• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    je praat met tyler niet met Jeremy ;p


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ah wauw. Das écht heel stom. Sorry, ik heb het verbeterd.)

    Enface schreef:
    Yune van Therme
    Blijkbaar vond hij het bij iedere beweging die ik maakte me uit te lachen, kwam helemaal niet vervelend over hoor. Beschermend sloeg ik mijn armen over elkaar, wat een stuk veiliger voelde. "Nee, nee, zo bedoelde ik het helemaal niet" roept Tyler verdedigend waarbij hij lachend zijn hoofd schud. Ik kan het niet helpen dat mijn wangen rood verkleuren, hij lachte me uit én ik begreep hem nog eens verkeerd. Ik voelde me met de minuut meer als een circus aapje waar hij smakelijk om kon lachen."Ik bedoelde het meer in de trans van, dat jij nog niet toe zou zijn aan een relatie" vervolg hij grinnikend. Ik haalde mijn schouders op. Nogmaals, het ging hem niets aan. 'Ik geloof dat jij momenteel anders ook geen vriendin hebt. Heb je daar ook een verklaring voor?' beet ik terug. Daar ging het hele plan probeer-sociaal-te-zijn.


    Tyler Devoné
    ''Ik geloof dat jij momenteel anders ook geen vriendin hebt. Heb je daar ook een verklaring voor?'' bijt Yune dan toe. Ik grinnik zacht en knik.
    "Ja, ik had een vriendin, maar heb haad gedumpt voor ik hier heen ging omdat ik niet zo'n type voor vreemdgaan ben en als hier dan een mooi meisje zou zijn dan zou ik niet mogen flirten" leg ik nonchalant uit waarna ik tegen de muur leun met mijn rug.
    "En ik weet van mezelf heel goed dat ik mijn handen niet thuis kan houden als ik eenmaal een mooi meisje tegen gekomen ben" lach ik vervolgens. Niet dat ik iemand ben die zo'n viespeuk is dat ie écht niet zijn handen thuis kan houden, ik bedoel ik kan me best inhouden als het meisje me verteld dat ze het niet wil. Ik zal echt nooit iemand verkrachten, dat is gewoon respectloos en vies.. zulke mensen zouden gecastreerd moeten worden, zonder verdoving.


    Als TyTy erachter komt wat James heeft willen doen is James zijn geslachtsdeel dus waarschijnlijk kwijt :P
    Zonder verdoving ^-^


    ^ ^

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 13:31 ]


    Little do you know

    Gefeliciteerd nog Kili, een beetje laat maar, ja.
    Ik ben net terug van muziekkamp. Moet ik nog ergens op reageren???


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    VitaIncoluma schreef:
    Gefeliciteerd nog Kili, een beetje laat maar, ja.
    Ik ben net terug van muziekkamp. Moet ik nog ergens op reageren???


    Uhh, volgens mij niet. Sharp is nogsteeds bij Abby en Loki dus James zit nogsteeds een beetje loner op haar kantoor :')
    En ik weet niet wat je met Lizzy aan wil maar Dena, Laurinda en Denise zijn nu ook bij het zwembad, en Denise schreeuwde nogal hard 'Holy shit' toen ze John en Pete bezig zag dus.. x'D

    [ bericht aangepast op 31 dec 2013 - 13:49 ]


    Little do you know

    Allright^^
    Lizzy Franklyn
    Ik voelde me suf. Ik deed langzaam mijn ogen open en zag twee jongens en een paar meisjes. Dit was nogal veel in mijn omgeving. Ik wist totaal niet wat ik moest doen, waar ik naar toe zou gaan. Ik lag nog steeds in een hoekje en opeens besefte ik me dat ik het nogal openbaar was flauwgevallen. Dat was wat ik zoveel mogelijk probeerde te voorkomen, maar het was nu toch gebeurd. Ik lag nog steeds op de grond en ik sleepte me zachtjes naar de muur en ging met opgetrokken knieën tegen de muur zitten. Ik liet de tranen stromen en boog me met mijn gezicht op mijn knieën en sloeg mijn handen erover heen. Ik snikte en jankte totdat mijn tranen op waren, maar ik maakte geen enkele aanstalten om mij te bewegen of om ook maar iets te gaan doen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Tyler Devoné
    ''Ik geloof dat jij momenteel anders ook geen vriendin hebt. Heb je daar ook een verklaring voor?'' bijt Yune dan toe. Ik grinnik zacht en knik.
    "Ja, ik had een vriendin, maar heb haad gedumpt voor ik hier heen ging omdat ik niet zo'n type voor vreemdgaan ben en als hier dan een mooi meisje zou zijn dan zou ik niet mogen flirten" leg ik nonchalant uit waarna ik tegen de muur leun met mijn rug.
    "En ik weet van mezelf heel goed dat ik mijn handen niet thuis kan houden als ik eenmaal een mooi meisje tegen gekomen ben" lach ik vervolgens. Niet dat ik iemand ben die zo'n viespeuk is dat ie écht niet zijn handen thuis kan houden, ik bedoel ik kan me best inhouden als het meisje me verteld dat ze het niet wil. Ik zal echt nooit iemand verkrachten, dat is gewoon respectloos en vies.. zulke mensen zouden gecastreerd moeten worden, zonder verdoving.


    Yune van Therme
    Grinnikend knikt Tyler, "Ja, ik had een vriendin, maar heb haar gedumpt voor ik hier heen ging omdat ik niet zo'n type voor vreemdgaan ben en als hier dan een mooi meisje zou zijn dan zou ik niet mogen flirten". Nonchalant leunt hij hierbij tegen de muur. Ik haalde een wenkbrauw op, oke. Dat ehm, was eigenaardig. "En ik weet van mezelf heel goed dat ik mijn handen niet thuis kan houden als ik eenmaal een mooi meisje tegen gekomen ben" lacht hij vervolgens. Ohja, deze opmerking maakte het niet veel beter. Ik had nou niet echt een hoge dunk van hem op het moment, niet dat ik dat van iemand wel had Bijna onmerkbaar deed ik een heel klein pasje achteruit. Hij leek nu minder aanhankelijk dan net, dus misschien liet hij nu de afstand tussen ons voor wat het is. 'Dus eigenlijk kun jij alleen een relatie onderhouden als er geen mooie meisjes in de buurt zijn?' vroeg ik hem suggestief. 'Lijkt me erg onhandig' grinnikte ik.

    Laurinda Pearl

    Dena leek al net zo vrolijk als ik en met een vrolijk zwemgevoel huppelde ik achter haar en Denise aan. Ik loop achter ze aan ze zwembad ruimte in en hoor Denise een kreet slaan waarna ik haar blik volg. Grapje zeker? John.. en.. en.. Pete! Mijn vrolijke stemming was in een knal door de vloer heen geslagen en ik zag de medelevende blik van Denise. Tijd voor huilen was er straks, want dit deed wel degelijk pijn. Maar de woede die zich nu een weg baande door mijn lichaam, dat gevoel was veel groter. John zijn reactie was enkel droog, en zijn armen lagen nog altijd om Pete heen.
    Hij had me gebruikt, hij had me al die facking tijd gebruikt, om me heen gelopen, volgehouden, hij had me laten denken dat hij me werkelijk leuk vond. Dat ik na mijn zelfzuchtige ex eindelijk een leuke jongen gevonden had.
    Zou ik hem slaan? Ik was niet aggressief... het agressieve persoon was Dena. Maar ik wou zo graag mijn vuist in dat gezicht planten...
    "Ik ben aan het twijfelen of ik mijn energie ga verbruiken door jou een knal in je gezicht te geven... Of gewoon helemaal geen energie aan je verspillen want dat heb ik al genoeg gedaan deze week blijkbaar"
    Mijn armen sla ik over elkaar en ik kijk hem aan, een uitleg ging ik krijgen dat in ieder geval.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Mag Gregory binnenkomen in het zwembad of liever niet?
    Gefeliciteerd Kili, en Kili of DUrin is zooo hott in the hobbit
    FIJNE JAARWISSELING IEDEREEN!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    VitaIncoluma schreef:
    Allright^^
    Lizzy Franklyn
    Ik voelde me suf. Ik deed langzaam mijn ogen open en zag twee jongens en een paar meisjes. Dit was nogal veel in mijn omgeving. Ik wist totaal niet wat ik moest doen, waar ik naar toe zou gaan. Ik lag nog steeds in een hoekje en opeens besefte ik me dat ik het nogal openbaar was flauwgevallen. Dat was wat ik zoveel mogelijk probeerde te voorkomen, maar het was nu toch gebeurd. Ik lag nog steeds op de grond en ik sleepte me zachtjes naar de muur en ging met opgetrokken knieën tegen de muur zitten. Ik liet de tranen stromen en boog me met mijn gezicht op mijn knieën en sloeg mijn handen erover heen. Ik snikte en jankte totdat mijn tranen op waren, maar ik maakte geen enkele aanstalten om mij te bewegen of om ook maar iets te gaan doen.


