• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Felina schreef:
    (...)

    Hoeft niet, vond het gewoon even makkelijk om het woord te gebruiken lol. :')


    Hehe, I know, I know. ;p
    Well, I'm team Junior. :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik vind Junior echt heel erg leuk, ondanks dat hij een beetje creepy is. :')


    To love is to destroy.

    mijn vader en broertje kijken het..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    omfg dat is zo leuk he! en Joe is echt knap ahhaha ik kijk nu heel seizoen 1 op een site, zodat ik niet de hele tijd weer een week hoef te wachten haha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Bravosi schreef:
    Ja, ik! En halló Junior :9~
    Ik kan alleen die Barbie persoon niet serieus nemen door zijn naam, haha.



    Ja echt he! haha ik vind hem op Liam Henswohrt lijken ( of hoe je dat ook schrijft) haha maar dan beter, alleen die naam hahahaha
    Julia was helemaal ana het flippen zo; 'Wo the hell are you??'' En hij heel droog; ''People called me Barbie'' Julia; ''Oh. Okey'..''


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Ik ben eraan begonnen maar ik vind het echt een vreselijke serie en het doet me denken aan een slechte versie van Gone.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik kijk het, ik was afgelopen maandag alleen wezen zwemmen dus die afleveringen moet ik nog inhalen :)


    ×Berlimirangabanmelimarnoemarkaylineranstalviegai×She walks in starlight in another world×

    Felina schreef:
    (...)

    Ik vind Junior echt een creep. Ik ben team Barbie, ben op een of andere manier gewend aan z'n rare naam geraakt. c:


    Haha Julia en Babrie zijn best een gede combi, ook al ben ik voor team Joe haha


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    Om heel eerlijk te zijn vind ik de serie[na al twee afleveringen gezien te hebben] een beetje tegenvallen. Kan wel aan mij liggen hoor. Maar ik vind het een beetje saai. Er is weinig actie en zo, snap je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yolanda (Gibbs) raadde het mij aan en ik ga morgen is beginnen aan de eerste aflevering. Kijken of het iets voor mij is.


    16 - 09 - '17

    Vlahos schreef:
    Om heel eerlijk te zijn vind ik de serie[na al twee afleveringen gezien te hebben] een beetje tegenvallen. Kan wel aan mij liggen hoor. Maar ik vind het een beetje saai. Er is weinig actie en zo, snap je.


    Weinig actie? Man, je had maandag eens moeten kijken, I couldn't even breathe!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb de eerste aflevering gezien, moet de rest nog terug kijken.
    Het was echt een mooi stukje toen die koe doormidden werd gehakt door de de dome ^^


    ©1998

    Parachutes schreef:
    (...)

    Weinig actie? Man, je had maandag eens moeten kijken, I couldn't even breathe!


    Ik was dus gelukkig niet de enige. Mijn vader (ik kijk het samen met mijn ouders) zei steeds van de koepel beschermt ze wel. En ik zat maar van, ga die cementfabriek in voordat jullie dood gaan. De scene vlak voordat het gebeurde vond ik echt mooi.


    Physics is awesome

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb de eerste aflevering gezien, moet de rest nog terug kijken.
    Het was echt een mooi stukje toen die koe doormidden werd gehakt door de de dome ^^


    Dat vond ik echt afschuwelijk en het klopte ook niet. Volgens mij ziet een koe er niet zo uit van binnen maar dat kan aan mij liggen.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Ik was dus gelukkig niet de enige. Mijn vader (ik kijk het samen met mijn ouders) zei steeds van de koepel beschermt ze wel. En ik zat maar van, ga die cementfabriek in voordat jullie dood gaan. De scene vlak voordat het gebeurde vond ik echt mooi.


    Ja, dat was echt zo mooi...


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)