• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nym schreef:
    (...)
    SPOILER SPOILER SPOILER


    Nu wil ik het weten ook.


    Physics is awesome

    Waag het niet hier te zetten! Doe via pb!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Blutbad schreef:
    (...)

    Nu wil ik het weten ook.

    Ik bedoelde dat ik het met een reden onder een spoiler-knop had gezet. :')
    Maar ja, een paar hoofdpersonen vinden een mini-dome in het midden van de grote dome met een ei erin.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vlahos schreef:
    Waag het niet hier te zetten! Doe via pb!

    Is in spoiler knop ok?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Fun fact: de actrice die Julia speelt speelde ook Victoria in Twilight.




    Wow, really? Dat was me niet opgevallen. ;o
    En guys, nu weet ik nog wat er onder die spoiler knop staat, ook al heb ik er niet op geklikt... thanks. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dude! D: --' ugh... thank you very much... No ofcourse not!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nym schreef:
    (...)
    Ik bedoelde dat ik het met een reden onder een spoiler-knop had gezet. :')
    Maar ja, een paar hoofdpersonen vinden een mini-dome in het midden van de grote dome met een ei erin.


    Op die fiets, ik begrijp het.


    Physics is awesome

    Nym schreef:
    (...)
    Is in spoiler knop ok?


    Het staat nu ook in een spoiler.


    Physics is awesome

    Parachutes schreef:

    (...)

    Wow, really? Dat was me niet opgevallen. ;o
    En guys, nu weet ik nog wat er onder die spoiler knop staat, ook al heb ik er niet op geklikt... thanks. ><


    Sommige mensen ook eh.. --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fun fact:
    Hank speelt Hank.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Orchard schreef:
    Fun fact:
    Hank speelt Hank.



    Whut, what? (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Vlahos schreef:
    Dude! D: --' ugh... thank you very much... No ofcourse not!

    Wow, sorry dat ik de spoilerknop gebruik waarvoor hij bedoelt is. Ik zette de eerste spoiler neer als grap, hoewel het wel een echte spoiler is. Het is jammer dat niet iedereen elkaar tegemoet komt wat dat betreft, maar ik kan weinig aan andermans reacties veranderen en jij kan simpelweg gewoon niet op de knop drukken, zo moeilijk is dat toch niet. Stel je niet zo aan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het pll topic is toch een stuk gezelliger:Y)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Mèh, ik heb alle episodes al gezien omdat ik er te laat achter kwam hoeveel episodes seizoen 1 had.. :C
    EN IK KAN NIET WACHTEN OP SEIZOEN 2!!!!! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, ja, het zijn er maar dertien, toch?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)