• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Ik hoor mijn mobiel weer trillen, en mijn bedreiger is nog steeds vrolijk mijn huis aan het bekijken, mooi kust veilig. Ik pakte mijn mobiel en zag dat ik een sms van Hazza had. Ik opende hem Heey Li, het gaat nu wel. Mijn ouders zijn erg geschokt. Ik ga straks naar de ouders van Geo toe.. Wel beter dat ze dat belooft maar hoe weten we het zeker.. Ik bedoel als ze het zggen en vervolgens van alles doej..naja ik heb na dat filnpje nog steeds geen nieuws van Jack gekregen dus ik maak me zorgen maarja. X H Las ik. Ik opende een nieuwe en begon te typen. Hey, ik moet eerdaags ook naar mijn ouders maar als dat kind hier blijft heb ik geen idee hoe.. Ik wou dat ik met je mee kon naar de ouders van Geo, sorry, maar ik kan nu niet weg. En je hebt gelijk, maar ik wil liever het zekere voor het onzekere nemen, als ik niet zou doen wat ze zegt zou ze sowieso ze wat aan doen... Ik hoop dat het goed gaat me Jack, we kunnen alleen maar hopen dat ze hem na dat filmpje met rust hebben gelaten. X L. Ik drukte op verzenden, en ging maar op de bank zitten, om op Harrys sms te wachtten.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    "Het is dat je Kyra, en de rest hebt, anders had ik je niet eens mijn huis in gelaten" Zegt hij. Ik trek een pruillipje. 'Komop zeg, niet zo negatief. Ze komen wel weer vrij hoor. Nou ja, als Jace of Tyler ze niet vermoord. Ryanne en Joel zijn minder gevaarlijk, maar aardig zijn ze niet.' Zeg ik met een glimlach. 'Ehm... misschien de rest van 1D, en familie, vrienden.' Zegt hij. Ik knik en schrijf het op in mijn notitieblok. 'Dat is een goed idee. Ik heb een jonger zusje, Johanna, en ik vond het wel een leuk idee als zij en Kyra bruidsmeisjes zijn. Ik bedoel; dat zou toch leuk zijn?' Stel ik voor, en ik loop een beetje rond. 'Misschien moeten we zo meteen een persconferentie regelen en de wereld vertellen dat we gaan trouwen.'

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 20:52 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze trekt een pruillipje. 'Komop zeg, niet zo negatief. Ze komen wel weer vrij hoor. Nou ja, als Jace of Tyler ze niet vermoord. Ryanne en Joel zijn minder gevaarlijk, maar aardig zijn ze niet.' Zegt ze met een glimlach. 'Heus wel vrij? Ik wil het zeker weten, ik doe wat je zegt, dus ik wil haar zien, of in ieder geval spreken.' Zei ik. Ze knikte op mijn voorstel van de gastenlijst. 'Dat is een goed idee. Ik heb een jonger zusje, Johanna, en ik vond het wel een leuk idee als zij en Kyra bruidsmeisjes zijn. Ik bedoel; dat zou toch leuk zijn?' Stelde ze voor terwijl ze een beetje rondliep. Ik moest echt moeite doen om iets normaals, wat niet al een scheldwoord klonk uit mijn keel te krijgen. 'Als Kyra dan nog leeft' mompelde ik. 'Maar, ja dat is wel een goed idee' Zei ik met tegenzin. 'Misschien moeten we zo meteen een persconferentie regelen en de wereld vertellen dat we gaan trouwen.' Stelde ze voor. Ik slikte. 'Misschien moete we daar even mee wachtten, we weten nog niet eens wanneer we gaan trouwen enzo.' Zei ik.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Heus wel vrij? Ik wil het zeker weten, ik doe wat je zegt, dus ik wil haar zien, of in ieder geval spreken.' Zegt hij. Ik zucht. 'Halo-o, je ziet haar toch bij de bruiloft? Duh.' Zeg ik. Mensen zeggen me altijd dat ik dom ben, maar dit soort opmerkingen... 'Als Kyra dan nog leeft...' Mompelt hij. Ik draai me om. 'Hey, natuurlijk. Ik geloof niet dat Kyra iemand is die dom genoeg is om Tyler of Jace iets aan te doen. Ik durf mijn hart erop te verwedden dat het dode zusje van Lou ze wel iets heeft aangedaan, en tadaaa... Dood.' Zeg ik met een glimlach. 'Misschien moeten we daar even mee wachtten, we weten nog niet eens wanneer we gaan trouwen enzo.' Zegt hij. Ik lach even. 'Jij denkt echt niet na he? Ik heb het over onze verloving! Het is dat je kan zingen en verdomd sexy bent... Anders zou je nergens gekomen zijn in het leven.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Rhine Jessica Mason

    'Heus wel vrij? Ik wil het zeker weten, ik doe wat je zegt, dus ik wil haar zien, of in ieder geval spreken.' Zegt hij. Ik zucht. 'Halo-o, je ziet haar toch bij de bruiloft? Duh.' Zeg ik. Mensen zeggen me altijd dat ik dom ben, maar dit soort opmerkingen... 'Als Kyra dan nog leeft...' Mompelt hij. Ik draai me om. 'Hey, natuurlijk. Ik geloof niet dat Kyra iemand is die dom genoeg is om Tyler of Jace iets aan te doen. Ik durf mijn hart erop te verwedden dat het dode zusje van Lou ze wel iets heeft aangedaan, en tadaaa... Dood.' Zeg ik met een glimlach. 'Misschien moeten we daar even mee wachtten, we weten nog niet eens wanneer we gaan trouwen enzo.' Zegt hij. Ik lach even. 'Jij denkt echt niet na he? Ik heb het over onze verloving! Het is dat je kan zingen en verdomd sexy bent... Anders zou je nergens gekomen zijn in het leven.'

