• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan.

    Langzaam open ik mijn ogen en duizelig kijk ik rond. Ik zag dat June naast me zat wat een veilig gevoel gaf. Ik probeer mijn handen en voeten te bewegen maar wat ik kon verwachten is dat we vast zaten. Ik voelde een lichte misselijkheid. De deur stond een klein stukje open omdat ze waarschijnlijk neit dachten dat iemand wakker werd of dat we weg konden. Onhandig schuif ik langzaam richting de deuren en begin net voorbij de grond waar wij zaten over te geven waarschijnlijk net buiten de auto of een busje... Ik hoest wat en begin weer over te geven, de smaak was echt ranzig aangezien het vooral gal was.
    [ ugh ik voel me vreschrikkelijk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    - Oh, help :c Oh, help :c Oh, help :c -
    Joél Lucas Lockwood

    Nog geen paar seconden later word ik tegen de muur geduwd en krijg ik een arm tegen mijn keel aan. Het is Jace die probeert stoer te doen. Ik kijk haar kil en emotieloos aan. Ze moet een verkeerde beweging maken en ik steek een mes in haar lichaam. 'Waag het niet om zo tegen me doen, ik wilde je helpen en dat mag blijkbaar niet? Wauw.' sist Jace tegen mij. Dan geeft ze ook een trap tegen mijn kruis. De pijn, ach ja, vergeet die pijn. Ben te kwaad daarvoor. Dan komt ook nog is Tyler aanlopen. Ik vraag me af wat hij hier moet, maar ik zeg niks. Ik kijk Jace weer kil aan. Dan laat ze me los. 'Oh, je maakt geen kans. Ik ben tóch sterker dan je.' sist ze dan tegen mij. Ik kijk haar kwaad aan. Ik pak ongezien een mes uit mijn zak, zwaai er even mee en steek hem dan net boven haar borst. 'Het is dat je Jace bent, anders lag je allang dood op de grond. Oh, en over dat je sterker bent als mij, bedenk even dat jíj alleen maar met een pijl en boog om kan gaan. Je weet al jaren dat ik hier de beste in messen ben en die zijn handiger dan pijlen.' sis ik tegen haar. Haar pijlen had ze nu ook niet bij zich, die liggen ergens verborgen. Dan kijk ik Tyler aan en zeg ik 'Laat Jace, ze is sterk genoeg om haar eigen wonden te verzorgen' en ik loop weer naar boven. Jace moest het niet wagen om achter mij aan te komen, ik ken genoeg trucjes om haar nog meer te pijnigen. Ze is dan wel een ontvoerder, soms moet je die ook even pijn doen.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Opeens steekt Joél een mes boven haar borst en ik kijk met grote ogen toe. Oh god, ik zie dit nog eens uit de hand lopen. . 'Het is dat je Jace bent, anders lag je allang dood op de grond. Oh, en over dat je sterker bent als mij, bedenk even dat jíj alleen maar met een pijl en boog om kan gaan. Je weet al jaren dat ik hier de beste in messen ben en die zijn handiger dan pijlen.' sist Joél tegen haar en dan kijkt hij mij ook aan. 'Laat Jace, ze is sterk genoeg om haar eigen wonden te verzorgen' zegt hij en hij loopt naar boven. Ik kijk hem even na en keer me dan weer naar Jace. 'Ehm.. Ik denk dat we dat even moeten regelen.' mompel ik en knik naar de twee wonden. Ik slik en kijk haar aan. Ja, ik kon heel dom doen opeens. Ik kreeg nu vast een sarcastische opmerking naar mijn hoofd geslingerd, maar oké...

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 20:34 ]


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    Net toen ik weg wilde lopen, stak hij een mes net boven mijn borst. Ik slikte even en keek hem kil aan. Dat kon hij niet menen. 'Het is dat je Jace bent, anders lag je allang dood op de grond. Oh, en over dat je sterker bent als mij, bedenk even dat jíj alleen maar met een pijl en boog om kan gaan. Je weet al jaren dat ik hier de beste in messen ben en die zijn handiger dan pijlen.' Ik draaide me om naar Tyler en rolde met mijn ogen. "Houd je verdomde kop! Ik kan het wel zelf afhandelen!" Riep ik naar Tyler en liep Joél achterna. Kon hij niet een keer aardig doen? Man, ik probeer aardig tegen hem te doen en kreeg een mes in mijn borst. Ik voelde steken in mijn borst en voelde het tekort van bloed. "Dus ik mag niet aardig doen? En dan word je kwaad tegen me en steekt een mes in mijn borst? Vond je me niet leuk?" Zei ik en hield mijn hand tegen de wond aan. Ik ging dit later wel behandelen, maar aan de andere kant was ik nu te zwak om te gaan vechten. Ik kon in zijn voet schieten, maar dat zou triest zijn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Houd je verdomde kop! Ik kan het wel zelf afhandelen!" Riep ze naar me en ik knik even. Die kon ik verwachten.. Ik zucht even en kijk haar na. En toen moest ik dit in mijn eentje doen, voordat de verdoving niet meer werkte.. Ik zucht en pak Tomlinson en Malik maar. Ik loop naar het busje en bind ook die vast. Dan kijk ik naar Lysan en mijn blik wordt gelijk wat killer als ik zie dat ze kotst. Ik hoop voor haar dat ze niet zwanger is want ik snij het zonder twijfelen uit haar buik. Dan boeit het me echt niet dat ze zelf dood gaat. Ik loop naar haar toe en grijp haar keel vast. Ik duw haar tegen de muur van het busje en kijk haar dreigend aan. 'Ik waarschuw je maar een keer.. Jij zorgt ervoor dat niemand ooit te weten komt dat je zwanger bent, als je dat bent tenminste.. Die trap leek me niet heel gezond.' sis ik en grijns dan gemeen. 'Weetje.. Als jij zelf niet van dat mormel af komt doe ik het. Op de pijnlijke manier.' sis ik en gooi haar dan weer op de grond van het busje. Ik kijk even naar de ramen boven en zucht diep. Die zouden het zo weer goed maken, dat weet ik nu al. What was I thinking.. Zijn kansen lagen veel hoger dan de mijne, maar dat kon ik al raden.. Kom op, ik en geluk? Nah, not going to happen. 'Alleen nog Styles en Payne.' mompel ik en loop weer naar de kamer...


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Ik zie Tyler aankomen lopen met Sansa en Lauren. Ik zie dat hij mij gelijk opmerkt en grijpt mijn keel vast. Ik slik moeilijk. 'Ik waarschuw je maar een keer.. Jij zorgt ervoor dat niemand ooit te weten komt dat je zwanger bent, als je dat bent tenminste.. Die trap leek me niet heel gezond.' sist hij en kijkt me gemeen aan terwijl tranen in mijn ogen springen 'Weetje.. Als jij zelf niet van dat mormel af komt doe ik het. Op de pijnlijke manier.' Mijn ogen worden groot en ik word weer op de grond geduwd. 'Wanneer krijg ik een test en als het kind weg moet kan ik dan naar een ziekenhuis' vraag ik snel ratelend, no fucking wayu dat ik een kind ga vermoorden, dan loog ik liever. Een kindje verdiende zijn of haar leven gewoon.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    'Houd je verdomde kop! Ik kan het wel zelf afhandelen!' hoorde ik Jace naar Tyler roepen en hoorde ik voetstappen achter mij aankomen 'Dus ik mag niet aardig doen? En dan word je kwaad tegen me en steekt een mes in mijn borst? Vond je me niet leuk?' zei Jace en ze hield haar hand tegen de wond aan. Ik keek naar de wond en keek haar kil aan. 'Ik vond de oude Jace leuk, niet de Jace die me probeert te vergiftigen. Ik heb je wel door hoor, waarom nam je dat goedje anders zelf niet toen je bewusteloos raakte? En ik kan beter toch wel weggaan, niemand mag mij hier, jullie proberen of me zó zwak te maken dat ik niks meer kan, of jullie willen me vergiftigen. Oh trouwens, het is allang duidelijk dat je voor Tyler valt Jace, ga dus maar lekker flikflooien met hem, dan kan ik tenminste mijn eigen zooi opruimen.' zeg ik kwaad tegen hun. Ik pak mijn mes waarmee ik de grootste wonden kan maken uit mijn zak en zeg dan tegen Jace 'En aangezien je te laf bent om mij te pijnigen, doe ik het zelf wel.' en ik maak een lange, diepe snee in mijn hele linker arm. Het bloed begint gelijk te stromen en dan gooi ik mijn mes neer, ik heb toch nog een andere. Dan loop ik naar de deur en open ik het. Ik loop de deur uit en smijt het dan hard dicht. Als ik buiten ben loop ik een kant op, de kant waarbij ik het snelste weg ben van hun.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Eenmaal in de kamer pak ik de laatste op, Styles. Kyra trek ik ook mee en ik loop naar het busje. Ik gooi Styles erin en Kyra loopt er zelf al in. Ergens vertrouw ik haar totaal niet, maar oké. Ik bind Styles vast en ook Kyra zit al snel vast. 'Wanneer krijg ik een test en als het kind weg moet kan ik dan naar een ziekenhuis' vraagt Lysan snel ratelend. Ik kijk haar emotieloos aan en haal mijn wenkbrauw een beetje op. 'Weetje, ik heb een idee. Die twee binnen zijn toch druk met elkaar bezig dus ik heb alle tijd..' mompel ik en zet wat stappen naar haar toe. 'Ik dump jullie in het huis, alles op slot. Jij krijgt die fucking test, en je weet wat er gebeurt als de test positief is.' sis ik en ik haal mijn hand langs mijn keel. Ik sla de deuren dicht en kijk nog even naar het huis. Ja, dit moest ik wel halen. Ik stap in en rij in een rotvaart naar het andere huis. Ik weet waar het is, dus het is makkelijk voor mij.


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Hij komt weer terug met Kyra en Jack. bezorgd kijk ik even naar Jack en richt meweer op Tyler. . 'Weetje, ik heb een idee. Die twee binnen zijn toch druk met elkaar bezig dus ik heb alle tijd..' mompeld hij en komt in mijn richting. 'Ik dump jullie in het huis, alles op slot. Jij krijgt die fucking test, en je weet wat er gebeurt als de test positief is.' Hij maakt een vermoord beweging bij zijn nek en ik knik maar ja. Hij smijt de deuren dicht en hij rijd vemroedelijk weg aangezien ik bijna omviel.. Het was fijn dat ik zo'n test nu gelijk kreeg , dan wist ik het gelijk of er een kindje in mij was, al wilde ik liever niet wten wat ik moest doen als er inderdaad een kindje was


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik vond de oude Jace leuk, niet de Jace die me probeert te vergiftigen. Ik heb je wel door hoor, waarom nam je dat goedje anders zelf niet toen je bewusteloos raakte? En ik kan beter toch wel weggaan, niemand mag mij hier, jullie proberen of me zó zwak te maken dat ik niks meer kan, of jullie willen me vergiftigen. Oh trouwens, het is allang duidelijk dat je voor Tyler valt Jace, ga dus maar lekker flikflooien met hem, dan kan ik tenminste mijn eigen zooi opruimen.' Ik slikte en schudde mijn hoofd. Ik wilde hem niet vergiftigen, dat spul rook gewoon raar en toen ik die pijl in mijn arm kreeg had ik niet genoeg tijd om mezelf of Tyler naar die fles te kunnen rennen. Ik zuchtte diep en keek hem hopeloos aan, hij zou me toch niet geloven als ik hem alles uit zou leggen. "Je weet het niet. Toen ik bewusteloos raakte, was ik nog in de auto en had ik dat spul niet bij me. Tyler had niet genoeg tijd om naar boven te rennen, want ik viel al bewusteloos neer." Zei ik zacht en keek hem aan. Mijn hoofd werd weer licht, maar nu zou dat spul niet werken sinds dit bloedverlies was en geen verdoving. "En ik ben in de war ja? Ik heb nog nooit iemand leuk gevonden en ik weet niet hoe dat voelt. Dus nee, ik wil niet met hem flikflooien dat je dat weet." Zei ik. 'En aangezien je te laf bent om mij te pijnigen, doe ik het zelf wel.' Ik kneep mijn ogen dicht en hoorde de deur dichtgaan. Ik beet op mijn lip en rende toen toch achter hem aan, met alle energie die ik nog had. "Joél! Het spijt me ja? En.. Is het erg dat ik zeg dat ik je leuk vind?" En daar praatte mijn mond mijn hoofd voorbij..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Binnen een kleine twintig minuten ben ik bij het andere huis en ik parkeer de auto voor de deur. Ik open de deuren achter en breng iedereen een voor een naar binnen. Ik duw Lysan in de badkamer en kijk haar kil aan. 'Hier.' zeg ik en haal een zwangerschapstest uit de la. Een paar vrienden van me checkten het huis en hebben wat aanpassingen gemaakt zoals het raam dicht timmeren in de kamer en drie sloten op elke deur. En ze waren zo vriendelijk een test achter te laten. Ik geef haar de test en sla mijn armen over elkaar. 'Schiet op, we hebben niet de hele dag.' snauw ik. Ik loop de badkamer even uit en doe de deur beneden op slot. Daarna loop ik weer naar Lysan en ik haal ongeduldig mijn wenkbrauw op.


    El Diablo.

    lysan Horan.

    Ik donder weer zo wat om als we stilstaan. Ik knipper even hevig met mijn ogen als de deuren open gaan en zon binnen in mijn ogen dringt. Iedereen word naar binnen naar waarschijnlijk onze kamer gebracht en hij breng mij naar een badkamer en kijkt me kil aan. 'Hier' zegt hij en ik pak de zwangerschapstest aan. Hij slaat zijn armen over elkaar en kijkt me aan. 'Schiet op, we hebben niet de hele dag.' snauwt hij bozig en gaat weg. Ik plas in het potje en houd de staaf trillend in mijn urine. Mijn ogen worden groot, fuck fuck fuck. Als een gek zet ik de kraan aan endruk hem even uit. Als ik hem weer aanzet houd ik hem onder de kraan en zegt hij negatief. Ik wa sgelukkig optijd voor TYler kwam en me aankeek. 'Het is negatief' zeg ik opgelucht da tik het heb kunnen verbergen. Er groeide gewoon een kleintje in mijn buik!


