk deden. Pas als ik echt in psychopaten modus schoot moest je oppassen. Dan deinsde ik er namelijk niet voor terug om sadistisch wreed te zijn. Anders had ik vaak nog wel een grijntje medelijden. Vandaag dus even niet. Ik haalde de aansteker uit mijn zak en liet hem nonchalant rond mijn vingers draaien. Vuur was een van de beste methodes om angst en terreur te verspreiden. Je zag direct resultaat en het was moeilijk in de hand te houden als het eenmaal goed fikte. "Dus, wat wordt het? Bied je je excuses aan en ga je terug naar de les, waar je veilig bent? Of blijf je hier staan en onderga je mijn pretjes van vandaag?" Mijn stem was zacht en de glinsteringen in mijn ogen werden alleen maar gevaarlijekr naar mate de tijd verstreek.


    Bowties were never Cooler

    [

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Net toen ze voorover boog kreeg ik eht voor elkaar haar haren los te trekken en de fik erin te zetten. Even brandde het goed en onregelmatig voor ze haar water erover uit kiepte en me een mep verkocht. "Nee, alleen derde graads brandwonden bezorgen." zei ik poeslief, waarna ik me naar Niall draaide. Net toen hij had gezegd dat we beter konden gaan kreeg ik een klap voor mijn hoofd met haar tas. Gelukkig zaten er weinig boeken in en was ze een meisje, dus eht viel mee. Net voor ze de klas uit stormde ging het brand alarm af. What the... Ik keek naar het meisje in de deuropening. De leraar belde direct de balie om te zeggen dat het niets was. Daarna werd hij laaiend op me. "Liam James Payne. Nu ga je je direct beneden melden en ik hoef je de komende tijd niet meer in de les te zien tot aan de toetsweek. Zeg beneden maar dat je iemand in de fik hebt gezet." Ik pakte Niall bij zijn mouw en trok hem mee naar buiten langs de nerd in de deuropening. "Lekker bezig, dom wicht." siste ik naar haar voor ik met hem door liep naar beneden. Onderaan de trap liet ik hem los. "Ga jij vast kijken waar die jongen is, ik regel dit eerst wel." Ik liep naar de balie en sprak gewoon de waarheid. De vrouw was geschokt en moest eerst gaan overleggen met de coördinatoren voor ze me mijn straf kon meedelen. 1 maand nablijven en ook in mijn tussenuren op school vast zitten. Met de waarschuwing dat nog zo'n streek het zou verlengen tot 3 maanden. Ik knikte en draaide me om om opzoek te gaan naar Niall. Dat werden dus mooi 3 maanden nablijven... Lekker dan. Het alarm was ondertussen weer lang en breed uit en alle leerlingen zaten terug in de lokalen, behalve ik en Niall... Maar dat had een andere reden.


    dit eigenlijk voor Niall]


    Bowties were never Cooler

    Faisean schreef:
    (...)(Ohio? Wat is fout? )


    [Niet jij, haha. Chilaw]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [ Iemand voor Essie? (: ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Ik gooide al mijn boeken in mijn tas zonder weg te kijken van de twee mensen die achter mij zaten. Ja, dit maakte echt heel mijn dag weer goed en ja, ik wist dat het eigenlijk best wel erg was. Maar het kon me niet schelen, want het lag nu eenmaal in mijn karakter. Daardoor vond ik het ook zo jammer dat het allemaal al zo snel weer voorbij was. Een heel klein pruillipje was dan ook op mijn gezicht te vinden voor ik mijn volledige aandacht weer op Liam richtte. Niet dat -dat voor lange duur was, want nu het over het algemeen wel bekend was wat er aan de hand was, ging het best wel snel. Het ene moment kreeg de jongen nog een klap voor zijn hoofd met een tas van Asylinn, het volgende moment werd de leraar laaiend en daarna werd ik meegetrokken naar buiten. 'Als Liam niet welkom is, zult u mij hoogstwaarschijnlijk ook nog minder vaak zien.' Riep ik naar de leraar terwijl ik behendig over de stoel voor me sprong, zodat ik niet languit lag. 'Ik ben al onderweg.' Zei ik als antwoord op Liam zijn woorden en liep weer door. Regelrecht naar de kantine wel te verstaan, want ik kon niet gemeen zijn op een lege maag. Daarbij had ik gelijk geluk, want degene die ik moest hebben stond voor me. Zo hoefde ik mijn eten niet te betalen en hoefde ik niet te zoeken. Ik griste het eten uit zijn handen en zette het toen op rennen. 'Dankjewel.' Riep ik nog als enige, om daarna voor een seconde nog over mijn schouder te kijken. 'Dat was heel erg aardig van je.'

