• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Yoite schreef:
    (...)

    Dat viel mij ook op ja, maar dat is in mijn ogen zo obvious dat het niet anders dan een bluf kan zijn.


    Ja, dat is hoogstwaarschijnlijk ook zo.
    Ik weet nog dat uit 2008...
    Nicolette Kluijver hoogtevrees had bij een klimopdracht, en "dan maar €1000 uit de pot" wou, gevolgd door een schijnheilige glimlach. Ze viel die aflevering uit.

    Ik zit nu eigenlijk nog steeds voornamelijk op Jan Willem, maar ik snap niet waarom want eigenlijk zie ik hem nooit wat verdachts doen. :Y)


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Yayde schreef:
    Ik vind Tygo irritant en ik hoop dat hij er snel uit ligt. Ik denk niet dat hij de Mol is, omdat hij het er veeeeeel te dik bovenop legt.

    Neeeeee, Tygo is juist leuk. :'D Ik ben het alleen wel eens met het tweede gedeelte.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Celebration schreef:
    Ik zit nu eigenlijk nog steeds voornamelijk op Jan Willem, maar ik snap niet waarom want eigenlijk zie ik hem nooit wat verdachts doen. :Y)

    Leuke nieuwe pf ^^
    En ik ook, maar juist omdat ik hem heel stiekempjes zie mollen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    (...)
    Leuke nieuwe pf ^^
    En ik ook, maar juist omdat ik hem heel stiekempjes zie mollen.

    Thanks c:
    Heb jij nu btw niet Grieks?:Y)
    En ja, dat maakt hem ook wel verdacht. Bij iedereen is het juist veel duidelijker dat ze mollen en bij hem niet.
    Verder vind ik Jennifer ook erg verdacht.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Barnabas schreef:
    (...)
    Neeeeee, Tygo is juist leuk. :'D Ik ben het alleen wel eens met het tweede gedeelte.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Celebration schreef:
    (...)
    Thanks c:
    Heb jij nu btw niet Grieks?:Y)
    En ja, dat maakt hem ook wel verdacht. Bij iedereen is het juist veel duidelijker dat ze mollen en bij hem niet.
    Verder vind ik Jennifer ook erg verdacht.

    Ik heb nooit Grieks :')
    Jennifer is gewoon paranoïde volgens mij :d


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Act schreef:
    (...)
    Ik heb nooit Grieks :')
    Jennifer is gewoon paranoïde volgens mij :d

    Oepss grapje, ik denk echt nog steeds dat je bij ons in de klas zit :$
    Positief bedoeld hoar :3

    En Jennifer is of de mol of ze is idd gwn paranoïde. Of beide.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Waarom heette de aflevering Jennifer? En waarom, in godsnaam, zei Tygo dat hij de woorden al 2 maanden had en toch veranderde hij precies twee van de woorden die later in het examen werden gevraagd? En nog meer vragen, hoe wist Sofie dat die zwarte vrijstelling daar in zat? Mindfuck :'O

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 17:44 ]


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wie van jullie speelt zelf ook mee met de Wie is de mol app ? En hoeveel punten hebben jullie ?


    Credendo Vides

    Gehehe, ik heb dit weekend een Wie is de Mol kamp :Y)


    Stenenlikker

    Ik vind Tygo geweldig. Ik vind Jan Willem en Sophie verdacht. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik wil dat Tygo de mol is, want hij is geweldig en moet daarom blijven tot het einde :3 Mijn mollen zijn Jan-Willem en Jennifer at the moment


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Elrohir schreef:
    Gehehe, ik heb dit weekend een Wie is de Mol kamp :Y)


    Me jelly.
    *hier een gloeilampje indenken* Waarom doe that mijn school niet zoiets op kamp?! (ipv hun verneukte planning van nu D:< )

    Echt vreemd dat Daphne eruit is, dan is het Jennifer *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf