• Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    # Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC tussen ()[]{}, spoiler, en als het praattopic er is, in het praattopic
    # Geen sneltrein, dit maakt het erg moeilijk voor anderen
    # Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen
    # Probeer niet de hele tijd met zijn tweeën te RPGen, dit maakt het niet leuk voor de anderen
    # Maximaal 2 personages per persoon. Dit kan nog veranderen
    # Inspringen is goed mogelijk.


    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Immence
    Niall Horan: MinimuisBeta
    Zayn Malik: Taundriel
    Harry Styles: Magicales
    Liam Payne: Kendizzzle

    De ontvoerders:
    - Rhine Jessica Mason || Taundriel - Bedreigt Liam Payne
    - Justin Jay Parker || Kendizzzle - bedreigt Zayn Malik
    -
    -
    -


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Zayn || Elinor Malik || NayNay
    Goede vriendin Louis || Dervilia Downett Dohorty Whisperings
    Zusje Harry || Mylana Roselyn Hannah Styles || Irish Nialler
    (maximaal 5 per lid)


    Overig:


    Dit topic was eerder al geopend, en toen hadden de leden van 1D niet veel te doen. Dit kwam voornamelijk doordat de ontvoerders geen plan hadden om uit te voeren, of zich er niet aan hielden. Dit keer zal ik er strenger op zijn zodat de leden van 1D meer te doen hebben. Als je al een rol had ingevuld uit het oude rollentopic

    Topics:
    Rollentopic


    Begin:
    De ontvoerden zijn net ontvoerd en worden nu wakker in een kleine kamer. De ontvoerders hebben net een videobericht gestuurd met daarin de opdracht die het 1D-lid uit moet voeren. De leden van 1D zelf zijn net klaar met een tour door Engeland en willen hun familie/vrienden weer zien. Ze krijgen het bericht en komen erachter dat er iemand (of misschien wel meer) weg is.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Elinor

    Ineens komt Lina op me afrennen, en ik weet niet what the fuck er allemaal aan de hand is, maar ik ben toch wel heel blij om haar te zien. Haar dunne armen omringen mij en ik snuif haar geur in, die eigenlijk zo vertrouwd is. Ze begint ineens te huilen en ik schrik een beetje. Holy shit hoe moet ik iemand troosten. Ik wrijf awkward over haar rug heen. "Hey..." zeg ik met een zachte glimlach. "Het komt wel goed, ik ben er nu" zeg ik terwijl ik haar stevig vasthoud. Als ze een beetje is gekalmeerd, vraag ik zachtjes: "Waar zijn we?" Ik realiseer me dat mijn stem best wel bang klinkt.

    Lina

    Ik laat haar na een tijdje los omdat ze vraagt: 'Waar zijn we'. 'We zijn ontvoerd. Hij heeft de leiding over ons'zei ik terwijl ik naar hem wees, 'Maar hij is erg aardig. Ik heb Zayn net gesproken en hem alles verteld, hij was bang om een vader te worden maar..' mijn ogen worden groot en ik hou mijn lippen stijf op elkaar gedrukt. Elinior wist er nog niks van. Shit. 'O het spijt me zo' zeg ik weer en omhels haar weer stevig. Ik huil best hard nu. Ik wist niet hoe ik het kon, ieand knuffelen die mij niet eens wou aanraken, maar ik was zo bang. Ik til mijn hoofd op. 'Sorry'zeg ik dan nog een keer, waarna ik mijn hoofd op haar schouder leg en verder huil. Ik was zo blij dat zij er ook was.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Mijn ogen worden groot. Vader-Zayn? Wat. Ze begint weer te huilen en ik heb het erg met haar te doen. Dan realiseer ik me wat ze net zei. 'We zijn ontvoerd. Hij heeft de leiding over ons'. Ik voel een koude gloed door mijn hart gaan en angst overvalt me, maar zoals altijd laat ik dit niet zien. Ik knuffel nog even met Lina. "Het is okay, leg het maar uit als we hier weg zijn" zeg ik. Dan laat ik haar los, maar ga beschermend voor haar staan. De jongen die Lina net aanwees zit iets op zijn telefoon te typen. "Hey, mcdoeface, waarom houdt je ons hier vast? Kijk, ik wil het je niet lastig maken, maar als je een van ons pijn doet, kan ik je niet verzekeren dat je ongedeerd blijft" zeg ik met mijn borst vooruit en mijn ogen kil. Ik wil Lina hier zo snel mogelijk uit zien te krijgen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 22:44 ]

    Lina

    Elinior is aardiger voormij dan normaal. Na een tijdje liet ik haar los. Elinior ging beschermend voor mij staan. "Hey, mcdoeface, waarom houdt je ons hier vast? Kijk, ik wil het je niet lastig maken, maar als je een van ons pijn doet, kan ik je niet verzekeren dat je ongedeerd blijft" zegt ze da. 'Maar het is niet zijn schuld,'zeg ik wanneer ik ineens enorme medelijden met hem krijg. 'Hij'ik weet niet wat ik doe en ik stop maar met praten. Ik kruip wat verder achter Elinior en durf Justin niet aan te kijken.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Justin Parker.

