• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Ik parkeer de auto weer op het terrein en blaas even op mijn vingers. Ik hoor gelijk geblaf dichtbij van de honden buiten en ik laat de deuren van het busje open. Ook hoor ik een zachter geblaf van binnen, maar ik neem aan dat de deur dicht is dus die moet ik wel openen. Ik loop de hoek om van het huis en zie dan Jace en Joél zoenen. Ik knik even en bijt kort op mijn lip. Die kon ik verwachten.. Ik loop naar de voordeur en laat de twee maar even genieten van hun momentje. Ze hebben wel genoeg aan elkaar I guess.. Ik open de deur en de drie honden staan al gelijk voor mijn neus. 'Goed, laten wij dan ook maar gaan. Die twee bewaren we wel tot het eind.' mompel ik en kijk nog even zuchtend over mijn schouder. Niks aan te doen, het was eigenlijk al duidelijk. Als een meisje twijfelt is het nooit goed.. Ik stuur de honden het busje in en sla de deuren dicht terwijl ik rustig een sigaret opsteek...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij draaide zich abrupt om en liep naar me toe, hij haalde een mes uit zijn zak en zoende me vol op mijn mond. Mijn mondhoeken krulden omhoog en hij drukte een mes in mijn handen. 'Steek me. Snij me. Pijnig me. Ik verdien het.' Ik fronste, maar schudde mijn hoofd. "Nee. Ik zou je nooit pijn kunnen doen en zeker niet met een mes." Ik had nog een mes in mijn broekband zitten, nu ik er zo aan dacht. "Maar, ik word misselijk van mijn bloedverlies. Kan je me thuis brengen?" Vroeg ik en keek hem aan. Ik begon de pijn in mijn borst te voelen en dat was niet het fijnste gevoel dat ik ooit heb gehad. Zuchtend keek ik weer naar Joél toe en haalde mijn schouders op. Het was nu zijn keuze, hij kon me hier laten of naar het huis brengen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Praattopic 8


    That is a perfect copy of reality.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace fronste en schudde haar hoofd. 'Nee. Ik zou je nooit pijn kunnen doen en zeker niet met een mes.' zegt ze. Ik zucht even. 'Jace, alsjeblieft, doe iets waardoor je me pijn hebt gedaan, je moet het doen, ik heb het ook bij jou gedaan.' zeg ik tegen haar. 'Maar, ik word misselijk van mijn bloedverlies. Kan je me thuis brengen?' vroeg ze aan mij en ze keek me aan. Ik zuchtte even en zei toen 'Ik heb geen keus, ik heb je pijn gedaan, dus ik moet het ook weer goed maken, maar volgens mij heb ik Tyler gezien net. Jace, je weet dat je eerlijk tegen mij kan zijn. Ik ben geen goed iemand. Ik verwond mijn eigen vrienden. Nou ja, vrienden. Ik ben jou niet waard, Tyler hoort beter bij je. Ik breng je terug naar huis en dan verdwijn ik voor goed uit je leven. Nadat je me met mijn mes hebt gestoken. Je moet het verplicht doen van mij. Welk huis wil je?' vraag ik dan aan haar. Ik til haar alvast op.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik heb geen keus, ik heb je pijn gedaan, dus ik moet het ook weer goed maken, maar volgens mij heb ik Tyler gezien net. Jace, je weet dat je eerlijk tegen mij kan zijn. Ik ben geen goed iemand. Ik verwond mijn eigen vrienden. Nou ja, vrienden. Ik ben jou niet waard, Tyler hoort beter bij je. Ik breng je terug naar huis en dan verdwijn ik voor goed uit je leven. Nadat je me met mijn mes hebt gestoken. Je moet het verplicht doen van mij. Welk huis wil je?' Ik slikte opnieuw en schudde mijn hoofd hevig. "Je gaat helemaal nergens naartoe. Je hebt me gestoken, maar dat kan me niets schelen. Ik heb zoveel pijn meegemaakt in mijn leven en dit is niks. Geloof me nou maar en ga niet weg. Ik heb je nodig." Zei ik zacht en zuchtte diep. "Mij best, als ik je ga pijnigen blijf je dan bij ons? Mij?" Vroeg ik en keek hem aan. "Doe maar het oude huis, dat is het dichtstbij. Oh en als je me niet gelooft dat ik écht om je geef.." Ik beet op mijn lip en drukte toch mijn lippen op de zijne. Wat er allemaal in een dag kon veranderen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ik kijk nog even toe en druk dan mijn sigaret uit. Ik heb wel genoeg gezien voor wat duidelijkheid. Ik stap in en rij terug naar het oude huis waar ik weer uitstap en de honden vrijlaat. 'Kom op mormels, jullie weten je taak.' zeg ik en leun even tegen het busje. Opeens schiet me iets te binnen, even het bos uitlopen en tien minuten verderop is een dorpje. Met cafe's, dus alcohol. En dat heb ik nu toch echt even nodig, alles vergeten.. Ik loop met grote stappen richting het dorp en kijk om me heen. Ik zie een café op de hoek zitten en grijns even als ik me wat dingen herinner. Een van mijn beste vrienden die ik naar huis moest brengen omdat hij stomdronken was, alcohol drinken op 13-jarige leeftijd omdat de eigenaar toch alleen maar geld wilt zien.. Ik loop naar binnen en plof gelijk neer bij de bar. 'Dubbele vodka.' mompel ik en leun op mijn hand.


