• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    (...)

    [Wat maakt het uit eigenlijk? We konden niet door met de RPG :[ ]


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    (...)

    [Wat maakt het uit eigenlijk? We konden niet door met de RPG :[ ]


    [Ik vind het erg onoverzichtelijk]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ik vind het erg onoverzichtelijk, en je kan toch wel gewoon een dagje wachten?]


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    [Ik vind het erg onoverzichtelijk]


    [Ach, als ik een RPG start, laat ik zelf andere mensen een topic aanmaken als ik niet kan of zo. Niet echt 'onoverzichtelijk' :') ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij keek nog in het flesje en nam twijfelachtig een slok uit het flesje. Geloof me, het was echt goor spul en dat wilde je niet in je mond - sowieso niet proeven. Helaas was het dat of je viel voor zo'n half uur neer. Daar had ik geen zin in. Ik zag dat hij wat moeite had om het niet uit te kotsen, waardoor ik moest lachen. Joél spuugde het spul uit en ik begon harder te lachen. 'Ik val nog liever bewusteloos neer dan dat ik vergiftigd word door een tegengif' mompel ik dan tegen Jace.' Ik schudde mijn hoofd en keek hem aan. ''Het is dat, of je blijft een uurtje bewusteloos blijven. Ik heb geen zin om alleen te zijn.'' zuchtte ik. Oh, Tyler was er ook, maar ik wilde zo snel mogelijk naar het nieuwe huis en ja, dat ging een beetje moeilijk als iemand bewusteloos. ''Ik heb hier een rietje, doe het voor mij, alsjeblieft?'' vroeg ik en keek hem met grote ogen aan, waarna ik hem een rietje uitstak.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace moest hard lachen toen ik het goedje uitspuugde. 'Wat lach je nou bitch?' zei ik tegen haar. Ze wist dat ik dat als grapje bedoelde, althans, dat hoop ik. 'Het is dat, of je zal een uurtje bewusteloos blijven. Ik heb geen zin om alleen te blijven' zuchtte Jace toen. Ik keek haar aan en ik voelde mijn hoofd nog lichter worden. 'Ik heb hier een rietje, doe het voor mij, alsjeblieft?' vroeg Jace toen aan mij en ik keek haar weer aan. Ik zeg nog 'Ik wil wel, ma...' en toen viel ik bewusteloos op de grond. Met mijn hoofd naar de grond gekeerd. Dat zullen straks vast en zeker wonden worden. Ik vroeg me af wat er nu gaat gebeuren, het is nu aan Jace om Tyler te helpen met de verdovingen en mij hier te laten liggen, ik bedoel, slim bezig geweest ben ik toch niet.


    That is a perfect copy of reality.

    lysan Horan.

    Ik schrik me rot als Tyler, Jacelyn en een nieuwe binnen komt. Nogal angstig kruip ik tegen June aan. Ik had net derust gevonden en nu dit. 'wat gaan ze doen' fluister ik. 'Doe wat wij zeggen en er zal je niks gebeuren' word er geroepen en zie de onbekende jongen een spuit pakken en bij Lauren erin steken maar die steekt bij hem er ook een in 'Jij. Kut. Wijf.' sist hij woedend 'JACE! HELP IS EVEN MET DIE TOMLINSON BITCH, ZE WIL NIET MEEWERKEN!' schreeuwt hij. Als snel krijgt Lauren een nieuwe prik en angstig kijk ik naar June. 'wat is dat June? Ik - ik wil er geen' zeg ik zachtjes. Het was niet dat ik bang was voor naalden ofzo maar wel als ik neit wist wat erin zat, dat gaf me angst. 'zou het helpen als we zeggen dat we doen wat ze willen' vraag ik haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    We lopen de kamer in en Joél gaat al snel naar Lauren. Kon ik verwachten.. En wat ik ook kon verwachten is dat ze tegen ging werken. Jace kwam gelukkig al snel en drukte de verdoving in haar arm.. Ik kijk de twee na en kijk dan naar die Horan trutjes. "Tijd voor jullie" grijns ik en druk bij beide een verdoving in hun arm. Ik pak de spuiten weer terug en kijk grijnzend toe. "Who's next.." mompel ik en loop door de kamer. " Jij dus, Styles" grijns ik en loop naar hem toe em druj ook bij hem een verdoving in zijn arm..


    El Diablo.

    lYsan Horan

    Ik kijk vol angst naar June.Dan zie ik dat Tyler naar ons tweeën kijkt en hij komt op ons aflopen 'alsjeblieft niet' smeek ik hem "Tijd voor jullie" zegt hij grijnzend en ik schud mijn hoofd. Ik houd June stevig vast en voor ik het weet voel ik een pijnlijke prik in mijn armen. 'June laat me niet alleen' smeek ik."Who's next.." hoor ik hem zeggen en langzaam word alles draaierig 'June' zeg ik bang en grijp haar vast waarna alles snel zwart word. Mijn lichaam valt slap tegen dat van June aan terwijl ik rustig ademde. Aan de ene kant had ik even rust maar aan de andere kant ze konden nu doen wat ze wouden. Ze konden me verkrachten, doden en weet ik wat. Ik hoopte wel dat ik snel zo'n test kreeg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Wat lach je nou bitch?' Ik keek hem nep verontwaardigd aan en tuitte mijn lippen. "Ik dacht dat je mij leuk vond." Zei ik spottend terwijl er langzaam een glimlach rond mijn lippen kwam. 'Ik wil wel, ma...' En toen viel hij bewusteloos op de grond neer. Ik zuchtte diep en keek hem na. Zuchtend plofte ik neer op de grond en luisterde naar de gillen vanuit de kamer. Ik was veel te moe en lui om Tyler te helpen. "Het was mij zelfs gelukt om dat spul op te drinken. Watje." Lachte ik zachtjes en haalde zijn haar door de war. Ik verveelde me en haalde mijn telefoon uit mijn zak en scrolde wat door. Joél moest gewoon die verdomde spul drinken, al was het inderdaad wel goor.

