• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    xZiall schreef:
    De tweesprong is een week dat staat in het praattopic


    (Heb je het tegen mij? :') )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nee tegen ieiedereen.

    Fuck autocorrect


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Ze schudde haar hoofd, "Ik ga niet naar het ziekenhuis, zeker niet in deze omstandig..-heden." Zei ze en ik knik maar. "Ik kan niet tegen ziekenhuizen en daarbij kan Emy wel de kogels eruit halen. Tyler, breng me nooit naar een ziekenhuis tenzij het echt nodig is." vervolgde ze en ik knik stilletjes. ´Dus alleen ziekenhuizen als je op sterven ligt, begrepen.´ glimlach ik..
    En dat was nu een week geleden en Joél lag nog in het ziekenhuis. Cele ook maar daar ging het al beter mee. Ik had nog steeds schuldgevoelens.. Als ik die sms niet had gestuurd, waren hun nooit gekomen en lag Joél niet in het ziekenhuis. Allemaal mijn schuld.. Ik haal het verband langzaam van mijn hand en kijk ernaar. Het was nog helemaal rood en blauw, maar het deed een stuk minder pijn met bewegen. Ik besluit het verband er maar af te laten aangezien het toch niet meer werkt en ik loop naar Jace. 'En.. Hoe gaat het met jou?' vraag ik met een kleine glimlach..


    El Diablo.

    Lina

    Ik word verward wakker en zie dat ik op een bed lig. Ik kijk om me heen en zie veel nieuwe gezichten. Ik wrijf over mijn voorhoofd, het voelde alsof ik een klap had gehad. Ik voel de pijn door mijn hoofd heen gaan als ik aan een schram op mijn voorhoofd zit. Hoe die er was gekomen wist ik niet. De kamer lijkt zo klein, met zo veel mensen erin. Ik schrik even als ik het voetje van Sam tegen mijn buik voel schoppen. Ik had even het gevoel alsof hij nog gewoon in mijn buik zat. Ik kijk hem aan, en direct komt er, tussen alle verwarring door, een lach op mijn gezicht. Ik kijk om me heen, waar is Georgia? Het laatste wat ik van haar kan herinneren is dat ze op haar bed zat met Sam en Lysan. Als ik nog verder kijk zie ik gelukkig wel Lysan zitten.

    (als er iets niet klopt graag zeggen)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:39 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    [Ze zijn al lang in het nieuwe huis]


    Bowties were never Cooler

    okee sorry, ik wist niet eens dat er eennieuw huis kwam

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 21:37 ]


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik zuchtte diep, Emy zat naast me met betraande ogen. Het was haar eerste nacht in onze oude huis, dus ik snapte het wel. Mijn borst was verbonden met twee wegen, de een voor de steekwond van Joél en de ander voor de schotwond van een week geleden. Mijn beide handen waren gehecht en verbonden, het deed minder pijn dan voorheen en het ging beter, al kon ik geen pijl met een boog afvuren. Emilie was eraf gekomen met een schaafwond op haar hoofd en een blauwe plek op haar buik, maar daar was ik echt blij om. 'En.. Hoe gaat het met jou?' Ik glimlachte en keek Tyler aan. "Nah, veel beter met mijn handen. Wat ben ik blij dat Cameron dood is." Lachte ik en keek naar mijn handen. Mijn verband op mijn borst moest regelmatig vervangen worden voor de stevigheid. "Jouw hand ziet er verschrikkelijk uit trouwens." Zei ik grinnikend en zuchtte diep. "Zullen we naar Joél gaan? Ik heb hem wel gemist en je zusje ook.." Zei ik met een zwakke glimlach. "Emy, je kan hier blijven.." Zei ik en knuffelde haar kort. Ik hield van mijn zusje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    "Nah, veel beter met mijn handen. Wat ben ik blij dat Cameron dood is." Lachte ze en ik grinnik. 'Gelukkig wel ja.' zeg ik en ik leun tegen de muur naast haar. "Jouw hand ziet er verschrikkelijk uit trouwens." Zei ze grinnikend en ik lach. Ik hou hem een stukje omhoog en kijk ernaar. 'Jep.. Ach, het is tenminste geen stompje.' zeg ik en haal mijn schouders op. "Zullen we naar Joél gaan? Ik heb hem wel gemist en je zusje ook.." Zei ze met een zwakke glimlach en ik knik. 'Ja, is goed.' glimlach ik. Ik vis de autosleutels van tafel en kijk haar aan. 'Let's go?' zeg ik en stop mijn hand in mijn zak. Nou ja, poging tot.. Ik trek hem al snel terug en schud mijn hoofd. 'Oké, dat moet ik dus niet doen.' mompel ik lachend..


    El Diablo.

    [En heeft geslapen...]

    Daenerys Sansa Malik
    ik werd langzaam wakker. We waren nu volgens mij ongeveer een week in dit verdomde nieuwe huis. Ik had vooral veel door mijn spleet naar buiten gekeken, meer eigenlijk niet. Mijn been hing er nogsteeds levenloos bij, maar de rest van de wonden heelden opzich goed en snel. Zelfs van mijn ribben had ik nog amper last. Staan kon ik nu ook weer zonder adrenaline. Alleen lopen niet doordat ik mijn onderbeen niet kon bewegen of belasten van mijn ene been. Doordat ik niet trainde en niet at was ik niets anders meer dan een geraamte. Mijn oogkassen en wangen waren ver ingezakken, mijn ribben waren onder mijn shirt van een afstandje te tellen en de losgescheurde pezen kon je zien zitten over mijn bottige beentjes heen. Zo dun was ik nog nooit geweest omdat ik door mijn vele trainen ik al mijn voedsel omzette in spieren. Mijn lichaam had zelf net nooit genoeg om echt goed op te draaien, maar door de spieren was ik nog geen skelet. nu die ook aan het opteren waren was ik echt niets anders meer. het zou flink wat training kosten om het weer op te bouwen, maar dat was nu niet mijn grootste zorg. Ik wilde hier nu gewoon weg. Ik duwde mezelf rechtop om de kamer door te kijken met mijn nu hele doffe bruine ogen. Het leven was er compleet uit. Voor mij was het nu echt eerder overleven, zelfs mijn vechtdrift was weg, iets wat eigenlijk onmogelijk voor mij was.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    Ik ging zitten aan de rand van mijn bed en zag mijn dunne benen. Ik was wel lang buiten bewustzijn geweest zeg. Ik til mijn hoofd slaperig op en zie Sansa. wat ziet zij er erg uit. Ze probeert op te staan en haar schrammen ontmoeten mijn ogen. Ik weet nog wel dat ze erg gevochten heeft maar zo erg? Alhoewel er al een paar aan het helen waren zag het totaal plaatje er afschrikwekkend uit. Ik kijk haar aan en ik zie dat ze geen kracht heft. Ik sta op en loop rustig stapje voor stapje naar haar toe. Wat ik wou doen weet ik niet precies maar ik denk haar ondersteunen, en pak haar bovenarm met een slappe greep vast.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Jacelyn Aimee Everald

    'Jep.. Ach, het is tenminste geen stompje.' Was zijn reactie op mijn opmerking van zijn hand. "Ik vind je hand maar eng," zei ik en grinnikte. Ik was niet in mijn slechtste stemming ooit, maar ja. Van mezelf mocht ik namelijk wel een keer blij doen terwijl ik dat niet was. Tyler pakte de autosleutels van de tafel. "Let's go?" Ik glimlachte en veerde van de bank af. "Kom maar op." Grinnikte ik en trok Tyler aan zijn goede arm naar buiten. Ik pakte zijn sleutels af en rekte mijn vingers. "Dit moet goedkomen, sinds ik wel kan rijden en mijn vingers het redelijk doen." Ik haalde mijn schouders op en stapte in. Eigenlijk wist ik niet waarom ik zo blij was om Joél te zien.. Ach ja. "Kom maar op." Ik startte de motor en reed weg van het huis. Mijn vingers konden het stuur vasthouden en daar was ik al blij genoeg mee.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daenerys Sansa Malik
    Ik keek heel plots op toen ik een hand om mijn arm voelde en schudde hem af. Ik was heel zwak en dun, maar ik kon echt nog wel staan. okay, een klein beetje vechtersdrang had ik nog, maar niet veel. "Zorg goed voor Sam, Lina. Ik heb geen hulp nodig." Ik liet me terug op het bed zakken en keek door mijn spleet naar buiten.Ik wilde geen hulp, van niemand. Misschien wel van Zayn, maar dat was anders. hij was mijn grote broer, mijn steun en toeverlaat, degeen op wie ik altijd kon terugvallen en wie er altijd voor me was, zelfs al zat hij aan de andere kant van de wereld. Maar nu liet zelfs hij me in de steek. Waarom deed ik eigenlijk nog mijn best om dit te overleven. Over nog een week had mijn lichaam mijn organen ook verteerd en was ik dood. Waarom zou ik nog vechten als de enige wie echt belangrijk was in mijn leven naast mijn ouders me zo in de kou liet staan. Mijn ogen stonden triest, mijn hele lichaamshouding trouwens. Ik wilde nu gewoon naar huis of dood, in iets anders was ik neit geintereseert.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Joël Valentino

    "Kom maar op." Grinnikte ze en ik grijns door haar goede stemming. Het verbaasde me wel een beetje, maar ik zeg er maar even niks over. Ze pakt mijn sleutels af en ik grijns even. "Dit moet goedkomen, sinds ik wel kan rijden en mijn vingers het redelijk doen." zegt ze. 'Ik hoop het.' plaag ik en neem plaats naast haar. Ik ga schuin zitten op de stoel en leun tegen de deur. Ik kijk even naar de radio en zet hem aan zodat er zacht een muziekje op de achtergrond speelt. Ik blijf even naar Jace kijken en grijns. 'Mhm, Jace die in een goede bui is. Dat is zeldzaam.' grijns ik plagend. 'Ach, I like it.' grijns ik en ik kijk naar buiten. Ik rek me even uit en leun dan met mijn hoofd tegen mijn armen..


    El Diablo.

    Lina

    'Geen hulp nodig?' vraag ik een beetje sarcastisch en ga naast haar op haar bed zitten. 'Iedereen heeft nu een beetje hulp nodig' zeg ik nu iets zachter, mijn oren gingen er pijn van doen. Ik keek naar haar benen die ook al zo dun waren als die van mij. Ik dacht er even aan hoe het zou zijn dat wij dood zouden gaan, maar ik schud het van me af. Ik kijk naar Sam en zie dat hij de hele tijd rustig is geweest omdat hij nog maar nauwelijks leeft. Hij heeft ook weinig kunnen eten sinds zijn geboorte. Ik kijk van hem weg maar blijf hem over zijn bolletje aaien. 'Ken jij de weg hier?'vraag ik Sansa, als het moest ging ik zelf wel op zoektocht naar eten. Ik ging niet iedereen hier dood laten gaan. Al helemaal Sam en Sansa niet.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Lauren Alexia Tomlinson
    Het was nu onderhand een week verder en ik had redelijk honger. Ik was ook flink vermagerd en ik had de ontvoerders al de hele week niet meer gezien. Ik kijk naar Sansa. Ze ziet er echt vreselijk uit. Ze heeft dan wel mijn zusje vermoord, of nou ja, ermee geholpen, maar zij verdiende het niet om zo te sterven. Ik zie Lina weglopen om voedsel te halen en ik loop achter haar aan. 'Lina wacht, ik ga met je mee' zeg ik tegen haar. Dan trek ik haar mee naar de keuken. Ja, ik heb van de tijd die ik had gebruik gemaakt om het hele huis door te spitten. Het enigste nadeel was dat ze een ketting om de koelkast hebben gedaan. Ik wijs even naar de ketting. 'Kijk, dat is de reden waardoor we nooit voedsel hebben kunnen krijgen, door die vreselijke ketting. Help je mee hem kapot te maken? Dan roven we hier alles leeg' zeg ik tegen haar en ik glimlach even.


    That is a perfect copy of reality.