• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik luisterde naar Zayn. Ik voelde me echt heel erg vereerd om voor nu de pleegmoeder van Sam te mogen zijn, al wist ik ook dat ik het flut zou doen. Bij zijn vraag over een tweede naam schudde ik mijn hoofd. "Volgens mij niet. Aan jou de eer om die naam te verzinnen, Zazu." zei ik met een kleine glimlach op mijn gezicht. Het was zo fijn om weer gewoon en casual met mijn broer in de keuken te zitten, al kon ik niet lopen en had hij een baby op zijn arm. Maar goed. Alles kwam vast weer op zijn pootjes terecht. Toch vond ik het wel fijn als Zayn in elk geval me bracht en haalde naar school, de doctor en later hopelijk weer de trainingszaal de komende tijd, want ik voelde me alleen toch niet meer zo heel veilig. Als ze mijn sparpartner namelijk neer konden halen, was ook ik niet meer veilig... Niemand eigenlijk. Toch voelde ik me een stuk veiliger als Zayn in de buurt was. Hij bleef toch mijn grote broer.


    Bowties were never Cooler

    Lina

    ik voelde me alleen. Het was nu al een uur sinds ze sam bij me weg hadden gehaald en ik voelde me zo eenzaam. ik was tegen de muur aan gaan zitten. na een tijdje had ik ook geprobeert om tussen het gat door te komen maar het was niet gelukt. ik had aan de onderkant van mijn voet een snee gekregen dankzij een spijker die op de grond lag en ik zat nu weer op de grond hield mijn voet stevig vast om het bloeden te stoppen. een traan liep over mijn wang en er schoten vele gedachten door mijn hoofd, ik keek om me heen maar had niemand om me aan vast te houden. niemand die mij een knuffel gaf en zei dat alles goed kwam. toen ik sam had, moest ik wel groot lijven, moest ik wel de moeder spelen die ik moest zijn maar nu had ik het gevoel alsof er iemand voor mij moest zorgen. wat nou als sam niet veilig was aangekomen.mof dat ze weer ontvoerd zouden worden. nog een traan verliet mijn oog en ik dook wat verder ineen. ik hoopte dat er snel iemand zou komen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Rhine Jessica Mason

    "Niet echt nee. Ik heb Tyler ook gekust, toen ik wegging. We waren in de gang en toen zagen we jou weglopen," zegt ze. Ik lach even. Ik had het kunnen weten. En toen ik wegliep was ik zo in paniek dat ik niet om me heen keek. Ik wou er weg, bang dat Joél toch dood zou gaan en ik de schuldige zou zijn. "Bedankt, maar nee. Ik moet soms gewoon mijn frustratie en ja.. Dat heb ik altijd wel. Soms ben ik in een goede bui en soms niet. Meestal niet eigenlijk." Ik hou gewoon mijn mond en luister. Soms is dat de beste manier om mensen te troosten. "Het spijt me alvast als ik opeens chagrijnig ben, daar kan ik niks aan doen," legt ze uit. Ik knik. ''Het maakt me niet uit. Je bent wie je bent. Maar ik en Liam zouden nou iets gaan regelen voor de bruiloft. Zou je het erg vinden om mee te helpen?" Vraag ik. Ik heb totaal geen zin om haar weg te sturen, en ja, gedeeltelijk omdat ik bang ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Zayn Javvad Malik