    (Spijt me als het geen vijf regels zijn)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Opeens werd het een grote heisa in de kamer. Ik keek toe en probeerde het te bevatten maar de pijnstillers die ik al in mijn lijf had maakten me traag van begrip. Ik wist nog wel de strip die ik had in mijn broekband te stoppen zodat ik die niet kwijt zou raken. Ik begon nu door te krijgen dat ze ons probeerden te verdoven. Eerlijk gezegd was ik geen fan van naalden, maar als de verdoving de pijn zou doen afnemen zou ik het met open armen verwelkomen. Zolang ze me maar niet gingen verkrachten. Gelukkig was mijn ontvoerster een meid, al wist ik nou niet of ik daar zo blij mee moest zijn. Toch wist ik nogsteeds niet wat ze van mijn broer moest. Iets wat ik vrij ongewoon vond omdat ik toch degene was door wie het gedaan moest worden. Nu zat ik hier maar op mijn bed met mijn ene been eruit hangend in een onnatuurlijke hoek. "Mag ik ook of niet?" Natuurlijk kon ik mijn ongeduldige grote mond niet houden. van mij mochten ze wel opschieten want mijn been deed echt verdomde pijn, zelfs met die overdosis pijnstillers al in mijn systeem.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 20:28 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam James Payne:

    Toen de ontvoerdster van mijn zusje, waar ik ondertussen de naam nog niet eens van wist. Ik pakte mijn mobiel en tikte he icoontje van whatssapp aan, en drukt op het nummer van Harry. Hey, hoe is het bij je ouders? Dat mens hier is echt gestoord, maar ze heeft wel beloofd dat als ik zou doen wat ze zij Kyra en de rest met rust zou laten... Dus ik doe maar wat ze zegt. Ik hoopte dat ze nog even bezig was met mijn huis te bewonderen, en dat Hazza snel zou reageren..


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    Ik zucht even diep als ik er nogsteeds alleen voor sta. " Met een beetje hulp zou dit sneller gaan weetje!" roep ik en schud mijn hoofd. "Mag ik ook of niet?" hoor ik opeens een ongeduldige stem zeggen. Ik kijk een tikkeltje verbaasd naar het zusje van die Malik maar haal mijn schouders op. " Wat jij wil." mompel ik. Ik steek de naald in haar arm en spuit de verdoving erin. Vervolgens kijk ik weer dood de kamer. "Payne, hierkomen" mompel ik. "Nah, ik pas. Besides, ik ga niks doen en dat weet je." mompelt ze. "uhhuh, denk je nou echt da.." verder kom ik niet want ze begint weer met praten. "Want dat is dom en ik kan toch niet vechten. Ik heb ook geen zin in blauwe plekke. " mompelt ze en ik knik maar zacht. "Dit word nog makkelijk.." mompel ik. Ik check even of ik iedereen heb en til dan de eerste twee, de Horan trutjes op en loop de gang op. "Ik moet alles regelen, is het niet" grijns ik naar Jace en ik loop snel door naar het busje..


    El Diablo.

    Daenerys Sansa Malik
    De jongen keek me verbaasd aan, maar wonder boven wonder luisterde hij wel. Het prikken van de naald vond ik echt klote, maar door de al hoge pijnstillerconcentratie in mijn bloed rolde een paar seconden later mijn ogen al terug in hun kassen. Het was een vreemd gevoel voor ik echt knock-out ging. De pijn was in elk geval verdwenen. Ondanks dat er nu van alles met mijn lichaam kon gebeurden zonder dat ik het merkte, was ik dankbaar voor de tijdelijke pijnverlichting. Daarbij zou ik toch amper merken wat ze met me deden. Sommige dingen had ik alsnog liever niet,maar beter dat ik compleet onder zijl was dan onder een of andere verlammende drug waardoor ik alles nog meemaakte en voelde, maar niets kon doen. Dan had ik toch echt veel liever dit, vooral omdat dan ook mijn vechtwonden geen pijn deden.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles.

    glimlachend neem ik een slokje van de thee. Mijn ouders waren weer tot rust gekomen maar wel bang nadat ik ze verteld had over Jack en Geo. Ze waren voor mij erg verdrietig geweest omdat ze wisten dat ik haar ging vragen..'Hey, hoe is het bij je ouders? Dat mens hier is echt gestoord, maar ze heeft wel beloofd dat als ik zou doen wat ze zij Kyra en de rest met rust zou laten... Dus ik doe maar wat ze zegt. " zie ik in het smsje. Ik open een nieuw leg smsje en bgin te typen. ' Heey Li, het gaat nu wel. Mijn ouders zijn erg geschokt. Ik ga straks naar de ouders van Geo toe.. Wel beter dat ze dat belooft maar hoe weten we het zeker.. Ik bedoel als ze het zggen en vervolgens van alles doej..naja ik heb na dat filnpje nog steeds geen nieuws van Jack gekregen dus ik maak me zorgen maarja. X H" ik verzend het smsje als ik het nagelezen heb. Ik leg mijn mobiel op het tageltje en drink mijn thee op


    Change is for weirdos ~ Niall Horan