• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino

    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - IrishNialler
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - IrishNialler
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen -KiliOfDurin
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Appa
    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    - Daniel Howell || Xenophobie en Pleinvrees - KiliOfDurin

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - IrishNialler en KiliOfDurin


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 8:04 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mckenzie

    Medelevend en stil kijk ik hem aan. " ik snap her. Ik zou een junk en hoer zijn. Robert en Taylor zouden me een aantal keren verkracht hebben en ik zounhun slaafje zijn. En dan alles over mijn familie" zucht ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik zat tegen de deur geleunt en zodra die van het slot ging viel ik plat op de vloer naar binnen. Ik schoof mezelf met heel veel moeite naar hem toe en sloeg mijn armen om hem heen. Ik was gewoon te vermoeit hierdoor al om nog iets anders te doen. "Ik wil gewoon mijn vrolijke mollige Niall terug." zei ik zacht voor ik mijn hoofd tegen zijn schouder legde. De medicatie maakte me moe en slap. Het feit dat het me was gelukt hier te komen en het infuus onbewust mee te slepen was al een wonder.


    Bowties were never Cooler

    Nial
    k wil gewoon mijn vrolijke mollige Niall terug."zegt hij en huilend trek ik me tegen hem aanm. 'je moet in bed liggen en rusten'snik ik zacht en til hem voorzichtig op en loop snel naar bed. Langer had ik hem niet kunnen houden. Ik kruip naast hem en leg mijn hoofd op zijn borst


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Ik wil het hier niet over hebben' mompelde ik met een trillerige stem. Het liet me aan al die keren denken dat ik weer bij Pattie zat. Alsof ik nooit beroemd was geworden. Maar die droom was gestopt toen alle paparazzi zich buiten weer liet zien. Ik had langzaam een hekel aan mezelf gekregen. Nu was ik zelfs gevlucht voor mijn ouders.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackenzoe

    Ik knik begrijpend. ' we gaan wel chinees eten en jij word mijn ubersexyhotte surfleraar'zeg ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Je vergeet perfect' grijnsde ik. Gelukkig was de zwelling bij mijn wenkbrauw weg. En trouwens, in het ziekenhuis hadden ze gezegd dat door de klap mijn andere wenkbrauw ik binnen zoveel tijd ook weer kon bewegen. Geluk bij een ongeluk. 'Nog ongeveer zo'n acht uur. Met een beetje geluk komen we over zeven uur aan' grinnikte ik. Ik was blij dat ik hier mijn andere telefoons nog had liggen dus pakte ik snel de andere iPhone, maakte een foto van Mackenzie en postte die op Instagram en Twitter met een snelle tekst eronder. 'Sorry' grinnikte ik. 'Ik denk niet dat je wilt gamen? Zeg maar wat je wilt doen' stelde ik voor. Ik had hier alles.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Alex Gaskarth
    Ik sloeg mijn armen om hem heen toen hij tegen me aan kroop. Hij trilde als een rietje en ik was verbaasd dat hij me richting het bed kreeg. Ik trok de dekens op en keek naar hem. "Dank je." zei ik voor ik weer kalmpjes door zijn haar begon te aaien. Met mijn andere hand lepelde ik het laatste beetje cornflakes uit mijn kom en at het op.


    Bowties were never Cooler

    Niall

    Ik duw mezelf dicht tegen hem aan en hoor hem een dankje mompwlen. Ik leg mijn hoofd op zijn borst en mijn benen lagen tegen hem aangekruld. 'ik hou van je' fluister ik zacht

    Macke zie
    ik begin te grijnzen. ' heb je call of duty of midnigbt club?' grijnzend kijk ik hem aan. ' ik versla mijn broer alyijd' zeg ik im hem bang ye maken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    'Mag kleine Mackenzie dat al spelen, dan?' Ik grijnsde weer en wenkte haar. Onmiddellijk sprong ik omhoog en liep naar de televisie toe, die zo'n zeventig inch was en natuurlijk in de muur zat. 'Kleine tv' zei ik maar. Het was werkelijk een huge scherm, maar met thuisbioscoops zeg je wel wat anders. Met een druk op het kleine knopje kwam de televisie uit de muur en draaide zich naar de stoelen en de bank. De xBox stond al aan en het spel zocht ik even tussen de stapels. Meestal speelde ik met vrienden gewoon NBA 3k13, ik hield toch het meest van basketbal. Na de spellen verwisseld te hebben gooide ik een controller naar Mackenzie en pakte er zelf ook eentje.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2013 - 10:00 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Niall

    Ik grijns breed naar Justin. Geconcentreerd begin ik te spelen. Ik kende hem echt al helaal uit mijn hoofd. Al snel had ik een flinke voorsprong op Justin en grijns. 'yessss i won'roep ik lachend. 'maar je was wel goed' grinnik ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Met open mond keek ik naar Mackenzie. 'Du-. Ik bedoel: Dudette. Hoe kan jij zo goed zijn? Ik doe dit minstens elke dag op tour' mompelde ik. 'Weet je wat, wij gaan NBA spelen' grijnsde ik. Snel binnen een minuut verwisselde ik de spellen. Natuurlijk koos ik voor mijn favoriet waarna ik wachtte op Mackenzie. In basketbal kon ze gewoon niet beter zijn.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Macke zie

    Ik grijns eben en giechel. Daarna zet bij een spel op die ik amper begrijp. Zoals verwacht was het spel over voor ik goed door had hoe het werkte. 'jeej we xijn beide de beste'giechel ik. 'hoe lang nog?ik heb honger'zeur ik grijnzend


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Justin Drew Bieber

    Na natuurlijk gewonnen te hebben van Mackenzie keek ik haar aan. 'Geen idee. Wacht, dan bel ik Alfredo wel even' zei ik en ik pakte mijn telefoon er weer bij en drukte op 3. Al snel had ik mijn beste vriend aan de lijn. 'Fredo!' riep ik in de telefoon. 'Justin!' riep hij terug. 'Hoelang is het vliegen van Londen naar Miami?' vroeg ik. 'Ongeveer acht uur, denk ik. Hoezo?' Blij keek ik Makcenzie aan. 'Nog zes uur. Pak wat je wilt, doe wat je wilt. Mij maakt het niet uit' glimlachte ik naar haar. 'Wacht. Kom je hierheen?' vroeg Fredo. 'Ik heb het zo'n vier keer gezegd. Nee, ik ga naar China' mompelde ik. 'Oh ja, ik kwam jullie halen. Nou halen hoeft niet, maar goed. Met wie kom je eigenlijk?' Serieus? Meende hij dat nou? Ach, ik kende hem en dit was wel een typische Alfredo actie. 'Met Mackenzie. Mackenzie Foy? Renesmee?' vroeg ik hem. 'Je brengt Mackenzie mee? Goed idee!' zei hij vrolijk. 'Ze zit, of zat, met me in de kliniek' legde ik kort uit. Na nog wat gepraat te hebben keek ik Mackenzie weer aan. 'Sorry, Fredo is niet de beste in het onthouden' mompelde ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mackzz
    Ik bein te giechelen. Ik loop naar de bar en pak een flesje watervitamine en neem een slok


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte en aaide liefjes door zijn haren. Zijn woorden lieten mijn hart springen. "Ik ook van jou." We konden nu toch niet zo veel anders doen. Ik vond het wel best, al wilde ik noh wel dat hij zou eten.


    Bowties were never Cooler