• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Minstens vijf regels per post. Anders dan kan niemand het meer volgen. Je krijgt 2 waarschuwingen
    # OOC in het praattopic
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    #Liever geen topics meer aanmaken zonder mijn toestemming, hier wordt het voor mij erg onoverzichtelijk door.


    De kamer

    Rollen:
    One Direction:
    Louis Tomlinson: Atalay
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: xZiall
    Harry Styles: IrishNialler
    Liam Payne: Kendizzzzle


    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Joél Lucas Lockwood || HaIcyon - Bedreigt Harry Styles
    - Tyler Joël Valentino || Kayal - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Daddario - Bedreigt Louis Tomlinson
    - Rhine Jessica Mason || xZiall - Bedreigt Liam Payne

    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan ||IrishNialler
    Zusje Niall || June Felice Eve Horan ||HaIcyon
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Louis || Lauren Alexia Tomlinson ||HaIcyon
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Kayal
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers ||xZiall
    Broertje Harry || Jack Matthew Styles ||xZiall
    Zusje Zayn || Daenerys Sansa Malik ||HelloSweety
    Vriendin Zayn || Lina Vermear ||MinimuisBeta


    (maximaal 5 per lid)

    Als er een streep door staat zijn ze dood

    Extra rollen:
    Zusje Tyler || Celene Jill Valentino ||HaIcyon
    Zusje Jace || Emilie Jailene Everald ||Daddario
    Normale vriendin Tyler || Clary Danielle Flynn ||xZiall



    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2013 - 20:09 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    'Na de bruiloft laat ik haar vrij, dat beloof ik.' Zei Rhine. 'Dankje.' Zei ik met een glimlach. Ze schrok blijkbaar van mijn kus, waardoor ik grijnsde. Toen er iemand op de deur klopte keek ze me aan 'Liam, het is Jace, dat weet ik bijna zeker.' Zei ze. 'Ik bescherm je wel, wees maar niet bang.' Zei ik. Ze gaf me een mes 'Zodat je jezelf kunt beschermen.' Zei ze. Ik aarzelde even, maar pakte daarna het mes van haar aan. En liep naar de deur toe om hem vervolgens open te doen, en zag een meisje staan, nou ja, eigenlijk een vrouw en keek haar een beetje verbaasd aan. Ik herkende haar totaal niet, maar waarschijnlijk was het Jace, waar Rhine het over had.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    De deur werd opengedaan door Liam, hij keek me verbaasd aan. Ik glimlachte even en keek naar het mes in zijn handen. "Oh, ik zie dat Rhine al over me heeft verteld. Ik ben Jace en ik ben niet in een sadistische stemming om iemand te vermoorden, dus mag ik met Rhine praten? Je mag me fouilleren op wapens, die ik serieus niet heb." Zei ik doodserieus, waarna ik mezelf naar binnen wurmde. Ik wilde niet dat mensen dachten dat ik Liam wilde vermoorden, ach ja. "Sorry." Mompelde ik en keek toen naar Rhine. Mijn woede steeg, maar ik hield mezelf kalm. "Rhine..," Een diepe zucht verliet mijn mond. "Ten eerste, het is onacceptabel dat je mijn zusje zonder enige reden pijn hebt gedaan en dan Joél nog. Hij had al genoeg te lijden en je hebt het erger gemaakt." Zei ik en sloot mijn ogen voor een paar seconden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne.

    "Oh, ik zie dat Rhine al over me heeft verteld. Ik ben Jace en ik ben niet in een sadistische stemming om iemand te vermoorden, dus mag ik met Rhine praten? Je mag me fouilleren op wapens, die ik serieus niet heb." Zei Jace doodserieus, die zich daarna gewoon langs mij naar binnen wurmde. 'Sorry' Zei ze daarna. 'Ehm.. oke, maar probeer haar niet te vermoorden.' Zei ik, en ik ging maar gewoon bij de twee staan. Ik had geen idee wat Jace van plan was met Rhine, maar het voorspelt niet veel goeds.


