• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Niall Horan
    Ik haalde mijn schouders op bij de verbaasde blik van Asylinn. Ze kon sowieso niet zeggen dat het ongebruikelijk was, want ik zat vaak genoeg naast iemand anders, zodra er weer een plan was. Of een aantal keer om het niet verdacht te maken. 'Het gaat prima.' Het verliet mijn mond waarna ik gelijk weer een stuk brood in mijn mond propte. Haar volgende opmerking liet deze alleen bijna weer openvallen, maar dat gebeurde niet, en vooral dan het deel dat niets persoonlijks was. 'Zo vatte ik het wel op, dus leuk geprobeerd, maar zonder succes.' Zei ik en negeerde de glimlach. Net als het gesprek wat volgde toen ze naast Liam ging zitten, om ineens heel lief te doen. Althans dat zou me niet verbazen. Ik was namelijk bezig met het verzinnen van iets, zodat dit plan wel kon slagen, al had Liam blijkbaar geen hulp meer nodig. Het duurde niet lang voor ik hem vanuit mijn ooghoeken zijn wraakplan zag uitvoeren. Dat was ook het gene wat me helemaal liet omdraaien en grijnzen. Of een brandende geur in het lokaal achterliet. Onschuldig? Nee, dat paste niet bij de jongen. Zeker niet zodra je hem net zo boos maakte als dat Asylinn voor elkaar had gekregen. Dit was dan ook gelijk een les voor de volgende die wat in gedachten hadden. Ik schoof door naar de plaats naast me en kwam zo voor Liam te zitten. Zo had ik ook nog is goed zicht op waar de brandende geur vandaan kwam. Dit was gewoon geslaagd en perfect. 'En weer ben je geweldig bezig. Ik mag die duistere kant nog steeds.' Zei ik bijna onhoorbaar, maar wel hard genoeg zodat het hoorbaar was voor degene voor wie de woorden bestemd waren. Daarna knikte ik langzaam. 'Ga maar mee voedsel halen, want mijn brood is op.' Zei ik met een pruillipje, al maakte die al snel weer plaats voor een grijns. 'Nee, klinkt goed. Je bent toch al lekker op dreef en daarbij is alle hulp welkom.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    KiliOfDurin schreef:
    [Niet iedereen heeft toch dezelfde les? Dat zou toch vreemd zijn met alle verschillende leeftijden en in de bovenbouw?]
    [ Lol. Dan hoort Aishlinn ook niet daar aangezien we dezelfde leeftijd hebben. Ik stel voor dat de mensen die 17 zijn een andere klas hebben.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ Ik en Hackus reageren beide morgen niet :]. We gaan samen naar de voorpremière van This Is Us. Misschien dat ik morgen ochtend nog reageer maar denk het niet. ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Vexy schreef:
    [ Ik en Hackus reageren beide morgen niet :]. We gaan samen naar de voorpremière van This Is Us. Misschien dat ik morgen ochtend nog reageer maar denk het niet. ]
    Ik ga ook maar ik neem mijn telefoon mee -


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Asylinn Maze Parker.

    Hoofdschuddend had ik in mijn tas gezocht, toen ik duidelijk het geluid van een aansteker hoorde en vermoedde gelijk wat Liam had gedaan. Mijn flesje water goot ik als de bliksem leeg over mijn haar, waarna mijn vlakke hand hard in Liam's gezicht kwam. "LIAM WIL JE ME DOOD OFZO?!"Schreeuwde ik naar hem. Ik zou mijn haar toch wel een groot gedeelte afknippen. Ik deed mijn boeken in mijn tas, slingerde hem zo dat hij in Liam's gezicht kwam en beende toen de klas uit naar buiten, de wc's. Aangekomen daar stortte ik nog voor het hokje neer, en ging in het hoekje zitten. Migraine..Nu zelfs erger als normaal. Ik sloot mijn ogen en bleef net zo lang bewegingloos zitten tot de lichten uit gingen. Het was veel fijner voor me om in het donker te zitten, maar ook zodat niemand me zag. Mijn tranen vloeide over mijn wangen naar beneden. Ik bewoog, dus ging het licht weer aan, ik wou mijn moeder bellen dat ze de eerste vlucht terug naar huis moest boeken, maar een wraakplan weerhield me ervan.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    (En er is een stukje haar van af:Y))


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [ yep. Liam is so going to be dead. Mwihihi (dance)]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Liam Payne
    Net toen ze voorover boog kreeg ik eht voor elkaar haar haren los te trekken en de fik erin te zetten. Even brandde het goed en onregelmatig voor ze haar water erover uit kiepte en me een mep verkocht. "Nee, alleen derde graads brandwonden bezorgen." zei ik poeslief, waarna ik me naar Niall draaide. Net toen hij had gezegd dat we beter konden gaan kreeg ik een klap voor mijn hoofd met haar tas. Gelukkig zaten er weinig boeken in en was ze een meisje, dus eht viel mee. Net voor ze de klas uit stormde ging het brand alarm af. What the... Ik keek naar het meisje in de deuropening. De leraar belde direct de balie om te zeggen dat het niets was. Daarna werd hij laaiend op me. "Liam James Payne. Nu ga je je direct beneden melden en ik hoef je de komende tijd niet meer in de les te zien tot aan de toetsweek. Zeg beneden maar dat je iemand in de fik hebt gezet." Ik pakte Niall bij zijn mouw en trok hem mee naar buiten langs de nerd in de deuropening. "Lekker bezig, dom wicht." siste ik naar haar voor ik met hem door liep naar beneden. Onderaan de trap liet ik hem los. "Ga jij vast kijken waar die jongen is, ik regel dit eerst wel." Ik liep naar de balie en sprak gewoon de waarheid. De vrouw was geschokt en moest eerst gaan overleggen met de coördinatoren voor ze me mijn straf kon meedelen. 1 maand nablijven en ook in mijn tussenuren op school vast zitten. Met de waarschuwing dat nog zo'n streek het zou verlengen tot 3 maanden. Ik knikte en draaide me om om opzoek te gaan naar Niall. Dat werden dus mooi 3 maanden nablijven... Lekker dan. Het alarm was ondertussen weer lang en breed uit en alle leerlingen zaten terug in de lokalen, behalve ik en Niall... Maar dat had een andere reden.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    [Iemand voor Zayn?]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    -Kan ik iets doen met Sadie?-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [iemand om Ashy te troosten ;x ?]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Sadie kan misschien Asylinn troosten en volgens mij is Faisean online dus kan Zayn naar Cher toe]


    Bowties were never Cooler

    KiliOfDurin schreef:
    [Sadie kan misschien Asylinn troosten en volgens mij is Faisean online dus kan Zayn naar Cher toe]
    - Nee want Cherévah krijgt een ingeving en doet iets met Liam :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    [Sadie kan misschien Asylinn troosten en volgens mij is Faisean online dus kan Zayn naar Cher toe]
    - Nee want Cherévah krijgt een ingeving en doet iets met Liam :]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Liam? Hij heeft haar net vrij hard weggebitched]


    Bowties were never Cooler