• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Noraley schreef:
    Ik wil dat Tygo de mol is, want hij is geweldig en moet daarom blijven tot het einde :3 Mijn mollen zijn Jan-Willem en Jennifer at the moment


    Op de app van Wie Is De Mol? heb ik Tygo als de Mol aangewezen, dat doe ik altijd met favo's


    Rebels on the run!

    Het is alweer bijna zo ver!

    In de beginfoto heeft Tygo drie vingers tegen zijn borst, haha. Maar dat zal wel niks betekenen..
    Kan ook gewoon een peace sign zijn.


    Danmarks Dynamite.

    Al mijn minst favorieten gaan eruit, yaaay.
    Al had ik het niet verwacht.. omg.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2014 - 21:30 ]


    Danmarks Dynamite.

    Jennifer was mijn favoriet! :c


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik ben echt blij dat Jennifer eruit is, want ik begon haar net te verdenken en dan zou ik veel te veel potentiële mollen hebben. :'D
    Dus nu houd ik het nog steeds bij Jan-Willem en Sophie, met een klein beetje Freek.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gwalchmei schreef:
    In de beginfoto heeft Tygo drie vingers tegen zijn borst, haha. Maar dat zal wel niks betekenen..
    Kan ook gewoon een peace sign zijn.


    Dat doen wel meerdere kandidaten sinds zoiets ooit een echte hint geweest is.

    Ik ben er vrij neutraal over dat Jennifer weg is. Ziet een hoofdverdachte, maar ze zweefde wel ergens in mijn achterhoofd rond. Geen hekel aan haar, maar ook weer geen favoriet. Tja, iemand moet er uit. *shrug*

    Jennifer was mijn mol. Oeps. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gwalchmei schreef:
    Al mijn minst favorieten gaan eruit, yaaay.
    Al had ik het niet verwacht.. omg.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik ben zo blij dat Jennifer eruit is :'D Ondanks dat ik haar wel een beetje verdacht vond, maar Jan Willem is en blijft mijn mol (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik begon Jennifer juist te verdenken...
    Anyway ik had echt niet verwacht dat ze eruit zou gaan.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Blij dat Jennifer eruit is. Ik verdenk nog steeds Susan. :Y)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Celebration schreef:
    Ik begon Jennifer juist te verdenken...
    Anyway ik had echt niet verwacht dat ze eruit zou gaan.

    Fonseca schreef:
    Jennifer was mijn favoriet! :c


    + Ik, of eigenlijk 'n vriendin en ik, moesten zo hard gillen toen ze eruit ging. :c

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 19:23 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik verdenk nu Jan Willem, want hij vertelde dat hij eerst op Maurice zat, daarna op Owen, daarna op Dahpne en daarna op Jennifer. Hoe the hell kan Jan Willem er nog in zitten, als al zijn mollen eruit gaan?!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf