• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind de verhalen van Stephen King echt master! Ik ga ze alleen op 't internet kijken, maar ik vergeet 't telkens weer. c':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmm. Ik ga niet oordelen over wat ik beter vind, omdat ik Under the Dome nog niet gelezen heb en voor nu alleen als serie ken. Ik heb nu wel de neiging on te zegggen dat ik Gone prefereer, maar Stephen King is gewoon een geweldige schrijver, dus ik ga er gewoon niks over zeggen. ;p

    Ben ik trouwens de enige die niet weet of ik doodsbang voor Junior moet zijn of medelijden met hem moet hebben? D:


    Ik vind Junior kei leuk eigenlijk. Haha (:


    "Ignite, my love. Ignite."

    ^ Ik dus stiekem ook. :'D But he still scares the crap out of me...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hmm. Ik ga niet oordelen over wat ik beter vind, omdat ik Under the Dome nog niet gelezen heb en voor nu alleen als serie ken. Ik heb nu wel de neiging on te zegggen dat ik Gone prefereer, maar Stephen King is gewoon een geweldige schrijver, dus ik ga er gewoon niks over zeggen. ;p

    Ben ik trouwens de enige die niet weet of ik doodsbang voor Junior moet zijn of medelijden met hem moet hebben? D:

    Ik vind hem een ontzettend lekker ding, maar hij is inderdaad wel een mysterie


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heh, ben ik toch niet de enige. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Alle afleveringen al online bekeken, En Junior, dat is best wel een lekker ding als je hem verder bestudeert hihi ^^


    'Darling, just hold on'

    Ik ik ik ik *steekt hand op*
    Al moet ik zeggen dat ik de actrice die linda speelt in csi veel leuker vind haha
    En ik heb helaas bones & csi er voor op moeten geven :[


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ludovicus schreef:
    Alle afleveringen al online bekeken, En Junior, dat is best wel een lekker ding als je hem verder bestudeert hihi ^^

    Mee eens!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ja, ik! En halló Junior :9~
    Ik kan alleen die Barbie persoon niet serieus nemen door zijn naam, haha.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Bravosi schreef:
    Ja, ik! En halló Junior :9~
    Ik kan alleen die Barbie persoon niet serieus nemen door zijn naam, haha.


    Haha, dat heb ik ook echt ja. (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    OMFG STEPHEN KING! Why didn't I knew this? D: Ik ga kijken!!!!!! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik kijk het met mijn moeder mee. Ik vind het echt een kei goede serie!

    Bravosi schreef:
    Ja, ik! En halló Junior :9~
    Ik kan alleen die Barbie persoon niet serieus nemen door zijn naam, haha.


    Ik vind Junior echt een creep. Ik ben team Barbie, ben op een of andere manier gewend aan z'n rare naam geraakt. c:


    You are beautiful, you are love.

    Felina schreef:
    (...)

    Ik vind Junior echt een creep. Ik ben team Barbie, ben op een of andere manier gewend aan z'n rare naam geraakt. c:


    Oh god, krijgen we hier ook al 'teams'? ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Oh god, krijgen we hier ook al 'teams'? ><


    Hoeft niet, vond het gewoon even makkelijk om het woord te gebruiken lol. :')


    You are beautiful, you are love.