    How far is far

    Rhine Jessica Mason

    Ik hoor Liam en Jace praten. Mijn hart klopt in mijn keel. Ik ben echt ontzettend bang, want ik wil absoluut niet dood, en ben gewoon bang voor Jace. Jace loopt de kamer binnen. Meteen springen tranen in mijn ogen. 'Rhine...' Zegt ze met een diepe zucht. Ik kijk haar bang aan en zou willend at ik kon teleporteren. 'Ten eerste, het is onacceptabel dat je mijn zusje zonder enige reden pijn hebt gedaan en dan Joél nog. Hij had al genoeg te lijden en je hebt het erger gemaakt.' Zegt ze, en ze sluit haar ogen. Rennen Rhine, rennen! schreeuwt een stemmetje in mijn hoofd, maar ik negeer het. Ik weet dat ik toch niets kan doen. 'Het spijt me. Emily en ik zaten in een gevecht, en ik geef toe dat ik dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen, maar het kwam neit alleen van mijn kant. Ik begreep dat ik niet van haar kon winnen en in al mijn woede ben ik naar Joel gegaan en heb ik hem bijna vermoord. Als ik nog een paar seconden langer zijn keel dichtgeknepen had, was hij dood geweest. Op het laatste moment liet ik los omdat ik niet een moordenares wil zijn.' Zeg ik. Op de een of andere manier kan ik gewoon praten terwijl ik een groot brok in mijn keel heb. 'Ik heb je de waarheid verteld. Het spijt me enorm Jace, en ik wil alles doen om het weer goed te maken. Ik was buiten mijn zinnen van woede. Als je me wil vermoorden, doe dat dan maar, maar ik wil wel dat je weet dat het me enorm spijt en ik het op iedere manier mogelijk het goed zal proberen te maken.' Ik draai me om naar Liam, en kus hem even. 'Ik hou van je.' Zeg ik, en ik draai me weer om naar Jace.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne.

    Ik zag dat de tranen in Rhine haar ogen sprongen toen ze Jace zag. 'Rhine...' Zuchtte Jace, en Rhine keek haar bang aan. 'Ten eerste, het is onacceptabel dat je mijn zusje zonder enige reden pijn hebt gedaan en dan Joél nog. Hij had al genoeg te lijden en je hebt het erger gemaakt.' Zei Jace, en sloot haar ogen. 'Het spijt me. Emily en ik zaten in een gevecht, en ik geef toe dat ik dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen, maar het kwam neit alleen van mijn kant. Ik begreep dat ik niet van haar kon winnen en in al mijn woede ben ik naar Joel gegaan en heb ik hem bijna vermoord. Als ik nog een paar seconden langer zijn keel dichtgeknepen had, was hij dood geweest. Op het laatste moment liet ik los omdat ik niet een moordenares wil zijn.' Zei Rhine. Ik had nu eigenlijk wel medelijden met haar, maar wat moest ik er tegen doen? Oke, als Jace haar zou proberen te vermoorden zou ik echt wel wat doen, maar nu stond ik hier maar zinloos. 'Ik heb je de waarheid verteld. Het spijt me enorm Jace, en ik wil alles doen om het weer goed te maken. Ik was buiten mijn zinnen van woede. Als je me wil vermoorden, doe dat dan maar, maar ik wil wel dat je weet dat het me enorm spijt en ik het op iedere manier mogelijk het goed zal proberen te maken.' Vervolgt Rhine haar verhaal. Ze draaide zich om naar mij, en gaf me een kus. 'Ik hou van je.' Zei ze, en ze draaide zich weer om naar Jace. 'Ik ook van jou,' Zei ik. Ik kon mezelf wel voor mijn kop slaan, ik stond hier maar, en deed helemaal niets, omdat ik ook niet wist wat ik moet doen, maar toch, ik voel me nu ontzettend overbodig.


    How far is far

    Jacelyn Aimee Everald

    'Het spijt me. Emily en ik zaten in een gevecht, en ik geef toe dat ik dingen heb gedaan die ik niet had moeten doen, maar het kwam neit alleen van mijn kant. Ik begreep dat ik niet van haar kon winnen en in al mijn woede ben ik naar Joel gegaan en heb ik hem bijna vermoord. Als ik nog een paar seconden langer zijn keel dichtgeknepen had, was hij dood geweest. Op het laatste moment liet ik los omdat ik niet een moordenares wil zijn.' Ik ging me niet schuldig voelen door haar daden, zo'n iemand was ik eenmaal niet, maar ik luisterde rustig naar haar verhaal. Alleen omdat ik in een goede bui was, tenminste voor haar was het een goede bui. 'Ik heb je de waarheid verteld. Het spijt me enorm Jace, en ik wil alles doen om het weer goed te maken. Ik was buiten mijn zinnen van woede. Als je me wil vermoorden, doe dat dan maar, maar ik wil wel dat je weet dat het me enorm spijt en ik het op iedere manier mogelijk het goed zal proberen te maken.' Ik zuchtte diep en keek haar weer aan. ''Ik ga je niet vermoorden, daar ben ik niet in de stemming en daarbij vermoord ik niemand. Echt niemand, zo ben ik namelijk zelfs niet.'' zei ik en keek weer naar Liam en Rhine. ''Maar alsjeblieft. Mijn zusje probeert het beste voor de gevangenen - wat ik aan de andere kant begrijp en aan de andere kant ook weer niet, maar daar gaat het niet om.'' Mijn ogen dwaalden af naar mijn armband, die ik altijd bij me had. ''Emilie is een stuk van mezelf en als iemand haar dan ook aanraakt om een verkeerde manier, dan word ik woedend. Gelukkig voor jou ben ik in een goede bui waar ik mezelf nog in houd. Ik heb zelfs tegen Tyler gezegd dat er een kans is dat ik nooit meer terug kom.'' zei ik en speelde met mijn haren. ''In mijn ogen heb jij een perfect leventje, je vader die alles voor je regelt. Terwijl Emy en ik niemand hadden.'' zei ik en beet op mijn lip om de tranen tegen te houden. ''Soms wil ik gewoon weg.'' mompelde ik en liet mezelf op de bank vallen. Ik hield er niet van om mijn zwakke kant te laten zien, maar ik had überhaupt geen keuze. Iedereen had een zwakte. ''Maar ik ben alleen bang om mezelf kwijt te raken, wat een onzin.'' Een traan verliet mijn ooghoek. Wat had ik geluk dat ik geen wapens bij me had, anders zou ik mezelf verwonden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Ik ga je niet vermoorden, daar ben ik niet in de stemming en daarbij vermoord ik niemand. Echt niemand, zo ben ik namelijk zelfs niet.' Zegt ze. Ik kijk haar aan. Ik had van alles verwacht, maar dit niet. 'Maar alsjeblieft. Mijn zusje probeert het beste voor de gevangenen - wat ik aan de andere kant begrijp en aan de andere kant ook weer niet, maar daar gaat het niet om.' Zegt ze. 'Ik was ontzettend chagrijnig, en ze had me precies op mijn zwakke plek waardoor ik mezelf niet meer in de hand kon houden.' Leg ik uit. 'Emilie is een stuk van mezelf en als iemand haar dan ook aanraakt om een verkeerde manier, dan word ik woedend. Gelukkig voor jou ben ik in een goede bui waar ik mezelf nog in houd. Ik heb zelfs tegen Tyler gezegd dat er een kans is dat ik nooit meer terug kom.' Zegt ze. Ik hou gewoon mijn mond en laat haar praten. 'In mijn ogen heb jij een perfect leventje, je vader die alles voor je regelt. Terwijl Emy en ik niemand hadden.' Zegt ze. Ik glimlach zwakjes. 'Ik mocht mijn hele leven niets van mijn vader, bang dat zijn vijanden me mee zouden nemen en ontzettend veel losgeld voor me zouden vragen. Ik kreeg alles, maar ik had nog steeds niemand hoor, die kinderen waarmee ik speelde werden betaald door mijn vader enzo. Dat is totaal niet leuk.' Zeg ik. Ik had nooit gedacht dat ik ooit nog zo een soort gesprek zou hebben met Jace. 'Maar ik ben alleen bang om mezelf kwijt te raken, wat een onzin.' Zegt ze. Ik schud mijn hoofd. 'Helemaal geen onzin.' Ik geef haar een knuffel om haar te troosten. Wat een rare dag vandaag.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    'Ik was ontzettend chagrijnig, en ze had me precies op mijn zwakke plek waardoor ik mezelf niet meer in de hand kon houden.' Ik knikte even. 'Ik mocht mijn hele leven niets van mijn vader, bang dat zijn vijanden me mee zouden nemen en ontzettend veel losgeld voor me zouden vragen. Ik kreeg alles, maar ik had nog steeds niemand hoor, die kinderen waarmee ik speelde werden betaald door mijn vader enzo. Dat is totaal niet leuk.' Ik grinnikte even. ''Ach, ik geloof dat alles beter is dan een alcoholiste als moeder, die een paar maanden nadat je weg bent gelopen overlijd en een vader die overal en nergens is.'' zei ik en zuchtte diep. Mijn zucht was trillerig, wat aangaf dat ik ieder moment in huilen uit kon barsten. ''Helemaal geen onzin.'' zei Rhine, waarna ze een knuffel gaf. Ik vervloekte mezelf dat ik zwak was. ''Het spijt me dat ik me zwak aantoon, ik kan er niks aan doen. Dat en ik weet niet of ik echt weer weg ga lopen of niet.'' zei ik zacht en keek toen naar mijn schoenen. Mijn leven was echt een zooitje.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rhine Jessica Mason