    El Diablo.

    Joél Lucas Lockwood

    Jace slikte opnieuw en ze schudde haar hoofd hevig. 'Je gaat helemaal nergens naartoe. Je hebt me gestoken, maar dat kan me niets schelen. Ik heb zoveel pijn meegemaakt in mijn leven en dit is niks. Geloof me nou maar en ga niet weg. Ik heb je nodig.' zei ze zachtjes en ze zuchtte diep. Ik hield me nog steeds stil. 'Mij best, als ik je ga pijnigen blijf je dan bij ons? Mij?' vroeg ze aan mij en ze keek me aan, nog steeds zei ik niks, ik wist namelijk dat ze nog wat ging zeggen. 'Doe maar het oude huis, dat is het dichtstbij. Oh en als je me niet gelooft dat ik écht om je geef..' Ik beet op mijn lip en drukte toch mijn lippen op de zijne. Toen keek ik weer verbaasd. Ik drukte ook mijn lippen op de hare en ik nam haar mee naar binnen. Eenmaal binnen leg ik haar op haar bed en zeg ik 'Ik beloof dat ik bij je blijf als je me pijnigt.' Ondertussen geef ik haar wat medicijnen en verbind ik haar wonden. 'Sorry..' mompel ik.


    That is a perfect copy of reality.

    Celene Jill Valentino

    Ik zit nu al een uur of twee hier te wachten, maar nog steeds zijn mijn vrienden er niet. Ik zucht even. Ik heb Tyler nu al weken niet meer gezien, waar hangt hij in godsnaam uit? Hij woont ook niet meer thuis, hij is een soort van verbannen, maar ik zag hem nog wel dagelijks. Dan hoor ik voetstappen van iemand die de bar binnenkomt. Ik draai me even om om te kijken of het mijn vrienden zijn, maar nee, helaas. Ik draai me algauw weer om. Alleen blijft er iets in me knagen, die jongen leek wel heel erg veel op mijn broer. Als ik dan ook nog is zijn stem hoor, aangezien hij een dubbele vodka besteld, weet ik zeker dat het mijn broer is. Ik glimlach even. Ik loop zachtjes naar hem toe en ga dan achter hem staan. Ik doe mijn handen voor zijn ogen en vraag dan 'Heb je me gemist?'


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens zitten er twee handen voor mijn ogen en ik grinnik als ik de bekende stem hoor. 'Heb je me gemist?'. Ik draai me om en kijk mijn zusje aan. 'Natuurlijk, wat denk jij dan.' lach ik en laat haar plaats nemen naast me. Ondertussen krijg ik mijn vodka en ik betaal snel met vijf pond. Ik neem een grote slok en slik het gelijk door. Wat een brandend gevoel in mijn keel oplevert. 'Cele... Begin nooit aan een relatie.. Als Valentino ben je ondanks je achternaam verdoemd om alleen te blijven.' zucht ik. Het was wel zo.. Pa had het gezin verlaten toen Celene twee weken oud was, onze oma is 4 keer getrouwd zonder succes en zo kan ik nog wel even doorgaan met de mislukte liefdes in de familie. 'Of ik ben gewoon hopeloos.' mompel ik en neem een slok.


    El Diablo.

    Celene Jill Valentino

    Tyler draait zich om en kijkt me aan. 'Natuurlijk, wat denk jij dan.' lacht hij en ik ga naast hem zitten. Ondertussen krijgt hij zijn vodka en betaalt hij. Dan neem hij een grote slok en slikt het gelijk door. Dan begint hij te praten 'Cele... Begin nooit aan een relatie.. Als Valentino ben je ondanks je achternaam verdoemd om alleen te blijven.' zucht hij. Ik begin te lachen. 'Laat me raden, je probeerde een meisje te versieren, maar al snel ging een van je vrienden er mee vandoor?' vraag ik. 'Of ik ben gewoon hopeloos.' mompelt hij dan en hij neemt weer een slok. Ik snap niet hoe hij dat lekker kan vinden. 'Nee, je bent niet hopeloos, ik ben ook nog steeds eenzaam en alleen' zeg ik en ik lach weer. Dan kijk ik hem aan. 'En wees nu even eerlijk, waar ben jij al die tijd mee bezig geweest. Draai er alsjeblieft niet omheen, je weet dat je me alles kan vertellen.' zeg ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    'Nee, je bent niet hopeloos, ik ben ook nog steeds eenzaam en alleen' zegt ze en ze lacht even. 'Wij Valentino's zijn een eenzame familie. Die wel heel groot is dus ik vraag me af hoe dat kan.' grinnik ik. 'En wees nu even eerlijk, waar ben jij al die tijd mee bezig geweest. Draai er alsjeblieft niet omheen, je weet dat je me alles kan vertellen.' zegt ze en ik kijk haar even aan. Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Geprobeerd een meisje voor me te winnen die wel wat voor me betekende na Emilie, Heb even met haar gekust, klein gevecht met een van mijn betere vrienden die er overigens nu met haar vandoor is.' mompel ik en ik voel de "happines meter" steeds verder zakken. Het was geen geheim voor Celene dat ik snel depri te krijgen was, mijn zusje weet zowat alles van me...


    El Diablo.

    Celene Jill Valentino

    'Wij Valentino's zijn een eenzame familie. Die wel heel groot is dus ik vraag me af hoe dat kan.' grinnikt Tyler. Wanneer ik zeg 'En wees nu even eerlijk, waar ben jij al die tijd mee bezig geweest. Draai er alsjeblieft niet omheen, je weet dat je me alles kan vertellen.' kijkt hij me eerst even aan. Hij haalt nonchalant zijnschouders op' Geprobeerd een meisje voor me te winnen die wel wat voor me betekende na Emilie, Heb even met haar gekust, klein gevecht met een van mijn betere vrienden die er overigens nu met haar vandoor is.' mompelt hij. Ik zie dat hij depri wordt en ik neem hem mee naar buiten. Eenmaal buiten geef ik hem een knuffel. Het ziet er nogal raar uit aangezien hij lang is, en ik dat niet ben. 'En nu moet je mij vertellen wat je nog meer doet dan alleen meisjes versieren, ik zie het heus wel wanneer je niet de volledige waarheid vertelt' zeg ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Nadat ik de laatste slok uit mijn glas heb genomen trekt ze me mee naar buiten en ik loop maar mee. Niet dat ik iets beters te doen heb.. Eenmaal buiten voel ik haar armen om me heen slaan en ik sla ook maar een arm om haar heen. Mensen weten hier dat we familie zijn dus dat maakt ook niet uit.. 'En nu moet je mij vertellen wat je nog meer doet dan alleen meisjes versieren, ik zie het heus wel wanneer je niet de volledige waarheid vertelt' zegt ze en ik knik. 'Trutjes ontvoeren die connecties hebben met Fag Direction.' mompel ik en haal mijn schouders op. 'Niet heel belangrijk, in vergelijking met het andere..' mompel ik. Ik snapte het echt niet, voor Emilie had ik toen gevochten. Waarom doe ik dat nu niet? Misschien omdat ik weet dat het toch voor niks is.. Kijk, Joél doet het gewoon. Daarom heeft hij haar nu. Ik zucht even, ik ben zo'n idioot. En waarom kan ik niet stoppen met hieraan denken. Ik bedoel, ik weet de uitslag nu toch. Ik heb geen hoop meer, ik moet het maar vergeten. 'Ik weet weer waarom ik de liefde heb opgegeven dus ik vind het eigenlijk wel best.' zeg ik. Vind je niet... schiet er toch even door mijn gedachtes...

    [Ik ga slapen, goodnight! :3 ]


    El Diablo.

    [Goodnight! :3]


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij nam me mee naar binnen en verbond mijn wonden. Dit voelde niet fijn, mijn hoofd deed pijn en ik had het gevoel dat ik elk moment kon kotsen. 'Ik beloof dat ik bij je blijf als je me pijnigt.' Ik beet op mijn lip en knikte langzaam. "Oké, maar het gaat geen erge straf worden als bij de gevangenen." Zei ik en beet op mijn lip. Ik had zo'n vier á vijf wonden opgelopen in de tijd dat ik hier was en dat was geen fijn gevoel. "Maar waag het niet om weg te gaan, dan ga ik je sowieso achteraan. Je bent één van de mensen om wie ik geef, je bent een stuk van me geworden sinds ik geen echt familie had." Ik slikte even en dacht aan mijn oude huis, waar we in gingen wonen. Daar zou ik vast elke nacht gaan janken en ook omdat ik dan in mijn oude kamer zou gaan slaapkamer slapen. Geen idee waarom, maar schijnbaar heb ik mijn kamer gemist.


    I don't want you to die, I want you to suffer.