• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen: ER ZIJN NOG 2 ROLLEN OVER
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Reservatie || MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne:


    De ontvoerders: ER IS NOG 1 ROL OVER!!!
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Evolution
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik || KiliOfDurin
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 17:32 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Kom op, jhelpen.' Zegt Lina vrolijk en ik help de bedden te verschyiven.. 'Kom ook liggen'Een beetje rust kan nooit kwaad.' ik zicht weer zacht. 'He,'Kom eens. Wat is er?' Vraagt Lina en sluit haar arm om me e ik kruip tgen haar aan. Ik kijk omlaag naar mijn handen. ' ik..... Ik vind hdr gewoon nirt meer leuk oke het is nooit leuk maar jij moet het nu zonder Zayn doen en Niall weet helemaal niks. Traks is er wel iets met hem aan de hand en hij word woedend als hij hoort wat Tyler geflikt heeft. Daarbij wat nou als ik zwanger ben door dat. Ik ben bang echt bang dat ik straks een kind heeft ofwat en straks moet ik heel het jaar opnieuw doen en daar heb ik geen zin in wantt ik mag gaan werken in het ziekenhuis van stage. En gewoon dat ik je niet heb kunnen helpen zoals het allemaal moet wat nou als je nageboorte niet compleet is en je een bloeding of verstoping kwijt dan is dat aplemaal mijn schuld' zeg ik rateld en overstuur


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Rustig rustig.' Ik aai over haar rug. Ik gruwel even van de gedachte over de nageboortem 'kijk nou wat jij op de wereld hebt gezet' zeg ik om haar gerust te stellen en ik kijk naar Sam. 'Dat hadden wij echt niet zonder jou gekunt. Jij hebt ervoor ge zorgt dat hij er goed uit is gekomen, van mijn part stap ik op jou school af en zeg dat jij in de praktijk al goed genoeg ben t.' Zeg ik haar en meende het echt. Ze bleef rustig Lo het moment dat het moest en zonder alle spullen die je eigenlijk nodig hebt heeft zij het toch maar geflikt. 'En stel dat je zwanger bent, je krijgt net zon wonder als mijn kleintje, musschien nog wel beter en als je ouders er niet voor willen zorgen kan hij ging zij altijd het broertjw of zusje wordenvan Sam. Er IZijn genoeg mensen die je willen helpen' zeg ik en ik kijk haar aan

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 15:29 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lysan Horan

    'rustig rustig kijk nou wat jij op de wereld gezet hebt
    'Dat hadden wij echt niet zonder jou gekunt. Jij hebt ervoor ge zorgt dat hij er goed uit is gekomen, van mijn part stap ik op jou school af en zeg dat jij in de praktijk al goed genoeg ben t.' Zegt ze en wrijft rustig en ik glimlach wat. 'En stel dat je zwanger bent, je krijgt net zon wonder als mijn kleintje, musschien nog wel beter en als je ouders er niet voor willen zorgen kan hij ging zij altijd het broertjw of zusje wordenvan Sam. Er IZijn genoeg mensen die je willen helpen'ik glimlach zwak ' dankje Lina. ik had drie dagen geleden het moeten worden maar misschien is het later en als het over een paar dagen nog niet is dan..dan weet uk het: zeg ik zachtjrs en ik kruip tgen haar aan. ' dankje voor alles' ik glimlach en kijk naar Sam. 'hij is prachtig en ik weet zeker dat Zayn trots is op jou en op Sam' glimlach ik. Ik voelde me fijn alsof ze even Niall was ifzo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mijn Topics


    ''If people are trying to bring you down, it only means that you are above them.''

    Roth schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    Megan negeerde me en schreeuwde naar me, 'Jacelynn, hou je erbuiten' Daarna sloeg ze het pistool uit mijn handen en begonnen ze weer hevig te vechten. Ze hadden beiden nog geen eens een goede reden om elkaar te bevechten, als ik Malik zou lokken in een gevecht zou het nogal logisch zijn. Ik werd uit mijn gedachten gehaald door Malik die me omver liet vallen met haar been en stootte mijn hoofd tegen het rand van een bed. Vloekend stond ik weer op en keek naar Ryanne. "Ryanne! Jij moet beter opletten op je gevangenen!" Riep ik kwaad en pakte mijn vuurwapen van de grond, waardoor ik mijn hoofd opnieuw stootte. Fijn. Vloekend laadde ik het ding en schoot op een spiegel in de kamer. De spiegel kwam in stukjes op de grond terecht en hoopte zo hun aandacht te trekken. "Wat is jullie probleem?!" Schreeuwde ik en keek ze aan.

    Megan Jade Tomlinson
    Ook Daenerys pakte Jacelynn aan, ik wist zeker dat ze daar later problemen mee zou krijgen, maar daar zou ze zelf wel achter komen. Oppeens valt de spiegel naast ons aan diggelen en hoor ik Jace schreeuwen 'Wat is jullie probleem?!' Ik keek haar kil aan en zei dat ze zich er buiten moest houden. Ik had mijn aandacht nu op haar gericht, maar omdat Daenerys ook nog wel sterk was, gaf ik haar een harde trap tussen haar ribben, alleen vloog daarbij ook de zakmes uit mijn handen. Ik richt me dan weer op Jace en zeg dan 'Ons probleem is, of nou ja, haar probleem is dat ze alleen maar tegen zwakkere op kan, en dat ik daar iets van zei. Dat vond zij niet leuk en begon ze aan mijn haar te trekken, en dan heb je een probleem bij mij. Duidelijk genoeg?' Ik klink redelijk geïrriteerd, waarom moet iedereen zich er de hele tijd mee bemoeien?


    Daenerys Sansa Malik
    Op de achtergrond gebeurde van alles, maar dat had ik al lang weer buiten gesloten. Ik schoof een stuk achteruit van een trap tegen mijn ribben, die me dwong wat oppervlakkiger adem te halen. Op het zelfde moment voelde ik een steek in mijn sleutelbeen. Toen ik keek zag ik dat het zakmes een snee over het bot had gemaakt en bij mijn schouder was blijven steken. ik trok het eruit en pakte het eens goed vast in mijn linker hand. Een sadistische grijns verscheen op mijn gezicht. Megan stookte me ondertussen nog meer op met haar woorden. 'ow, dus jij vind jezelf ook zwakker dan ik. Mooi, want dat ben je ook." zei ik terwijl ik richting haar liep met een lichte mankheid. Dat was trouwens niet de druppel die de emmer deed overlopen, maar jij je zin. Dan snijd ik daarom je nek wwel open." siste ik voor ik met het mes uithaalde en een grote jaap over haar jukbeen trok, die direct goed begon te bloeden. Het mes hield ik stevig vast. Die liet ik me echt niet meer afpakken. Mijn rechter arm greep ik haar rechter arm heel erg strak vast en stak het mes er erg diep in voor ik hem langzaam door de spiermassa heen trok, tot er een mooie lange bloederige lijn stond en ik terug ging staan met het mes voor en mijn rechter arm bij mijn lijf als bescherming.


    Bowties were never Cooler

    (Volgens mij zouden jullie in het echt al doodgebloed zijn >.<)


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Ik ben lij als Lysan wat rustiger is en ik knuffel haar nog lang. Ik voel me moe worden en plots hoor ik gekrijs. Sam, constateer ik. Hij moest drinken. Shit, hij moest aan de borst en ik had dat nog nooit gedaan, laat staan gezien hoe het moest. 'Mag ik hem weer?' vraag ik aan Georgia en nik neem hem zachtjes over. Ik ga op bed zitten en houd het kleed op borsthoogte zodat niemand iets zou zien. Ik voelde me er niet zo confortabel bij. 'Lysan, kun je me helpen?' vroeg ik, als ik stuntelig mijn hempje probeer uit te doen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    Lysan en Lina schuiven de bedden tegen elkaar, en gaan er op zitten. Ik ga er bij zitten, maar hou me een beetje afwezig. Ik kijk even snel of er nu wel weer bereik is, maar dat is er nog steeds niet. Waarschijnlijk hebben ze het uitgeschakeld of zoiets. Ik stop mijn mobiel snel terug en luister naar Lina en Lysan. Na een tijdje is het tijd om Sam borstvoeding te geven, en ik kijk even de andere kant op, omdat ik het idee heb dat Lina dit een beetje ongemakkelijk vindt. Ach, boeit het mij wat. Ik sta op en kijk een beetje rond, op zoek naar dingen in deze kamer die ik nog niet gezien heb. Ik kijk naar Jace, Megan en Daenerys. Ik loop naar ze toe. 'Sorry hoor, maar ik vroeg me af of jullie bewust zijn van het feit dat Daenerys zonet tante is geworden, en ze misschien even naar de baby moet kijken? Ik denk niet dat het erg leuk is voor Sam - de baby - om meteen zijn tante te verliezen.' Zeg ik. Opeens voel ik bloed op mijn broek. Ik voel dat het uit mijn wond komt. Bloed ik nog steeds? Ik loop weer naar Lysan en Lina. 'Lysan, kan je zometeen - als je klaar bent met Lina - even naar mijn wond kijken? Hij is alleen maar erger gaan bloeden.' Zeg ik, en ik hou mijn hand tegen mijn wond om het bloeden te stoppen.

    Zayn Javvad Malik

    Niall pakt zijn gitaar. 'Zullen we anders een nieuw nummer schrijven. Als duet. Dan vragen we aan onze managers of we het samen mogen uitbrengen?' Stelt Max voor. 'Goed plan. Wat vind jij Niall?' Vraag ik, en ik kijk op mijn mobiel. Nog steeds geen reactie van Ryanne. Waarom reageert ze opeens niet eer? Ik vraag me af hoe het met Lina en Daenerys gaat. Dat doe ik iedere seconde. Ik blijf maar denken dat het nep is, en dat ik zometeen wakker word. Maar dat is niet zo. Ik word niet wakker. Ik kan enkel in slaap vallen en daarna wakker worden, om weer in deze nachtmerrie terug te keren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'Lysan, kun je me helpen?' vraagt ze beschaamd als ze Sam terug heeft voor borstvoeding ik knik. Ik neem het kleed over. 'doe je ene bandje over je schouder uit en je bh schuif je wat omlaag en leg hem er dan tegen aan, niemand ziet dan iets en hij kan drinken' zeg ik zachtjes. Lysan, kan je zometeen - als je klaar bent met Lina - even naar mijn wond kijken? Hij is alleen maar erger gaan bloeden.' vraagt Georgia. 'ehm oke maar daarvan weet ik eigenlijk bijna niets maar ik wil je wel helpen hoor' zeg ik zachtjes. 'doe anders je broek omhoog' zeg ik zachtjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen slagaders geraakt :p

    Georgia krijgt straks nog een klap door die naam]


    Bowties were never Cooler

    Niall

    'Leuk idee.' Zeg ik O vrolijk als ik kan. Ik moet steeds maar denken aan alle opties van wat Tyler met Lysan heeft kunnen doen. Het ergste griezelt me toe: verkrachtong. Als hij dat bij haar had gedaan zal ik al zijn kleine melktandjes uit zijn mooiboy mond slaan. Dan komt een nog ergere nachtmerrie in mijn hoofd. Als hij het nou niet met bescherming had gedaan!? Ik voelde helemaal hoe Lysan zich voelde en keek voor meuit. Ik schrik pas op als een van the wanted Max dacht ik, in zijn handen klapt als teken om aanstalten te maken om een liedje te schrijven. Ik zet mijn nep lach op en kijk nog heel even snel op mijn mobiel, geen reactie.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lina

    Ik doe wat Lysan zeg en Sam kan de rest blujkbaar zelf al. Ik zong en keek rond terwijl hij aan het drinken was. Wat een bloed, ik werd er misselijk van. Ik pakte het doek dat ook Sam zat rustig om hem weg en voelde direct dat hij het koud kreeg. Ik wikkelde de doek in een soort van mutella en deed die om mijn hele n ene arm. Als Sam klaar is leg ik hem in zij mandje. Die ik om had gedaan. Hij deed zijn eigen dicht, het was dus blijkbaar nog niet zon erg kind.Als hij goed logt sta ik op en loop naar Lysan en Georgia, 'wat zijn jullie aan het doen?' Vraag ik en als Lysan zich een beetje omdraaid zie ik dat Georgias benen er erg bebloed uutzagen. 'Wow' zei ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Georgia Madison Jaspers

    'Ehm oke maar daarvan weet ik eigenlijk bijna niets maar ik wil je wel helpen hoor.' Zegt Lysan, en ik knik. Mijn rug gaat steeds meer pijn doen, en ik vraag me af waarom. Zou Jace misschien pijlen hebben waar gif aan zit? Dat zou ik nou echt iets voor haar vinden. 'Ziet de wonde r goed uit?' Vraag ik zonder hoop, aangezien ik wel verwacht dat hij ten minste ontstoken is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    Ik kijk naar het wond van Georgia. Ziet de wonde r goed uit?' ik silk even 'eerlijk? Ehm naja het is niet ontstoken althans nog niet. Het is echt een gat en er zit wat vies in maar je moet het afdekken.' wat zijn jullie aan het doen?' . 'Wow' zegt Lina en ik grinnik. Ik pak de deken van de bevalling en scheeur een schoon stuk eraf. 'Ik wee tniet echt wat er mee moet ofzo maar als je het afdekt zal het vast wel beter zijn. Ik wikkel de dekenstukken er strak maar niet te strak omheen en knoop het vast. 'Het is het slimste om het met een ehbo-trommel te verzorgen maar die zullen we wel niet krijgen je kunt wel verband proberen' stel ik haar voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    'Eerlijk? Ehm naja het is niet ontstoken althans nog niet. Het is echt een gat en er zit wat vies in maar je moet het afdekken.' Ik knik. Oke, ontstoken... Ik weet dus echt helemaal niks af van dit soort dingen. 'Ik weet niet echt wat er mee moet ofzo maar als je het afdekt zal het vast wel beter zijn." Ze wikkelt de dekenstukken er strak maar niet te strak omheen en knoopt het vast. 'Het is het slimste om het met een ehbo-trommel te verzorgen maar die zullen we wel niet krijgen je kunt wel verband proberen.' Opnieuw knik ik, te bang om te durven praten. 'Het doet pijn.' Zeg ik terwijl ik probeer om niet te laten merken dat ik het liefst op de grond wil vallen en wil blijven gillen tot de pijn over is. Ik moet stoer blijven, sterk blijven.


    Spoiler alert: you will save yourself