    ( Dankjewel)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Neleh Judiffany Trembley

    Ik frunnikte wat aan de onderkant van mijn shirt, terwijl ik luisterde naar Asylinn. Ik vond het zo vreselijk om haar te zien huilen. En haar haar... het was gelukkig niet compleet verwoest, maar ik moest er niet aan denken als iemand dat zou doen bij mij. Het zou best eens kunnen dat ze gelijk had wat betreft die jongens. Ik had het op één van mijn vorige scholen ook gezien. Die jongen kreeg uiteindelijk door dat hij beter zichzelf kon zijn en werd er vervolgens mee gepest... Echt vreselijk. Onzichtbaar zijn hielp nog wel iets, maar je kon gepest gewoon niet geheel vermeiden leek wel. Of je werd gepest, of je was één van de pestkoppen.
    'Zoveel doe ik niet aan school hoor, hoewel iedereen dat wel denkt volgens mij,' fluisterde ik met een voorzichtige glimlach, toen ze zei dat het eigenlijk wel goed was om je huiswerk te doen. Meestal had ik het gewoon op school af en thuis was ik dan mijzelf, zonder school, zonder vervelende andere leerlingen.
    'En weet je zeker dat je wel wraak wil nemen? Ik bedoel, dat is meer hun niveau en je kan erdoor in problemen komen... tenzij je het heel slim aanpakt.' Ik begon al iets harder te praten en trok een bedenkelijk gezicht. Als je nou dichtbij genoeg kon komen, hun zwakke plek kon uitvogelen en ze vervolgens zou breken, dan zou niemand je iets kunnen maken. Het was volkomen legaal en je zou ze misschien wel zover krijgen dat ze inzagen hoe fout ze zaten... maar het was gemeen en doortrapt. Niet aardig.


    Happy Birthday my Potter!

    Chilaw schreef:
    { Ashy is geen nerd >:] ze is gewoon slim met een rebelse kant xd Well hello Ohio High.]


    [Als deel Amerikaan irriteert het mij heel erg dat je dingen zoals 'Ohio high' enzovoort zegt, want Ohio is een staat en geen stad. Dan moet het eerder bijvoorbeeld Highland Highschool zijn. Sorry, maar het is vrij irritant om te lezen.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Cherévah ''Cher'' Naomi Flair

    Hij sloeg mijn hand weg waar ik vervolgens vies naar keek. ''Waag me niet nog een keer aan te raken'' sis ik. Hij trok zijn wenkbrauwen. "Wil je dat ik ook jou haar in de hens zet, Hermelien? Ik doe het namelijk met alle liefde en plezier." Hij dacht waarschijnlijk dat hij een van de liefste van de 5 was maar van meerdere te horen was hij de ergste en Niall de min ergste maar dan kan ook verkeerd gedacht zijn. Mijn ogen glijden naar de aansteker die hij in zijn handen heeft. Geschokt keek ik naar de aansteker maar ik kwam al snel bij zinnen. Hij zou eens zijn lesje moeten leren! Dus, wat wordt het? Bied je je excuses aan en ga je terug naar de les, waar je veilig bent? Of blijf je hier staan en onderga je mijn pretjes van vandaag?" zijn stem was zacht. Zacht zodat alleen ik het bijna kon horen. Trillend graaide ik in mijn tas en pakte de aansteker. Ik had voor noodgevallen altijd een aansteker een huge mes en een huge lepel in mijn tas zitten. Ik keek erna. ''Ík heb er ook een'' snel maakte ik hem aan en zette hem aan zijn haren. Verbaasd keek ik naar het voorgeval. Deed ik dat nou echt. Ik keek naar het flesje water in mijn hand en gooide het er zo snel mogelijk overheen. Er was alleen een stukje kaal en zijn kleren waren half nat waardoor het leek alsof hij gesport had en heel erg zweette. ''Sorry'' hakel ik terwijl ik de meisjes wc inren en mezelf een hokje induw en de deur op slot deed. Gelukkig had hij mij niet gestoken! Ik zou waarschijnlijk gek worden en hem een mep verkopen. Uit mijn ooghoeken toen ik de wc in rende zag ik Aishlinn en Neleh staan. ''Psst Neleh'' fluister ik zacht.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Liam Payne
    Ze werd een beetje boos. Achossie. Een boze nerd. Ik daagde haar wat uit en haalde mijn aansteker weer uit mijn zak. Ik keek stil en gefixeerd naar wat ze trillend deed met haar tas en zag er een aansteker uit komen. Ze zou toch niet echt durven? Na wat ik in de klas had gedaan? Neh. Ik grijnsde even bij haar woorden. "Toe maar..." toen vervaagden mijn woorden in een grom. Ow no she didn't. Ik was nu half zijknat en een deel van mijn haar was verbrand, al hing daar nu wel mijn andere haar nu slap overheen. Ik zag haar de meisjes WC in verdwijnen. Okay, dit werd wraak van het gemeenste soort. Ik liep richting de aula, waar Niall zoizo zou zijn. Ik bleef even hangen bij Zayn om te kijken of hij advies had, haar was namelijk zijn divisie, tot ik Niall zag. Ik greep hem in de kraag van zijn shirt en sleepte hem mee naar de bezemkast waar ik de sleutel van had. Die had ik een keer gekregen van de conciërge omdat hij me van de 5, eigenlijk 6 met Gwen erbij, het meest vertrouwde en hij geen zin had er steeds bij te blijven tijdens strafcorvee. Ik draaide achter ons de kast op slot en liet de sleutel erin. Ik klikte de lamp aan en keek de blonde jongen recht in zijn blauwe kijkers. "Het is tijd voor wraak. Echte wraak waarbij dat van net kinderspel lijkt. Doe je mee, of niet?" Ik zou hem niets aanrekenen als hij niet wilde. Al had ik wel mijn beste maatje graag in het complot. Dit werd een heel erg vuil spelletje dat kon eindige in een definitieve schorsing, maar als ik het goed zou doen zou dit meisje in elk geval het komende jaar, al dan niet de rest van haar schoolcarrière meer schaamteloos door de gangen kunnen lopen.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 23:26 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javadd Malik

    Nog verveeld was ik uit de kantine gelopen. Net toen ik rond wilde zoeken voor het ene meisje zag ik in een lokaal dat ineens een meisje d'r haar in de fik stond. Mijn mondhoeken krulden ietwat omhoog. Liam's werk. Heeft ie goed gedaan. Het was nog leuker dat die Cherévah in paniek op het brandalarm drukte. Niet veel later kwam Liam weer tevoorschijn en dreigde dat hij het haar van Cherévah ook in de fik zou zetten. Grijnzend keek ik toe. Het maakte mijn dag weer goed. Ik proestte even om Cherévah en schoot in de lach toen ze voor nauwelijks twee seconden het haar van Liam liet branden. Hard stond ik Liam uit te lachen. Dit was echt het toppunt van het jaar. Ieder andere vriend zou te hulp hebben geschoten maar ik lachte me kapot. Toen Cherévah weg was gevlucht liep ik al hikkend naar Liam toe. 'Dat was geweldig!' grijnsde ik. 'Weet je, die weddenschap kan nog eens leuk worden' grinnikte ik. Ik keek naar het kale plekje op zijn hoofd en klopte even op zijn schouder. 'Draag een snapback, niemand die het dan nog ziet' lachte ik vrolijk. Wat was dit geweldig. Wat hield ik opeens van school. Liam sleurde Niall weer mee en ik leunde tegen de muur aan om even weg te kijken en de twee al niet meer te zien.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 12:01 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Euhm... Liam zit met Niall in een kast...]


    Bowties were never Cooler

    [Oh fuck o-o. Ist nu wel goed? Zal 't even aanpassen weer]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Ja, ik heb de mijne ook aangepast. Ik merk nu pas hoe ironisch die kast is...]


    Bowties were never Cooler