• C h a n g e s

    Niall Horan, Harry Styles, Louis Tomlinson, Liam Payne en Zayn Malik. De populairste jongens van Rosewood Highschool. Badasses, niet te vertrouwen en boven alles players, hartenbrekers. En toch vallen veel meiden van Rosewood als een blok voor de jongens, de een erger dan de ander. Of sommige weer helemaal niet, gewoon omdat het simpelweg asshole's zijn.
    Niall, Harry, Louis, Liam en Zayn hebben een hekel aan nerds, brave, suffe of onschuldige meisjes en jongens. Maar wat gebeurd er als ze een weddenschap verliezen en hét suffe groepje met vijf nerds, onschuldige meisjes die geen vlieg kwaad doen, rebels moeten maken? Gaan de meiden erop in, werken ze mee of juist tegen? Maar wat gebeurd er als de meiden dan op hun beurt de jongens willen veranderen? Hoe ver gaan ze om de ander te veranderen. Lukt het ze eigenlijk wel?


    Rollenverdeling;

    Jongens:
    -Niall James Horan; Hackus
    -Harry Edward Styles; Styles
    -Louis William Tomlinson; Hackus
    -Liam James Payne; KiliOfDurin
    -Zayn Javadd Malik; Roar


    Meiden:
    - Essie Alexis Johnson; Vexy
    - Cherévah ''Cher'' Naomi Flair; Faisean
    - Sadie Geraldine Harrison; Ellison
    - Neleh Judiffany Trembley; Rider
    - Sarah Kayleigh Green; Mouek


    Overige rollen;
    Denk hierbij aan zussen/broers, andere leerlingen, docenten, vrienden etc.
    - Asylinn Maze Parker; Chilaw
    - Nola Anne Styles; xxxHappiness
    - Gwen Lily Cooper; KiliOfDurin


    De Indeling;

    - Cherévah en Zayn.
    - Sadie en Harry.
    - Neleh en Louis.
    - Essie en Niall.
    - Sarah en Liam.



    Regels:
    -Minimaal 5 of 6 regels vol schrijven. Dit om de inspiratie hoog te houden.
    -Maximaal 2 personages per persoon.
    -Geen perfecte personages, iedereen heeft wel slechte gewoonte's
    -16+ mag maar houd het netjes.
    -Als je offtopic gaat, zet het tussen haakjes; [ ], { } of ( ).
    -Meld als je een tijdje niet kunt reageren en naamsveranderingen.
    -Topics worden alleen aangemaakt door Vexy, tenzij dat is aangegeven.
    -Het is geen sneltrein!



    Het Begin.
    Het net pauze, de schoolbel gaat en iedereen verlaat zijn les om naar de kantine te gaan. Eenmaal daar gaat iedereen bij hun vaste groepje zitten.
    De jongens krijgen te horen wie ze moeten veranderen, ze balen natuurlijk als een stekker, of het boeit hun amper. Ze kunnen het uitstellen maar ook kunnen ze gelijk aan de slag gaan.
    De meiden zitten bij elkaar aan hun vaste tafeltje hun eten op te eten, te praten, te leren noem maar op.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 20:47 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    (Is goed en na het eten gooi ik er ook even een Lou tussendoor)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga zo werken tot een uurtje of 4/5, Dan kan ik weer reageren]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Eigenlijk negeerde ik alles om me heen een beetje. Werkelijk niemand leek in een goede bui te zijn en ikzelf had er ook biet bepaald zin in. Het enige waar ik werkelijk zin in had, was het heel hard neuken van Gwen en daarna te slapen. En dat was iets wat op het moment niet kon. Ik begroeten Niall en Liam, ongeïnteresseerd en nam nog een kleine slok van mijn drinken. Ik probeerde mijn aandacht niet te vestigen op Gwen en dat lukte toen, juist degen die ik nu niet hoefde te zien, kwam aanlopen. Ik rolde even met mijn ogen. Die jongen dacht pas dat hij wel veel was. Ik grinnikte zachtjes toen ik hoorde wie Zayn moest veranderen, maar zweeg meteen toen ik aan de beurt was. 'Wie?' Vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen. Ik had werkelijk Geen flauw idee wie dat was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Hebben ze eigenlijk allemaal gezamenlijk les of volgt iedereen een ander rooster? )


    Happy Birthday my Potter!

