• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik heb 2,5 jawr gezocht naar zo iets xD

    dus als je nu vaat begint met zoeken ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haha x'D
    Nja ik heb al een advertentie op marktplaats gezet dusja x'D


    Little do you know

    Tsja, ik weet dat offtopic niet hoort maar we zijn nu al zo offtopic geweest dat deze nog wel snel even kan voor we weer ontopic gaan want ik moet even wat melden :D

    ja de gene waarover dit gaat die heeft dat waarschijnlijk door en denkt nu, nee je houd je mond dicht, je doet het niet!

    Maar ik ga het lekker toch doen :"D

    Waaaant,
    Kili was jarig afgelopen zaterdag ^^


    Duus,

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven.
    Lang zal ze leven in de gloria!
    In de gloria , in de glo ri aaaa

    HIEPER DE PIEP HOERA!!!!!!!

    Hiihihihihihi


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (K):$


    Bowties were never Cooler

    Gefeliciteerd Kili!
    Eh, als jullie even de berichten kunnen quoten of kopieren waarop ik moet reageren, probeer ik dat vandaag nog te doen. Sorry voor de vertraging.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    HelloSweety schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik wist niet dat ik ooit blij zou zijn om Sharp te zien, maar nu wel. Ze maakte onze monden in elk geval los. Ze gaf James op zijn flikker en maakte me in elk geval bij mijn handen los. Ze keek bezorgd naar ons. "Naast blauwe plekken, gekneusde luchtpijp, een gebroken neus en het feit dat hij het niet kan hebben dat iemand anders iets met Abby heeft dan hij en daardoor helemaal doordraait, voel ik me prima. En jij, Abby?" Ja, dit mocht Sharp wel weten. James was het toppunt van Jaloers en hij zou waarschijnlijk elke mogelijkheid aangrijpen om me helemaal zwart te maken, dus ik mocht toch ook wel mijn zegje doen? Ik boog voorover om mijn benen los te maken en een denken over me heen te leggen. Ik voelde me toch niet zo gemakkelijk zo zonder kleren nu ik eenmaal los was.




    *Denise Parks*
    Als Dena onze kamer komt binnenlopen kijk ik glimlachend op. van de spiegel in de badkamer. 
    "He, Dena, ik ben klaar" zeg ik terwijl ik mijn oorbellen uit doe en in mijn koffer leg. Ik raak die liever niet kwijt in het zwembad. Ze zijn van mijn moeder geweest en zijn het enige wat ik nog van haar heb. Als ik dat verlies ben ik mijn moeder helemaal verloren, op de paar foto's die ik van haar en mij heb na dan..
    Gelukkig heb ik die foto's nog, dan kan ik haar tenminste herinneren als een vrouw, niet als iemand die bloederig vermoord werd.. ik weet zeker dat als ik die foto's niet had dat ik dan nooit meer kon slapen doordat ik altijd mijn moeder voor me zou zien, hoe mijn vader haar neer stak zonder enige emotie.. Zonder enige spijt.
    Ik schud mijn hoofd om van die beelden af te komen en kijk de twee meiden glimlachend aan "ja, ik ben klaar" herhaal ik vrolijk.

    *laurinda pearl*
    Dena komt onze kamer binnenlopen en vraagt of we klaar zijn waarbij ik uitgebreid knik. Stiekem had ik toch wel echt zin gekregen om te zwemmen met zijn drie. Dena had een leuk jurkje over haar zwemkleding heen getrokken "ik ben verliefd op jou jurkje...." Hij was leuk get over it. 
    Ik kijk nog even toe hoe Denise haar oorbellen uitdoet en weglegt en kijk ze dan beide grijnzend aan. "Wij gaan lekker zwemmen tra lalala lalaaaa" en ik grinnik. "Gaan we? Gaan we?" Het wachten duurde me nu wel weer te lang.

    Appelboompje schreef:
    abigail pierce

    Ik laat een opgeluchte zucht gaan zodra sharp me los maakt en ik hoor Loki praten en daarna een deken over zich een trekken. Arme Loki... en arme ik. "Is dat een retorische vraag? Als ik hem weer zie breek ik zijn nek."
    Ik was van mezelf absoluut niet gewelddadig, maar het drong nu wel tot me door wat er zojuist had kunnen gebeuren, James had me willen verkrachten voor de ogen van Loki. Mijn knieen trek ik op en ik leg mijn armen er omheen om daarna mijn hoofd er bovenop te leggen.
    Appelboompje schreef:
    (...)


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    James Yaser
    Kutloki kon z'n mond weer niet houden, dus kwam Sharp eraan. En ik moest me in haar kantoor melden. Ik liep al naar haar kantoor toe. Ik wist precies wat ik ging vertellen en Loki kwam er niet ongeschonden vanaf. Ik liet de (nep)tranen volop over mijn gezicht stromen. Ik ging tegenover Sharps stoel zitten, wachtend op de preek die ooit zou komen. Ik had mijn verhaal klaar. Ze zou nu vast en zeker Loki en Abs aan het troosten zijn, alsof die het nodig hadden. Ik deed mijn schoen uit en bekeek mijn enkel. Kut, er kwam bloed uit. Ik bekeek het nog eens en zag dat er een klein stukje bot naar buiten was gekomen, dit was nog nooit eerder gebeurd. Ik duwde voorzichtig tegen het stuk bot. Het deed pijn, maar niet ontzettend veel. Ik duwde harder en voelde dat het bot weer op z'n plaats zat. Zo, nu kon het tenminste genezen. Ik keek even op om te kijken of Sharp al kwam.


    deze hoorde er ook nog bij btw $


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    x'D
    Lol xd
    De post's stonden volgens mij ook nog op de vorige pagina gequote duss x'D

    Ik ben bezig met school-werk xd
    Een opdracht voor me examen :')
    Moet een stukje natuur uitkiezen en daar 30 dieren en 30 planten weghalen en uitwerken :')
    Aan gezien ik al 64 planten heb en nog maar 4 dieren ben ik nu dus bezig met mijn dieren ;D
    Mijn mams vind dat ik goed kan tekenen ^-^


    Little do you know

    Dena Fields
    'Ik ben verliefd op jouw jurkje,' zei Laurinda vrolijk. 'Ahw, dank je Laurinda!' antwoordde ik. Denise deed nog even haar oorbellen uit, maar Laurinda was niet meer te houden. 'We gaan lekker zwemmen, tra la la la,' zong ze. 'Gaan we? Gaan we?' Haar positieve energie overviel me en ik glimlachte. Het zou een goed begin van de dag zijn. 'Jaa, we gaan!' riep ik vrolijk toen Denise ook klaar was en ik stuiterde zowat de deur uit.

    Anna Sharp
    'Is dat een retorische vraag? Als ik hem weer zie breek ik zijn nek,' zei Abigail. Ze bleken dus op tijd gered te zijn van James. Ik denk niet dat het zo leuk zou zijn geweest als een van hen tweeën een traumatische ervaring hadden. Het ergste was dan nog wel dat ze alle drie onder een dak leefden. Loki maakte zelf zijn voeten los en legde een deken over hem heen. Zijn neus zag er inderdaad wat scheef uit. 'Wil je dat ik je neus zet?' vroeg ik hem. 'Als je hem zo laat zitten, gaat het ontzettend veel pijn doen. En op je gekneusde luchtpijp moet je dadelijk wat ijs leggen als je dat wilt. Heb jij geen verwondingen, Abigail?'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    loki had zijn eigen neus al recht gezet in de badkamer geloof ik ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    loki had zijn eigen neus al recht gezet in de badkamer geloof ik ;p


    Oh, omdat hij dat zegt tegen Sharp.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufeyson
    James beet terug, maar hij bleef heel zielig. Hij duwde me van zich af. Ik struikelde en landde op de grond. Voor ik wat kon doen stond zijn voet op mijn nek. "Wat ben jij zielig. Pas iets doen als ik op de grond lig." siste ik voor hij mijn neus brak. Ik beet op mijn wang om niets te laten merken. Terwijl hij over ging op Abby bedacht ik een plan. Ik kon zo zijn enkel breken. Toen hij weer op mij verder ging pakte ik zijn voet die op mijn keel stond en draaide hem zo tot ik het bekende gekraak hoorde. Ik grijnsde en ging rechtop zitten. Er kwam bloed uit mijn neus, maar ik kon nog lopen. "Jij blaft harder volgens mij. Ziellepoot." Ik zette mijn ene hand onder zijn knie en de ander erboven. Daarna duwde ik en ontwrichtte zijn knie. Ondertussen bloedde mijn neus door. Ik stond op en raakte hem nog tegen zijn oogkas voor ik naar de badkamer liep en de deuren op slot deed. Ik bleef boven de wasbak hangen en keek in de spiegel . Mijn neus stond scheef. Met moeite en pijn zette ik hem terug en bleef toen maar gewoon boven de wasbak hangen tot het bloeden zou stoppen.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Enface schreef:
    Yune van Therme
    "Dan had Sharp mijn tassen maar moeten doorzoeken, het was wel te raden dat ik drank bij me heb" lacht hij. "eigen schuld" vervolgde hij schouder ophalend. Ik haalde ook mijn schouders op 'Ach das waar ook' zei ik noncholant. Heel sim om niet de tas te controleren van iemand met waarschijnlijk een drankprobleem. Op het eerste gezicht, als je de geur en het wankelen niet meetelde, had ik dat niet verwacht. Maar misschien zat ik er ook naast. Dn vertelt hij dat hij ook nog een tweelingbroer heeft, ik vroeg me af of ze echt zo op elkaar leken. Zou leuk zijn. 'Loopt hij ook op het midden van de dag dronken rond? Want dan word het moeilijk jullie uit elkaar te houden' grapte ik en ik lachtte even. Zo verkeerd was hij niet, al moest hij wel minimaal 2 passen terug nemen. "Maar ehm, hoe komt het dat je nog nooit een vriend heb gehad? Je bent echt heel knap..", en zijn ogen glijden over me heen. Ik ril zachtjes, bah dat was zo'n rot gevoel en het ging hem ook helemaal niets aan.Toch bleef dat gevoel niet lang omdat ik al snel moest lachen toen hij constateerde dat ik niet op jongens viel. 'Ik ben hartstikke hetero als je dat soms bedoelt' en ik schudde lachend mijn hoofd.


