• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Ze waren iets voor 5 uur.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    haha nee om 16;43 waren ze


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    haha nee om 16;43 waren ze

    wou al zeggen. nee, dat heb ik meegemaakt, maar mijn mobiel flipte hem. ;'c hoor net dat er inderdaad pas 1 winnaar is geweest vandaag. ;3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    jeps ze kunnen elk moment komen dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    jeps ze kunnen elk moment komen dus

    haha, ja echt hoor. me telefoon ligt al klaar! kan echt niet lang meer duren denk ik.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    gheh bij het einde druk ik hun nummerknopje al gelijk in maar het gaat niet om de eerste


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    gheh bij het einde druk ik hun nummerknopje al gelijk in maar het gaat niet om de eerste

    klopt, maar als je niet snel bent, kom je er niet doorheen. dat heb ik nu al 2x gehad, terwijl ik ook meteen drukten. maarja, mijn mobiel licht naast me en staat al op het nummer, en ik laat hem niet eens vergrendelen, zodat ik meteen kan drukken x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    haha maar het ios niet de eerste maar ja beetje vaag


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    haha maar het ios niet de eerste maar ja beetje vaag

    klopt, ik weet hoe het zit. maar als je niet snel bent, kom je er al helemaal niet doorheen en zegt je mobiel al, dit nummer is in gesprek ofzo.
    toen ik vanmiddag belde lag het er zelfs uit. dus ik meteen weer bellen en toen kwam ik er ook meteen al niet meer doorheen. want dan bellen er gewoon teveel mensen en dat kan het niet aan.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 19:11 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ahhaha bij mij beginnen ze te lullen over de kosten en daarna pieeeeep pieeeep dus dat ze gesprek hebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ik kom er net achter dat hij dus op mijn mobiel achterloopt >< dus nu dan toch maar luisteren op de computer. en gister was het andersom ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ahhaah ha gewone radio loopt normaal met mijn wekker, mobiel loopt drie tellen voor ofzo hmmmmmm


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    ahhaah ha gewone radio loopt normaal met mijn wekker, mobiel loopt drie tellen voor ofzo hmmmmmm

    ik weet echt niet hoe dat op mijn wekker werkt, dus dat ga ik niet eens proberen. nee, mijn mobiel loopt nu een halve minuut achter, vergelijking met de computer. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    haha oke, als je wekkerradio heb moet je 104.0 fm zoeken dan heb je hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    en nu loopt mijn mobiel weer voor, omdat me internet even vastliep. haha, ik word gek!
    mijn radio is half dood volgens mij, want krjig bijna alleen maar ruis. en soms een zender,maar niet de goeie.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 19:41 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''