• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Lysan Horan

    Ik luister vaag naar het gepraat van Lina en Sansa. Ik was bezorgt om Jack ik heb hem al zo lang niet gezien of gesproken dat ik me af vroeg of hij uberhaupt mog leefde. Ik hing een beetje op een bed en zag Lina met Lauren die wakker was geworde en met Sam weg gaan. Eigenlijk wou ik mee om te kijken wat ze gingen doen. Maar ik had de kracht niet om overeind te komen.ik was echt heel bang dat Niall dacht dat we dood waren en dat hij niet meer zoht naar me. Ik wou niet eens weten hoe pap en mam reaheerde. Ze warennaltijd zo lief en zirgzaam. Ik probeer een beeld bij hun gezichten te halen maar ook dat lukte moeilojk. Alles ging moeilijk hier. Ademen,slapen,leven..en geloven dat ze je zoeken om kracht eruit te halen . Ik schrik uit gedachte als ik de deur open hoor gaan en zie ze terug komen met appels. Hongerig lijk ik ermasr en hoor hoe mijn buik geluiden bgint te produceren. De ene appel verdwijnt naar Sansa en de andere bij Lauren en Lina. Jalpers kijk ik toe. Ik zou er echt alles voor een hapje overhebben


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lina

    'Dankje' hoor ik Sansa zeggen en ik kijk haar aan. Ik weet dat ze het moeilijk vind dingen toe te geven en geef haar een vriendelijke glimlach. 'Geniet maar van je appel,' zeg ik en ik kijk om me heen. Ik zie dat Lysan ook wakker is geworden en ik zie haar een beetje vermoeid onze kant op staren. IK sta op en loop rustig naar haar toe.' Hier,' zeg ik en steek de appel voor me uit,' Ook een hapje?' vraag ik haar vrolijker dan ik dacht. Ik was dus blikbaar al opgeknapt van een hap eten, moet je nagaan hoe weinig we hadden gehad.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 8:22 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij deed zijn ogen open, waardoor ik even zelf moest glimlachen. 'En hoe gaat het met mijn lieve Jace' Ik glimlachte en zuchtte diep, mijn schouders haalde ik op. ''Het gaat wel oké. Niet echt op mijn best, maar ik vind wel dat het beter gaat dan vorige week.'' zuchtte ik. Ik beet op mijn lip en keek toen naar Tyler. ''Je moet Tyler maar bedanken, hij heeft kogels voor mij opgevangen.'' lachte ik zachtjes en ging op zijn bed zitten. 'Ik heb nogsteeds spijt van die steekwond, onthoud dat' Ik knikte langzaam. ''Dat weet ik, maar ik ga je niet meer verwonden voor een heel jaar sinds jij ook een paar kogels in je lichaam hebt gekregen.'' zei ik en glimlachte licht. ''Maar ondanks de pijn, ben je blij, niet?'' grinnikte ik en haalde met mijn hand zijn haar door elkaar.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jack Matthew Styles

    Ik word wakker door verschillende stemmen die iets zeggen. Ik open mijn ogen en kijk rond. Waar is Lysan? Meteen raak ik helemaal in paniek. Ik kan helaas niet zoveel door mijn beenwond die is gaan ontsteken. 'Lysan? Lauren? Sansa? Lina?' Vraag ik terwijl ik probeer overeind te zitten. Het doet zoveel pijn dat ik maar gewoon blijf liggen. 'Lysan. volgens mij is mijn wond ontstoken.' Zeg ik terwijl ik het gedeelte van mijn broek dat ik afgescheurd had eraf haal. Het ziet er erg pijnlijk en vies uit. Ik kreun even van de pijn als ik probeer de wond een beetje schoon te maken. Zo gaat het echt niet lukken. Ik zie dat ze de huiskamer zijn binnengedrongen. 'Lysan, wil je ook wat eten meenemen?' Vraag ik. Ik heb honger. Ze verwaarlozen ons maar een beetje en van Harry en de rest heb ik ook neit veel gehoord. Ik weet alleen dat ze nu net een interview hebben gegeven.

    Zayn Javvad Malik

    Ik loop naar de kleedkamer. Een week. Een week lang heb ik al zonder Daentje en Lina meoten leven. Nou ja, dat heb ik wel vaker, maar nu weet ik neit eens of ze nog wel leven. Georgia en Megan zijn ook al dood. Harry en Lou zijn er kapot van. Zou ik ook zijn. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe het is om zonder Lina en Daentje te leven. Ik wil het me niet eens voorstellen. En dan hebben we Sam nog... Kleine, weerloze Sam van een week oud. Het zijn barbaren. En van Ryanne heb ik echt al niets gehoord. Ik zucht en bedwing mijn tranen. Ik wil zo graag met Lina of Daentje praten. Ik bekijk mijn mobiel. Ik heb alle nummers van de ontvoerders gevraagd aan de rest van de jongens. Alsjeblieft ik wil ontzettend graag met Lina of Daen praten. Ik geef er ALLES voor! Stuur ik.

    Rhine Jessica Mason

    Ik open mijn ogen en kijk rond. Ik lig in een van de kamers van het huis waar we de gevangenen hebben opgesloten. De week is tot nu toe prima verlopen. Kyra en Liam hebben niets tegen hun ouders gezegd, en de bruiloft is al voor een groot deel geregeld. En ik heb er zin in. De rest schiet niet echt op. Ik vind het irritant. Maar ach... Ik sta op en trek een outfit aan. Na een tijdje in de spiegel gekeken te hebben besluit ik toch maar de armband af te doen. Ik ga voor zwart vandaag. Ik loop naar beneden en zie opeens een paar van die trutten eten. Ik zucht. 'Ik moet ook altijd de troep van anderen opruimen.' Mompel ik, en ik pak een pistool. 'Wegleggen dat eten. Ga maar weer mooi naar jullie kamer, anders gaat de baby eraan.' Ik loop naar ze toe en trek de baby uit de handen van de vriendin van Zayn. Daarna zet ik het pistool tegen zijn hoofd aan, op onveilig, klaar om te schieten als ze moeilijk doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emilie Jailene Everald

    Ik keek om me heen, waarna ik toch diep zuchtte. Jace was er slecht aan toe, maar dat wilde ze zelf niet toegeven. Ik stond op en liep naar de keuken, waarna ik naar Rhine keek die met een pistool op de baby's slaap had en klaar om te vuren. De koelkast was open en ze zaten zorgeloos te eten. Ik zuchtte diep en liep naar Rhine toe. Zonder moeite schopte ik haar in haar knieholtes om zo het pistool te pakken en de baby te pakken. "Baby's doodschieten? Wat ben jij triest zeg." Zei ik rolde met mijn ogen. Ik legde de baby op de grond neer en hij klampte vast aan mijn benen. Ik kreunde geërgerd, ik kon niet tegen baby's. "Rhine, toch? Schiet niemand meer neer, ik heb er ondertussen wel genoeg aan. Sinds Ty, Joél en Jace een paar kogels in hun lichaam hebben, misschien wil jij er ook een paar?" Zei ik en glimlachte sarcastisch.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Baby's doodschieten? Wat ben jij triest zeg.' Hoor ik een stem achter me zeggen. Ik zucht en draai me om. Emilie, Jace' tweelingzus staat voor mijn neus. Ze pakt Sam en zet hem op de grond. Hij klampt zich vast aan haar been. 'Ik was helemaal niet van plan hem neer te schieten. Jij snapt het hele punt bedreigen niet. Dat is zo een beetje wat we hier de hele tijd doen. En jij hebt hier niets te zoeken. Dat Jace hieraan meewerkt hoeft nog niet meteen te betekenen dat jij hieraan mee mag werken.' Zeg ik chagrijnig. Ik vind Jace nog aardiger dan deze bitch. 'Rhine, toch? Schiet niemand meer neer, ik heb er ondertussen wel genoeg aan. Sinds Ty, Joél en Jace een paar kogels in hun lichaam hebben, misschien wil jij er ook een paar?' Zegt ze. Ik zucht. Ik loop naar haar toe zodat de rest het niet hoort. 'Je weet toch dat ik dat niet zou doen. Dat de rest de belofte om niemand te doden verbroken heeft kan ik niet verhelpen, maar ik ga hier niemand neerschieten. Enkel bedreigen. Werkt meestal nog wel beter. Als ze dood zijn voelen ze niets meer.' Zeg ik terwijl ik mijn pistool tegen haar hoofd aan zet. 'Zie je? Ik zou je nu met een trekje aan de trekker kunnen doden. Maar dat doe ik niet. Maar het doet toch iets met je omdat als ik nu echt pissig zou worden ik alleen maar hoefde te trekken.' Leg ik uit, en ik neem mijn pistool weer terug. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik iemand per ongeluk dood zie gaan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Emilie Jailene Everald

    'Ik was helemaal niet van plan hem neer te schieten. Jij snapt het hele punt bedreigen niet. Dat is zo een beetje wat we hier de hele tijd doen. En jij hebt hier niets te zoeken. Dat Jace hieraan meewerkt hoeft nog niet meteen te betekenen dat jij hieraan mee mag werken.' Ik rolde met mijn ogen en kruiste mijn armen. "Toevallig is dit wel mijn huis en Jace is wel machtig in dit huis. Ze is mijn zusje en ik mag best helpen, niet?" Zei ik. 'Je weet toch dat ik dat niet zou doen. Dat de rest de belofte om niemand te doden verbroken heeft kan ik niet verhelpen, maar ik ga hier niemand neerschieten. Enkel bedreigen. Werkt meestal nog wel beter. Als ze dood zijn voelen ze niets meer.' Ik rolde opnieuw met mijn ogen toen ze het pistool tegen mijn hoofd hield. Wat een sukkel. "Jace heeft niemand vermoord, dat weet je heus wel." Zei ik en zuchtte diep. Ze was echt amateur, ik kon zelfs beter bedreigen dan dat mens. 'Zie je? Ik zou je nu met een trekje aan de trekker kunnen doden. Maar dat doe ik niet. Maar het doet toch iets met je omdat als ik nu echt pissig zou worden ik alleen maar hoefde te trekken.' Ik zuchtte diep, ik moest me inhouden om haar niet verrot te slaan. "Hou op, schei uit. Je weet niks. Je bent een verdomde amateur, je doet dit alleen om publiciteit te krijgen en je kan nog geen eens vechten." Lachte ik schamper.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Toevallig is dit wel mijn huis en Jace is wel machtig in dit huis. Ze is mijn zusje en ik mag best helpen, niet?' Zegt ze. Ik lach schamper. 'Helpen. Zeker, ik zie je vooral heel erg veel helpen.' Zeg ik sarcastisch. 'Jace heeft niemand vermoord, dat weet je heus wel.' Zegt ze. 'Niet vermoord. Wel gemarteld.' Zeg ik. 'Hou op, schei uit. Je weet niks. Je bent een verdomde amateur, je doet dit alleen om publiciteit te krijgen en je kan nog geen eens vechten.' Zegt ze. Nu is ze te ver gegaan. 'Ik ben geen amateur. Mijn vader is een verdomde meestercrimineel en ik leef al mijn hele leven tussen de criminelen, en jij? Vertel me jou verhaal eens? Je hebt niet eens een verhaal. En NIEMAND, maar dan ook NIEMAND noemt mij een amateur.' Zeg ik woedend, en ik trek mijn mes. Ik steek haar in haar arm en haal het mes er weer uit. 'Kom dan. Of moet je lieve zusje je komen redden?' Vraag ik terwijl ik haar vals aankijk. Misschien ga ik de regel ook eens overtreden...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Hier ook een hapje' Lina had kennelijk door gekregen dat ik zat te staren en dankbaar nam ik zwakjes een hapje uit de appel. 'dankje' zeg ik zacht maar wel echt. . 'Lysan? Lauren? Sansa? Lina?' Hoor ik en slaak een zucht. 'Jack ik ben er' moeilijk loop ik naar hem toe. 'Lysan. volgens mij is mijn wond ontstoken.' Ik slik even als been wond zie 'het ziet er niet goed uit'. 'Lysan, wil je ook wat eten meenemen?' Ik knik en loop wankel naar de keuken. Ik pak een appeltje. .. 'Wegleggen dat eten. Ga maar weer mooi naar jullie kamer, anders gaat de baby eraan.' Ik slik en zie RHine met een pistool en Sam pakken. Angstig volg ik het gesprek tussen Rhine en het meisje wat op Jace leek. 'Mag Sam niet wat teten, hij is baby kom op mijn part geef je mij niks en de rest wel als hij maar wat binnenkrijgt' zeg ik zuchtend. Ik begon duizelig te worden, ik had al mijn energie opgebrand. Maar niet veel maakte dat uit aangezien ze n;u ons mooi met rust lieten en ik zag niet in waarom dat zou veranderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    'Mag Sam niet wat te eten, hij is baby kom op mijn part geef je mij niks en de rest wel als hij maar wat binnenkrijgt.' Zegt Lysan. Ik draai me naar haar om. 'Luister eens, trut. Je kan maar beter niet tegen me praten als ik chagrijnig ben, en dat ben ik nu. En nee, dat rotkind krijgt niks. Dat moet Ryanne bepalen, en aangezien die nergens te bekennen is, is er een grote kans dat hij dood gaat. Jammer voor je.' Zeg ik chagrijnig. Opeens heb ik heel erg veel zin om een van de twee nog meer pijn te doen. Ik besluit dat ik Emilie maar beter met rust kan laten, want anders krijg ik ruzie met Jace. Ik steek mijn mes in haar arm en duw even lekker hard, waarna ik hem weer terugtrek. 'Je bent toch zo een goede verpleegster? Waarom verzorg je jezelf niet eventjes?' Vraag ik op een gemene toon. Vandaag kun je niet van mij verwachten dat ik aardig doe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    'Lysan Horan

    'Luister eens, trut. Je kan maar beter niet tegen me praten als ik chagrijnig ben, en dat ben ik nu. En nee, dat rotkind krijgt niks. Dat moet Ryanne bepalen, en aangezien die nergens te bekennen is, is er een grote kans dat hij dood gaat. Jammer voor je.' Zegt ze helemaal pised en ik kijk haar even bang aan. Ik zie haar van het meisje naar mij kijken en vervolgens voel ik een harde steeds in mijn arm. Ik slaak een harde schreeuw en zie dat ze het mes verder duwt en daarna eruit trekt. 'Ahh verdomme trut' schreeuw ik van pijn en grijp naar de wond.. 'Je bent toch zo een goede verpleegster? Waarom verzorg je jezelf niet eventjes?' zegt ze gemeen. 'fine je kan ook gewoon zeggen dat ik terug moet bitch' sis ik en loop pijnlijk terug en plof naast Jack. Fijn, daar ging mijn al vieze trui. Binnende korste keren was mijn trui rond. Met veel pijn trek ik hem snel uit en zie dat het een groot vies gapend wond is waar het bloed uit stromt 'awhhh fuck man' zucht ik geïriteerd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rhine Jessica Mason

    Ik kijk haar woedend aan. 'Ahh verdomme trut' Zegt ze. IK blijf even staan en doe mijn vest uit zodat die niet vies word. Dit is nog niet klaar. Ze gaat naast haar vriendje zitten en ik pak mijn mes steviger vast. 'Awhhh fuck man.' Zucht ze. Ik glimlach vals. 'HOE NOEMDE JIJ ME, TRUT?' Vraag ik woedend. Ik steek mijn mes opnieuw in de wond. 'En jij vind dit pijn doen? Nou, dan wens ik je veel plezier.' Zeg ik woedend, en ik steek mijn mes in haar been. Ik ben woedend en besluit dat als ik mijn mes gebruik ze waarschijnlijk snel doodbloed, dus stop ik mijn mes weg en begin ik haar te slaan met mijn vuist. 'Je krijgt een kind he? Van Tyler. Wat zielig dat die dan ent de allerslechtste moeder heeft. Een moeder die nog niet eens voor zichzelf kan zorgen.' Zeg ik spottend. Ik trek haar ketting van haar nek af. 'Mooi dinkie. Ik denk dat ik hem hou.' Zeg ik, en ik stop de ketting weg zodat ze hem niet meer terug kan pakken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan horan

    'HOE NOEMDE JIJ ME, TRUT?' woedend maar dan echt woedend kijkt ze me aan. Ze steekt het mes weer in de wond en ik begin weer te schreeuwen.. 'En jij vind dit pijn doen? Nou, dan wens ik je veel plezier.'Ze steekt haar mes hard in mijn been 'stop' schreeuw ik vol pijn. Ook uit mijn been begon er bloed te druipen en al snel kleurde mijn broek rood 'Je krijgt een kind he? Van Tyler. Wat zielig dat die dan ent de allerslechtste moeder heeft. Een moeder die nog niet eens voor zichzelf kan zorgen.'Ik begin te sniffen en voel hoe ze me over al slaat met haar vuisten. 'Het kind is al dood oke dus stop maar' smeek ik haar. Ik krimp ineen tegen de vele klappen. Dat ging een dik oog worden 'Mooi dinkie. Ik denk dat ik hem hou.' 'NEEEE alsjeblieft geef terug' huil ik smekend. Net had ik het ketinkje teru gen nu dit. Ik vroeg me af hoe Jack zich voelde omdat hij me altijd wou beschermen en nu zag hij dit en deed hij niets. Ik voelde me echt slap. 'Ik hou van je Jack oke dan weet je dat' zeg ik zwakjes tegen Jack. Het gevoel dat ik hier echt weg moest zijn binnen twee dagen omda tik het anders niet ging overleven was groot


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jack Matthew Styles

    Ik open mijn ogen en zie dan opeens dat een of ander wijf Lysan in elkaar slaat. 'Ik hou van je Jack oke dan weet je dat.' Zegt Lysan. Ik kruip naar haar toe en kijk het wijf boos aan. 'Rot op. Wat heeft dit nou weer voor zin? Ze is niet eens de gene die onder jou hoede is.' Zeg ik kalm. Ze kijkt me woedend aan en trekt haar mes om die nog eens in mijn ontstoken beenwond te zetten. Ik word boos en pak haar mes af in een handige beweging. Ik zie de angst op haar gezicht. 'Ik zei: Ga weg.' Zeg ik. Ze loopt weg terwijl ze nog wat in zichzelf mompelt. Ik kijk naar Lysan. In mij is nu een grote strijd bezig. De ene kant wil Lysan nu kussen, maar de andere kant vind dat ik maar gewoon moet gaan zitten. Ik weet gewoon niet of ze het meende. Ik besluit toch het eerste te doen. Ik kijk even naar Lysan en kus haar dan even.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'Rot op. Wat heeft dit nou weer voor zin? Ze is niet eens de gene die onder jou hoede is.' zegt Jack en pak het mes af als ze die in zijn been steken 'Ik zei: Ga weg.' gek genoeg luisterd ze en gaat weg. Ikz ie hem twijfelen en ik glimlach zwakjes als hij me kust. 'Ik hou van je Jack' zeg ik zacht.Heel mijn lichaam deed een vreselijke pijn. Mijn broek was doorweekt en bij mijn arm lag ook een klein beginnend plasje bloed en ik voelde me echt heel erg zwak 'Ik weet niet of ik hier nog wel uit kom maar ik hou van je, zeg Niall dat ik ook van hem hield maar dat het niet zijn schuld is oke.' zeg ik zacht met tranen in mijn ogen. 'wil je me nog een keer kussen en vast houden' vraag ik zachtjes en zwakjes.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan