• Under the Dome is een Amerikaanse sciencefiction/dramaserie die sinds juni 2013 wordt uitgezonden op de Amerikaanse zender CBS. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van auteur Stephen King, dat in het Nederlands de titel Gevangen draagt. De serie startte in Nederland op SBS 6 op 7 oktober 2013.

    Het zijn elke avond 2 afleveringen en ik kijk dat met mijn ouders.
    Wie kijkt het nog meer?

    Onderstaande tekst bevat details over de inhoud en/of de afloop van het verhaal.
    Het verhaal gaat over een klein fictief plaatsje in de Verenigde Staten genaamd Chester's Mill, waar een mysterieuze koepel (dome) de stad omringt. Niemand kan Chester's Mill nog in of uit gaan. Terwijl de inwoners gevangen zitten, breekt paniek en chaos uit. Wanneer militairen een oplossing proberen te vinden en het gebied aan de buitenkant van de koepel omsingelen, gaan de inwoners zelf op onderzoek uit.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Heb net alf drie en vier gezien. Morgen vijf en zes wss en dan zeven en acht. Idk me ouders doen telkens twee per dag haha. Maar ik vind het nu al een stukje beter dan eerst ^^

    Don't forget... pink stars fall in lines... pink stars fall in lines ;)

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb de eerste aflevering gezien, moet de rest nog terug kijken.
    Het was echt een mooi stukje toen die koe doormidden werd gehakt door de de dome ^^
    ..
    Is het raar dat ik keihard moest lachen toen dat gebeurde? Hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Heb net alf drie en vier gezien. Morgen vijf en zes wss en dan zeven en acht. Idk me ouders doen telkens twee per dag haha. Maar ik vind het nu al een stukje beter dan eerst ^^

    Don't forget... pink stars fall in lines... pink stars fall in lines ;)


    Ugh ik vind die pink stars zo scary. >< I'm not even joking, though.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik weet al hoe het eerste seizoen eindigt, lol. Ik ben een loser die een deel van een aflevering had gezien en toen de rest is op gaan zoeken op Wikipedia. :Y)

    Baby dome


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Omg. Nee. Niet een spoiler knop. O.o Ik kan de verleiding om erop de klikken bijna nooit weerstaan... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ugh ik vind die pink stars zo scary. >< I'm not even joking, though.


    Ik ken alleen dat ze het zeggen. Ben pas bij afl vier haha. Achja. Zondag heb ik het wel afgezien xD

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 22:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Parachutes schreef:
    Omg. Nee. Niet een spoiler knop. O.o Ik kan de verleiding om erop de klikken bijna nooit weerstaan... D:


    Dat had laatst ik ook met een serie toen ik wist hoe het zo eindigen, had ik meteen zoiets van nou hoef ik het niet meer te zien.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Dat had laatst ik ook met een serie toen ik wist hoe het zo eindigen, had ik meteen zoiets van nou hoef ik het niet meer te zien.


    Ach ik snap niet eens wat ze bedoeld met wat er onder de spoilerknop staat xD
    Ben een beetje dom hahaha. Me ma zegt al tien keer dat ik mehaar blond moet verven. Vraag ik of het mag zegt ze nee hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fun fact: de actrice die Julia speelt speelde ook Victoria in Twilight.



    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ach ik snap niet eens wat ze bedoeld met wat er onder de spoilerknop staat xD
    Ben een beetje dom hahaha. Me ma zegt al tien keer dat ik mehaar blond moet verven. Vraag ik of het mag zegt ze nee hahah

    Aflevering zeven, als het goed is. You'll see. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ugh Twilight...

    En yeah I will see :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nym schreef:
    Ik weet al hoe het eerste seizoen eindigt, lol. Ik ben een loser die een deel van een aflevering had gezien en toen de rest is op gaan zoeken op Wikipedia. :Y)
    Baby dome


    Baby Dome? Gaan ze allemaal kindjes krijgen of krijgt de koepel een mini koepel?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:09 ]


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Baby Dome? Gaan ze allemaal kindjes krijgen of krijgt de koepel een mini koepel?

    SPOILER SPOILER SPOILER


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nym schreef:
    Fun fact: de actrice die Julia speelt speelde ook Victoria in Twilight.




    Ik dacht al dat ze een bekend iets had. Ik dacht dat het aan haar rode haren lag.


    Physics is awesome

    Blutbad schreef:
    (...)

    Baby Dome? Gaan ze allemaal kindjes krijgen of krijgt de koepel een mini koepel?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'