• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.


    Het is zeven jaar na het begin van het eerste verhaal. Nadat ze het Instituut hebben verlaten, wonen Kato, Cordelia, Emily, Wyatt en Rodey op het eiland waar Kato is opgegroeid.
    Inmiddels hebben Cordelia en Emily een kind gebaard.
    De vulkaan op het eiland Montserrat begint weer actief te worden. Uit angst dat hij gaat uitbarsten, verhuisd iedereen met de kindertjes naar Hawaii, plus enkelen van Kato's familieleden die dieper in het bos wonen en hem geloven.
    Omdat ze allemaal zo verschillend leven en de luxe van het Instituut gewend zijn, zijn ze altijd afhankelijk gebleven van de mensen aan het vaste land van de Verenigde Staten.
    Op Hawaii blijkt een hele nederzetting te zijn van vreemde wezens die niet in de mensenwereld kunnen wonen en om welke reden dan ook, hebben besloten om niet bij hun soortgenoten te zijn.
    Er is maar een kleine groep van die wezens die hen durft te vertrouwen. De zeemeerminnen en Rodey worden wel toegelaten, maar voor de halfwolven blijven ze vrezen. Ze zijn bang dat ze andere wezens opeten.
    Zij worden geacht om in de bossen, buiten het dorp te leven, tussen de andere, gevaarlijkere wezens. Daarom verlaat ook niemand het dorp. Behalve voor het water.
    Het dorp wordt bestuurd door een stel wijzen, die bepalen wat ze allemaal moeten doen wanneer er iets gebeurd.

    Meer uitleg en het inschrijf topic vindt je hier: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157054

    Personages

    Bethany 'Beth' - 21 - tijgermens q]Marjannee[/q
    Enaid - 97 - ederos q]Hohenheim[/q
    Ferapyle - ? - sater q]Ensiferum[/q
    Leona - 27 - trol q]Ensiferum[/q
    Meller Wartons - 14 - mensee q]Marjannee[/q
    Michelle L'Oreal - 22 - vervloekt mens q]Ensiferum[/q
    Minkabh - +/- 47 - papegaaienotter q]Hohenheim[/q
    Peikka - 31/32/33 - follet q]Hohenheim[/q
    Russel Wartons - 22 - mensee q]Marjannee[/q
    Satyr - 21 - sater q]Ensiferum[/q
    Stimpy - 1 - eekhoorn q]RosanneB[/q
    Tari - 19 - elf q]Marjannee[/q
    Venomis - 24 - dracaena q]Ensiferum[/q
    Weather - 20 - Treeture q]Marjannee[/q

    Nieuwkomers
    Allie - 22 - zeemeermin q]Hohenheim[/q
    Athiabbe Duskfury - 20 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Baiel - 22 - nereïde q]Marjannee[/q
    Cordelia Duskfury-Grecia - 21 - zeemeermin q]RosanneB[/q
    Emily Grecia - 22 - zeemeermin q]Marjannee[/q
    Glaie - ? - nereïde q]Marjannee[/q
    Gyab Duskfury - 19 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Javelin Ash - 21 - halfwolf q]Marjannee[/q
    John ? - ? - mens q]Marjannee[/q
    Kato Duskfury - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Limany Redfinder - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Maerle - 0 - zeemeermin/nereïde q]Marjannee[/q
    Nykin Duskfury - 0 - halfwolf/meermin q]Hohenheim[/q]/[q]RosanneB[/q
    Oliver May - 24 - mendax q]Marjannee[/q
    Pagelino Duskfury - 12 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Patja Duskfury - 9 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Prahi - 29 - Syrene q]Hohenheim[/q
    Qako Duskfury - 26 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Rodey Diablo - 21 - bosduivel q]Hohenheim[/q
    Wyatt - 23 - waternimf q]Hohenheim[/q
    Yati Stormghost - 22 - halfwolf q]Hohenheim[/q
    Zipp +/- 4- bosduivel q]Hohenheim[/q

    Overig
    Jill - 22 - mendax q]RosanneB[/q

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157055 --> Deel 1
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=157891 --> Deel 2
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158285 --> Deel 3
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=158830 --> Deel 4

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 16:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily werd er inderdaad iets rustiger van, maar alles wat er gebeurd was bleef wel door haar hoofd malen. Toen Cordelia klaar was met haar lied, klom ze overeind. 'Kunnen de halfwolven het proberen? Baiel te zoeken in het bos?'