    Pete en John hebben haar heel netjes op één van de ligstoelen gelegd hoor x'D


    Little do you know

    Dena Fields
    Het eerste wat ik zie toen ik het zwembad binnen kwam, waren John en Pete in elkaars armen. Triomfantelijk keek ik naar John. Hij had het dan toch voor elkaar gekregen. 'Ik ben aan het twijfelen of ik mijn energie ga verbruiken door jou een knal in je gezicht te geven... Of gewoon helemaal geen energie aan je verspillen want dat heb ik al genoeg gedaan deze week blijkbaar,' zei Laurinda pissig. Toen bedacht ik me dat zij inderdaad flirterig hadden gedaan. 'Oké, wij wilden gaan zwemmen,' kwam ik er tussendoor. 'Uhm, jullie kunnen hier blijven en meezwemmen, tenzij jullie natuurlijk liever gebruik maken van een privékamer,' zei ik droog. Het was merendeels om de spanning uit de lucht te halen, maar ook omdat ik zag dat we op deze manier niet meer gingen zwemmen en ik had nu gewoon echt even zin om te zwemmen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zou je sharp ook nog even willen aanpassen? $$$


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    zou je sharp ook nog even willen aanpassen? $$$


    Waarom? Loki zei dat hij een gebroken neus had en Sharp denkt dat dan. Dus of hij het nu wel heeft rechtgezet of niet, Sharp weet het niet en is natuurlijk zoo bezorgd dat ze het hem vraagt. Jaja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Laurinda lijkt op mij :')
    Pete Mikaelson
    Ik schrik duidelijk als er plots een kreet door mijn oren klinkt. Geschrokken kijk ik op naar het drietal meiden die ons verstart aanstaren.. Laurinda.. De blik in haar ogen alleen al verteld me genoeg. Voor kort ben ik te geschrokken om te bewegen maar dan maak ik me met snelheid van John af en kijk naar de grond. Oh god.. dit is erg.. sta ik hier in mijn onderbroek voor drie meiden, terwijl ik lag te zoenen met John.
    Dan begint Laurinda te praten: "Ik ben aan het twijfelen of ik mijn energie ga verbruiken door jou een knal in je gezicht te geven... Of gewoon helemaal geen energie aan je verspillen want dat heb ik al genoeg gedaan deze week blijkbaar"
    Verwoed schud ik mijn hoofd naar haar "Ik.." ik kijk om me heen, op zoek naar de woorden. Maar liegen of er om heen draaien heeft geen zin. Ze weet het nu toch al dat ik overduidelijk homo ben, of bi terwijl ik fijn 'vreemd' ga of zo..
    "Het spijt me.. ik dacht.. ik was bang uit de kast te komen.. bang dat ik weer in elkaar geslagen zou worden.. en daar was jij.." begin ik beschaamd, nu ik het hardop zeg klinkt het veel erger als dat het al die tijd in mijn hoofd had geklonken "Ik dacht.. misschien dat als ik met een meisje zou gaan ik er vanaf zou komen.. dat ik niet meer 'ziek' zou zijn, zoals de meesten zeiden. Het spijt me, Lau.." tranen hopen zich op in mijn ogen "Ik ben er achter dat ik het niet kan negeren wat ik ben.. en ik snap het als je me haat, ik haat mezelf hier zelfs om.." mompel ik vervolgens beschaamd.
    "Het maakt dus niet eens uit wat je bent, Homo of Hetero, alle jongens zijn blijkbaar gewoon hetzelfde" sneert Denise, het meisje dat zich altijd afstandig houdt van de jongens, naar me. Beledigd kijk ik haar aan om vervolgens weer een blik vol spijt op Laurinda te werpen.


    Sentimental Pete :')


    Little do you know

    over die reactie ga ik je een bericht sturen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign