• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyler Devoné
    Bij mijn opmerking dat ze zeker nooit een vriend gehad heeft rolde ze met haar ogen, weer klonk er een grinnik van mij af.
    ''Dat dacht ik al, maar ik denk niet dat Sharp blij met je is zo'' zegt ze dan weer. Ik lach zachtjes, een braaf meisje dus.
    "Dan had Sharp mijn tassen maar moeten doorzoeken, het was wel te raden dat ik drank bij me heb" zeg ik grinnikend tegen haar "eigen schuld" vervolg ik schouder ophalend.
    Dan stelt ze zichzelf voor, Yune. Die naam heb ik eerder gehoord hier, maar dat is dan ook wel logisch. Ik grinnik zacht en kijk haar glimlachend aan.
    "Tyler, en als je mij twee keer op onmogelijke plaatsen ziet, wees niet bang want dat is dan mijn tweelingbroer Jeremy" grinnik ik zachtjes.
    "Maar ehm, hoe komt het dat je nog nooit een vriend heb gehad? Je bent echt heel knap.." ik laat mijn ogen over haar lichaam glijden en kijk haar dan weer glimlachend aan "Zeker niet geïnteresseerd in jongens, of wel soms?" vraag ik dan grinnikend. Brave meisjes zijn nooit zo geïnteresseerd in jongens.


    Yune van Therme
    "Dan had Sharp mijn tassen maar moeten doorzoeken, het was wel te raden dat ik drank bij me heb" lacht hij. "eigen schuld" vervolgde hij schouder ophalend. Ik haalde ook mijn schouders op 'Ach das waar ook' zei ik noncholant. Heel sim om niet de tas te controleren van iemand met waarschijnlijk een drankprobleem. Op het eerste gezicht, als je de geur en het wankelen niet meetelde, had ik dat niet verwacht. Maar misschien zat ik er ook naast. Dn vertelt hij dat hij ook nog een tweelingbroer heeft, ik vroeg me af of ze echt zo op elkaar leken. Zou leuk zijn. 'Loopt hij ook op het midden van de dag dronken rond? Want dan word het moeilijk jullie uit elkaar te houden' grapte ik en ik lachtte even. Zo verkeerd was hij niet, al moest hij wel minimaal 2 passen terug nemen. "Maar ehm, hoe komt het dat je nog nooit een vriend heb gehad? Je bent echt heel knap..", en zijn ogen glijden over me heen. Ik ril zachtjes, bah dat was zo'n rot gevoel en het ging hem ook helemaal niets aan.Toch bleef dat gevoel niet lang omdat ik al snel moest lachen toen hij constateerde dat ik niet op jongens viel. 'Ik ben hartstikke hetero als je dat soms bedoelt' en ik schudde lachend mijn hoofd.

    John Hunter Bell
    Ik schudde met een glimlach mijn hoofd bij ziin bezorgde vraag. "We vielen niet zo hard en je bent niet zo zwaar." Ik hield hem dicht tegen me aan. Langzaam en voorzichtig begon ik met mijn vingers over zijn rug te strelen. Even keek ik naar zijn lippen voor ik hem weer kuste. Het voelde veels te prettig. Zijn huid brandde tegen de mijne. Mijn hart klopte hard en volgens mijn was het voor hem voelbaar. Een hand verplaatste ik naar zijn natte warrige haren en met de ander bleef ik zijn rug strelen. Wat hield ik van deze jongen. Zachtjes beet ik op zijn onderlip. Hij smaakte ook nog eens geweldig. Was er iets niet geweldig aan hem? Volgens mij niet. Nu er eenmaal ook een jongen voor mij was gevallen, was het zo'n geweldige jongen. Ik had zo veel geluk gehad dit keer. Ik wilde hem nu gewoon bij me houden, koste wat het kost. Zacht knabbelde ik aan zijn onderlip. Hier kon ik wel aan wennen. Jammer dat we straks naar boven moesten, maar nu gelukkig nog niet.


    Bowties were never Cooler

    Ehh McEwan is op alle deuren aan het kloppen om Delilah en Lizzy te vinden


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Ehh McEwan is op alle deuren aan het kloppen om Delilah en Lizzy te vinden


    Hoezo dat? xd


    Little do you know

    Ja voor een gesprek met hen, zo' evoluatie ding zegmaar , over waar ze aan moeten werken en stuff
    Maar Delilah zit te doemdenken in het bosen de sneeuw
    en Lizzy ligt bewusteloos te wezen naast het zwembad/

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 18:55 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Denise Parks
    Als Dena onze kamer komt binnenlopen kijk ik glimlachend op. van de spiegel in de badkamer.
    "He, Dena, ik ben klaar" zeg ik terwijl ik mijn oorbellen uit doe en in mijn koffer leg. Ik raak die liever niet kwijt in het zwembad. Ze zijn van mijn moeder geweest en zijn het enige wat ik nog van haar heb. Als ik dat verlies ben ik mijn moeder helemaal verloren, op de paar foto's die ik van haar en mij heb na dan..
    Gelukkig heb ik die foto's nog, dan kan ik haar tenminste herinneren als een vrouw, niet als iemand die bloederig vermoord werd.. ik weet zeker dat als ik die foto's niet had dat ik dan nooit meer kon slapen doordat ik altijd mijn moeder voor me zou zien, hoe mijn vader haar neer stak zonder enige emotie.. Zonder enige spijt.
    Ik schud mijn hoofd om van die beelden af te komen en kijk de twee meiden glimlachend aan "ja, ik ben klaar" herhaal ik vrolijk.