    (Ik reageer om 17:15 ofzo ik moet nog ff iets doen)


    How far is far

    [Okee]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Laat maar ben dr al xd)


    How far is far

    Liam James Payne:

    Ze zuchtte. 'Halo-o, je ziet haar toch bij de bruiloft? Duh.' Zegt ze. Ze draaide zich om 'Hey, natuurlijk. Ik geloof niet dat Kyra iemand is die dom genoeg is om Tyler of Jace iets aan te doen. Ik durf mijn hart erop te verwedden dat het dode zusje van Lou ze wel iets heeft aangedaan, en tadaaa... Dood.' Zei ze met een glimlach. 'En dat moet me gerust stellen? Kan ik haar niet eens even spreken.. 10 seconden ofzo.' Zei ik bijna smekend. Ik mis mijn zusje ontzettend, en daarom deed ik ook mee aan dit, om haar in veiligheid te brengen, ik hou ontzettend veel van haar, en ik wil dus ook weten of ze überhaupt nog wel leeft, want als ik een ding heb geleerd in het leven, is het dat je niemand kan vertrouwen. Ze lachte even, 'Jij denkt echt niet na he? Ik heb het over onze verloving! Het is dat je kan zingen en verdomd sexy bent... Anders zou je nergens gekomen zijn in het leven.' Zei ze. 'Nou bedankt, sorry dat mn hersens niet goed werken als mijn zusje ontvoerd is, en ik geen idee heb wat ik moet doen..' Mompelde ik haast onverstaanbaar. 'Maar wat gaan we nu doen dan?' Vroeg ik.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'En dat moet me gerust stellen? Kan ik haar niet eens even spreken.. 10 seconden ofzo.' Zegt hij. Ik zucht. 'Ze is ontvoerd. Het hele idee van ontvoeren is, dat zij eraan gaat als jij niet doet wat ik zeg. En je mag haar pas zien als je er klaar mee bent; en dat kan nog wel een tijdje duren.' Leg ik uit. 'Nou bedankt, sorry dat mn hersens niet goed werken als mijn zusje ontvoerd is, en ik geen idee heb wat ik moet doen..' Zegt hij. ik haal mijn schouder een beetje op en trek een gezicht. 'Daar heb je een punt... Maar ja, je zult ermee moeten leren leven. En wat je moet doen is simpel; luister gewoon naar me en doe wat ik zeg. Als het zo gaat gaat onze relatie goed werken. Als jij irritant gaat doen moet ik je lieve kleine zusje daar helaas voor straffen. Maar maak je geen zorgen; ik zal er een mooi filmpje van maken.' zeg ik met een trotse glimlach. Wat heb ik het toch weer goed geregeld. 'Maar wat gaan we nu doen dan?' Vraagt hij. Ik kijk hem aan. 'Nou, ik dacht dat we misschien wel een keer gezellig samen iets zouden kunnen doen in de stad of zo.' Stel ik voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze zuchtte, 'Ze is ontvoerd. Het hele idee van ontvoeren is, dat zij eraan gaat als jij niet doet wat ik zeg. En je mag haar pas zien als je er klaar mee bent; en dat kan nog wel een tijdje duren.' Zei ze. Ze haalt haar schouders een beetje op, en trekt een gezicht. 'Daar heb je een punt... Maar ja, je zult ermee moeten leren leven. En wat je moet doen is simpel; luister gewoon naar me en doe wat ik zeg. Als het zo gaat gaat onze relatie goed werken. Als jij irritant gaat doen moet ik je lieve kleine zusje daar helaas voor straffen. Maar maak je geen zorgen; ik zal er een mooi filmpje van maken.' Zei ze met een glimlach. 'Oke, ik doe niet irritant, ik beloof het, maar laat mn zusje met rust!' Zei ik. Wauw ik klonk nu echt wanhopig. 'Nou, ik dacht dat we misschien wel een keer gezellig samen iets zouden kunnen doen in de stad of zo.' Stelde ze voor. 'Oke' Zuchtte ik met een fake glimlach op mijn gezicht. Hoe kon ik nou ooit gezellig gaan doen met de ontvoerder van mijn zusje? Maar als ik het niet deed zou het slecht aflopen met mijn zusje, dus ik besloot het maar gewoon mee te spelen.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Oke, ik doe niet irritant, ik beloof het, maar laat mn zusje met rust!' Zegt hij wanhopig. Ik lach even. Dat doe ik nu vaak. 'Liam... Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik echt niet van plan ben je zusje iets aan te doen. Alleen als jij niet doet wat ik zeg heb ik geen keuze.' Leg ik voor de duizendste keer uit. 'Oke,' mompelt hij terwijl ik zucht. 'Echt hoor Liam, jij moet beter gaan acteren, ik geloof neit meer dat je me echt leuk vind en zo, en dat is wat ik eigenlijk wil bereiken.' Natuurlijk ben ik niet lelijk, en zijn er genoeg jongens die voor me vallen, maar dat is totaal neit interessant. Ik wil juist die jongens die me totaal niet zien staan, en Liam is daar eentje van. Tot dat ik zijn zusje ontvoerde kende hij me niet. Ik was een van die fans die naar hem gilde. En kijk nu een; ik ben zijn verloofde. 'Laten we gaan winkelen. Vergeet je creditcard niet, die zal je nodig hebben.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Joél Lucas Lockwood
    Na ongeveer een half uurtje word ik weer wakker. Ik sta op en ik voel een brandend gevoel op mijn gezicht. Dat zoek ik later wel uit. Naast me zit Jace. Ik kijk haar geïrriteerd aan. 'Wat zit je daar nou stom te zitten, je hebt me godverdomme bijna vergiftigd met dat goedje van me en dan ben je ook nog is te lui om Tyler te helpen met de verdovingen. We hebben echt niks aan jou' zeg ik chagrijnig tegen haar. Ik pak een van mijn messen uit mijn zak en gooi die voor haar neer, zodat het precies langs haar gezicht gaat. Als ik een snee in haar gezicht zie lach ik even. Dan pak ik mijn mes weer en loop ik naar boven, naar Tyler. 'You need help?' vraag ik. Oké, waarom ben ik ineens zo omgeslagen tegenover Jace?


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Na een half uurtje werd Joél wakker en keek me geïrriteerd aan. Waar ik hem een frons gaf. Wat was er nou weer mis met hem? 'Wat zit je daar nou stom te zitten, je hebt me godverdomme bijna vergiftigd met dat goedje van me en dan ben je ook nog is te lui om Tyler te helpen met de verdovingen. We hebben echt niks aan jou' Ik rolde met mijn ogen en voelde een scherp iets tegen mij wang aan. Ik voelde tegen mij wang aan en voelde weer bloed. Nu werd ik echt kwaad. Ik mocht blijkbaar niet aardig tegen hem doen, ik mocht hem blijkbaar niet even helpen en wachten. Kwaad stond ik op en veegde mijn bloed af met een doek om daarna naar Joél te gaan. Ik duwde hem tegen de muur aan, mijn arm tegen zijn keel aan en keek hem aan. "Waag het niet om zo tegen me doen, ik wilde je helpen en dat mag blijkbaar niet? Wauw." Siste ik en trok mijn knie omhoog om in zijn kruis te schoppen met mijn knie. Ik glimlachte sarcastisch en liet hem los. "Oh, je maakt geen kans. Ik ben tóch sterker dan je." Lachte ik schamper.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne:

    Ze lacht even. 'Liam... Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik echt niet van plan ben je zusje iets aan te doen. Alleen als jij niet doet wat ik zeg heb ik geen keuze.' Zei ze. Ze zucht 'Echt hoor Liam, jij moet beter gaan acteren, ik geloof neit meer dat je me echt leuk vind en zo, en dat is wat ik eigenlijk wil bereiken.' Zei ze. 'Laten we gaan winkelen. Vergeet je creditcard niet, die zal je nodig hebben.' 'Oke, dan geloof ik je maar. Naar welk winkelcentrum wil je? Dan gaan we daar heen' Zei ik.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    De Horan trutjes zaten vastgebonden en wel in het busje. Ik wens ze dus veel plezier met ontsnappen, ik loop met een grijns de kamer weer in en nog geen tien seconden later is Joél er. 'You need help?' vraagt hij en ik knik. 'Breng jij de Tomlinson bitch maar.' zeg ik met een grijns. Ik draai me om maar al snel weer terug als ik een knal hoor. Het beeld dat ik zie vind ik stiekem heel amuserend, als ik eerlijk ga zijn.. oed af met een doek om daarna naar Joél te gaan. Ik duwde hem tegen de muur aan, mijn arm tegen zijn keel aan en keek hem aan. "Waag het niet om zo tegen me doen, ik wilde je helpen en dat mag blijkbaar niet? Wauw." Siste Jace en ik kijk naar de twee. Ik vorm een "auch" met mijn mond als ze in zijn kruis trapt en ik loop naar hun toe. "Oh, je maakt geen kans. Ik ben tóch sterker dan je." Lachte ze schamper. Mhm, ik ga even heel gemeen zijn tegenover Joél maar hé. Ik heb het ervoor over.. 'Ehm.. You need help with that?' zeg ik met een kleine glimlach en ik wijs naar de wond die best erg bloed...

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:03 ]


    El Diablo.