• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jack Matthew Styles

    'Ik hou van je Jack' Zegt ze. Ik glimlach. 'Ik ook van jou.' Zeg ik. Ik zag de wonden die ze allemaal had, en er vormt een brok in mijn keel. 'Ik weet niet of ik hier nog wel uit kom maar ik hou van je, zeg Niall dat ik ook van hem hield maar dat het niet zijn schuld is, oke?' Vraagt ze. Een eenzame traan rolt over mijn wang. 'Je komt hier uit, Lysan. Ik laat je niet doodgaan.' Zeg ik. 'Wil je me nog een keer kussen en vast houden?' Vraagt ze zwak. Ik knuffel haar en kus haar nog een keer. 'Je gaat dit overleven. Ik laat je niet doodgaan.' Zeg ik met tranen die nu wel over mijn wangen stromen. Ik kan haar niet kwijt raken. Ik kan je vertellen dat het dan niet goed gaat komen met mij. Ik veeg een traan weg en kijk Lysan huilend aan. 'Ik kan niet zonder je.' Zeg ik zachtjes.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    vertederd kijk ik hem aan als hij ook begint te huilen.. 'Je komt hier uit, Lysan. Ik laat je niet doodgaan.'hij knufflet en kust me 'Je gaat dit overleven. Ik laat je niet doodgaan.' Ik snik zacht en zie da thij ook aan het huilen is 'Ik kan niet zonder je.' . 'Ik voel me zo licht Jack, en er is al veel bloed uit me, misschien is het maar beter als ik ga oke' zeg ik zacht. Mijn hoofd bonkte eigenlijk verschrikkelijk, maar bij mijn arm lag echt al een grote plas en naast mijn been was het nu ook aan het vormen. Ik klem mijn arm stevig om Jack heen en geniet even heerlijk van hem


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Ik voel me zo licht Jack, en er is al veel bloed uit me, misschien is het maar beter als ik ga oke.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee, je blijft. Lysan, zonder jou hoef ik toch niet meer te leven. En je weet dat ik goed domme dingen kan doen. Ik wil niet meer terug.' Zeg ik, doelend op een paar jaar geleden. Ik was helemaal de weg kwijt en deed allemaal stomme dingen. Drugs en alcohol, en vooral vechten. Daardoor ken ik nu redelijk veel trucjes. Alleen heb ik aan Harry beloofd nooit meer te vechten. Niet dat ik me daaraan ga houden. Ik heb nu twee mensen die ik ongelooflijk graag wil vermoorden. Ik knuffel Lysan stevig en kijk haar aan. Ik kus haar nog een keer. 'Lysan, ik wil je nu niet kwijt. Niet nu we net samen kunnen zijn. Want ik hou van je en wil je nooit meer kwijt.' Fluister ik in haar oor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    . 'Nee, je blijft. Lysan, zonder jou hoef ik toch niet meer te leven. En je weet dat ik goed domme dingen kan doen. Ik wil niet meer terug.' ik voel dat hij me knuffeld en weer een kusje geeft. 'Lysan, ik wil je nu niet kwijt. Niet nu we net samen kunnen zijn. Want ik hou van je en wil je nooit meer kwijt.' fluisterd hij wat me laat glimlachen. 'Kun je dan misschien ze een beetje afbinden ofzo' vraag ik zachtjes. 'ik zal vechten oke, alleen voor jou' glimlach ik zwak. Als hij hier niet was was ik hier dood gebloed maar nu had ik iets waarvoor ik kon vechten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Kun je dan misschien ze een beetje afbinden ofzo.' Vraagt ze. 'ik zal vechten oke, alleen voor jou.' Tranen stromen over mijn wangen. Ik doe mijn shirt uit en strompel naar de kraan om mijn shirt nat te maken. Ik strompel weer terug en ga rustig naar Lysan zitten. Ik scheur mijn shirt kapot en verbind haar wonden er voorzichtig mee. Wat ik over houd bind ik om mijn been of bewaar ik gewoon. Ik ga weer naast Lysan liggen en knuffel haar. 'Je gaat het redden. Ik ga daarvoor zorgen.' Zeg ik geruststellend. Ik zit al de hele tijd met de zelfde vraag. 'Lysan... Is het waar wat je tegen Rhine zei.. Over je kindje?' Vraag ik met moeite. Het maakt me niet uit wat voor antwoord ze geeft. Als ze nog steeds zwanger is en ze wil het kindje houden dan zal ik er alles aan doen om hem of haar in leven te houden. Alles.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emilie Jailene Everald

    "Ik ben geen amateur. Mijn vader is een verdomde meestercrimineel en ik leef al mijn hele leven tussen de criminelen, en jij? Vertel me jou verhaal eens? Je hebt niet eens een verhaal. En NIEMAND, maar dan ook NIEMAND noemt mij een amateur." Ze stak een mee in mijn arm en trok het er weer uit. Wauw, ze kon echt heel goed vechten. Ik ging haar nog geen eens vertellen dat ik alleen was bij Jace en we de verkeerde kant op gingen, onze moeder was een alcoholist en onze vader gewoon spoorloos was. 'Kom dan. Of moet je lieve zusje je komen redden?' Ik rolde met mijn ogen en pakte gemakkelijk het mes van haar af om haar zo tegen de muur te duwen. Ik hield mijn arm tegen haar keel aan met het mes tegen haar keel aan. Mijn eigen revolver pakte ik uit mijn achterzak. "En jij moet je trutjesmond eens een keer houden. Jij leeft tenminste bij je geliefde pappie en jij moet gewoon geen onzinverhaaltjes uitkramen." Ik maakte een snee in haar keel en schoot haar in haar arm. "Omdat je ons niet hielp bij dat gevecht, egoïst dat je was." Siste ik en liep van haar weg.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    Ik loop weg om een stok te pakken om die twee eens even in elkaar te slaan als ik opeens tegen de muur word gedrukt. 'En jij moet je trutjesmond eens een keer houden. Jij leeft tenminste bij je geliefde pappie en jij moet gewoon geen onzinverhaaltjes uitkramen.' Zegt ze. Ik kijk haar woedend aan. Ze maakt een snee in mijn keel en schiet me in mijn arm. 'Omdat je ons niet hielp bij dat gevecht, egoïst dat je was.' Zegt ze. Ik lach schamper. 'Terwijl jullie elkaar allemaal de pan in aan het slaan waren, was ik bezig met het regelen waarvoor we dit allemaal deden. Die gasten van One Direction bedreigen. Blijkbaar telt dat al niet meer mee.' Zeg ik. Ik wacht geen moment als ze wegloopt en spring op haar rug. Ik maak haar mes afhandig en steek haar meerdere malen bij haar arm. Ik wil haar in haar hart steken maar bedenk me op het laatste moment. Ik ben een martelares. Geen moordenares.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Je gaat het redden. Ik ga daarvoor zorgen.' Ik glimlach en krimp af en toe ineen als hij zijn shirt even wast en daarna om de wonden heen bind. Ik glimlach even breed als hij zich tegen mij legt en giechel. 'Lysan... Is het waar wat je tegen Rhine zei.. Over je kindje?' Ik bijt hard op mijn lip en tranen springen in mijn ogen 'ja het kindje is dood, anders wa smijn buik vast wel wat dikker' zeg ik zachtjes en verstop mijn gezicht snikkend tegen hem aan. 'dankje voor dit alles Jack' zeg ik zachtjes. 'Ik ben ook al een tijd op jou maar ik dacht eerst dat je een grapje maakte dus daarom twijfelde ik best erg maar net toen, toen wou ik het je gewoon zeggen omdat ik zag dat je het meende


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    'Ja het kindje is dood, anders was mijn buik vast wel wat dikker.' Legt ze uit. Ik knik. 'Dankje voor dit alles Jack.' Zegt ze. Ik glimlach zwak. 'Nee. Ik moet jou bedanken.' Verbeter ik haar. 'Ik ben ook al een tijd op jou maar ik dacht eerst dat je een grapje maakte dus daarom twijfelde ik best erg maar net toen, toen wou ik het je gewoon zeggen omdat ik zag dat je het meende.' Legt ze uit. Ik kijk haar met grote ogen aan. 'Echt waar? Dus ik heb me gewoon de hele tijd zorgen gemaakt om niets?' Vraag ik met een kleine glimlach. Het voelt goed om te weten dat het al die tijd wel wederzijds was. En niet dat ik gewoon verliefd op haar was. 'Weet je, het is bij mij eigenlijk al best wel een tijdje. Eerst wist ik niet wat ik ermee moest. Ik dacht dat het onze hele vriendschap zou verpesten.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [wat is er gebeurt?]


    Bowties were never Cooler

    Daddario schreef:
    Jacelyn Aimee Everald

    Hij deed zijn ogen open, waardoor ik even zelf moest glimlachen. 'En hoe gaat het met mijn lieve Jace' Ik glimlachte en zuchtte diep, mijn schouders haalde ik op. ''Het gaat wel oké. Niet echt op mijn best, maar ik vind wel dat het beter gaat dan vorige week.'' zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en keek toen naar Tyler. ''Je moet Tyler maar bedanken, hij heeft kogels voor mij opgevangen.'' lachte ik zachtjes en ging op zijn bed zitten. 'Ik heb nogsteeds spijt van die steekwond, onthoud dat' Ik knikte langzaam. ''Dat weet ik, maar ik ga je niet meer verwonden voor een heel jaar sinds jij ook een paar kogels in je lichaam hebt gekregen.'' zei ik en glimlachte licht. ''Maar ondanks de pijn, ben je blij, niet?'' grinnikte ik en haalde met mijn hand zijn haar door elkaar.



    Joél Lucas Lockwood

    Jace glimlachte en zuchtte diep, haar schouders haalde ze op. 'Het gaat wel oké. Niet echt op mijn best, maar ik vind wel dat het beter gaat dan vorige week.' zuchtte Jace. Ik knikte even. Ze beet op haar lip en keek toen naar Tyler. 'Je moet Tyler maar bedanken, hij heeft kogels voor mij opgevangen.' lachte Jace zachtjes en ze ging op mijn bed zitten. Ze knikte langzaam toen ik zei dat ik spijt had. 'Dat weet ik, maar ik ga je niet meer verwonden voor een heel jaar sinds jij ook een paar kogels in je lichaam hebt gekregen.' zei ze en glimlachte licht. 'Maar ondanks de pijn, ben je blij, niet?' grinnikte Jace en ze haalde met haar hand mijn haar door elkaar. Ik pruilde even. 'Neeeee. Niet mijn heilige haar' pruilde ik. Oppeens begint Celene te schreeuwen. Het lijkt alsof ze schreeuwt van de pijn. Dan roept ze tegen Austin dat hij iets niet moet doen. Ik wil uit mijn bed stappen om te kijken wat er is, maar ik voel al snel een hevige pijn. Mijn gezicht vertrekt van de pijn, maar ik blijf doorzetten. Als het echt dan heviger pijn gaat doen, laat ik een schreeuw los. Ik wend een blik naar Tyler dat hij even moet gaan kijken bij Cele.


    - Flut stukje. Sorreh -


    That is a perfect copy of reality.

    KiliOfDurin schreef:
    [wat is er gebeurt?]


    [Praattopic]


    Spoiler alert: you will save yourself

    lysan Horan

    'Nee. Ik moet jou bedanken.'ik glimlach even, het was fijn zo kunnen praten over leuke dingen 'Echt waar? Dus ik heb me gewoon de hele tijd zorgen gemaakt om niets?' glimlacht hji en ik knik langzaam en gniffel even. 'jeps'. 'Weet je, het is bij mij eigenlijk al best wel een tijdje. Eerst wist ik niet wat ik ermee moest. Ik dacht dat het onze hele vriendschap zou verpesten.' Ik knik 'd aar was ikooko bang voor want we hadden echt een goede sterke band' glimlach ik. 'ik was echt doodsbang dat je me nooit meer zou willen zien maar alles is nu goed' giechel ik. 'datn heeft dit hele ontvoerings gedoe toch nog iets positiefs gebracht bij ons' ik grinnik evne


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mag ik dit topic even volspammen? :3


    That is a perfect copy of reality.

    Topic 5

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 16:34 ]


    Spoiler alert: you will save yourself