    'Ach, ik geloof dat alles beter is dan een alcoholiste als moeder, die een paar maanden nadat je weg bent gelopen overlijd en een vader die overal en nergens is.' Zegt ze. Ik glimlach zwakjes. 'Ik weet niet. Ik denk dat het er op neer komt dat we beiden een rot jeugd hebben gehad.' Besluit ik. 'Het spijt me dat ik me zwak aantoon, ik kan er niks aan doen. Dat en ik weet niet of ik echt weer weg ga lopen of niet.' Zegt ze zacht, en ze kijkt naar haar schoenen. 'Nee, loop niet weg. Ik weet dat het raar klinkt omdat ik je vriendje bijna heb vermoord, maar ik denk dat jij het eerste meisje op de wereld bent die echt met me om gaat zonder dat mijn vader je betaald, die ik ook echt aardig vind. En we hebben allebei we wat dingen die we het liefst niet zouden hebben.' Besluit ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    "Ik weet niet. Ik denk dat het er op neer komt dat we beiden een rot jeugd hebben gehad.' Ik knikte en zuchtte diep. 'Nee, loop niet weg. Ik weet dat het raar klinkt omdat ik je vriendje bijna heb vermoord, maar ik denk dat jij het eerste meisje op de wereld bent die echt met me om gaat zonder dat mijn vader je betaald, die ik ook echt aardig vind. En we hebben allebei we wat dingen die we het liefst niet zouden hebben.' Ik lachte even en schudde mijn hoofd. "Joél is mijn vriendje niet. Ty en Joél vinden me beiden leuk en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen." Lachte ik. Serieus, ik wist echt niet wat ik moest doen. Ja, ik had in het bijzijn van Tyler met Joél gezoend, maar daar kon ik niks aan doen. Daarna had ik in de gang met Tyler gekust en ja.. Nu was ik een beetje in de war. "Weglopen zou echt de beste optie zijn, maar dat ga ik niet doen." Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall

    Tien minuten, een oud huis, print ik in mijn hoofd. Ik zet ze voor de zekerheid nog even in mijn mobiel. Ik weet dat ik super vergeetachtig ben soms. 'Mama en papa weten het niet,' zucht ik zacht,'Sorry, maar dat mocht niet' ik voelde me schuldig over het feit dat ik het ze niet heb laten kunnen weten. 'Maar als je wil kan ik ze nu wel bellen,' zeg ik, 'dan zeggen we gewoon dat je hum.' mijn wenkbrauwen fronsten omdat ik zo hard aan het nadenken was over iets wat Lysan had kunnen overkomen waardoor ze er zo bij lag. Ik pak nadenkend mijn mobiel en toets het nummer van mama en papa in. 'Ja, Hoi, Lysan uh ligt in het ziekenhuis. Rustig maar, maak je geen zorgen. nee mam. Kom je hierheen?' vraag ik en beëindig kort daarna het gesprek. 'Ze komen hoor, nu moeten we alleen even een reden bedenken waarom je hier ligt.' zeg ik met een klein lachje.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Zayn Javvad Malik

    'Als je mij en Sam afzet bij de huisarts kan jij rustig winkelen, kan hij kijken of alles met ons beiden in orde is en dan kan ik Sam voor jou en Lina inschrijven bij de burgerlijke stand die een kantoor hebben in het consultatiebureau ernaast. Dan moet je me alleen wel een papiertje geven met zijn, jou en Lina's volledige namen erop. De geboorte dingen weet ik nog wel... denk ik.' Stelt ze voor. Ik knik. 'Ik schrijf anders wel even alle informatie op een papiertje. Jij mag dan de pleegmoeder van Sam zijn. Ik denk dat Lina dat wel goed vind.' Zeg ik, en ik pak een papiertje. 'Heeft Lina ook nog iets gezegd over Sams tweede naam?' Vraag ik. Ik zou dit heel graag met Lina bespreken, maar ik ben bang dat als ik langer wacht er problemen zullen komen, en als we dat certificaat hebben, dan wordt het lastig om net te doen alsof Sam nooit bestaan heeft.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rhine Jessica Mason

    "Joél is mijn vriendje niet. Ty en Joél vinden me beiden leuk en ik weet nog steeds niet wat ik moet doen." Zegt ze. Ik glimlach. "Dilemma." Zeg ik. "Ik heb zo het idee dag Tyler denk dat je Joél leuk vind aangezien je hem kuste, weet je nog?" Zeg ik. "Weglopen zou echt de beste optie zijn, maar dat ga ik niet doen." Legt ze uit. Ik knik. "Je moet er gewoon doorheen knokken. En ik wil je er best wel bij helpen." Stel ik voor. Ik heb eigenlijk geen idee hoe ik haar zou kunnen helpen. Ik ben dus totaal geen expert in meidenzaken of zo. Ik ben opgegroeid tussen de geweren en grote mannen die je zo kunnen doden. Ik heb een harde opvoeding gehad, en heb nooit naar meidenpraat kunnen luisteren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jacelyn Aimee Everald

    "Ik heb zo het idee dag Tyler denk dat je Joél leuk vind aangezien je hem kuste, weet je nog?" Ik lachte even, maar schudde mijn hoofd. "Niet echt nee. Ik heb Tyler ook gekust, toen ik wegging. We waren in de gang en toen zagen we jou weglopen." Zei ik en zuchtte diep. "Je moet er gewoon doorheen knokken. En ik wil je er best wel bij helpen." Ik glimlachte even. "Bedankt, maar nee. Ik moet soms gewoon mijn frustratie en ja.. Dat heb ik altijd wel. Soms ben ik in een goede bui en soms niet. Meestal niet eigenlijk." Ik glimlachte even. "Het spijt me alvast als ik opeens chagrijnig ben, daar kan ik niks aan doen." Ik zuchtte diep en haalde een hand door mijn haren. Volgens mij zag ik er echt vreselijk uit. Misschien moest ik een keer mijn make-up dragen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Niall typtwat in zijn mobiel en ik wist zekerdat het wat ik net zei het was.'Mama en papa weten het niet,' zegt hij zacht zuchtned,'Sorry, maar dat mocht niet' ik knik begrijpend" ikhebliever dat ze niets wisten dan dat er wat gebeurde" zeg ik zacht. 'Maar als je wil kan ik ze nu wel bellen,' zegt hijen ik knik enthiosiast wat een kreetje mijn mond laat verlaten 'dan zeggen we gewoon dat je hum" zegt hij en zijn wenkbrouwen feonsen'Ja, Hoi, Lysan uh ligt in het ziekenhuis. Rustig maar, maak je geen zorgen. nee mam. Kom je hierheen?' vraagt hji en hangt op 'Ze komen hoor, nu moeten we alleen even een reden bedenken waarom je hier ligt.' Ik knik " maar wat want aangereden kan niet wang daarvoor is mijn been wond te diep" zucht ik en ik denk ook na. " ikweet niks" zucht ik. ' Ni ik ben bang dat ik er straks wat uitfloep" zeg ik zacht " maar alles is toch al over, we halen de rest eruit en danis het klaar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan