• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    "Jace, je kent haar, je weet dat ze geen bitch is." Ik haalde mijn schouders op. "Misschien gaat ze de bitch uithangen omdat ze weet dat je mij leuk vindt en ze me dan opeens niet goed genoeg vind." Zei ik met een grijns rond mijn lippen. Ik slaakte een gil toen Tyler me opeens optilde en in het busje zette. "Dus.. Die verdoving ligt gewoon in je kamer of?" Ik knikte. "In mijn rugzak om precies te zijn. Wees voorzichtig, de geur is sterk. Neem ook gelijk al mijn spullen mee." Zei ik met een engelachtige glimlach op mijn gezicht. Ik zag er vast idioot uit, maar ja. 'Wat je wel moet weten is dat ík ga rijden. Vrouwen achter het stuur gaat zeker weten fout' Ik keek Joél verontwaardigd aan. "Toevallig heeft deze vrouw aardige vechtkunsten en een pistool in haar BH, dus niet zeuren." Zei ik en sloeg hem speels op zijn hoofd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "In mijn rugzak om precies te zijn. Wees voorzichtig, de geur is sterk. Neem ook gelijk al mijn spullen mee." Zei ze met een engelenglimlach en ik grinnik komt goed.' grijns ik. Wat je wel moet weten is dat ík ga rijden. Vrouwen achter het stuur gaat zeker weten fout' zei Joél en ik schud mijn hoofd. Heel slim.. "Toevallig heeft deze vrouw aardige vechtkunsten en een pistool in haar BH, dus niet zeuren." Zei Jace en ik grinnik. 'Je kan altijd nog met mij meerijden, weet je zeker dat het goed gaat.' zeg ik snel tegen Joél en snel dan het huis in. Ik loop naar de kamer van Jace en pak al haar spullen die ik in een tas doe. Ik pak de tas en loop terug naar buiten. Ik zet de tas op haar schoot en kijk naar Joél. 'Tijd voor de verdovingen, my friend.' grijns ik.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    'In mijn rugzak om precies te zijn. Wees voorzichtig, de geur is sterk. Neem ook gelijk al mijn spullen mee.' zei Jace met een engelenglimlach en Tyler grinnikt even. 'Komt goed.' grijnst hij. Jace keek me verontwaardigd aan toen ik zei dat ze niet kon rijden. 'Toevallig heeft deze vrouw aardige vechtkunsten en een pistool in haar BH, dus niet zeuren.' zei Jace en Tyler grinnikte zoals gewoonlijk. 'Je kan altijd nog met mij meerijden, weet je zeker dat het goed gaat.' zegt Tyler snel tegen mij, daarna vertrekt hij snel naar het huis. Jace slaat me speels op mijn hoofd en ik trek haar de auto uit om haar dan over mijn schouder te leggen. 'Je weet wat ik met stoute meisjes doe hé?' zeg ik grinnikend tegen haar. Ik loop tien meter verder en zet haar dan weer neer. Dan komt Tyler weer naar beneden en ik ren zijn kant op. Hij zet de tas op haar schoot en kijkt naar me. 'Tijd voor de verdovingen, my friend.' grijnst hij. Ik grijns ook. 'Wie eerst?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.

    [mt en Zayn heeft een sms. Die staat in de laatste post van Sansa]


    Bowties were never Cooler

    [OHJA. MT]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Je kan altijd nog met mij meerijden, weet je zeker dat het goed gaat.' Ik pruilde mijn lip. "Jullie zijn niet aardig." Zei ik en kruiste protesterend mijn armen, maar werd door de auto getild door Joél. 'Je weet wat ik met stoute meisjes doe hé?' Ik beet op mijn lip en schudde langzaam mijn hoofd. "Nou eigenlijk niet.." Hij zette me weer op de grond neer en ik keek om me heen. Dit moest een grapje zijn. Tyler zette mijn tas op mijn schoot. "Dank je. Denk je niet dat het beter is om me gewoon de hele tijd op te tillen? Scheelt vooral mij wat moeite." Zei ik en keek omhoog om naar Joél te glimlachen. "Ik wil ook niet de hele tijd alleen zijn." Zuchtte ik diep.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    'Wie eerst?' vraagt hij nadat hij Jace zo'n tien meter verder heeft gezet. Ik schud lachend mijn hoofd. 'Zielig man.' grijns ik. "Dank je. Denk je niet dat het beter is om me gewoon de hele tijd op te tillen? Scheelt vooral mij wat moeite." Zei Jace en ik grinnik. "Ik wil ook niet de hele tijd alleen zijn." Zuchtte ze vervolgens diep. Ik grinnik zachtjes. 'Het kan niet anders, aangezien jij gewond én lui bent.' knipoog ik en ik pak de verdovingen. Ik trek mijn neus even op door de geur en geef de helft aan Joél. 'Ik zou als eerst achter Tomlinson en Horan aangaan.. Styles ligt toch nog half dood te gaan op het bed, Payne doet niks en Malik kan niet eens staan..' mompel ik en ik kijk even naar Joél voor bevestiging..


    El Diablo.

    (MT)


    How far is far

    Lysan Horan

    Die vieze, vuile, achterbakse klootzak! Hoe heeft hij ooit, óóít het lef gehad om een zestienjarig meisje dat nog maagd is, zoiets aan te doen? Ze moeten hem, zijn goede vriend en vriendin opsluiten in een gesloten inrichting, bij elkaar, in een klein hok met overal camera's, op de beveiligde afdeling. Zullen zij ook niet geweldig vinden denk ik.' zegt ze echt heel boos. ' hij.. Hij liet me niet eens aankleden. Ik had tien seconden maar soor de drugs had ik alleen mn ondergied en topje aan' zeg ik zuchtend. " weet je het is zo gek. Aannde ene kant hoop ik gewoon dat ik nog zwanger ben. Ik wil niet dat zon kindje met toekomst vermoord word dus ik denk dat ik hoe dan ook ga zeggen dat als ik zwanger ben dat ik het niet ben.ik vind dat dat kind recht heeft om te leven.' zeg ik zacht. ' en al weet ik niet hpe pap en mam erop reagerem maar het is niet mijn schuld en ik geef het kind een leven ondanks alles' glimlach ik zwak.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [MT]


    Do what people say you can't.

    Joél Lucas Lockwood

    'Dank je. Denk je niet dat het beter is om me gewoon de hele tijd op te tillen? Scheelt vooral mij wat moeite.' zei Jace en Tyler grinnikt 'Ik wil ook niet de hele tijd alleen zijn.' zuchtte ze vervolgens diep. Tyler grinnikt weer zachtjes. 'Het kan niet anders, aangezien jij gewond én lui bent.' zegt Tyler tegen haar en hij pakt de verdovingen. Hij trekt zijn neus even op door de geur en geef de helft dan aan mij. 'Ik zou als eerst achter Tomlinson en Horan aangaan.. Styles ligt toch nog half dood te gaan op het bed, Payne doet niks en Malik kan niet eens staan..' mompelt Tyler en hij kijkt dan even naar mij voor bevestiging. Ik knik terug dat het goed is en ik loop alvast de kamer binnen. 'Doe wat wij zeggen en er zal je niks gebeuren' sis ik tegen ze. Ik duw even tegen Tyler en geef een knik naar Lauren dat ik haar eerst ga doen. Ik loop haar kant op en ze kijkt me gelijk al bitchie aan. Ik grijp haar vast en druk de verdoving tegen haar schouder aan. Dan gebeurt er iets dat ik niet had verwacht. Ze trekt zich los uit mijn greep en pakt een andere verdoving. Dan duwt ze die met volle kracht in mijn arm. Ik schreeuw even uit woede. 'Jij. Kut. Wijf.' sis ik tegen haar. 'JACE! HELP IS EVEN MET DIE TOMLINSON BITCH, ZE WIL NIET MEEWERKEN!' schreeuw ik hard naar beneden. Aangezien ik al veel kracht ben verloren door het gevecht met Ty, voel ik mijn hoofd al lichter worden.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik zou als eerst achter Tomlinson en Horan aangaan.. Styles ligt toch nog half dood te gaan op het bed, Payne doet niks en Malik kan niet eens staan..' Ik grijnsde breed en knikte. ''Goed plan, Tomlinson mag van mij wel even knock-out.'' zei ik lachend en stond toen toch maar op om vervolgens mijn kleren af te kloppen. Ik kon niet de hele dag op de grond zitten, al zou het wel erg leuk zijn. Ik liep mee naar boven en keek amuserend naar de stel gevangenen die zaten te rotten in een kamertje. Wat was ik blij dat we zo weg gingen. Joél liep naar Tomlinson toe en drukte de verdoving tegen haar schouder aan, maar zij protesteerde hevig en drukte de verdoving in Joél's arm. 'JACE! HELP IS EVEN MET DIE TOMLINSON BITCH, ZE WIL NIET MEEWERKEN!' Ik schrok op en rende naar hun toe. ''Tomlinson, als je dat nog een keer waagt,'' siste ik en gaf haar een klap tegen haar wang aan en drukte gelijk de verdoving in haar schouder. De spuit deed ik in mijn jas en keerde toen naar Joél. ''Gaat het?'' vroeg ik en beet op mijn lip. Ik had geen zin om één van mijn vrienden lijdend te zien. Zuchtend pakte ik zijn arm en trok hem naar de gang, waar ik mijn tas pakte en een flesje eruit haalde. ''Hier, een tegengif voor de verdoving. Goor, maar drink het snel anders val je zo nog neer.'' zei ik met een glimlachje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace kwam vrijwel gelijk aanrennen toen ik schreeuwde dat Tomlinson weer is bezig was. Z'Tomlinson, als je dat nog een keer waagt,' siste ze en Jace gaf haar een klap tegen haar wang aan en drukte gelijk de verdoving in haar schouder. De spuit deed ze in haar jas en ze keerde toen weer naar mij toe. 'Gaat het?' vroeg Jace en ze beet op haar lip. Zuchtend pakte Jace mijn arm en ze trok mij mee naar de gang, waar ze haar tas pakte en een flesje eruit haalde. 'Hier, een tegengif voor de verdoving. Goor, maar drink het snel anders val je zo nog neer.' zegt Jace tegen me. Ik kijk naar het flesje. Wat zit daar dan weer voor een vieze prut in? Na enig twijfelen neem ik het flesje dan toch aan en ik maak het open. Ik drink het leeg en begin te kokhalzen. Ik moet moeite doen om het niet uit te kotsen, maar uiteindelijk spuug ik het toch uit. 'Ik val nog liever bewusteloos neer dan dat ik vergiftigd word door een tegengif' mompel ik dan tegen Jace.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 17:16 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik dacht dat ik gezegd had dat ik de nieuwe topic wou openen -.-]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    [Ik dacht dat ik gezegd had dat ik de nieuwe topic wou openen -.-]


    [Wat maakt het uit eigenlijk? We konden niet door met de RPG :[ ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.