• Volgens mij is hier nog geen topic over, dus bij deze ;)

    Over een week begint de jacht op de Mol alweer! Land en kandidaten zijn bekend en de intro en leader zijn er ook al.



    Op dit topic kunnen we alvast discussiëren over wie de Mol zou kunnen zijn, en alles uiten over wat we van de serie vinden als die verder gaat.
    Ook iets om in je agenda te noteren: Woensdag 1 Januari, 21.20, Nederland 3. Dan is een special over de afgelopen seizoenen...

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 14:10 ]

    Ik zit nu vooral op Sofie, maar ik verdenk ook Tygo en Daphne.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zit op Jenn en dat andere blondje (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind Jennifer en Sofie erg verdacht. En ik weet niet wat ik van Tycho moet vinden.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Het is Tygo. Voor iedereen die 'm verkeerd schrijft.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik verdenk Tygo en Sofie nu. ;3


    You will never know, just how beautiful you are to me.

    Ik vind Tygo irritant en ik hoop dat hij er snel uit ligt. Ik denk niet dat hij de Mol is, omdat hij het er veeeeeel te dik bovenop legt.


    | Reality is for people that lack imagination |

    Yayde schreef:
    Ik vind Tygo irritant en ik hoop dat hij er snel uit ligt. Ik denk niet dat hij de Mol is, omdat hij het er veeeeeel te dik bovenop legt.

    Inderdaad, ik denk ook niet dat de productie de mol zo in beeld zou brengen.


    I am an idiot, I move.

    Ik verdenk Daphne, Jennifer en Suzanne -schrijf je dat zo? :')-
    Jennifer is eerder een soort van voorgevoel, Daphne weet iedere keer al de opdracht precies en de laatste verdenk ik omdat de eerste twee titels haar initialen vormen. :')


    •*• Lululu •*•

    Mallory schreef:
    Ik verdenk Daphne, Jennifer en Suzanne -schrijf je dat zo? :')-
    Jennifer is eerder een soort van voorgevoel, Daphne weet iedere keer al de opdracht precies en de laatste verdenk ik omdat de eerste twee titels haar initialen vormen. :')

    Susan*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yeah, ik was gisteren bij Moltalk, dat is de nabespreking van Wie is de Mol. Ik heb Kees Tol, Art Rooijakkers, Sofie van den Enk, Susan Visser, Janine Abbering, Paulien Cornelisse en Daphne Bunskoek gezien :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Baelfire schreef:
    Yeah, ik was gisteren bij Moltalk, dat is de nabespreking van Wie is de Mol. Ik heb Kees Tol, Art Rooijakkers, Sofie van den Enk, Susan Visser, Janine Abbering, Paulien Cornelisse en Daphne Bunskoek gezien :'D


    Oeeeeeh awesome! En is er nog iets interessants gezegd? (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aflevering 3 net geweest! Ik begin toch wel vooral Sofie te wantrouwen. En ook wel een beetje iedereen. *onschuldigheidsgrijns* Maar wie vinden jullie de Mol? En wat vonden jullie van de opdrachten?

    Nou ja, ik zat dus eerst op Sofie en Jan-Willem, maar nu vind ik Sofie zo verdacht doen, dat ik begin te denken dat ze te verdacht doet en het daardoor toch niet is. :'D


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Yayde schreef:
    Ik vind Tygo irritant en ik hoop dat hij er snel uit ligt. Ik denk niet dat hij de Mol is, omdat hij het er veeeeeel te dik bovenop legt.

    Ik vind hem één van de weinige die ik niet irritant vind. Ik vind Sofie heel vervelend. En ik verdenk Sofie, Daphne en Jan-Willem. In die volgorde. Ik vind Tygo en Susan het leukste.

    Ik verdenk Sofie.. met die drakenboot opdracht roeide ze ook nauwelijks..
    Ik ben voor de drie mannen, met een lichtelijke voorkeur voor Jan-Willem!


    Danmarks Dynamite.