    "Volgens mij niet. Aan jou de eer om die naam te verzinnen, Zazu." Ik glimlach. Ik kijk naar Sam en denk na. "Hmmm... Dan denk ik dat het Samuel Jonathan Malik wordt,' Zeg ik terwijl ik naar Sam kijk. Ik zou zo graag willen dat Lina hier was, dat ik samen met haar kon praten. "Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik de verkeerde beslissing maak. Dat Lina het absoluut niet wil en ze mij later de schuld geeft," geef ik toe. Het idee alleen al vind ik vreselijk. Ik wil geen ruzie met Lina, al helemaal niet nu. "Zullen we maar gaan dan?" Vraag ik. Ik loop naar boven om een hoodie en een zonnebril te pakken. Ik word nog steeds herkend, maar minder. Mensen letten niet echt op me. Ik doe de capuchon van mijn hoodie zo ver mogelijk over mijn hoofd en kijk naar Daentje. "Ik zie er lelijk uit he?" Grap ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daenerys Sansa Malik
    Ik glimlachte bij de naam die Zayn bedacht. Ik vond het best wel bij het jongetje passen. Mijn broer begon toch al snel dat hij dacht dat hij de verkeerde beslissing nam. "Dat doe je niet. Het is een prachtige naam en ik weet zeker dat Lina het ook zo ziet. Echt." probeerde ik hem moed in te spreken. Daarbij had hij weinig keuze, want Sam moest opgegeven worden. Zelfs onder deze speciale omstandigheden moest dat gebeuren nu het kon. Ik knikte bij zijn volgende woorden, pakte het papiertje aan en begon zo goed en zo kwaad als het ging mezelf omhoog te klauwteren langs een stoel. Ik keek naar hem toen ik net stond en hij wat grapte. "Ja, heel erg, Zazu." Ik ging op de tenen van het been staan waar ik op stond en woelde kort door het plukje pluizig haar wat onder zijn hoodie uit stak. "Ik ben alleen niet zo snel." zei ik. ik probeerde een hinkel. Het neerkomen was geensinds leuk, maar het ging beter dan mezelf rondslepen. Zeker straks op straat. Nu ik geen adrenaline meer in mijn lichaam had kon ik geen druk meer op mijn slechte been verdragen. De adrenaline had alles verdoofd en me de mogelijkheid gegeven het te gebruiken, maar nu was het been nuttelozer dan ooit tevoren en hing het een beetje aan mijn lichaam als een paar losse botten.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    "Dat doe je niet. Het is een prachtige naam en ik weet zeker dat Lina dat ook zo ziet. Echt." Zegt ze. Ik glimlach. "Ja, heel erg Zazu." Over het algemeen haat ik bijnaampjes. Maar Zazu gebruikt Daentje al heel erg lang, en ik noem haar ook Daentje, dus staan we quitte. "Ik ben alleen niet zo snel." Zegt ze. Ik zie hoe ze pijnlijk hinkt. "Daentje, ik heb nog wel een rolstoel staan. Misschien is dat handig." Stel ik voor. Ik vind het vreselijk om zo toe te kijken hoe ze vergaat van de pijn. Sowieso vind ik het vreselijk wat er allemaal gebeurt is. Mijn mobiel gaat af. Zou het Ryanne zijn? Nee, het is Niall maar. Kun jij zorgen dat Liam, Louis en Harry ook naar jou komen? Dan kom ik er ook aan en kunnen we samen een plan bedenken oom de rest ook vrij te krijgen, ik den dat dit het juiste moment is. Stuurt hij. Ik zucht en stuur iets terug. Sorry ga nu net naar de stad om spullen voor Sam te kopen enz. Daarna kunnen we wel een plan bedenken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Ik voel mijn mobiel trillenen vis hem snel uit mijn zak. Van Zayn, zag ik.

    Sorry ga nu net naar de stad om spullen voor Sam te kopen enz. Daarna kunnen we wel een plan bedenken.

    Wat?! Hij wil gaan winkelen?! waar slaat dit op?

    Nee, nu is de kans het moet NU Zayn, alsjeblieft, sam kan nu ook wel even in een doek maar de rest is nu belangrijker, denk aan Lina


    Stuur ik hem terug. Ik hoop hem te hebben overtuigd want nu was waarschijnlijk de kans dat wij ze konden redden, niet nadat meneer zijn kind in goede kleden kon laten zien aan de pers. Ik kon hem echt even niet uitstaan.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Nee, nu is de kans het moet NU Zayn, alsjeblieft, sam kan nu ook wel even in een doek maar de rest is nu belangrijker, denk aan Lina Stuurt hij me. Wat? Hij denkt dat ik gewoon kleren wil kopen in de stad in plaats van Lina te redden? Die gast is niet goed bij zijn hoofd! Natuurlijk heb ik hem al in een doek gewikkeld maar hij is pasgeboren en kom jij maar aan eten voor Sam hij is helemaal uitgehongerd! Doe nu niet net alsof ik niet om Lina geef dat weet je best ik zal echt snel winkelen maar Sam moet ook nog ingeschreven worden bij de burgerlijke staat enzo dus doe nu even normaal! Stuur ik. Heeft die gast dan helemaal geen hersens in zijn hoofd zitten ofzo? Ik word hier helemaal pissig door begrijpt hij dan niet dat Lina, Sam en Daentje alles voor me zijn en dat ik Lina daar ontzettend graag weg wil hebben maar dat Sam nu echt zijn spullen nodig heeft?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Natuurlijk heb ik hem al in een doek gewikkeld maar hij is pasgeboren en kom jij maar aan eten voor Sam hij is helemaal uitgehongerd! Doe nu niet net alsof ik niet om Lina geef dat weet je best ik zal echt snel winkelen maar Sam moet ook nog ingeschreven worden bij de burgerlijke staat enzo dus doe nu even normaal!

    Krijg ik bijna direct terug. Okee, om eerlijk te zeggen had ik niet gedacht aan voeding maar ik kon het niet helpen nog boos op hem te zijn.Ik dacht even na en had toen een idee.

    Wat nou als ik oppas regel en die Sansa begeleid naar het bureau kan jij et mij mee, want geloof mij dit is waarschijnlijk de enige kans die we krijgen om ze eruit te halen.

    ik weet ook niet precies meer wat te zeggen of doen. Waarom moest dit nou? Ik haatte iedereen op dit moment behalve lysan en June. Er kwam een dokter binnen.
    'Ga weg!' schreeuw ik en een beetje bang verdwijnt hij weer uit de deuropening. Ik was echt boos. Anders ga ik wel in mijn eentje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    Wat nou als ik oppas regel en die Sansa begeleid naar het bureau kan jij et mij mee, want geloof mij dit is waarschijnlijk de enige kans die we krijgen om ze eruit te halen. Ik denk even na. Aan de ene kant ben ik ontzettend boos op Niall en wil ik zeggend at het een stom idee is, maar ik kan geen argument verzinnen waarom niet dus stem ik maar toe. Oke, dan doe ik dat, maar ik wil niet dat het te lang duurt want ik wil gewoon Daentje en Sam niet te lang alleen laten... Stuur ik. Meteen daarna stuur ik ook iets naar de rest. Hey kom allemaal naar mijn huis ik en Niall leggen het allemaal uit. Stuur ik. Meteen heb ik er spijt van. Ik wil Sam niet alleen laten, want ik ben bang dat iemand hem iets aan doet. Maar misschien is het wel beter als ik niet met Sam rondloop aangezien de pers er dan meteen op zit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Niall

    Oke, dan doe ik dat, maar ik wil niet dat het te lang duurt want ik wil gewoon Daentje en Sam niet te lang alleen laten...

    Ik had nooit gedacht dat hij in zou stemmen. De woede vervaagd een beetje en ik kijk in mijn contacten lijst. Als ik de naam van mijn oma zie denk ik dat zij de goede is. Ik stuur haar een bericht waarin ik vraag of zij even op een broertje van een van de jongens wil passen. Mijn oma weet toch niet wie welke broers en of zussen heeft dus. En ze is ook nog eens heel goed met kinderen, ze had tenslotte zeven kinderen opgevoed. Ik besluit haar na twee seconden toch maar te bellen. Ik was zo ongeduldig. Ze stemt in en ik stuur Zayn weer een sms terug.

    Is het goed dat mijn oma met ze mee gaat? Ze ken Sansa wel en ik heb gezegd dat Sam een broertje van je is.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Daenerys Sansa Malik
    Zayn begon over een rolstoel. Ik fronste en schudde even mijn hoofd. Ik wilde niet zielig gevonden worden. Na nog een hink zag ik toch in dat een rolstoel een beter plan was. "Graag. Lopen werkt niet lekker enstraks met Sam lijkt het me handig." Ik leunde rustig tegen de muur en keek naar Zayn. Hij was nu vrij druk bezig met zijn mobiel. Ik krabte even aan mijn nek. Sam begon ondertussen weer te huilen. "Ik zou ook een speentje kopen als je toch naar de winkel gaat." Ik hoopte maar dat Zayn die rolstoel kon vinden, want dat gehinkel was nog best pijnlijk. Ik keek naar beneden en zag hoe leveloos mijn been eraan hing. De losse pees zag je zitten. Ik hoopte echt dat de doctor er wat aan kon doen, al zou het wel een trip naar het ziekenhuis en revalideren betekenen. Zucht. Daar had ik echt geen zin in. Toch zou het wel erg fijn zijn om weer te kunnen lopen en te vechten.


    Bowties were never Cooler

    Lysan Horan

    Ik val langzaam in slaap aangezien hewt getik op Niall zijn mobiel me rustig maakt. 'GA WEG" hoor ik hard en ik schrik wakker, straks was het een ontvoerder. Ik zag dat een dokter iets wat bangig weg liep en frons vermoeid. 'Ni, wat doe je?' vraag ik en denk na. Hij wou toch iets gaan doen, 'ben Je met Zayn aan het sms'
    en om ze te redden? Misschien kan Sansa met Sam hier heen komen, Sansa moet vast geopereerd worden' mompel ik ratelend. Ik gaap even breed 'Ni, wil je de gordijn dicht doen? Het lciht doet pijn' zeg ik zachtjes. Ik heb zo lang in het donker gezeten dus al dat ligt van de zon voelde niet bepaald prettig nu. En daarbij was ik moe en ik wou slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Javvad Malik

    Is het goed dat mijn oma met ze mee gaat? Ze ken Sansa wel en ik heb gezegd dat Sam een broertje van je is. Stuurt Niall. Dat lijkt me wel een goed idee. "Graag. Lopen werkt niet lekker enstraks met Sam lijkt het me handig." Zegt Daentje. Ik knik en ren naar de kelder om de rolstoel te pakken. Ik loop weer terug en zet de rolstoel neer. "Ga maar even zitten." Zeg ik. Ik rij de stoel zodat ze er rustig op kan zitten. "Ik zou ook een speentje kopen als je toch naar de winkel gaat." Zegt ze. "Daentje, ik moet even naar Niall en de andere jongens. Sorry. Het moet snel. Nialls oma gaat met je mee. Sam is ons 'broertje'. Laat Nialls oma maar gewoon niet de papieren zien." Leg ik uit. Ik voel me al meteen schuldig. Maar zo moet het. Kom maar hierheen met je oma Stuur ik naar Niall

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 20:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jack Matthew Styles

    Ik blijf maar wachten op een teken van June en Lysan. Na een tijdje kan ik het niet meer uit houden en keer ik me tot Lina. 'Sorry Lina, ik kan niet meer wachten. Ik moet naar Lysan toe. Ik zorg dat we je hier snel uit halen. Ik zal voor Sam zorgen.' Zeg ik, en ik klim door het raam. Meteen loop ik naar een man. 'Meneer weet u waar het ziekenhuis is...' Ik voel de grond dichter naar me toe komen.

    Ik open mijn ogen in een witte kamer. Waar ben ik? Ik kijk om me heen. Ik lig op een ziekenhuisafdeling. Gelukkig maar. Ik kijk naar mijn been. Er zitten wat verbanden omheen. Ik trek alle draadjes los en sta op. Een dokter komt naar me toe gerend. 'Lysan Horan. Ik moet naar Lysan Horan.' Zeg ik in paniek. De dokter probeert me tegen te houden. 'IK ZEI LYSAN HORAN? WAAR IS ZE?' Vraag ik boos. De dokter leidt me naar Lysan, June en Niall. 'Lysan.' Zeg ik, en ik loop naar haar toe. Ik ga op haar ben zitten en kus haar even. Dan bedenk ik me dat Niall erbij staat en laat ik beschaamd los.


    Spoiler alert: you will save yourself