• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    KiliOfDurin schreef:
    [Liam? Hij heeft haar net vrij hard weggebitched]
    ( Ja i know )


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    KiliOfDurin schreef:
    Gwen Lily Cooper
    Ik begroette jut en jul even kort toen ze eindelijk aanschoven. Ik hoorde de roddels ook wel om ons heen, maar eerlijk gezegd wist ik niet wat ik ervan moest denken. Aan de ene kant leek het zo voor de hand te liggen. Ze waren heel close en leken niet helemaal goed van elkaar af te kunnen blijven, maar aan de andere kant wezen hun blikken op niet meer dan vriendschap. Eigenlijk boeide het me maar weinig. Het liefst zou ik nu gewoon met Harry mee naar huis willen gaan en er hard tegenaan gaan en daarna blijven slapen, maar dat ging helaas niet. ik moest een goed cijfer halen. Stom PO. Kon dat niet een andere keer? Ik zou binnen een lesuur klaar zijn, een goede voldoende halen en me in de aula gaan zitten vervelen tot het nablijven. Toen kreeg ik een idee. "Als ik snel klaar ben kunnen we wel na het volgende uur naar jou huis." fluisterde ik in zijn oor. Op dat moment kwam er een jongen naar de tafel lopen en begon naar mijn oren onzin uit te kramen. Toen hij weg was richtte ik me weer op mijn vriendje. "Waar ging dat allemaal over?" voeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Blijbaar was hij net aan een meisje gekoppeld, iets wat ik nou niet echt leuk vond, maar ik wilde eerst weten waarover het ging voor ik haar leven een hel ging maken, omdat ze toch echt met haar tengels van mijn vant af moest blijven.


    Bowties were never Cooler

    (Kan ik iets doen met Neleh, behalve onzichtbaar zijn?)


    Happy Birthday my Potter!

    ( ik reageer als we thuis zijn )


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Rider: Ashy troosten? Met open mond Liam nakijken xd?}


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Naar Zayn gaan?]


    Bowties were never Cooler

    (Ik zie haar nog niet zo snel naar Zayn gaan eigenlijk :') )

    Neleh Judiffany Trembley

    De pauze was zoals gewoonlijk rustig. De enige woorden die aan de tafel gewisseld werden, gingen over het groepje populaire jongens. Ik reageerde daar echter niet op, behalve door even op te kijken van mijn boek, mijn hoofd even te schudden en mijn aandacht weer op scheikunde te richten. Die jongens dachten echt dat ze alles konden maken, gewoon omdat ze knap en populair waren. Iets wat ik niet uit kon staan. Dat zou ik alleen nooit hardop zeggen. Daarbij vond ik ook dat iedereen een tweede (of honderdste) kans verdiende. Misschien zou het ooit nog goed komen met ze.
    Toen de bel ging, stond ik op en liep richting het lokaal waar ik les had. Mijn plek was zo'n typische onopvallende plek in het midden. Ik pakte mijn boeken en begon in mijn schrift te tekenen, terwijl ik wachtte tot de les begon. Ik keek niet op, tot een brandlucht mijn neus bereikte. Mijn blik verplaatste zich vliegensvlug in de richting van Asylinn, wiens haar in de fik stond. Liam had haar haar in de fik gestoken....
    Aangezien niemand opstond en haar achterna ging, besloot ik toch maar op te staan. Snel liep ik naar de leraar om te vragen, of ik even mocht kijken of het wel goed met haar ging, wat natuurlijk mocht. Ik volgde de vieze geur richting de wc's. Voorzichtig klopte ik op de deur en deed deze open.
    'Heee, ik kwam even checken of je oké was... voor zover dat kan na zo'n smerige actie...' Ik fluisterde haast, niet echt meer gewend op op school meer dan twee woorden te spreken of antwoorden in de klas te geven.

    (Heb haar naar Asylinn gestuurd)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:03 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Asylinn Maze Parker.

    Geschrokken had ik opgekeken, en merkte tot mijn verbazing dat het Neleh was die er stond. "J-ja ik ben oké." Zei ik, snikkend. "Ik wil gewoon terug naar Ohio.." begon ik daarna en de tranen vormde zich weer om over mijn wangen naar beneden te gaan. Ik legde mijn hoofd in mijn schoot, en mijn nu wat minder lange haar hing om me heen als een gordijn. "V-volgens mij denken ze dat ze heel wat zijn, maar eigenlijk zijn z-ze te bang om te laten zien wie ze echt zijn." Snikte ik zacht, toen ik Neleh mijn conclusie over de jongens gaf. "Ik weet dat het dom was om naast Liam te gaan zitten, maar ik ben gewoon gewend dat -dat kan, en niet dat iemand je haar aansteekt en dat je dood had kunnen branden!"De snik uit mijn stem was weg, en gelijk keek ik Neleh verontschuldigend aan. "Sorry Neleh, het komt niet door jou." Ik perste er een glimlachje uit en stond op, pakte een schaar uit mijn tas en begon met het knippen van mijn haar. Het was gelijk een heel stuk korter, en opzich zag het er nog wel leuk uit. "Neleh, weetje dat je eigenlijk een heel aardig meisje bent. No Nerd, er is niks ergs aan om je huiswerk af te hebben, of hoge cijfers te halen. Ik doe dat ook, teminste ik kan het maar ik doe hier geen moeite zodat mijn moeder me terugstuurt..." Ik keek even met een gemeende vriendelijke glimlach opzij. "This is so going to be Revange." Greens ik, en haalde alle make-up van mijn gezicht.

    Hair -->

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:27 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Een nerd die wraak neemt... Zozo]


    Bowties were never Cooler

    ( ik reageer zodra ik thuis ben. Zit nu in de auto. )


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    { Ashy is geen nerd >:] ze is gewoon slim met een rebelse kant xd Well hello Ohio High.]

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:28 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    [Neleh wel.]


    Bowties were never Cooler

    [Neleh wraak nemen ;o ikke zien. Nee sorry xd. Dat zou wel coel zijn]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Cherévah ''Cher'' Naomi Flair

    Verbaasd kijk ik wat voor me gebeurd. Haar haren waren nu ongelijk als de pest. Aishlinn zou zeker weten weave zetten of haar haren zo kort knippen. Al hoewel het eerste me wel betwijfeld aangezien blanke meisjes met weave gewoon niet staan. Ik bijt veen op mijn lip als Liam me aan de kant duwt. Ik vond hem het ergst van allemaal. Als je hem zou zijn zou je dat niet denken. Dan zou je denken dat Harry of Zayn een van de ergste was maar niets bleek minder waar. Voorzichtig balde ik mijn handen tot vuisten. Eigenlijk moest ik niet zo over me heen laten lopen ik liet mijn hoofd even zakken. Iets tegen Liam zeggen zou me toch nooit lukken. ''Ik doe het gewoon'' fluister ik. Ik kon dan wel een dreun verwachten en pijn zal het niet meer doen. Ik liet mijn blik even glijden naar Liam en liep er fors achteraan. ''Hee wacht'' gilde ik de woorden waar van ik al meteen spijt van had. ''Jij praat niet zo tegen me ik ben je hondje niet'' Ik drukte met mijn wijsvinger op zijn borst. Het maakte me nu vrij weinig uit dat ik bruin was gepest werd of krullen had waar je op jaloers mocht zijn als je bruin was.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2013 - 21:23 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Ohio*.]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."