    Tyler Devoné
    Ik zag hoe ze zachtjes rilde en weer rolt er een grinnik over mijn lippen. Ze houdt er duidelijk niet van als iemand haar bekijkt. Vandaar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad zeker.
    Als ze dan lacht om mijn opmerking over het niet-geinteresseerd-zijn-in-jongens verteld ze me vervolgens dat ze hartstikke hetero is, waarop ik hartelijk lach.
    "Nee, nee, zo bedoelde ik het helemaal niet" roep ik defensive* terwijl ik mijn hoofd lachend schud.
    "Ik bedoelde het meer in de trans van, dat jij nog niet toe zou zijn aan een relatie" leg ik dan grinnikend uit.


    *Sorry weet even de nederlandse benaming niet :')

    KiliOfDurin schreef:
    John Hunter Bell
    Ik schudde met een glimlach mijn hoofd bij ziin bezorgde vraag. "We vielen niet zo hard en je bent niet zo zwaar." Ik hield hem dicht tegen me aan. Langzaam en voorzichtig begon ik met mijn vingers over zijn rug te strelen. Even keek ik naar zijn lippen voor ik hem weer kuste. Het voelde veels te prettig. Zijn huid brandde tegen de mijne. Mijn hart klopte hard en volgens mijn was het voor hem voelbaar. Een hand verplaatste ik naar zijn natte warrige haren en met de ander bleef ik zijn rug strelen. Wat hield ik van deze jongen. Zachtjes beet ik op zijn onderlip. Hij smaakte ook nog eens geweldig. Was er iets niet geweldig aan hem? Volgens mij niet. Nu er eenmaal ook een jongen voor mij was gevallen, was het zo'n geweldige jongen. Ik had zo veel geluk gehad dit keer. Ik wilde hem nu gewoon bij me houden, koste wat het kost. Zacht knabbelde ik aan zijn onderlip. Hier kon ik wel aan wennen. Jammer dat we straks naar boven moesten, maar nu gelukkig nog niet.


    Pete Mikaelson
    Als John zijn hoofd glimlachend schud op mijn vraag of hij zich heeft pijn gedaan en me verteld dat we niet zo hard vielen en dat ik zo zwaar niet ben lach ik opgelucht. Als ik zijn vingers zachtjes over mijn blote rug voel gaan lopen de rillingen over mijn lijf, dat is echt een heerlijk gevoel..
    Onze lippen vinden elkaar weer en ik schrik lichtjes als hij plots zachtjes in mijn onderlip bijt. Dan ontspan ik me weer en een glimlach siert mijn lippen voor de zoveelste keer vandaag.
    Hoe laat zou het eigenlijk zijn? Zou iemand ons al missen? Ik hoop het niet.. want dat zou betekenen dat ze ons zullen gaan zoeken, wat weer betekent dat mensen ons zullen gaan zien en daar ben ik nog niet helemaal klaar voor eerlijk gezegd.


    Fuk geen inspiratie meer en Pete en Ik weten niet wat we met het 'lipbijten' aan moeten x'D

    Denise Parks
    Laurinda springt vrolijk de kamer door en roept opgewekt dat we gaan zwemmen. Ik grinnik zachtjes naar de stuiterbal die ik al een week ken en dit dus eigenlijk al van haar had verwacht.
    Dan roept Dena nog vrolijk dat we gaan en ze trekt ons naar buiten waarop ik grinnikend mee loop.
    "Ik hoop wel dat er hier van die strandballen of zo zijn, anders kun je niet echt lol hebben" zeg ik grinnikend terwijl we de eerste trap af lopen. Terwijl we de tweede trap af lopen zorg ik dat de vlecht in mijn haar een beetje mooi blijft zitten. Ook al zal die hele vlecht waarschijnlijk verpest zijn wanneer ik in het water ben, ik wil er wel een beetje goed uit zien voor ik het zwembad in spring.
    We lopen met zijn drieën de gang door en ik doe de deur van de kelder open, Dena had me de eerste dag het zwembad laten zien dus ik wist wel waar het was, en loop de trap af. Als ik dan in de ruimte sta valt het me op dat er meerdere mensen zijn. Ik draai mijn hoofd om aangezien ik de personen enkel in mijn ooghoeken zag en mijn ogen worden groot.
    "HOLY SHIT!" roep ik uit en sla mijn hand voor mijn mond van schrik door mijn eigen woorden, ik had nooit verwacht dat ik ooit zulk taalgebruik zou gaan gebruiken..
    Ik heb niets tegen homo's, maar mijn reactie is gewoon omdat ik het nooit verwacht had, van beide jongen niet! Pete hing altijd om Laurinda heen te flirten en John.. wel.. hij was altijd wel bij Dena en aangezien zij de enige twee zijn op die kamer van hun lijkt het me logisch dat zij degene zijn die al die neukgeluiden produceren zo'n vier keer per week of zo.. Ik had dit dus ook écht níet verwacht. Er zijn zoveel jongens hier waarvan ik het eerder had verwacht dan deze twee..
    Pete flirtte altijd met Laurinda.. Laurinda vond hem nog wel leuk ook! O mijn god..
    Met grote ogen kijk ik Laurinda aan, medelijden weerspiegelt in mijn ogen. Ik weet niet hoe ze zich nu voelt maar vrolijk zal ze wel niet meer zijn.. arme Laurinda..


    Ik vind dit wel leuk gaan zo :')

    [ bericht aangepast op 30 dec 2013 - 21:31 ]


    Little do you know

    John Hunter Bell
    Ik voelde hem schrikken toen ik zacht op zijn onderlip beet. Ik liet snel los en hield het maar bij gewoon kussen. De hele wereld om ons heen was voor mij verdwenen. Alleen wij twee waren nog belangrijk. Ik schrok en trok terug toen ik iemand hoorde roepen. Met grote ogen keek ik naar de meisjes. Ik hield toch mijn armen om Pete heen liggen.Toen zag ik tussen de meiden iemand die ik kende. "Dena?" vroeg ik verbaasd. Sinds wanneer zwom die? Ik had niet het idee dat mensen veel zwommen in dit huis en dit was al de zoveelste onderbreking. Dit werd echt heel irritant. Was er nergens waar we prive konden zijn? Zonder te worden gestoord door de ene of de andere persoon. Ik zuchtte. Ik vond het vervelend dat we dit niet gewoon op de bank konden doen, maar het ergste was nog dat niemand ons tijd voor onszelf leek te gunnen. We konden dit al niet in het openbaar doen, maar blijkbaar ook niet prive omdat iedereen zz'n neus erin stak.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Devoné
    Ik zag hoe ze zachtjes rilde en weer rolt er een grinnik over mijn lippen. Ze houdt er duidelijk niet van als iemand haar bekijkt. Vandaar dat ze nog nooit een vriend heeft gehad zeker.
    Als ze dan lacht om mijn opmerking over het niet-geinteresseerd-zijn-in-jongens verteld ze me vervolgens dat ze hartstikke hetero is, waarop ik hartelijk lach.
    "Nee, nee, zo bedoelde ik het helemaal niet" roep ik defensive* terwijl ik mijn hoofd lachend schud.
    "Ik bedoelde het meer in de trans van, dat jij nog niet toe zou zijn aan een relatie" leg ik dan grinnikend uit
    .
    [Ik wist zo uit mijn hoofd het Nederlandse woord ook niet meer (': En gefeliciteerd nog Kili! ]

    Yune van Therme
    Blijkbaar vond hij het bij iedere beweging die ik maakte me uit te lachen, kwam helemaal niet vervelend over hoor. Beschermend sloeg ik mijn armen over elkaar, wat een stuk veiliger voelde. "Nee, nee, zo bedoelde ik het helemaal niet" roept Tyler verdedigend waarbij hij lachend zijn hoofd schud. Ik kan het niet helpen dat mijn wangen rood verkleuren, hij lachte me uit én ik begreep hem nog eens verkeerd. Ik voelde me met de minuut meer als een circus aapje waar hij smakelijk om kon lachen."Ik bedoelde het meer in de trans van, dat jij nog niet toe zou zijn aan een relatie" vervolg hij grinnikend. Ik haalde mijn schouders op. Nogmaals, het ging hem niets aan. 'Ik geloof dat jij momenteel anders ook geen vriendin hebt. Heb je daar ook een verklaring voor?' beet ik terug. Daar ging het hele plan probeer-sociaal-te-zijn.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 11:18 ]