• De meeste fans zullen het vast al wel gehoord hebben, maar voor wie het nog niet wist: One Direction komt terug naar Nederland!
    Op 24 juni zullen de jongens met hun Where We Are-tour in de Amsterdam ArenA staan. Kaarten kosten 35 tot 65 euro en zullen op 28 september om 9.00 uur in de verkoop gaan. Er zijn zowel zit- als staanplaatsen, het voorprogramma is nog niet bekend.

    Ik ben in ieder geval heel blij, want het was me niet gelukt om kaarten te krijgen voor hun vorige concert hier.
    Wat vinden jullie, willen jullie er heen? c:

    Edit: Je kunt ook al kaarten winnen bij Q-music door te bellen wanneer je een liedje van 1D op de radio hoort. Elke dag van 16.00 tot 00.00 uur.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 18:17 ]


    The universal language of art.

    Styles schreef:
    'Ze zijn heel dichtbij.' Oke, nu word ik gek!!


    SAME.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Fuck dit! Heel de tijd in gesprek ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    FUCK. WEER NIET. En de kinderen die winnen reageren helemaal niet vrolijk -_____- oh het was de moeder, never mind.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik kom er niet eens doorheen. Word er dan wel geld afgeschreven? Nouja. Ben er klaar mee. Ga slapen ;p


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    Ik kom er niet eens doorheen. Word er dan wel geld afgeschreven? Nouja. Ben er klaar mee. Ga slapen ;p


    Nope. Er is niets van m'n beltegoed af, dus wees gerust hahaha. Slaap lekker, voor zover dat lukt. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    (...)

    Nope. Er is niets van m'n beltegoed af, dus wees gerust hahaha. Slaap lekker, voor zover dat lukt. :'D

    Gelukkig maar ;x want was helemaal gek en bleef het proberen. ;x
    Nouja, dat gaat me dus echt niet lukken nu. Maarja, snel van me af laten glijden en verder gaan met me normale leven. Totdat het morgen weer tijd is. XD

    [ bericht aangepast op 19 sep 2013 - 22:59 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik wil zo graag gaan, maar niemand wil mee..
    Daarbij ben ik bang dat ik me daar te oud ga voelen haha.
    Dilemmaaaaaaaa.

    Pfff ben in slaap geballen om 46 tuurlijk kwamen ze daarna-__-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik moet vandaag tot kwart over 4 naar school, ben ik kwart voor 5 thuis, moet ik nog sporten en dan kan ik pas q music luisteren
    En ik moet ook optijd naar bed want ik moet om half 8 op mijn werk zijn


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Styles schreef:
    (...)
    Gelukkig maar ;x want was helemaal gek en bleef het proberen. ;x
    Nouja, dat gaat me dus echt niet lukken nu. Maarja, snel van me af laten glijden en verder gaan met me normale leven. Totdat het morgen weer tijd is. XD


    Ja daarom, ik was ook echt bang dat er geld vanaf ging, maar gelukkig niet...
    Hm, inderdaad. Ik probeer het morgen weer, haha.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2013 - 8:55 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga (als het lukt) naar het Düsseldorf-concert; dat is dichterbij voor mij (: (en niet op de verjaardag van mijn vriend).


    We need a bigger boat.

    Essink schreef:
    (...)

    Ja daarom, ik was ook echt bang dat er geld vanaf ging, maar gelukkig niet...
    Hm, inderdaad. Ik probeer het morgen weer, haha.


    Dat zou echt lullig zijn, als ze er nog geld zouden aftrekken, terwijl je niet eens een kans krijgt.
    Nouja, zit tot kwart over 5 op school. Ga gewoon luisteren in de metro terug naar huis. Het zou me zelfs niet verbazen als ik met mijn oortjes inzit, om te luisteren, als ik zaterdag uit ga. Tot het 12 uur is. Hahaha, nee, dat kan ik echt niet maken ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Styles schreef:
    (...)

    Dat zou echt lullig zijn, als ze er nog geld zouden aftrekken, terwijl je niet eens een kans krijgt.
    Nouja, zit tot kwart over 5 op school. Ga gewoon luisteren in de metro terug naar huis. Het zou me zelfs niet verbazen als ik met mijn oortjes inzit, om te luisteren, als ik zaterdag uit ga. Tot het 12 uur is. Hahaha, nee, dat kan ik echt niet maken ;x


    Ja, dat is wel waar. Maar je weet het maar nooit met radiostations, haha.
    Ik kan niet luisteren want ik moet werken, helaas, al ik het wel leuk vind. Maar dan draaien ze precies One Direction als ik werken ben, dat weet ik zeker. :3
    Oh mijn god. Haha. Nee, dat zou ik ook niet doen als ik jou was. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik moet vanmiddag folderen, ben om drie uur klaar dus rond half vijf vijf uur klaar maar mama is lief en zei dat ze het wel wild proberen. Het zijn dan wel veld tikkets maar heey als ik er bij ben ben ik al blij
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de album.
    Mijn broer zei dit. " ze doen de kaartjes verkopen voor de album, het geld is dan al binnen en het album is ddan waarschijnlijk prut maar heey dan hebben ze de kaartjes verkocht" ahah


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik moet vanmiddag folderen, ben om drie uur klaar dus rond half vijf vijf uur klaar maar mama is lief en zei dat ze het wel wild proberen. Het zijn dan wel veld tikkets maar heey als ik er bij ben ben ik al blij
    Nu ben ik wel nieuwsgierig naar de album.
    Mijn broer zei dit. " ze doen de kaartjes verkopen voor de album, het geld is dan al binnen en het album is ddan waarschijnlijk prut maar heey dan hebben ze de kaartjes verkocht" ahah


    Hier heeft je broer gelijk in hoor. Vorige tour hebben ze 't ook geflikt, had een jaar voor het concert kaarten gekocht voor de tour (was naar London gegaan) en 't nieuwe album was nog niet eens uit. Zo hebben ze gewoon al het geld in hun zak. Het zijn allang niet meer de jongens die het deden 'omdat ze het leuk vonden'. Inmiddels zijn ze zo bekend, dat het alleen nog maar om geld draait. Best jammer.


    To infinity and beyond •