    Er was nu weer iemand bij gekomen, het zusje van Zayn. "Hey, mcdoeface, waarom houdt je ons hier vast? Kijk, ik wil het je niet lastig maken, maar als je een van ons pijn doet, kan ik je niet verzekeren dat je ongedeerd blijft" zei het zusje van Zayn tegen me. 'Ik ga jullie geen pijn doen, en ook niet meer zien. Ik vertrek.' zei ik. 'Doei Lina, je bent een hele lieve meid, en je wordt vast een goede moeder.' zei ik, en liep naar buiten. Ik ging weg, ver weg van hier, en voor altijd.

    -Ik ga zo een andere ontvoerder maken, Justin smeert m xddd


    How far is far

    Lina

    Ik keek hem aan. Wanneer hij zegt dat ik een goede moeder zal worden komt een klein glimlachje op mijn gezicht. Hij loopt de kamer uit en ik loop het een paar stappen achterna. Hij liep de hele gang door en liep toen naar rechts. Waarom zei hij doei? Ik draaide me om en keek Elinor verbaasd aan. Een paar tranen hingen nog op mijn wangen en mijn ogen waren nog vol tranen. Ik keek weer naar de gang maar hij was leeg. 'Wat bedoelt hij?'vraag k een beetje bang aan Elinor de het toch niet had kunnen weten.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    "Nou, die is weg" zeg ik met een opgetrokken wenkbrauw en sla mijn armen weer om Lina heen. "Dus, wat is er allemaal aan de hand? Wat is er nu met die baby? En hoe komen we hier weg? Ik heb een afspraak dus ik wil wel graag naar huis" zeg ik een beetje boos. Hier had ik toch helemaal geen tijd voor. Lina snikt nog steeds, en ik loop met haar naar de woonkamer(ofzo) en ga met haar op een bank zitten. Ik kijk om me heen en zie allemaal random mensen, sommigen die zelfs aan het vechten zijn of bloeden. Ik trek mijn wenkbrauwen op. "Wat gebeurt hier!?" zeg ik hard. Hopelijk heb ik niemands aandacht getrokken.

    Lina

    'We zijn ontvoerd. Ik was ontvoerd door Justin, de jongen die net weg liep. Hij is heel aardig. En nu is hij weg.' Ik begin weer te huilen. Na een tijdje wanneer ik wat ben gekalmeerd ga ik door met praten. 'Ik ben zwanger van Zayn, El het is waar.' Dit werd me ook weer te veel en ik begin weer keihard te huilen, dit keer wil ik niet huilen dus stop ik snel. 'Ik weet niet precies hoelang, maar Zayn weet het ook. En het ergste is dat.' ik stop even om wat te snikken.'Dat Zayn geen baby wil' nu kan ik het toch niet houden en krui[ weer in Elinors armen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik voel een warme gloed in mijn hart. Zayn wil geen baby. Ja zo werkt dat dus niet. "Zayn is gewoon zelf een baby. Hij maakt jou zwanger en dan peert 'ie hem. Zo werkt het dus niet. Lieverd" zeg ik en ik kijk haar recht aan met mijn donkere ogen, die zacht worden als ik haar betraande ogen zie. "Het komt helemaal goed. Zayn moet hier aan wennen, maar ik ken hem. Hij zal jou niet alleen achter laten. Zo is hij niet. Hij heeft wat tijd nodig. Hij zal vanzelf zien dat jij het belangrijkste en mooiste bent in zijn leven, en dat het kleine wondertje wat nu in jouw buik groeit een vader nodig heeft" zeg ik met een zachte stem. Lina huilt weer en ik mompel zachtjes "'Gelukkig heb ik dat probleem niet omdat ik niet op die rotmannen va- oh..." stop ik als ik me realiseer dat ik dat niet hardop wilde zeggen. Ik wrijf over Lina's rug. "Shhh"

    Lina

    "Zayn is gewoon zelf een baby. Hij maakt jou zwanger en dan peert 'ie hem. Zo werkt het dus niet. Lieverd. Het komt helemaal goed. Zayn moet hier aan wennen, maar ik ken hem. Hij zal jou niet alleen achter laten. Zo is hij niet. Hij heeft wat tijd nodig. Hij zal vanzelf zien dat jij het belangrijkste en mooiste bent in zijn leven, en dat het kleine wondertje wat nu in jouw buik groeit een vader nodig heeft' zegt ze. Ze was zo lief. "'Gelukkig heb ik dat probleem niet omdat ik niet op die rotmannen va- oh..." wacht wat? ik wou er eerst niet op reageren maar dan ben ik toch nieuwschierig. 'Wat zei je?' vraag ik aan haar.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    Ik bloos. "Niks, laat maar" zeg ik en ik voel mijn hart kloppen in mijn keel. Ik laat haar los en schuif een stukje van haar af op de bank. "Dus, hoe gaan we uit dit shithol komen?" zeg ik nerveus, terwijl ik een sigaret uit mijn binnenzak pak. Ik wil mijn aansteker uit mijn broekzak pakken maar zie dat hij hier niet meer in zit. "Fack" zeg ik en ik sta op. "WIE HEEFT MIJN AANSTEKER!?" zeg ik hard door de kamer.

    Lina

    'Rustig'zeg ik tegen Elinor die ik aan haar arm naar beneden trek. Als ze weer naast mij zit vraag ik,'Jij ging stoppen weet je nog?' ik keek haar boos aan, wat er waarschijnlijk raar uitzag met tranen in mijn ogen. Ik veegde ze uit mijn ogen en keek haar weer aan.'En sowieso is dat geen goed plan aangezien..' en ik legde mijn hand op mijn buik. Ik vond het best eng aangezien ze best boos kon worden door kleine dingen. Ik besloot om maar even een ander onderwerp te bedenken. 'Mijn mobiel is weg, die van jou ook?' vraag ik en kijk om me heen. Iedereen was nog even chaotisch als net. Ik kijk Elinor aan in de hoop dat zij een mobiel heeft en we Zayn weer konden spreken, of nouja zij dan, ik kan het niet aan denk ik.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Elinor

    "Ja ik weet het maar...laat maar" Ik heb nu echt een sigaret nodig. Nouja. 'Mijn mobiel is weg, die van jou ook?' vraag ze. Mijn ogen worden groot en mijn ogen gaan omlaag. Ik draai me een beetje om. "Wacht even" zeg ik en ik steek mijn hand aan de zijkant in mijn shirt, en vis mij telefoon uit mijn beha. Hebbes. "Ik heb hem" sis ik, en ik stop hem snel terug. "Waar?" zegt ze en ik draai me om met een glimlach. "OH ik moet even plassen" zeg ik verontwaardigd en ik sta snel op, een verbaasde Lina met me mee slepend, en loop naar de gang waar we net waren. "Wat doe je?" zegt ze. "Ja die mensen moeten toch mijn telefoon niet zijn slimpie" zeg ik en tik op mijn voorhoofd. Ze giechelt en duwd me speels. Ik lach en we komen aan bij een soort van inhammetje. Het is er donker en als je niet goed zou kijken zou je er zou voorbij lopen. Perfect. Ik pak mijn telefoon weer uit mijn beha, Lina aankijkend als te zeggen 'waar kijk je naar'.

    Lina

    Ik loop verbaasd met El mee, ze zocht om zich heen en stond stil toen ze ' het ' blijkbaar gevonden had. Ze sleurde me mee in een angstaanjagend plekje. Het was er donker. ' Wat doe je?' vraag ik waarna ik een antwoord heb gekregen die ik weer herkende als Elinor. Ze rijkt haar hand naar haar bh, ik vergroot mijn ogen. Ze haalt een stukje metaal uit haar bh. Het duurt niet lang of ik zie wat het is. ' Je mobiel!" schreeuw ik misschien iets te hard. Ik keek haar nog steeds raar aan. ' Waar kijk je naar' zegt ze. ' Niks, bel Zayn!' zeg ik met een beetje dwingende toon. Mijn ogen blijven op Els mobiel. Als het me te lang duurt grijp ik hem uit haar handen en heb binnen een paar telle n zijn nummer ingetypt. Ik hou hem aan mijn oor, want op luidspreker zetten was geen goe plan. Ik boog mijn hoofd wat naar die van Elinor zodat zij het ook kon horen en ik luisterde naar de steeds op hetzelfde ritme piepende tonen.


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Riley Alexia Tomlinson

    Ik lag nog steeds half - huilend op de grond als ik opeens de stem van mijn ontvoerder hoor. 'Gaat het een beetje?' vraagt ze aan mij. Ik kijk even naar mijn arm waar de messteek zit en kijk dan mijn ontvoerder aan. 'Het gaat wel. Is die andere jongen een vriend van je?' vraag ik dan aan haar. Ik kijk even na die jongen die nu weer de kamer uitloopt. 'Wanneer wordt Dervilia weer wakker?' vraag ik dan aan Jace. Ik kijk haar eventjes aan. 'En kan er iets gedaan worden aan die wond. Het lijkt me niet al te fris als straks de hele kamer onder mijn bloed zit, wel dan?' vraag ik dan voorzichtig en zachtjes aan haar.


    That is a perfect copy of reality.