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    'Het is negatief' zegt ze en ik vernauw mijn ogen. Ik scande haar hele houding en schud mijn hoofd. Ze liegt.. Ik loop dreigend naar haar toe en grijp haar keel. Ik druk haar wederom tegen de muur en kijk haar kil en dreigend aan. 'Je liegt.' sis ik en sla een keer hard op haar wang. 'Vieze slet, je liegt! Denk je dat ik zo fucking dom ben.' schreeuw ik tegen haar. Ik gooi haar tegen de grond en schud mijn hoofd. 'Je liegt zo fucking hard, het is te zien aan die hele houding van je.' sis ik. 'Maar oké, als jij beweert dat er niks is.' grijns ik. Ik trap een aantal keer hard in haar buik. 'Dan gaan we daar maar vanuit, niet?' zeg ik en tuf in haar gezicht. Ik til haar omhoog bij haar keer en geef nog een hard knietje in haar buik. 'En als ik alleen al merk dat je zo'n vies mormel in je buik hebt.. Dan kan je niet alleen dag dag zeggen tegen dat, maar ook tegen dat gore mormel van je vriendinnetje. Lina, was het toch.' sis ik en dump haar weer in de kamer bij de rest. Ik sluit de deur achter me met de drie sloten en loop naar de badkamer. Er stond negatief op, maar ik vertrouwde het niet. Toch dump ik het in de vuilnisbak, dus als Jace erom vraagt kan ze lekker daarin zoeken. Met een diepe zucht loop ik naar het busje en stap in. Nu die honden nog...


    El Diablo.

    [wat n eikel is t eigenlijk ook]

    Lysan Horan.

    'Je liegt.'sist hij en ik krimp in een als hij mijn wang raakt en schud angstig mijn hoofd. 'Vieze slet, je liegt! Denk je dat ik zo fucking dom ben.' schreeuwt hij echt helemaal woedend. Ik slaak een schreeuw als hij me hard op de grond gooit. 'Je liegt zo fucking hard, het is te zien aan die hele houding van je.' sist hij. éen test liegt niet Tyler' probeer ik nog 'Maar oké, als jij beweert dat er niks is.' grijnst hij. Ik sla snel mijn armen voor mijn buik maar hij begint al hard te trappen en tranen beginnen te stromen.. 'Dan gaan we daar maar vanuit, niet?' zegt hij en tuft in mijn gezicht. 'stop alsjeblieft laat het leven ja!' roep ik snikkend. Hij trekt me hard omhoog bij mijn keel en geeft een knietje. 'AAAAAAAAAAAUW GUN JE ZON BABY DAN HELEMAAL GEEN LEVEN HET IS EEN KIND TYLER HET IS JOU KIND EN HET IS MIJN KIND' schreeuw ik hard van de pijn. Er vormde weer steken in mijn buik en ik vreesde nu echt het allergste voor het baby'tje.. 'En als ik alleen al merk dat je zo'n vies mormel in je buik hebt.. Dan kan je niet alleen dag dag zeggen tegen dat, maar ook tegen dat gore mormel van je vriendinnetje. Lina, was het toch.' sist hij en gooit me weer bij de rest waar ik hard huilend mijn armen om mijn buik leg.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Joél Lucas Lockwood

    Jace slikte en schudde haar hoofd. Ze zuchtte diep en keek mij hopeloos aan, ik keek kil terug. 'Je weet het niet. Toen ik bewusteloos raakte, was ik nog in de auto en had ik dat spul niet bij me. Tyler had niet genoeg tijd om naar boven te rennen, want ik viel al bewusteloos neer.' zei ze zacht en ze keek me aan, ik keek haar nog steeds kil aan. 'En ik ben in de war ja? Ik heb nog nooit iemand leuk gevonden en ik weet niet hoe dat voelt. Dus nee, ik wil niet met hem flikflooien dat je dat weet.' zei ze toen. Ik luisterde niet meer naar haar, toen ik eenmaal buiten was hoorde ik al snel Jace's stem achter me. 'Joél! Het spijt me ja? En.. Is het erg dat ik zeg dat ik je leuk vind?' vroeg ze toen aan me. Ik draaide me abrupt om, zei ze nou dat ze me leuk vond? Ik loop haar richting op en pak een mes uit mijn zak. Eerst zoende ik haar vol op haar mond. Toen keek ik haar aan. Ik drukte het mes in haar handen en zei daarbij 'Steek me. Snij me. Pijnig me. Ik verdien het.'

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 22:10 ]


    That is a perfect copy of reality.