    -Ik zal zo snel mogelijk reageren, ik heb verschrikkelijk veel huiswerk.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gwen Lily Cooper
    Ik begroette jut en jul even kort toen ze eindelijk aanschoven. Ik hoorde de roddels ook wel om ons heen, maar eerlijk gezegd wist ik niet wat ik ervan moest denken. Aan de ene kant leek het zo voor de hand te liggen. Ze waren heel close en leken niet helemaal goed van elkaar af te kunnen blijven, maar aan de andere kant wezen hun blikken op niet meer dan vriendschap. Eigenlijk boeide het me maar weinig. Het liefst zou ik nu gewoon met Harry mee naar huis willen gaan en er hard tegenaan gaan en daarna blijven slapen, maar dat ging helaas niet. ik moest een goed cijfer halen. Stom PO. Kon dat niet een andere keer? Ik zou binnen een lesuur klaar zijn, een goede voldoende halen en me in de aula gaan zitten vervelen tot het nablijven. Toen kreeg ik een idee. "Als ik snel klaar ben kunnen we wel na het volgende uur naar jou huis." fluisterde ik in zijn oor. Op dat moment kwam er een jongen naar de tafel lopen en begon naar mijn oren onzin uit te kramen. Toen hij weg was richtte ik me weer op mijn vriendje. "Waar ging dat allemaal over?" voeg ik met een opgetrokken wenkbrauw. Blijbaar was hij net aan een meisje gekoppeld, iets wat ik nou niet echt leuk vond, maar ik wilde eerst weten waarover het ging voor ik haar leven een hel ging maken, omdat ze toch echt met haar tengels van mijn vant af moest blijven.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Een zachte 'hello' rolde over mijn lippen toen Liam en Niall bij ons aanschoven. Normaal was ik zo druk als een kleuter en kon ik mijn mond niet houden, zodra de groep compleet was, maar nu moest je de woorden een soort van uit me trekken. Ik had geen zin in iets wat niet gemeen was. Het liefste wilde ik de boel kort en klein slaan, maar hield me nog in. Al snapte ik niet waarom, want straf had ik toch al. Dat begon al toen de persoon het eerste uur de les in kwam lopen met blond haar wat omgetoverd was in groen/blauw. Iedereen keek mij gelijk aan en ik haalde mijn schouders alleen onschuldig op, maar wel met een niet te missen grijns. De leraar wist al genoeg door deze reactie. Blijkbaar was het dus verboden om verf te mengen met shampoo. De grijns die zich op mijn gezicht had gevormd voor die gedachten verdween zodra een jongen kwam met de namen over de weddenschap. Fijn, dat was ik dus helemaal vergeten, maar had daar bovenal geen zin in. Zeker omdat ik wist wie mijn 'partner' was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nvm]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2013 - 18:46 ]


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Asylinn Maze Parker.

    Haast hatelijk keek ik opzij, toen ik tot mijn verbazing merkte dat het Niall was die zich naast me neer zette. "Oh..Hi Niall, your ok?" Vroeg ik, doelend op de gebeurtenis in de wc. Toen draaide ik me om, mijn blauwe ogen stonden kil kijkend naar Liam. " Moet je niet naast je vriendin zitten, Payne. Niks persoonlijks Niall." Ik schonk Niall een glimlach en keek over Liam's tafel. Ik kon op het blote oog niks ontdekken, maar ik voelde me niet veilig als hij achter me zat. Dus stond ik op, pakte mijn tas en gooide mijn boeken op de plek naast Liam. "You won't mind, if i sit there?" Zei ik zoetjes en schoof op de stoel naast hem. "Kom geef me je schrift." Verzuchtte ik en maakte een gebaar naar de aantekeningen dat ik ze wel over zou schrijven. Mijn ogen vonden de zijne, en vriendelijk keek ik hem aan. Ach, zo slecht was hij toch helemaal niet? In gedachten verzonken keek ik even naar Niall en gaf hem toen een sorry-blik.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Liam Payne
    Ik knikte naar hem en liep met hem het lokaal in. Binnen begon ik mijn spullen uit te pakken op de tafel achter Asylinn en Niall naast haar. Net als bedoeld begon ze met hem te praten terwijl ik schijnbaar onschuldige dingen deed. Ik zou haar wel krijgen. De rest druppelde langzaam binnen. Bij haar opmerking over mijn vriendin wist ik het zeker. Dat iedereen het achter mijn rug om zei was iets anders dan recht in mijn gezicht. Toch bleef ik rustig doorgaan. Ze mocht niets vermoeden. Als ze namelijk aan de andere kant van de klas ging zitten was het plan mislukt. Ik hoorde wat geritsel voor me, maar ging gewoon door met overschrijven van het bord. Ik keek op toen ik haar stem hoorde. Ik trok een wenkbrauw op voor ik door ging met schrijven. Pas toen ze mijn schrift wilde pakken ging ik rechtop zitten. "Het staat op het bord, prinses. Dan hoef je niet mijn spijkerschrift te lezen." Ik keek naar mijn handschrift. Het was niet het meest leesbaar. Vooral omdat het snel geschreven en vrij klein was. Ik keek even naar Niall en gaf hem een haadt onzichtbaar knikje. Nu iedereen binnen was en de leraar zo zou beginnen moest het nu. De aansteker voelde ik in mijn zak zitten. Nog even geduld voor dit kreng haar verdiende loon kreeg. Het maakte me ook echt niet meer uit of ze levend zou verbranden of niet. Ik kriebelde de laatste woorden op het papier en begon dwergen in de kantlijn te tekenen. Het was alleen om mijn ongeduldige geest bezig te houden tot ze weg keek. Dan zou het binnen 5 seconden gedaan zijn en zou haar haren goed branden. Bij die gedachte moest ik een grijns onderdrukken, waardoor mijn pokerface behouden bleef.


    Bowties were never Cooler

    Asylinn Maze Parker.

    Grinnikend schudde ik mijn hoofd en pakte zijn schrift over, zijn handschrift was klein en amper leesbaar. "Sugar Plum Fairy." Mompelde ik toen hij me prinses noemde. Ik begon snel, maar netjes alles over te schrijven en na nog geen luttele twee minuten lagen er vier vellen vol met netjes gemaakte aantekeningen voor hem. "Weet wel, ik bedoelde dat niet dat jullie verliefd waren, maar omdat je zo beschermend om hem doet. en ik vind dat een voorbeeld. En dat maakt me je te mogen Liam." Zei ik haast onhoorbaar en gaf zijn schrift terug.Ik had er een dwerg bijgetekend en er "The Five" bij gezet, als hij nu z'n hersens gebruikte wist hij dat ik hun bedoelde. Ik pak mijn tas op mijn schoot en bind mijn haren in een slordige knot samen. Dan begin ik naar mijn sigaretten te zoeken, hebbes. Maar waar is mijn aansteker? oh wacht.. die had ik thuis laten liggen. Ik keek opzij naar Liam. " Liam, heb je misschien een aansteker die ik voor de volgende pauze kan lenen? Ben de mijne namenlijk kwijt." Zei ik, en keek vragend. " Ik doe er alles voor, als ik zometeen maar even kan roken." Ik had haast als hem en zijn vrienden geklonken.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 22:06 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Zayn Javadd Malik

    'Wie?' vroeg ik toen ik naar achter schoof en mijn schoenen op de tafel sloeg. Zo lag ik wat onderuitgezakt waardoor ik beter verveeld mijn ogen kon sluiten en wat gapen. Ik ging toch niet naar de les. Dat meisje van de heenweg zou ik eens opzoeken, hopend dat ze een vrij uur had. Zij had me straf bezorgd dus ik bezorgde haar een hersenschudding. Zo simpel was het. Mijn ogen gingen weer open en ik keek naar de tafel van de nerds. Ik herkende de naam wat en zag toen het meisje. 'Oh, zij' mompelde ik. Ik hield niet van nerds, dat waren wel de ergste leerlingen van de school. Mijn ogen bleven haken bij het meisje dat schijnbaar de naam Cherévah had en bestudeerden haar goed. Voor een nerd viel ze wel mee, alleen het karakter was altijd het ergste dus ik had er niet zo'n vol vertrouwen in. Ik zou dadelijk wel op haar afstappen. Niet direct, natuurlijk. Helaas mocht ik nu niks uithalen met haar. Ach, zou ik vast wel volhouden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Liam Payne
    Ik gromde zacht toen ze toch mijn schrift pakte. Kreng. Ik had toch gezehd dat ik dat niet wilde. Al snel lagen er vellen vol op haar tafel van mijn halve pagina. Ik trok mijn schrift terug. Nu had ze ook nog mijn tekening geruïneerd. Ik wilde alle hobbit dwergen tekenen. Dit schoot me al helemaal in het verkeerde keelgat. Ik zag haar haar haren vastbinden. Gelukkig zat het elastiek er maar een keer omheen en zou het er met een goede ruk uit zijn. Ze begon over aansteken en roken. "Sorry, schat. Moet je aan m'n vriendinnetje vragen." sneerde ik. Ik geloofde er namelijk geen zak van dat ze me mocht. En anders mocht ik haar nogsteeds niet. Toen ze voorover lende trok ik in een haal trok ik het elastiek uit haar haren en haalde de aansteker uit haar tas. Direct erna haalde ik die onder haar haren langs die goed vlam vatten. Ik grijnsde gemeen en liet de aansteker tussen mijn vingers draaien. Dit voelde erg goed. Tuurlijk zou ik tot in de eeuwigheid moeten nablijven, maar het kon me even niets schelen. Ik had me te lang rustig gehouden. Nu kwam mijn ware duistere ik eruit. Ik schoof met mijn vrije arm mijn spullen terug in mijn tas. Dan zouden die niet ontbranden. "Zal ik je zo helpen met jou plan?" vroeg ik aan Niall terwijl de geur van brandend haar het lokaal vulde. Nu was dat de geur van zoete, hele zoete, wraak.


    Bowties were never Cooler

    Cherévah ''Cher'' Naomi Flair;


    ''Ja kijk maar'' fluister ik tegen Es. Voordat ik het wist ging de bel. Ik liet mijn richting weer even glijden langs het groepje en deze keer waren ze aan het opstaan om naar de volgende les te gaan. Mijn blik kruiste die van Zayn even meteen wendde ik mijn blik af. ''Kom'' mompel ik tegen derest die er nog zit en loop naar het lokaal waar ik les heb. Ik snuif even. Dit is geen aangename geur. Het ruikt naar brand. Verschrikt sper ik mijn ogen open en kijk naar het aparaatje naast me. Voor ik het weet heb ik op het knopje gedrukt en schalt het geluid van het brandalarm door de school. ''Brand'' gil ik waarneer ik weer bij de deuropening sta. Zelf weet ik niet waarom ik me niet omdraai en weg ren naar buiten wat de meeste kinderen doen. Ik was net van plan me om te draaien als mijn blik op Aishlinn valt. ''Waarom is je haar onder brand?'' gil ik met een lichte grijns in mijn stem. Ik vond het wel geniaal. Ik liet mijn blik even glijden naar diegene naast haar en kwam uit op Liam. Waarschijnlijk had hij het gedaan. Ik ging haar niet helpen daar mocht ik haar niet voor.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    [Niet iedereen heeft toch dezelfde les? Dat zou toch vreemd zijn met alle verschillende leeftijden en in de bovenbouw?]


    Bowties were never Cooler