• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Lothian
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || Evolution - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xAlways - Bedreigt Liam Payne


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||Evolution
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||Evolution
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||Evolution
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xAlways
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xAlways
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||KiliOfDurin
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||Evolution
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xAlways



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:22 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    'Sorry, maar we moeten ons wel voordoen als een stel, he?' Zei ze. 'Ja, ik weet het.' Zuchtte ik een beetje. Ze keek me aan 'Liam, ik vind je erg aardig, maar ik trek mijn eis niet in. Die moet je gewoon nog vervullen. Sorry. Alleen ik wil nu bewijzen dat ik dit wel kan, en als ik nu opgeef...' Zei ze. 'Ja, ik snap het, maar mag ik Kyra alsjeblieft zo even spreken, ik mis haar gewoon heel erg.' Zei ik. Ik dacht er ineens aan dat mijn ouders nog nergens iets van wisten, en ik vond wel dat ze daar recht op hadden. 'Ik moet straks nog wel even naar mijn ouders, je mag mee, maar je mag ook bij mij thuis blijven of zo.' Zei ik. Ik zat er niet echt op te wachten om Rhinen aan mijn ouders voor te stellen als mijnverloofde, ik had geen idee hoe ik dat mocht doen, en bovendien, ik zou eigenlijk nooit het meisje van mijn dromen kunnen vinden, er werd eigenlijk gewoon uitgekozen met wie ik ging trouwen, maar ik moest me er wel bij neer leggen.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    'Ja, ik weet het.' Zegt hij. 'Ik moet straks nog wel even naar mijn ouders, je mag mee, maar je mag ook bij mij thuis blijven of zo.' Ik glimlach. Ik ga zijn ouders ontmoeten. Mijn toekomstige schoonouders. 'ik wil graag mee.' Zeg ik. We hebben hier eigenlijk niets gegeten. Als ik mijn jas pak zie ik de ober chagrijnig kijken. Hij heeft het ook gezien. Hij loopt naar ons toe. 'Willen jullie iets te eten? Drinken?' Vraagt hij. Ik schud mijn hoofd. 'Sorry, we moeten weer weg.' Zeg ik. Hij is best wel knap. Als ik gewoon in mijn eentje - en single - zou zijn, zou ik sowieso met hem geflirt hebben. Ik kijk hem alleen maar aan. 'Oke, jammer.' Opeens is hij veel minder beleefd. Ik grinnik. Ik vind het op de een of andere manier leuk om de baas te zijn, en niet gewoon een zielig iemand die helemaal niets kan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Geen zorgen, ik laat je niet in de steek.' Ik glimlachte even en hij nam de pillen en het drankje in. Het drankje was goor, zoals alle medicijnen. ''Emy, kan je Tyler even vasthouden?'' mompelde ik. Ze knikte en hield hem overeind waarna ik zijn jas even openmaakt. Ik keek zuur naar de hoeveelheid bloed aan zijn shirt, ik kon zijn shirt niet uitdoen, dat zou teveel pijn doen, dus ik verbond het maar over zijn shirt. Nadat ik klaar was keek ik Tyler even aan en zuchtte diep. ''Maar, wat gaan we nu doen?'' mompelde ik. Ik pakte mijn pijl en boog aan van Emy en draaide met mijn arm, om te kijken of ik er wel mee kon werken. Het deed een beetje pijn, maar niet erg en ik zou het ermee moeten doen, want ik kon niet eeuwig met een pistool rondlopen dat was namelijk niet mijn beste wapen ooit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne:

    Ze glimlachte 'ik wil graag mee.' Zei ze. 'Oke, dan gaan we.' Zei ik. Ik pake mijn mobiel en smste mijn moeder dat we er aan komen Hey mam, is het goed als ik op bezoek kom en iemand mee neem X Liam. Al snel kreeg ik antwoord terug. Ja, is goed, blijven jullie ook maar gelijk eten X. Typisch mijn moeder, altijd over enthousiast, wat een lach op mijn gezicht toverde. Ze pakte haar jas, waardoor een van die obers haar vuil aankeek, omdat we nog niets besteld hadden. Hij loopt naar ons toe 'Willen jullie iets te eten? Drinken?' Vroeg hij. Rhine schudde haar hoofd 'Sorry, we moeten weer weg.' Zei ze, waarop ik mijn hoofd schudde, en de ober een fooi gaf van 10 euro, ik vond het lullig om gewoon hier te gaan zitten, en dan vervolgens niets kopen, en bovendien kon ik het wel missen. 'Oke, jammer.' Zei hij een stuk onbeleefder maar nam mijn geld maar al te graag aan, en liep vervolgens weg. 'Kom je?' Vroeg ik aan Rhine, en ik liep richting de auto.


    How far is far

    Tyler Joël Valentino

    ''Emy, kan je Tyler even vasthouden?'' mompelde ze en ik werd al snel overeind gehouden. Het deed echt heel erg pijn.. Ik sluit mijn ogen kort en bijt op mijn lip. Ik haal opgelucht adem als het verband erom zit en blijf nog even zitten. Oké Ty, het is bijna over... 'Thanks.' zeg ik tegen de twee meiden en kijk om me heen. ''Maar, wat gaan we nu doen?'' mompelde Jace en ik denk na. Opeens zie ik nog een van die gozers naar Jace rennen en ik schiet hem twee keer door zijn hoofd. 'Nog even doorzetten neem ik aan. Er zijn gewonden gevallen dus nu gaan we het afmaken ook.' zeg ik en sta op. Ik help de twee omhoog en kijk nog is om me heen. Er lagen veel mensen dood op de grond, ook van mijn kant. Maar we waren nog niet klaar, en dat weet ik gewoon zeker....


    El Diablo.

    Rhine Jessica Mason

    De ober neemt het geld van Liam maar al te grag aan. Ik glimlach even in mezelf. Wat een rare vent. Ik voel mijn mobiel trillen. Hey aardbeitje van me, hoe gaat het? Heb je hulp nodig? Moet ik een paar van mijn mannen sturen om je te helpen? xxx Je papie. Ik zucht. Altijd weer die overbezorgde vader. Nee, alles gaat tot nu toe goed. Dit gaat me lukken. Ik kan dit. xxx Stuur ik, en ik zucht. 'Kom je?' Vraagt Liam, en ik knik. Ik loop richting de auto en ga zitten. Niemand heeft vertrouwen in me. Waarom zouden ze? Ik kan toch niets? Tuurlijk wel, anders zou ik dit nu toch niet doen? Ergens in me zegt een stemmetje dat het door jace, Tyler, Joel en Ryanne komt dat ik dit nu doe, en al zever gekomen ben, en niet door mezelf. Dit is hoogstwaarschijnlijk waar. 'Liam, denk je dat je ouders me aardig gaan vinden? Eerlijk antwoorden.' Zeg ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Clary Danielle Flynn

    Ik kijk om me heen. Ik haat mijn huis. Het is ontzettend lelijk en veel te klein. Komt door mijn broertje. Hij woont bij mij aangezien mijn ouders allebei dood zijn. Ach ja, het is niet erg. Alleen irriteer ik me erg aan zijn legoblokjes. Hij is tien en hij speelt er nog mee. Ik vind hem er te oud voor, maar hij vind het nog steeds geweldig. Ach, als hij er gelukkig van word... En hij is dan rustig. Zijn naam is Jay, en ik hou ontzettend veel van hem. ik kijk naar mijn mobiel. Tyler heeft familie van de leden van One Direction ontvoerd. Sorry, maar dat wil ik niet missen. Ik ken Tyler al bijna mijn hele leven, en weet ook dat hij ze haat vanwege Emily. Ik kan het hem niet kwalijk nemen. Jay is op dit moment bij een vriendje, waar hij ook blijft eten, dus ik kan nu wel naar Tyler. Ik stap in mijn auto en rij er naartoe. Als ik er ben loop ik even rond. Ik zie Tyler en een hele boel bloed. 'Wow, wat is hier gebeurt? Ik heb echt medelijden met je schoonmaakster, Tyler.' Zeg ik met een grijns op mijn gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Cameron || Celene Jill Valentino

    Ik kijk even rond op het slachtveld. Ik til Jake en Yaelle even op. Ze zijn allebei gewond. Er liggen al heel veel doden op de grond. Ik kijk naar Yaelle, ze ziet er niet goed uit. Ik geef Jake de opdracht om haar mee te nemen naar het ziekenhuis. Op de grond voor me ligt Adam, een van die zielige vrienden van Tyler. Ik geef hem nog een trap tegen zijn gezicht en dan laat ik hem los. Hij loopt gelijk weg naar Tyler. In de verte zie ik Jace staan. Ik grinnik even en loop dan met een grote bocht om haar heen. Op een gegeven moment sta ik achter haar en ik veeg wat haren weg. 'Kijk is wie we daar hebben' fluister ik in haar hoor en ik geef haar een kusje in haar nek. 'Waar is je vriendje Jace? Is hij dood?' vraag ik fluisterend tegen haar. Ik geef nog wat kusjes en hou haar stevig vast zodat ze niet wegkan. Dat irritante zusje van d'r trap ik even hard in de maag zodat ze buigt. Dan trap ik haar hard tegen haar hoofd. Ik zie bloedspetters naar beneden vallen en ik lach even. 'En hoe gaat het met mijn lieve Jace, lang niet gezien' zeg ik tegen haar terwijl ik haar nog een kusje geef en haar nog strakker vasthoudt.


    That is a perfect copy of reality.

    Liam James Payne:

    Ze knikte en liep met mij naar de auto toe. Ik ging zitten en deed mijn gordel om. 'Liam, denk je dat je ouders me aardig gaan vinden? Eerlijk antwoorden.' Vroeg ze. 'Ik weet het niet, ik kan niet voor hun antwoorden, we zien het wel.' Zei ik. Ik had werkelijk geen idee wat ze van haar zouden denken, mijn moeder zou haar waarschijnlijk wel aardig vinden, maar ja, die kon het dan ook echt met bijna iedereen vinden. Mijn vader zou haar waarschijnlijk proberen te testen. 'Sorry dat ik zo vreselijk aan je hoofd zeur, maar wanneer mag ik Kyra spreken?' Vroeg ik. Ik wou haar echt graag spreken. 'En, wat gaan we zeggen als mijn ouders naar haar vragen?' Vroeg ik.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    ''Thanks.'' Ik glimlachte. ''Geen dank,'' zeiden Emy en ik tegelijkertijd. ''Tweelingtelepathie.'' lachte ze. Ik grinnikte en knikte. Opeens schoot Tyler twee keer achter me en een man viel dood neer op de grond. 'Nog even doorzetten neem ik aan. Er zijn gewonden gevallen dus nu gaan we het afmaken ook.' Ik knikte. Opeens kwam iemand achter me staan en hield me stevig vast. Waarom werd ik altijd het slachtoffer? 'Kijk is wie we daar hebben' Mijn nekharen gaan overeind staan en de bekende stem maakt me aan het rillen. Cameron. Hij begon kusjes in mijn nek te drukken, idioot dat hij was. Ik rolde met mijn ogen, ik moest niet zwak gaan doen. 'Waar is je vriendje Jace? Is hij dood?' Ik beet op mijn lip. ''Ik heb geen verdomd vriendje,'' siste ik. Hij gaf me nog wat kusjes en hield me nog steviger vast. Cameron schopte Emy in haar gezicht en nog een keer op haar hoofd, dat brak mijn hart. ''Asshole, hoe durf je mijn zusje te schoppen?'' siste ik en probeerde hem aan te kijken. ''Laat me los.'' beval ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Ik weet het niet, ik kan niet voor hun antwoorden, we zien het wel.' Zegt hij. 'Sorry dat ik zo vreselijk aan je hoofd zeur, maar wanneer mag ik Kyra spreken?' Vraagt hij. Ik haal mijn schouders op, terwijl ik probeer te verbergen wat ik van plan ben. 'En, wat gaan we zeggen als mijn ouders naar haar vragen?' Zegt hij. 'Ik denk dat ik iets later kom. Ik moet nog even iets regelen. Zet me maar bij jou huis af, daar staat mijn auto.' zeg ik. Na een tijdje komen we bij zijn huis aan, en ik stap uit. Ik stap in mijn eigen auto en rij naar het huis van Tyler. Ik loop naar binnen en zie een heel bloedbad. 'Jongens? Wat is dit? Ik dacht dat we ze gingen bedreigen, niet gewoon mensen moorden!' Zeg ik chagrijnig. Vroeger heb ik al op jonge leeftijd veel moorden meegemaakt. Ik heb er trauma's aan overgehouden en nu kan ik er niet goed tegen. Ik loop naar de gevangenen. 'Kyra, je mag je broer en ouders spreken zolang je niets tegen je ouders zegt.' Zeg ik tegen Kyra.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Praattopic 9


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    Opeens verschijnt er een jongen achter Jace die ik uit duizenden herken. Cameron. 'Waar is je vriendje Jace? Is hij dood?' zei hij en ik kijk hem kwaad aan. ''Ik heb geen verdomd vriendje,'' siste ze. Niet? schoot er even door mijn hoofd. Ik zucht diep, is dat nu echt belangrijk... Opeens trapte hij Emy en ik voel mijn bloed koken. ''Asshole, hoe durf je mijn zusje te schoppen?'' siste Jace. ''Laat me los.'' beval ze maar no way dat hij dat zou doen. Ik laad mijn pistool weer en schiet een paar keer in zijn been. 'Volgens mij zei ze wat.' sis ik en ik laad het pistool weer. Ik voelde dat ik langzaam toch echt uitgeput werd, maar ik moest nog even doorzetten...


    El Diablo.

    [Je negeert Clary :(]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam James Payne:

    Ze haalde haar schouders op. 'Ik denk dat ik iets later kom. Ik moet nog even iets regelen. Zet me maar bij jou huis af, daar staat mijn auto.' Zei ze. 'Oke' Zei ik, e ik zette haar af, en reed naar mijn ouders toe. Toen ik bij mijn oudelijk huis aangekomen was, belde ik aan, en vrijwel meteen werd er open gedaan. 'Hey, lieverd' Zei mijn moeder, en ze knuffelde me helemaal fijn. 'Hey mam' Zei ik. Ze liet me binnen en ging op de bank zitten naast mijn vader. 'he, jongen.' Zei hij, en hij gaf mij ook een knuffel, waarna ik naast ze ging zitten op de bank. Mijn ouders ondervroegen me helemaal over de tour, waarop ik zei dat ie geweldig was. 'Maar heb jij je gezelschap nou gelaten?' Vroeg mijn moeder. 'O, die moest nog even iets doen, die komt zo.' Zei ik. En ik voerde een gesprek met mijn ouders over de tour, en wachtte tot Rhine zou komen.


    How far is far