• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Aarde.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof:
    - Koningin: Koningin Maeryn - xLout 1,7
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl Troonopvolger 1,1
    - Elf: Robin Jr. 'Puck' Goodfellow - Beschermer van de koninklijke familie - LyraPhoenix 1,2
    - Elf: June - Persoonlijke dienstmeid van de koningin - Pebble 1,4

    Winterhof:
    - Koning: Koning Egbon - DreamerN 1,5
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble Troonopvolgster 1,1
    - Prinses: Prinses Akiria - Raccoon 1,2
    - Prins: Prins Jonathan - VladiFerr 1,6

    Overige wezens:
    - Draak: Zalúr Seránde - Paddo 1,1
    - Meermin: Safrina - horseslover6 1,5
    - Feniks: Azara Nuri - geleninja 1,8

    Sterrenkinderen:
    Waterman: Brooke Aurora - Water - CrazyGirlxx 1,2
    Schorpioen: Alesis Cala West - Energie - xLout 1,5
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,2
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo
    Maagd: Olivia Era Larkin - Lucht - VladiFerr
    Stier: Damianne Stravos Communicatie met dieren - BarnOwl 1,1
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo 1,1
    Steenbok: Liam Jayden Dumondt - Aarde - Raccoon 1,5
    Weegschaal: Ashton 'Ash' George Callaghan - Evenwicht - Pebble 1,5
    Ram: Eagon Flynn Cleveland - Snelheid - xLout 1,3
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - GilGalad 1,1
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,1

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!


    Begin:
    Het is de dag van Elysium, een groot feest dat gehouden wordt ter ere van de seizoenswisseling. Dit keer wordt het gehouden in het Winterrijk, waardoor het ook in de mensenwereld herfst wordt.
    In het Winterrijk worden grote voorbereidingen gehouden, terwijl in het Zomerrijk het tamelijk rustig is, behalve in het hof. Daar maken de koningin en de prins zich klaar, samen met hun directe hofhouding, om naar het Winterrijk te vertrekken. Op het Elysium bespreken de koning en de koningin de overeenkomsten van de wapenstand en is het de traditie voor de kroonprins en -prinses om samen te dansen.
    Tegelijkertijd komen in de mensenwereld de Sterrenkinderen achter hun gave en vinden ze langzaamaan hun weg naar de wereld van Fae. Zes van hen komen aan aan de kant van de zomer, zes aan de kant van de winter. Ze komen aan bij het Winterrijk tijdens Elysium, na de dans van prins Caleb en prinses Aleeha. Dit brengt een grote oproer met zich mee en aan het eind van Elysium gaan de zes kinderen die mee zouden gaan naar Zomer, mee naar zomer.
    Tijdens de oproer zullen prins Caleb en prinses Aleeha weg sluipen, maar worden ze achtervolgd. Bij de tijd dat ze terug willen gaan naar het feest, zal Aleeha mee genomen worden door een aantal ridders van het Zomerrijk en Caleb door een aantal ridders van het Winterrijk. Dit zal de uiteindelijke druppel zijn voor de oorlog.
    In de spoiler hieronder vindt je wie waar terecht komt:

    Zomer:
    - Steenbok, Liam
    - Leeuw, Rhys
    - Ram, Eagon
    - Maagd, Olivia
    - Stier, Damianne
    - Kreeft, Elizabth
    Winter:
    - Tweeling, Jáce
    - Vissen, Thomas
    - Weegschaal, Ash
    - Waterman, Brooke
    - Schorpioen, Alesis
    - Booschutter, Kyra




    Based on the books of Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 13 feb 2014 - 22:26 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Olivia Era Larkin. - Maagd, wind.

    'Dat is inderdaad erg vreemd,' zei Rhys. 'Hoe ik hier terecht ben gekomen is daarmee vergeleken nog enigszins gewoontjes. Ik liep een grot in en na een fel wit licht was ik opeens in dit bos. Ik vraag me echt af, waarom we hier zijn. Waarom noemt Azara ons sterrenkinderen?'
    Ik keek hem aan en wist niet wat ik moest zeggen.
    'Wat was het cadeau? Wat wilde je Jacé geven?'
    Ik keek weg van Rhys toen Azara me iets vroeg. Ik vond het vreem om daar opeens aan te denken aangezien we grotere problemen hadden.
    'Het was een armbandje met beide onze initialen erin gekerfd' zei ik. Ik herinnerde me nog goed hoe ik alle antiek winkels in de stad was nagegaan. Net zolang totdat ik het perfecte armbandje had gevonden. Daarna had ik de initialen er zelf ingekerfd met een aardappelschilmesje.
    Plots bedacht ik me iets. Azara had ons inderdaad sterrenkinderen genoemd.
    'Rhys,' zei ik zacht. 'Kan jij iets speciaals? Want ik heb daarnet denk ik lucht gestuurd. Kan jij ook zo iets, maar dan bijvoorbeeld met een ander element?'
    Het klonk op dit moment eigenlijk best logisch. Ik was maagd qua sterrenbeeld. Zou het dan kunnen zijn dat maagd het element lucht heeft omdat ze altijd vrij is. Ik pijnigde mijn hersens erover en ergens klonk het verdomd normaal.


    "Rebellion's are build on hope"

    Azara Nuri ~ Feniks

    'Het was een armbandje met beide onze initialen erin gekerfd' zei Olivia. Ze leek even weg te vallen in een herinnering voor ze ineens iets leek te beseffen. 'Rhys,' begon ze. 'Kan jij iets speciaals? Want ik heb daarnet denk ik lucht gestuurd. Kan jij ook zo iets, maar dan bijvoorbeeld met een ander element?'
    'Ja, hij is vuur,' mompelde ik direct. Waarom zou ik het verborgen voor hem houden. Hij wist het overduidelijk nog niet, maar zou er binnen kort toch wel achter komen. Beter voorbereid als je van alles in brand steekt dat totaal in paniek raken omdat je van niets af wist. 'Daarom wist ik zijn naam ook. Vuur trek vuur aan. Toch interessant dat ik jullie tegen kom.' Ik zou weg moeten lopen, weg moeten vliegen, maar ik was te nieuwsgierig. Ik wilde weten waarom lucht en vuur bij mijn nest, wel wat er van over is, terecht waren gekomen. Vuur en lucht waren de twee elementen die een feniks kenmerkten, en vuur en lucht stonden nu voor mijn neus. 'Weten jullie überhaupt wel wat jullie zijn?'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Liam Jayden Dumondt || Steenbok - Outfit

    Het meisje leek me te vertrouwen en kwam toch wat dichterbij wat me opluchtte. Ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben als ze weggelopen was. Ze knikte als teken dat ze me begreep, dus ik was blij dat ze me niet voor gek verklaarde.''Geen idee, hoe ik hier gekomen ben'' zei ze dan als antwoord op mijn vraag. ''Ik ben Brooke." stelde ze zich daarna voor en ik knikte even en glimlachte vriendelijk naar haar. Dus eens kijken hoe we hier weg konden komen. Ze wende haar blik naar haar schoenen waar ze een beetje zat mee te spelen. ''Misschien kunnen we wat verder lopen?" stelde ze dan plots voor en ik knikte even zacht. "Ja goed plan, misschien komen we wel iemand tegen die dit aan ons kan uitleggen." zei ik dan met een geruststellende glimlach. Ik liep alvast vooral en keek wat schichtig om me heen. Ik vertrouwde het hier nog niet helemaal. Het was misschien wel mooi enzo, maar toch iets leek me toch de rillingen te geven. "Dus jij bent hier ook nog maar net?" vroeg ik aan Brooke om ons gesprek niet zomaar dood te laten gaan.

