• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en drukte nog een kusje tegen zijn nek. Hij was zo'n schatje. "Geen probleem. Ik, we, doe het graag." Ik aaide door zijn haren heen. Hij was echt een popje. Mijn armen lagen om zijn middel. Ik vond het heerlijk om zo gewoon te kunnen zitten. Even overal van weg. Er zat wel een zware druk in mijn hoofd, maar ik vond het nu niet heel erg.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Glimlachend kijk ik rond. Zijn armen stevig om me heen. 'wheb je geen pihn of dorst o iets amders?' vraag ik bezorhd. 'ik denk dat de jongens er ook wel zo zullen zijn zal ik ze smsen waar we zitten?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik was gewoon rustig en keek naar hem. "Een beetje, maar het komt wel goed. De jongens zullen er inderdaad zo zojn. Laten we naar het cafe gaan." Ik schoof onder hem uit en liep wankel terug naar de rolstoel. "Ik rij zelf wel." zei ik voor ik mijn handen op de wielen legde en ze een klein zetje gaf.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    'En dan zeg je dat ik raar ben?' Verontwaardigd keek ik Chaz aan. 'Ja, dat neem ik terug' knikte hij. Lachend renden we erachteraan. 'Met zijn drieën op èèn board!' gilde ik vrolijk en ik zette Mackenze op het surfboard, kwam er samen met Chaz bij en pakte de eerste golf die eraan kwam. Automatisch gingen ik en Chaz gelijk staan. Ik trok Mackenzie ook op en wist gelijk al dat dit nooit ging lukken. 'Yaaaaay!' riep ik blij toen we ten onder gingen. Eenmaal boven het water keek ik rond. 'Nou, dat lukte niet helemaal' grijnsde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Een beetje, maar het komt wel goed. De jongens zullen er inderdaad zo zojn. Laten we naar het cafe gaan." Ik knik, bezorgd kijkik hoe hij naar de rolstoel loopt. "Ik rij zelf wel."'je moet rustig aan doen Alex' zucht ik en pak de handvaten en duw een beetje mee.

    Mackenzie
    Lachend wor dik omhoog geholpen en al snel liggen we weer in de zee. Hard lachend kom ik boven en sop Justin grijnzenden snel zwem ik weg


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zuchtte en keek op naar hem. "Doe zelf rustig. Ik moet ook mijn krachten weer opbouwen." Ik drukte een kusje op zijn hand en ging met hem naar het cafe. Daar zag ik de jongens zitten. Ik glimlachte vrolijk en zwaaide met mijn vrije hand. Ik was blij dat ze waren gekomen. Ik ging met Niall ernaartoe en vertelde ze hoe het ging en dat ik volgende week alweer mocht optreden als ik rustig deed op het podium. Het was geweldig nieuws. Een show moest dan 2 dagen verzet worden, en we zouden een vrije dag minder hebben, maar het kwam allemaal goed. Ik nam een thee aan en nam een grote slok. Het warme goedje deed me zeker goed.


    Bowties were never Cooler

    Justin Drew Bieber

    Ik zwom naar onder, pakte Mackenzie's benen vast en kwam boven met haar op mijn schouders. 'Gotcha' grinnikte ik. Met Mackenzie op mijn schouders kwam ik het water weer uit. Chaz bleef er nog even in. Lachend begon ik rondjes te rennen. De massa paparazzi boeide me vrij weinig.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall Horan

    "Doe zelf rustig. Ik moet ook mijn krachten weer opbouwen." ik gniffel even en begroet zijn vrienden even en neem ook een kop thee aan die ik langzaam leeg drink. Stilletjes luister ik naar Alex

    Mackenzie

    Ik gil hard als hij mijn benen pakt. iK merk dat ik omohoog ga en op zijn scouders zit en ik begin te gieren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik dronk rustig terwijl ik het vertelde. De rest was nu gerustgesteld en sprak weer over van alles en nog wat. Ik drukte een kus op Niall's wang en kletste met de jongens vrolijk verder. Ik voelde me best goed, ondanks mijn hoofd.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach door het kusje en drink mijn thee verder op.het was fijn om hem zo te zien met zijn vrienden. Soms hadik het gevoel dat ik er teussen stond omdat ik er was en Alex voor mij wou zorgen enzo maar elke keer verzekerde ze allemaal dat dat niet zo was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Eigenlijk zouden we ook naar mijn huis in Atlanta kunnen gaan, of een andere. Maar voor surfen was dit de beste plek. Al was het surfen niet echt het belangrijkste, hier kon je gewoon overal van genieten. 'Wil je weer verder gaan of wat anders doen?' vroeg ik lachen aan Mackenzie die ik van mijn schouders afzette.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzie

    Grijnzend kijk ik hem aan. "Chinees wten"zeg ik grijnzend en begin hem te kietelen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Het was heel gezellig met de jongens. Het was wel jammer dat Niall nogsteeds dacht dat hij in de weg van ons zat. Dat was natuurlijk niet zo. De jongens mochten hem en ik hield van hem. Hij was deel van de groep, al zag hij het niet. Ik trok hem dicht tegen me aan. Het was fijn om zo te kunnen zitten en kletsen. Ik drukte nog een kusje op Niall's wang en zag een paar vertederde blikken. Behalve Jack en Zack, want die waren iets te druk met elkaar. Dat zorgde bij mij voor een glimlach.Ik was blij dat zij ook iemand hadden.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Een beetje in gedachte verzonken staar ik. Ik mistte mijnbouders en broer vreselijk. Het liefste zou ik met Alex en de jongens naar huis gaan of hun hier heen laten komen. Ik voel dat a
    ALEX me tegen hem aantrekt en voel een kus op mijn wang. De jongens kijken vertederd waardoor mijn wangen rood kleuren. Hey was fijn om Alex zo te zidn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Lachend smeekte ik haar bijna om te stoppen. 'Mackenzie' lachte ik. Toen ik eindelijk een stap achteruit kon zetten wenkte ik haar.
    'Kom, eerst even omkleden en dan kunnen we naar het restaurant. Het is toch al zo'n beetje avond' grinnikte ik. Vrolijk trok ik Mackenzie huppelend mee, we waren binnen vijf minuten weer bij mijn huis. Chaz was gebleven. Ik maakte de poorten open met de code die er voor bedoeld was en liep naar boven. 'Ik heb al een idee hoe we er kunnen komen' grijnsde ik. Binnen tien minuten had ik mijn haar in model gebracht door de oude hairflip die ik weer terug had. De kuif zou ik minder vaak doen want het haar uit de tijd dat ik zestien was -was weer terug. Misschien iets minder erg nu. Ook had ik simpel een zwart shirt met een spijkervest erop aangedaan, zwarte broek en zwarte schoenen. Ik was nogal van het zwart. Hiermee nam ik genoegen en liep terug naar beneden. 'Klaar?' vroeg ik. Ik wilde met de Ducati gaan, al wist ik niet hoe Mackenzie het op een motor zou vinden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."