• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Rhine Jessica Mason

    Kyra stemt in met een knikje en ik neem haar mee naar buiten. 'Luister, bitch. Ik heb het goed voor je geregeld want ze doen je niets aan en je mag je broer zien. Denk nu maar niet dat ik je aardig vind of zo, want als hij niet doet wat ik zeg dan ga jij eraan. onthou dat. En je gaat net doen tegen je ouders alsof er niets aan de hand is en wij hele goede vriendinnen zijn.' Zeg ik bedreigend. Wat heerlijk om gewoon weer even mezelf te kunnen zijn. Ik trek haar mee de auto en en zet haar naast me neer. Daarna rij ik naar het huis van de ouders van Liam en Kyra en bel aan. 'Onthou, als je irritant gaat doen is dit de laatste keer dat jij je broer ziet.' Sis ik. Een vrouw doet de deur open. Ze ziet mij en Kyra staan. 'Hoi, ik ben Rhine, de vriendin van Liam.' Stel ik mezelf voor.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kyra Rose Payne

    Ik loop maar achter haar aan maar zodra we buiten zijn begint het gezeik. Kyra stemt in met een knikje en ik neem haar mee naar buiten. 'Luister, bitch. Ik heb het goed voor je geregeld want ze doen je niets aan en je mag je broer zien. Denk nu maar niet dat ik je aardig vind of zo, want als hij niet doet wat ik zeg dan ga jij eraan. onthou dat. En je gaat net doen tegen je ouders alsof er niets aan de hand is en wij hele goede vriendinnen zijn.' Zegt ze dreigend en ik knik maar. Niet dat ze zoveel indruk maakt maar oké. Ik stap in en we zijn al snel bij mij thuis. 'Onthou, als je irritant gaat doen is dit de laatste keer dat jij je broer ziet.' Sist ze en ik knik weer. Wat jij wil bitch... Al snel doet mijn moeder de deur open en ik knik maar naar haar. Vervolgens loop ik naar binnen en laat Rhine met mijn ma achter. 'Lili!' roep ik als ik mijn broer zie en ik geef hem snel een knuffel...


    El Diablo.

    Clary Danielle Flynn

    Opeens pakt een jongen een meisje vast en bedreigt hij haar. Ik gil. Ik vind het nu al niet leuk. Ze hebben een hele conversatie, en Tyler trekt zijn pistool. 'Nee, Tyler! Alsjeblieft niet! Echt waar, dit gaat te ver! Al deze mensen hebben een verleden, vrienden, familie.' Smeek ik. Ik wil niet dat Tyler nog meer mensen vermoord. Ik kan me gewoon niet inbeelden dat hij geen deel heeft gemaakt in dit gevecht. 'Tyler, alsjeblieft.' Smeek ik. Het gaat me eigenlijk niet eens om die mensen. Het gaat me om Tyler. Hij moet niet domme dingen doen. Dat kan ik zo vaak zeggen als ik wil, maar hij luistert niet. Hij luistert nooit naar me. Niet meer. Vroeger waren we gewoon goede vrienden. Maar helaas belande hij op het slechte pad. maar ik blijf hem steunen. Hij is een goede vriend voor me. En misschien nog wel meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ik hoorde de deur bel, en mijn moeder liep naar de deur en deed hem open. 'Hoi, ik ben Rhine, de vriendin van Liam.' Hoorde ik uit de gang komen, mijn moeder vond dat natuurlijk weer helemaal geweldig, en mijn vader keek me een beetje verbaasd aan, waarna ik mijn schouders met een gespeelde lach ophaal. Even later zag Kyra staan. 'Lili!' Roept ze, en ze gaf me snel een knuffel. 'Kyra!' Riep ik en ik knuffelde haar volgens mij helemaal fijn. Ik was gewoon veels te blij dat ik mijn zusje weer zag. Ik moest moeite doen om mijn tranen in te houden. Ik had haar zo ontzettend gemist, mijn ouders trouwens ook, maar die waren niet ontvoerd. Ik hoopte dat mijn zusje verstandig was en niet probeerde te ontsnappen of zo. Volgens mij had ze gewoon schijt aan al die ontvoerders dacht ik. Waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen.


    How far is far

    Cameron || Celene Jill Valentino

    'Ik heb geen verdomd vriendje,' siste Jace. 'Asshole, hoe durf je mijn zusje te schoppen?' siste Jace en ze probeerde me aan te kijken. 'Laat me los.' beval ze. Ik begin spottend te lachen. Dan schiet Tyler in mijn been. Ik grom even en kijk hoe het bloed eruit spat. Ik pak mijn revolver en laat Jace los. Ik loop weg bij haar en draai me dan om. Ik schiet regelrecht door haar hand heen. Ook door haar andere hand. Dan schiet ik door haar borst heen. 'Zal dat stomme zusje van je leuk vinden, slet' roep ik tegen haar. Dan grijp ik Adam bij zijn keel. Ik neem hem mee naar Tyler en ga voor hem staan. Ik houd mijn pistool tegen zijn slaap gericht. 'En zeg ook maar dag tegen je lieve vriend Tyler.' sis ik tegen hem. Ik haal de trekker over, maar voel dan een harde klap van achter. Ik val om en draai me om na de gene die me geslagen heeft. Jayden, een andere vriend van Tyler. In de verte vechten er nog vijf van mijn kant en vijf van Tylers kant. Ik grijp mijn pistool en wenk een iemand van mij. Hij komt aanrennen en hij pakt Jayden bij zijn keel. Ik pak Adam weer. 'Nog wat te zeggen tegen je vrienden Tyler?' sis ik tegen hem.


    That is a perfect copy of reality.

    Tyler Joël Valentino

    Hij laat Jace los maar ik vertrouw het niet, en dat heeft een reden.. Ik zie hoe hij door haar handen en borst schiet en ik grom woedend. 'Zal dat stomme zusje van je leuk vinden, slet' roept hij naar haar. Ik wil net in actie komen als hij voor me staat met Adam. Hij wil net de trekker overhalen als een harde klap hem stopt. Ik glimlach naar Jayden die helaas ook al snel wordt gepakt. Al snel heeft die asshole voor me Adam weer. 'Nog wat te zeggen tegen je vrienden Tyler?' sist hij tegen me en ik knik. 'Ja.' zeg ik en zet een stap naar hem toe. Ik pak zijn pols vast en draai hem om. 'Leer de volgende keer maar mijn trucjes.. Als er een volgende keer is.' sis ik en draai zijn hand met het pistool naar hem toe. Ik schiet hem een paar keer in zijn borst en hij valt voor me neer. Adam is nog oké, dus dat boeit me al niet meer zoveel. Ik ren naar Jace toe en slik. 'Het is oké.. Ehm.. We brengen je naar het ziekenhuis, oké.' zeg ik, lichtelijk in paniek. 'Adam! Kom hier!' roep ik...


    El Diablo.

    Aangezien het voor de meeste mensen een beetje lastig is om alles te volgen en daar op ook te kunnen reageren, gaan we een tijdsprong maken. Iemand ideeën voor hoe groot die tijdsprong moet zijn?


    Spoiler alert: you will save yourself

    hier?


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    een maand


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Een week of 2


    El Diablo.

    moet ik beginnen bij de tijdsprong?

    sorry ik spam :x


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    MinimuisBeta schreef:
    moet ik beginnen bij de tijdsprong?

    sorry ik spam :x

    Jap, beginnen bij de tijdsprong :3


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij liet me los, maar schoot me door mijn handen en borst heen. 'Zal dat stomme zusje van je leuk vinden, slet' Ik haalde diep adem en keek naar Emy, die hopeloos toekeek. "Niemand raakt ooit mijn zusje aan." Siste ze en rende naar me toe. "Gaat het?" Ik schudde mijn hoofd. Nog nooit in mijn hele leven had ik zoveel pijn gevoeld. Dit was verschrikkelijk. Ik kon moeilijk adem halen en dat er nog bij dat ik claustrofobisch was en dacht dat de omgeving rond me piepklein was. 'Het is oké.. Ehm.. We brengen je naar het ziekenhuis, oké.' Ik schudde mijn hoofd. "Ik ga niet naar het ziekenhuis, zeker niet in deze omstandig..-heden." Zei ik, nogal uitgeput. "Ik kan niet tegen ziekenhuizen en daarbij kan Emy wel de kogels eruit halen." Zei ik. Emy knikte snel, ze had veel van me geleerd en sommigen tegen haar wil in. "Tyler, breng me nooit naar een ziekenhuis tenzij het echt nodig is." Zei ik en haalde diep adem. Ik kon elk moment flauwvallen, maar ik hield me sterk.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Uitgeput word ik wakker. Ik kijk even rond en zie dat de meeste slapen. Ik had hier geen tijdsbesef. De laatste tijd was het gelukkig en Tyler heb ik niet mser gezien. Mijn buik was nog steeds dun dus ik vermoedde dat het kindje dood eas. Misshien maar beter ook zoals Sansa zei. Ik zucht; ik moest Tyler maar eens vragen of ik niet een dokter of ziekenhuis langs kon gaan om het kind weg te halen..ik vroeg me af hoelang ik hier al was. En of Niall dacht dat Jine en ik dood waren of dat ze dacht dat we nog leefde.. Ik had echt geen idee. Mijn maag rommelde van de honger. Ik had al een paar dagen niks ggeten en ik was echt heel beel afgevallen. Niet dat ik dik was grweest maar momenteel was ik graatmage


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    De tweesprong is een week dat staat in het praattopic


    Spoiler alert: you will save yourself