    Thomas Aiden Duncan|| Vissen - Outfit

    Op mijn vraag haalde Aleeha simpel haar schouders op. 'Dat is de brul van Zalúr, een eeuwenoude draak. Maak je maar geen zorgen, hij woont in een grote berg een eind hier vandaan,' legde ze uit en ik kijk haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Ze maakte een grapje toch? Toen ik haar vroeg of het belangrijk was dat ik iets kon, leek ze teleurgesteld, maar dat veranderde algauw in nieuwsgierig en daarna stonden haar ogen geschrokken. Een geschrokken geluidje verliet dan ook haar volle lippen en ze deed enkele stappen achteruit toen ik dit deed. 'Jij bent een van hen,' hoorde ik haar ongelovig fluisteren en ik keek haar vragend aan. "Hoe bedoel je?" vroeg ik nietsbegrijpend aan haar. Een van hen? En wat of wie mogen dat dan wel zijn? Ze leek even te dagdromen en haar vingers legde ze op haar lippen. Eenmaal ze weer tot de realiteit kwam richtte ze zich weer op mij 'Jouw kracht is Camouflage, dat betekend dat jij Vissen bent,' zei ze dan en ik fronste even kort. "Ja , mijn sterrenbeeld is vissen, maar..." begon ik maar stopte dan toen ik totaal in de war was.

    Prinses Akiria || Winter Fea - Outfit

    Ik keek het eekhoorntje vragend aan, maar zodra ik een andere stem hoorde draaide ik me meteen naar John 'Winnie heeft sterrenkinderen in het bos gezien' zei hij en verbaasd keek ik hem aan "Maar, dat waren toch maar mythes?" vroeg ik ongelovig.Het kon niet dat de Sterrekinderen bestonden. Het waren eeuwen oude verhalen. Pas toen ik de brul van Zalur hoorde begon ik het te geloven. 'Er komt oorlog Akiria'zei John en mijn gezicht stond bedroefd en bezorgd terwijl ik zachtjes mijn hoofd schudde. Ik wilde geen oorlog het leek me zo vreselijk. Er zou bloed gaan vloeien om een stom foutje. John liet de ijspegels verdwijnen, maar nog steeds bleef de muur was bevroren. 'Er komt oorlog Akiria' zei hij en ik haf mijn broer een troostende knuffel. "We weten niet wanneer, wie weet verdwijnen ze wel weer na het Elysium en word alles weer normaal. "zei ik met een geforceerd zacht glimlachje. Ik wilde niet slecht denken, altijd positief blijven dat was het belangrijkste.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Prinses Aleeha. II Winterhof. - outfit.
    Thomas leek moeite te hebben met het geloven van mijn verhaal. Waren er in zijn wereld geen wezens zoals hier? Ik had veel over de mensenwereld gehoord, maar was er nooit geweest. Ook wist hij duidelijk niet wat hij was. Fronsend dacht hij na over wat ik gezegd had. 'Ja, mijn sterrenbeeld is vissen, maar…'
    Aan zijn gezicht te zien was hij overduidelijk in de war en wist hij niet wat hij met de situatie aan moest. Ik moest toegeven dat het er best amuserend uit zag, maar ik besloot hem toch te helpen. 'Je bent hier gekomen om deze wereld te redden van de oorlog die dreigt te ontstaan tussen het Winter- en Zomerrijk,' vertelde ik hem. 'Aangezien je aan de Winterkant bent, betekend dat dat jij uitverkoren bent om aan de kant van de Winter te staan. Er zijn nog vijf anderen aan deze kant van het Wyldwoud die je moet vinden voordat je naar het hof kunt komen, Het lot van deze wereld ligt in jullie handen,' legde ik hem kort uit, voor ik een blik naar de zon wierp, die fel tussen de bomen door scheen. Ik kon zien dat de schemer niet lang weg zou blijven en ik dus op moest schieten. 'Ik moet nu gaan, dus zoek de anderen en kom naar het Winterhof. Jullie zullen de weg vanzelf vinden.' Ik knikte Thomas bemoedigend toe, maakte een kleine buiging voor hem die ik van kinds af aan al maakte en verdween toen tussen de bomen. Snow had me al snel in de gaten en ik klom weer op haar rug, om vervolgens in een rotvaart naar het kasteel te rijden, waar ik Snow vlug weer in haar stal zette en door de gangen naar de kamer van mijn broertje, John rende. Mijn jurk hield ik met beide handen omhoog zodat ik er niet overheen zou vallen. Als vader me zo zag zou hij me een preek geven over rennen in de gangen als prinses, maar ik gaf er nu vrij weinig om. Buiten adem kwam ik aan bij haar kamer, waar ik na een vlugge klop binnen stormde. Daar zag ik ook Akiria. De twee waren onafscheidelijk en stiekem wist ik dat ze samen waren. Ik gooide de deur achter me dicht en leunde er tegenaan. 'Ik heb ze gezien,' sprak ik, terwijl een pluk van mijn witblonde haar voor mijn ogen viel en ik deze uit mijn gezicht streek. 'Ik heb een Sterrenkind gezien.'

    June. II Zomerfae. Persoonlijke dienstmeid van de koningin. - outfit.
    Puck was even stil voor hij weer sprak, dit keer op een wat langzamer tempo zodat ik hem kon verstaan. 'Ik had gehoord van een van de bosbewoners over dat er mensen zijn in dit bos en wat ik hier do is om eens uit dat verveelde kasteel te kruipen,' vertelde hij, waarna hij even om zich heen keek. 'Maar wat doe jij hier in het Wyldwoud helemaal in je eentje?' vroeg hij me dezelfde vraag. Ik voelde me betrapt.
    'Misschien ga ik maar eens een van die mensen op zoeken,' ging Puck toen verder. Typisch hem, altijd avonturen beleven en tegen de wil van de koningin in gaan. Ik wist niet hoe hij het durfde, of überhaupt voor elkaar kreeg. 'Ik eh,' begon ik, terwijl ik vlug een antwoord op zijn vraag probeerde te bedenken. Ik kon hem moeilijk over Aerion, hem kennende zou hij me er de rest van mijn tijd aan het hof mee plagen. 'Ik wilde nog wat privacy voor we naar het Winterhof vertrekken,' vertelde ik hem toen, deels de waarheid. 'Waar we trouwens elk moment naar kunnen vertrekken. We moeten naar de koningin, misschien wacht ze al op ons,' ratelde ik door, terwijl ik Puck bij zijn arm greep en hem mee trok, richting het Zomerhof. 'En over die Sterrenkinderen? Geen sprake van, wat moet de koningin wel niet denken als jij op zoek gaat naar mensen die misschien wel helemaal niet echt hier zijn?'


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Rhys Eldur ~ Leeuw ~ Vuur

    'Het was een armbandje met beide onze initialen erin gekerfd' vertelde Olivia over het cadeau voor Jacé. Niet veel bijzonders dus, enkel een toning van een band tussen de twee, maar helemaal niet van belang wat betreft we hier doen.
    'Rhys,' begon ze toen plotseling zacht tegen mij. 'Kan jij iets speciaals? Want ik heb daarnet denk ik lucht gestuurd. Kan jij ook zo iets, maar dan bijvoorbeeld met een ander element?' Wacht, wat vertelde ze me nu? Had ze net lucht gestuurd? Was zij dan degene geweest die met een windvlaag het vuur had uitgeblazen? Ik had me al afgevraagd waar die wind zo plotseling vandaan was gekomen en dat was dus Olivia geweest. Maar voordat ik kon antwoorden, had Azara al wat gemompeld.
    'Ja, hij is vuur,' had ze gemompeld en verschrikt had ik haar aangekeken. Ik kon dus iets doen met vuur? Was dat nou net wat de twee meiden beweerden? Waarom had ik dat dan nooit geweten, of kon ik dat pas nu, hier in deze wereld.
    'Daarom wist ik zijn naam ook. Vuur trek vuur aan. Toch interessant dat ik jullie tegen kom,' vertelde ze verder. Tuurlijk, zij was een meisje van vuur en kennelijk bezat ik ook het element vuur, waardoor wij een soort van connectie hadden. Dat ging nog eens interessant worden. Sowieso bleef ik nieuwsgierig naar de rol van mij en Olivia hier. Zouden er trouwens nog meer, zoals wij hier zijn?
    'Weten jullie überhaupt wel wat jullie zijn?' vroeg Azara toen.
    'Nee, en ik wil het graag weten. Ondanks dat jij ons net een klein beetje hebt verteld, snap ik nog steeds totaal niet wat er aan de hand is. Waarom zijn wij hier? Zijn er nog meer mensen zoals Olivia en ik?' Ik had mijn stem een beetje verheven, maar het begon me eigenlijk best wel te irriteren dat ik gewoon niets wist. Ik wilde weten waar ik aan toe was, maar dat was hier totaal niet het geval. Als Azara mij niet veel kon vertellen, dan hoopte ik maar dat er anderen hier waren die dat wel kunnen.


    Stenenlikker

    { Is er iemand voor Egbon? }


    Credendo Vides

    [Ik wil eigenlijk een tijdsprong maken naar het begin van Elysium. Dat betekend dat het hof van de Winter allemaal in de feestzaal zijn en het Zomerhof elk moment kan arriveren. De Sterrenkinderen zullen zich allemaal aangetrokken voelen tot één plek en komen aan op een groot open veld. Daar zal een grijze kat hun verdere uitleg geven. Ik zal dit in een post van Ash beschrijven. Wat vinden jullie van het idee?]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    (ik vind het goed c; )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    { Ik vind het ook prima (: Dus ze worden eerst nog eens toegesproken door Grimalkin ^^ Ik weet niet of ze daar zo vrolijk van worden :P}


    Credendo Vides

    [sorry voor mijn vorige stukje was best wel slecht ik kan beter schrijven]

    Safrina || Meermin
    Sierlijk stak ik me hoofd boven water rn zwom naar de kant. Een tijdje geleden hoorde ik het bebrul van zalúr. Het Elysium komt eraan. Hmmm..Ik droomde weg. Had ik maar benen. Toen ik dat dacht was ik direct terug in de realiteit en was ik strond chagrijnig. Ik haat het als ik weg droom. Ik dook weer onderwater recht mijn huis in. Mijn huis was blauw net zo blauw als mijn staart maar toch had het een kille uitstraling. Hé! Hoorde ik daar nou iets uit mijn slaapkamertje? (ja hij is klein) Ik zwom zo snel ik kon naar mijn slaapkamertje en zag daar en vis. 'wat doe jij hier?' bromde ik. De schrok en zwom weg. Zo die is weg! Ik ging op mijn bed liggen en viel snel in slaap ook al was het een rechte,platte steen en die was keihard.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:24 ]


    We all just wanna be somebody

    (Ik vind die tijdsprong een goed idee ja!! Maybe kan mijn personage (de draak) hun toespreken dan ofzo? XD )

    Paddo schreef:
    (Ik vind die tijdsprong een goed idee ja!! Maybe kan mijn personage (de draak) hun toespreken dan ofzo? XD )


    [ik vind het goed]


    We all just wanna be somebody

    Paddo schreef:
    (Ik vind die tijdsprong een goed idee ja!! Maybe kan mijn personage (de draak) hun toespreken dan ofzo? XD )


    Ik vind het goed, maar wat moeten de rest van de personages dan?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Robin jr. 'Puck' Goodfellow
    Ik stond aan een van de kanten in de zaal en keek over de verschillende elfen heen. Sommige waren aan het dansen en sommige waren druk in geprek. Ik zelf mocht me niet mengen in deze situatie, daarbij moest ik aan een kant staan en niks doen.
    June had een aantal uren geleden (die ik tegen kwam in het bos) me verteld dat we maar beter terug konden naar het kasteel en niet veel later kreeg ik nog op mijn kop. Ik wiebelde wat van mijn ene op mijn andere been waar ik gewoon last van kreeg. Ik wilde wat doen maar wat en als ik nu ervandoor ging was ik de pineut.
    Ik keek even achter me en zag een richeltje van een sokkel en ging daar voorzichtig op zitten. Een rilling schoot door mijn lichaam. Dat was koud, dacht ik en negeerde het verder.
    Ik keek weer terug naar de mensen, waarbij ik af en toe naar de koning en koningin keek, voor het geval dat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Paddo schreef:
    (Ik vind die tijdsprong een goed idee ja!! Maybe kan mijn personage (de draak) hun toespreken dan ofzo? XD )


    [Dat vind ik zelfs nog een beter idee! Zou je dan vast je post willen schrijven waarin je al de Sterrenkinderen naar het grote, open veld roept? Dit kan via een innerlijke oproep, de jongen kunnen deze niet negeren en hun benen bewegen zichzelf naar de opgeroepen plek..]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel