• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    lina

    een foto? 'jaa,' zeg ik en ik kijk Ryanne die pijn heeft aan haar vingers. ik haal sam voorzichtig uit het doek en oud hem vast. 'Lysan snel!' roep k. zé zit in een hoekje en ik loop naar haar toe.

    (sorry kleine post)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'Jaaa Lysan snel' zegt ze en neemt Sam naar me. Snel maak ik een foto waar Sam goed zichtbaar op was en stuur het door. Laat Zayn dit zien dit is zijn zoon. Gaat daar wel alles goed? Hebben jullie geen ppijn? sms ik bezorgd en verzend het weer.Het liefste wou ik hem bellen en zijn stem horen maar dat durfde ik gewoon niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall

    ik kreeg twee smsjes en las ze door.

    Jij hoeft je geen zorgen te maken om ons, pas goed op jezelf we redden jullie wel! xxx HOVJ

    schijf ik terug. Ik bekijk de bijlage en zie een klein babytje. Wat een schatje. 'Kijk Zayn, je kleintje.'Zeg ik en ik laat hem de foto zien, hij heet sam. en ik kan het niet laten even een glimlach te laten verschijnen om mijn ond


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    Jij hoeft je geen zorgen te maken om ons, pas goed op jezelf we redden jullie wel! xxx HOVJ las ik en ik glimlach zwakjes. Zeg tegen Zayn dat ik voor Lina en Sam zal vechten xxx Miss jetyp ik terug en besluit maar te stoppen voor ik straks in huilen uit barste. Ik gooide het mobieltje naar Lina. 'Hij heft de foto als je nog iets wilt zenden moet je het nu doen' zeg ik zachtjes


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik typ Zayns nummer in, die ik uit mijn hoofd weet en kijk naar het scherm, er waren zo veel dingen die ik hem wou vertellen

    Het enige wat ik tegen je wil zeggn is sorry, het spijt me, ik wil dat je weet dat ik van je hou en sam ook, hij lijkt op jou xxx hou heel veel van je

    os het enige wat ik kan bedenken, en het speet me echt, ik hoopte zo dat hij me zou vergeven


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Kijk Zayn, je kleintje!' Zegt Niall, en ik pak zijn mobiel zonder pardon af. Ik blijf maar kijken naar het kleine jongetje. 'Hij heet Sam.' Zegt Niall, en ik grijns even. 'Sam Malik.' Zeg ik terwijl ik de foto naar mijn mobiel stuur en Niall zijn mobiel teruggeef. Opeens gaat mijn mobiel af. Een onbekend nummer. Is het een fan? Ik neem gewoon op. 'Met Zayn Malik.' Zeg ik door de telefoon, terwijl ik weer op de bank ga zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Ik glimlach zwakjes en staar op het bed voor me uit. Ik zou er momenteel alles voor over hebben om Niall te kunnen zien en te spreken. Al zou Tyler me vjif keer verkrachten ik zou het er nog best voor over hebben. Alhoewel verkrachten liever ook niet dan liever vijf pijlen in mijn gezicht die ontsteken ofzo


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Ik schrok als ik een stem hoorde, in plaats van op verzenden had ik op bellen gedrukt. Ik zet de telefoon aan mijn oor en luister naar zijn stem. 'Zayn?' vraag ik en een traan roldpt over mijn wang, wat was het fijn zijn stem te horen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Zayn?' Hoor ik, en ik herken de stem van Lina. 'Lina...' Zeg ik terwijl ik probeer mijn tranen tegen te houden. 'Ik hou van je. Waarom laat Ryanne je met me bellen? Ik snap het niet. En hoe is het met Sam? Ik heb zijn foto net gezien. Hij lijkt op jou. Hij is prachtig.' Zeg ik, en ik slik even. 'Ryanne wil dat ik de hele wereld vertel dat zíj Sams moeder is. Anders vermoordt ze Sam.' Leg ik uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Ik luister naar zijn stem en kan mijn tranen niet tegenhouden. 'Doe wat het beste is, maar onthoud, jij en ik en onze naaste familie en vrienden zullen toch nooit geloven dat zij de moeder is en weten dat ik het ben. Met sam gaat het goed, ik vind hem juist op jou lijken,' en ik geinnik even tussendoor. 'Ik hou van je'


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Doe wat het beste is, maar onthoud, jij en ik en onze naaste familie en vrienden zullen toch nooit geloven dat zij de moeder is en weten dat ik het ben. Met Sam gaat het goed, ik vind hem juist op jou lijken,' Ze lacht even, en het voelt fijn om haar lach weer te horen. 'Ik hou van je.' Zegt ze. Ik lach even. 'Ik mis je. Ik zou willen dat je hier was. En door Sam wordt alles erger... Wil je alsjeblieft op Daen letten? Ik wil niet dat haar iets gebeurt. Maar let vooral op jezelf, want jij bent belangrijk. En ik hou echt van jou.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lina

    Die laatste ik hou van jou voelde goed. 'Ik beloof dat ik op haar en Sam pas, als jij me maar beloofd dat je gewoon het goede kiest' zeg ik en ik besef me dat ik Sam weer in zijn dekentje moet doen. Hij begon zachtjes te huilen en als ik hem in mijn doen doe stopt hij en doet braaf zijn oogjes dicht.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Ryanne Lucy McGurr


    'En?' vroeg Lina. 'Gaat je niks aan.' mompelde ik. 'Als jij haar haalt aangezien ik dat niet kan.' Zei Lysan terug. 'Wacht, even dan ha--,'
    Nog voor in mijn zin kon afmaken had die bitch mij gebeten. Was ze niet goed snik of zo? Ik snoof en keek toe waar ze mee bezig was. Ik wist gewoon dat ze aan het sms'en was. Maar hoe kon ze die lieve broer van haar vertellen waar ze zat? Dit zat in het meest afgelegen plekje van het hele land. Lysan was zelfs zo dapper om te vragen of ik Nialls nummer had. Mijn reactie is een pistool pakken. Er lagen overal in het hele gebouw wapens verstopt voor ons allen. Niet dat die hoertjes er iets van af wisten, hoopte ik dan. Ik bukte, pakte de revolver dat aan de onderkant van één van de bedden vast zat en hield hem goed vast. Deze keer zouden ze er niet aan ontsnappen. Ik liep op het geluid van de twee meiden af. Het was duidelijk dat ze nu aan het bellen waren. 'Dus wat zijn de sletjes aan het doen? zei ik luid, zodat wie dan ook, het goed kon horen. Ik schoot op het raam dat zo'n vijf meter meter boven hun was. Ze konden toch nooit daar doorheen, daar was het veel te klein voor. 'Denken jullie dat ik dit zomaar toesta?' vroeg ik weer met hetzelfde volume.


    Do what people say you can't.

    Lysan Horan

    Na een lange tijd mee luisteren voelde ik me alleen en bekeek Ryanne die eindelijk eens wakker werd, of ik er mee blij moest zijn was een andere vraag. Ze pakte iets en met grote ogen zag ik dat het een geweer was. 'Dus wat zijn de sletjes aan het doen? Ik slik 'Zayn bellen en Niall sms' en ' zeg ik droogjes. Ik was bang maar soms vroegen ze hier echt zulke domme dingen. Ik slaak een schreeuw als ze een raam kapot schiet. Fijn ze waren hier allemaal niet bang om met wapens om te gaan en deze te gebruiken 'Denken jullie dat ik dit zomaar toesta?' vraagt ze luid. 'Blijkbaar wel aangezien Lina al zo'n tien minuten aan het bellen is en ik een aardige lagne tijd met Niall heb kunnen sms'en' ga ik door. Ik hoopte dat Lina opschoot met haar verhaal naar Zayn. Ik wa sbang maar ik gunde hun om het even over Sam te hebben die door de luide knal begon te huilen maar ik zou no way ervoor mijn leven wagen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    Door het schot schrok ik en drukte ik op het rode knopje, verbinding verbroken. Ik boog me over Sam heen zodat, als er glas op ons lwam, het niet op hem kwam. Hij begon te huilen, en ik stond op. 'Sorry hoor, maar ik moest het even met jou man over jullie baby hebben. Even zeggen dat jij de bevalling hebt overleefd en jou zoon gezond is.' zeg ik met steeds de nadruk op jou of jij. ik liep naar haar doe en drukte de mobiel in handen, hopend dat ze nu haar geweer naar de grond zou richten. Ik voelde in mijn nek, blijkbaar had een klein stukje glas me gesneden. Ik duw even mijn kaken op elkaar en voelde, het was maar een klein beetje bloed.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!