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik denk het wel,' zei Cordelia. 'Ik hoop het heel erg voor je Em,' zei ze zacht. Ze legde haar hand op die van Emily. 'Dat Baiel nog in leven is. Ik zal zo bij ze langs gaan, als ik naar huis ga. Denk je dat je het redt?' Ze beet op haar lip en keek haar zus onzeker aan. Ze wilde graag blijven, maar ze had zelf ook een baby van nog geen twee weken oud thuis, die om de paar uur gevoed moest worden door haar. Ze voelde zich schuldig dat ze niet altijd de zus kon zijn die ze wilde en dat ze Emily daardoor tekort deed.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik wil niet alleen zijn,' fluisterde Emily. Dat Cordelia ook een gezin had en ook niet alle tijd van de wereld had, kon ze nu niet bedenken. Het enige wat ze wist was dat ze niet alleen achter wilde blijven, met een baby die alleen maar verdrietiger werd van haar aanwezigheid, en het gevoel dat haar hele wereld was ingestort.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Dat weet ik.' Cordelia frunnikte aan de dekens. 'Ik blijf wel hier, vannacht. Ik moet alleen wel even naar huis om het tegen Kato te zeggen, en ik moet Liae nog voeden. Daarna kom ik terug, goed?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily knikte, omdat ze Cordelia niet kon tegenhouden, al deed ze dat het liefste wel.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Goed. Ik ga eerst langs de wolven en dan naar huis. Ik kom zo snel mogelijk terug.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Emily knikte. Toen Cordelia de deur achter zich had gesloten, begon ze luidkeels te huilen. Ze hield het ei stevig tegen zich aan en legde het toen naast Maerle in de wieg. Ze aaide Maerle over de bol, zonder te stoppen met huilen, en zakte toen naast haar neer. Tegen de wieg aangeleund bleef ze huilen. Ze wilde dat gevoel weg ging. Dit gevoel was niet uit te houden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Nykin was gaan slapen en Kato was blij dat ook Liae haar ogen dicht deed. Hij hoopte dat Cordelia snel terug zou komen, want hij wist niet voor hoe lang ze nog zou slapen. Ze moest straks ook weer gevoed worden.
    Hij liet zich tot die tijd ook op zijn bed vallen en sloot zijn ogen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Cordelia had aan Yati gevraagd of hij naar Baiel wilde zoeken. Ze wist dat het Emily op zou luchten als ze wist dat alles eraan gedaan was.
    In haar huis brandde weinig licht en ze zag dat de slaapkamer deur op een kier stond. Kato lag met zijn ogen gesloten op de dekens. Ze kuste zijn voorhoofd.
    'Hé lieverd. Sorry als ik je wakker maak. Het gaat niet goed met Emily. Baiel is - hij heeft zichzelf opgeofferd en Emily denkt dat hij dood is.' Ze veegde met haar hand langs haar ogen. 'Ik vind het zo vreselijk voor haar.'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 12:46 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Die woorden bereikten zijn oren wel, maar zijn verstand niet.
    Hij trok Cordelia tegen zich aan en keek naar haar contouren in de schemering. Hij merkte dat ze huilde, doordat zijn vingers nat werden toen hij over haar wang streek en haar lichaam beefde.
    'Jeetje...' Hij mocht Baiel graag. Hij had zelfs samen met hem bedacht hoe ze John en Glaie weer bij elkaar konden krijgen. Hij was de neef van Haliae en nu was ook hij er niet meer. Hij slikte een pijnlijk gevoel in zijn keel weg en streek door Cordelia's haar. 'Is er nu wel iemand bij Emily? Hoe is het met haar ei?'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Emily is een wrak, en met haar ei gaat alles denk ik goed. Ik heb aangeboden vannacht bij haar te blijven. Vindt je dat goed? Ik kan flesjes voor Liae klaar maken en - en dan moet jij ze geven.' Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder en sloot haar ogen. 'Haar kinderen zien misschien nooit meer hun vader.'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 12:18 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Dat is goed, lieverd. Kan ik iets voor jullie doen, voor morgen of zo? Heb je iets nodig?'
    Hij kuste haar kruin en kwam overeind om haar te helpen te kolven. Dat zou nog wel even duren.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Nee, ik kan even niets bedenken. Dank je wel lieverd. Hoelaat moet je werken morgen?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Nachtdienst,' antwoordde hij met niet veel enthousiasme. 'Maar ik zal uitkijken naar Baiel en ariana.'

    [ bericht aangepast op 3 feb 2014 - 13:41 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Je bent de liefste.' Ze kuste zijn wang en bleef even bij hem zitten. Het deed haar weer realiseren hoe blij ze moest zijn met Kato. Hij was nog bij haar, hij leefde nog. Kon Emily dat ook maar zeggen. 'Ik heb ook aan Yati gevraagd of hij naar Baiel wil zoeken. Ik hoop zo dat hij nog niet dood is,' fluisterde ze.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?