    laurinda pearl
    Dena komt onze kamer binnenlopen en vraagt of we klaar zijn waarbij ik uitgebreid knik. Stiekem had ik toch wel echt zin gekregen om te zwemmen met zijn drie. Dena had een leuk jurkje over haar zwemkleding heen getrokken "ik ben verliefd op jou jurkje...." Hij was leuk get over it.
    Ik kijk nog even toe hoe Denise haar oorbellen uitdoet en weglegt en kijk ze dan beide grijnzend aan. "Wij gaan lekker zwemmen tra lalala lalaaaa" en ik grinnik. "Gaan we? Gaan we?" Het wachten duurde me nu wel weer te lang.


    Little do you know

    HelloSweety schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik wist niet dat ik ooit blij zou zijn om Sharp te zien, maar nu wel. Ze maakte onze monden in elk geval los. Ze gaf James op zijn flikker en maakte me in elk geval bij mijn handen los. Ze keek bezorgd naar ons. "Naast blauwe plekken, gekneusde luchtpijp, een gebroken neus en het feit dat hij het niet kan hebben dat iemand anders iets met Abby heeft dan hij en daardoor helemaal doordraait, voel ik me prima. En jij, Abby?" Ja, dit mocht Sharp wel weten. James was het toppunt van Jaloers en hij zou waarschijnlijk elke mogelijkheid aangrijpen om me helemaal zwart te maken, dus ik mocht toch ook wel mijn zegje doen? Ik boog voorover om mijn benen los te maken en een denken over me heen te leggen. Ik voelde me toch niet zo gemakkelijk zo zonder kleren nu ik eenmaal los was.



    Appelboompje schreef:
    abigail pierce

    Ik laat een opgeluchte zucht gaan zodra sharp me los maakt en ik hoor Loki praten en daarna een deken over zich een trekken. Arme Loki... en arme ik. "Is dat een retorische vraag? Als ik hem weer zie breek ik zijn nek."
    Ik was van mezelf absoluut niet gewelddadig, maar het drong nu wel tot me door wat er zojuist had kunnen gebeuren, James had me willen verkrachten voor de ogen van Loki. Mijn knieen trek ik op en ik leg mijn armen er omheen om daarna mijn hoofd er bovenop te leggen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [HelloSweety -> KiliOfDurin
    Ik miste toch mijn oude username]


    Bowties were never Cooler

    [even heel eerlijk ik heb je al die tijd dat je hellosweety heette gewoon kili genoemd xD
    pff nou ben ik net aan hello sweety gewend veranderd ze terug, je maakt me het wel ingewikkkeld hoor


    en ik heb net mijn halve nagel eraf getrokken tijdens het opzadelen van me hafke.... auw :(]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Auw! Dat is minder prettig.Ik ken het
    Sorry, maar het duurt een maand voor je terug kan...]


    Bowties were never Cooler

    Appelboompje schreef:
    [even heel eerlijk ik heb je al die tijd dat je hellosweety heette gewoon kili genoemd xD
    pff nou ben ik net aan hello sweety gewend veranderd ze terug, je maakt me het wel ingewikkkeld hoor


    en ik heb net mijn halve nagel eraf getrokken tijdens het opzadelen van me hafke.... auw :(]


    Ja, dat heb ik ook een keer gehad :')
    Was een fries het tuig om aan het doen voor het mennen en toen was de nagel van me duim ineens de helft korter x'D
    En heb jij een eigen paard dan?? :o


    Little do you know

    spamm

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:21 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    spamm

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 16:22 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    tsja
    hoofdstel omdoen en het mevrouw me trok haar hoofd weg -,-
    mijn nageltje zat achter een gespje....

    ik rij de haflinger voor iemand, en er word nog een pony zadelmak gereden, die ga ik ook rijden zodra die goed onder het zadel is :)

    die mensen hebben 10 paarden dus hebben ze mij en nog 2 gevraagt of wij ze willen rijden en dan de stallen doen :)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    tsja
    hoofdstel omdoen en het mevrouw me trok haar hoofd weg -,-
    mijn nageltje zat achter een gespje....

    ik rij de haflinger voor iemand, en er word nog een pony zadelmak gereden, die ga ik ook rijden zodra die goed onder het zadel is :)
    die mensen hebben 10 paarden dus hebben ze mij en nog 2 gevraagt of wij ze willen rijden en dan de stallen doen :)


    Pff, Jaloers :o
    Wil ik ook :c
    Haflingers zijn leuk :c
    ik zou het echt geweldig vinden als ik vaker dan 1 keer in de week kon rijden x'd

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 17:11 ]


    Little do you know