• Een klein beetje gebaseerd op het Atlantis van Plato

    9500 v. Chr. - Atlantis, een machtig mythisch eilandenrijk, waar magische wezens met bijzondere krachten in rijkdom en vrede leefden. Iedereen die zich op wat voor manier dan ook onderscheidde van de normale mensen, kwam hierheen om te leven als een god. Maar de mensen werden bang en uiteindelijk hebben ze het immense centrum met al zijn prachtige bossen en weilanden eromheen platgebrand uit angst en jaloezie. De welvaart en arrogantie is de ondergang van het prachtige rijk geweest.

    Tegenwoordig trekken de wezens zich terug. Ze zijn vergeten door de mensheid en worden nu alleen nog maar in sprookjes en fantasieverhalen genoemd. Veilig zijn ze niet, want ontdekt worden, betekent eindigen als een wetenschappelijk proefkonijn, of erger, opgejaagd en vermoord worden. Er is één plek waar iedereen veilig is en waar je je krachten kan leren beheersen, zodat je veilig de grote wereld in trekken: Het Nieuwe Atlantis. Het is een safehouse en school, waar wezens vanaf 16 jaar kunnen beginnen met trainen om veilig de grote gevaarlijke mensenwereld in te trekken zonder ontdekt te worden.

    Wezens:
    •Elven
    Elven zijn het best te herkennen aan hun puntige oren. Dit maakt het leven in de drukke stad voor hen haast onmogelijk, maar gelukkig leven deze wezens ook liever in de natuur. Ze zijn namelijk goed met planten, hebben veel overlevingskennis en zijn van nature goede klimmers. Buiten hun puntige oren hebben ze vaak een kracht die gerelateerd is aan de natuur of kunst (hier valt ook muziek onder). Je wordt geboren als elf en minimaal één van je ouders moet dus ook een elf zijn.

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen
    Deze wezens lijken in alle opzichten een normaal mens, tot ze in aanraking met water komen. Dan krijgen ze een mooie geschubde staart, waarmee ze zich soepel en snel door het water kunnen bewegen. Zeemeerminnen kunnen krachten hebben die met water te maken hebben of met hun stem. Ze kunnen bijvoorbeeld of water verhitten, of dingen bevriezen, of het in vloeibare vorm besturen (ze kunnen geen bloedsturen) of mensen en andere wezens hypnotiseren met hun stem.

    •Halfgoden/godinnen
    Dit zijn kinderen van een mens en een Griekse god of godin. Wat uiterlijk betreft verschillen ze dus niet van gewone mensen. Ze hebben wel betere reflexen, zintuigen en hebben een kracht die te maken heeft met hun goddelijke ouder. Let op: ik wil het liefst geen kinderen met dezelfde goddelijke ouder!

    •Vampiers
    Deze wezens zijn zo niet geboren, maar zijn door een andere vampier veranderd. Ze gaan moeilijk dood en kunnen met gemak honderden jaren oud worden. Ze zijn sneller dan normale mensen en zijn vaak ook een tikkeltje sterker. De nadelen zijn dat ze van mensenbloed leven, ze in zonlicht verbranden en dus alleen ’s nachts naar buiten kunnen (de gebouwen van het schoolterein hebben speciaal glas, zodat de leerlingen binnen veilig zijn) en ze niet tegen knoflook of een houten staak in het hart kunnen. Wel hebben ze vaak een telepathische kracht, zoals gedachten lezen, illusies creëren, etc.

    •Heksen/Magiërs
    Heksen of magiërs zijn mensen met de mogelijkheid om spreuken en drankjes te creëren. Het vereist veel kennis en oefening om de juiste spreuken in combinatie met de juiste drankjes te gebruiken. Daarbij zijn heksen en magiërs krachtiger wanneer ze samen de spreuken uitspreken. Heksen en Magiërs kunnen allerlei krachten hebben wat betreft hun speciale kracht. Het is zoals bij de meeste wezens niet aan iets in het bijzonder gekoppeld.


    Rollen: Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens!

    •Elven

    - Gereserveerd || Lexine Melissande Sage || Absorptie/kopieer kracht || Valkyries 1.8
    - Audrick Damian McKnight || Soort Aerokinese || Jafar 1.19
    ...

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen

    - Vanna Gorgina || Hydro-Thermokinese || WenseKronik 1.3
    - Nixie Lahote || Cryokinese || XLaheyX 1.3
    - Miles Luke Halter || Hypnose d.m.v. stem || MiIls 1.11
    - Mako Gorgina || Hoge stem || WenseKronik 1.12
    ...

    •Halfgoden/godinnen Vol

    - Sky Elysia O’Brien || Dochter Zeus || Electrokinese || Jafar 1.7
    - Evangelia Caligenia Berdine || Dochter Aphrodite || Hypnose d.m.v. schoonheid || Calorae 1.10
    - Gereserveerd || Katherine Anna Stavros || Dochter Poseidon || BarnOwl
    - Philip Crowe || Zoon Ares || Emotie-projectie || Castor 1.2
    - Istwan Rhodos Graaf || Zoon Hermes || Levitatie || WenseKronik 1.3
    - Isaac Morris || Zoon Hephaistos || Pyrokinese || XLaheyX 1.11

    •Vampiers

    - Noah Marie Brown || Gedachte lezen || CrazyGirlxx 1.7
    - Aiden Josh Mccloud || Mind Compulsion || Silvanaa 1.13
    ...

    •Heksen/Magiërs

    - Ruby Dayne || Inmaterialiteit || Chiroptera 1.12
    - Amy Lynn Winchester || Het hemelse oog || Silvanaa 1.13
    - Rowan Aida || Gedachte projectie || Nephele 1.10
    ...


    Invullen:
    Wezen:
    Naam:
    Leeftijd (16-22):
    Karakter (uitgebreid) :
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Kracht*:
    Geschiedenis:
    Extra:

    *Elk wezen kan één kracht bezitten (het hoeft dus niet). Bij de uitleg van wezens staat in welke richting je moet denken. Zolang dit niet nodig is, is het niet toegestaan om exact dezelfde kracht te hebben als een ander personage. Je kracht reserveren is dus handig. Hier zijn wat voorbeelden van krachten. Per wezen is het wel verschillend was mogelijk is, dus let hier goed op. Het hoeft natuurlijk niet van deze site te komen.



    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Sue’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Minstens 1 keer per week reageren
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Maximaal twee personages per persoon. Twee van hetzelfde geslacht is niet toegestaan, tenzij ze in de minderheid zijn
    #Probeer soorten wezens en jongens en meisjes een beetje gelijk te houden.
    #Reserveringen blijven 48 uur staan
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes (en realistisch)
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld
    #En dan het aller belangrijkste: have fun!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Feaser schreef:
    Oewhh mag Nova een vis in een vissenkom xD


    Tuurlijk, zolang ze er maar voor zorgt dat de meerminnen en meermannen niet nat worden, want dat wordt nogal een zooitje :')


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Tuurlijk, zolang ze er maar voor zorgt dat de meerminnen en meermannen niet nat worden, want dat wordt nogal een zooitje :')


    Jahh, doe haar maar niet met een meermin in een kamer xD Dan kan dat voorkomen perongeluk...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Silvanaa schreef:

    Wezen: Vampier
    Naam: Aiden Josh Mccloud
    Leeftijd: 19 jaar

    Karakter: Aiden is een vrolijke jongen die erg veel van grappen maken houd. Hij is erg sociaal en vriendelijk naar de mensen die hij graag mag. Aiden is een jongen die alles voor zijn geliefden doet, maar kan ook heel arrogant overkomen naar de mensen waar hij echt niets van moet hebben. Aiden is ook redelijk brutaal en wilt af en toe nog eens een streek uithalen. Ook kan Aiden erg sluw zijn, maar is ook heel trouw aan zijn vrienden en beschermt de mensen waar hij veel om geeft. Aiden kan soms nog een beetje verwaand overkomen en heeft ook een beetje een grote dunk van zich zelf.

    Uiterlijk: Aiden heeft diep blauwe ogen en donker bruin haar dat in een warrig model zit. Wanneer hij lacht zijn er kuiltjes te zien in zijn wangen. Aiden staat bekend om zijn ondeugende grijns die de harten steelt van vele meisjes. Aiden heeft een lichtelijke gespierde bouw die niet overdreven is, maar toch wel te zien. Hij is ongeveer 1.78 lang en heeft een uitstekende conditie.

    Geschiedenis: Aiden is nog niet zo heel oud. Hij is pas 59 jaren lang een vampier. Zijn beide ouders zijn al gestorven en zijn oude vrienden moest hij verlaten omdat hij mogelijk niet ouder werd. Aiden is geboren in Wolverhampton en toen hij 19 was werd hij veranderd door een vampier genaamd Seba. De vampier die hem veranderde bleek al 587 jaren oud en had al een hele boel levenservaring. De oude vampier werd zijn meester en leerde Aiden met het beheersen van zijn bloeddorst. De vampier leerde hem vechten en overleven. Na een lange tijd van enkel rondreizen, bracht de oude vampier hem naar een school waar Aiden zijn trainingen voort kon zetten.

    Kracht: Mind Compulsion, de kracht om mensen te laten doen wat hij zegt. Deze kracht werkt immers niet bij andere vampiers. En wanneer iemand knoflook draagt of de afgelopen 24 uur knoflook heeft gegeten werkt Compulsion niet.










    Wezen: Heks
    Naam: Amy Lynn Winchester

    Leeftijd: 17 jaar

    Karakter: Audrey is erg slim en ook een beetje verlegen. Ondanks dat Audrey nogal verlegen is en daarom ook stil in het bijzijn van vreemden, kan ze toch heel vriendelijk en grappig zijn. Wanneer ze zich bij iemand op haar gemak voelt kan ze ontzettend veel plezier beleven met die persoon. Audrey is erg serieus, maar kan ook best tegen een grap zo nu en dan. Ze is erg behulpzaam en wilt graag iedereen helpen. Audrey vertrouwt mensen niet snel en is daarom jegens vreemden erg wantrouwig. Audrey kan soms een beetje betweterig overkomen omdat zij erg van perfectie houd. Ze corrigeert mensen daarom ook vaak op hun fouten.

    Uiterlijk: Audrey heeft diep blauwe ogen en lang, golvend licht bruin haar. Wanneer zij lacht zijn er kuiltjes te zien in haar wangen. Audrey staat bekend om haar serieuze blik die heel dreigend kan zijn, maar toch de aandacht van vele jongens trekt. Audrey heeft een slank figuur en is lenig. Zij is ongeveer 1.73 lang en heeft een redelijke conditie.

    Geschiedenis: Amy haar moeder was een heks, die het weer van haar eigen moeder erfde, en zo door. In de bloedlijn Winchester zijn er al eeuwen lang heksen en magiërs. Amy is de laatste heks van haar bloedlijn, tot zij weer kinderen krijgt. Ze is geboren in Sydney en verhuisde na haar vaders dood samen met haar moeder naar Cambridge. Haar moeder heeft Amy naar een school gestuurd waar zij haar krachten kan ontwikkelen. Dit vond haar moeder vooral noodzakelijk toen ze achter Amy haar speciale kracht kwam. De kracht is duister en kan voor vele problemen zorgen wanneer die verkeerd gebruikt wordt.

    Kracht: Het hemels oog, zoals het kunnen zien van goden en geesten, hemels en hellen, en hoe wezens na hun dood wedergeboren worden als gevolg van hun karma. Ook kan zij contact leggen met de dood. Dit kan echter alleen met de duistere kant, aangezien zij de rust niet hebben kunnen vinden en dus nog ronddwalen op de aarde tot zij wraak kunnen nemen op die gene die hen van het leven hebben beroofd. Deze duistere wezens zijn niet in staat mensen te doden, wel te verwonden. Zij kunnen alleen doden als Amy daar toestemming toe geeft, maar dit heeft gevolgen en daarom zal zij deze kracht nooit gebruiken en zoveel mogelijk vermijden.


    Op zich zijn ze niet slecht, maar het karakter mag wel iets uitgebreider als dat zou kunnen en verder zit ik een beetje met de kracht van Amy (er staat trouwens ook meerdere keren Audrey ipv Amy...). Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Wat wil je precies met die duistere wezens die mensen kunnen verwonden en vermoorden als zij daar toestemming voor geeft? Kan zij ze beheersen of zo? Het is iig niet de bedoeling dat er allemaal wraaklustige geesten rond gaan lopen door de RPG, dus ik weet niet wat je ermee wilde?


    Happy Birthday my Potter!

    Feaser schreef:
    (...)

    Jahh, doe haar maar niet met een meermin in een kamer xD Dan kan dat voorkomen perongeluk...


    Ik ga de kamers denk met een random ding doen, wel lettend op leeftijd, dat vind ik het eerlijkst, dus dat is even afwachten.


    Voor iedereen, morgen ben ik er bijna de hele dag niet, maar als jullie ervoor zorgen dat dan alle rollen zijn ingevuld, kunnen we dinsdag of woensdag beginnen ^^ Ligt eraan hoe snel ik de roosters en kamerindeling gemaakt heb.


    Happy Birthday my Potter!

    >> Ik heb hem af. {Naam veranderd, karakter uitgebreid en geschiedenis toegevoegt.}
    Is ‘ie zo goed?


    MiIls schreef:
    Wezen:


    Meerman.

    Naam:
    Miles Luke Halter.

    Leeftijd (16-22):
    Luke is negentien.

    Karakter (uitgebreid) :
    Miles is een open jongen die graag onder de mensen is. Hij is aardig, helpt overal en is de liefde hemzelf – je kan bijna geen hekel aan hem hebben. Miles heeft een liefdevolle familie waarin hij is opgegroeit. Hij heeft een goed gevoel voor humor en begint gemakkelijk een gesprek met een vreemde. Miles houdt ervan om te lezen en te schrijven, het liefst doet hij dit op het strand waar hij zijn inspiratie vandaan haalt. Op het eerste gezicht lijkt Miles een perfecte jongen – maar dat is niet zo. Hij overdrijft, kan soms stalkerig verdrag vertonen en als je een ruzie met hem hebt heb je grote kans dat het niet meer goed komt. Hij heeft ADHD waardoor hij gedragsproblemen vertoont en omdat hij de mensen geen pijn wilt doen is hij soms wel eens een paar weken weg om tot rust te komen. Miles is op twee dingen verzot: lezen en leren. Hij leest het liefst de hele dag en hij vindt het ook leuk om zelf te schrijven. Hij is ook een jongen die zijn kennis wil verbreden en op den duur begon hij leren leuk te vinden, nu doet hij het ook in zijn vrije tijd.

    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Miles is een zeer knappe jongen. Hij is gespierd, heeft zeeblauwe ogen en mooi bruin haar. Over zijn lichaam zitten verschillende littekens verspreid door gevechten. Miles vindt zijn ogen het mooiste aan hemzelf. Ze hebben de kleur van de zee en zodra er licht op schijnt kan je de amber-kleurige spikkeltjes ontdekken die zich achter het blauwe verschuilen – wanneer er geen licht op schijnt worden de spikkeltjes aan je zicht ontrokken. Miles heeft een geweldig zicht, hij kan goed zien in het donker en in het licht. Hij heeft een egale huid bedekt met sproeten die bijna niet zichtbaar zijn. Hij is ietwat getint en heeft verscheidene moedervlekken over zijn gehele lichaam.

    Kracht*:
    Toen Miles klein was en voor de eerste keer praatte vertoonde hij zijn kracht: hij kan mensen hypnotiseren met zijn stem. Hij kan zijn stem zelf omschakelen en het lijkt dan alsof er niets veranderd. Hij heeft nu een mooie, diepe stem waardoor mensen graag naar hem luisteren. Zodra hij wilt dat je in een hypnose terecht komt spreekt hij dwingend en dan val je in een diepe slaap. Vroeger praatte hij daardoor niet zoveel; hij hoefde maar wat te zeggen en er vielen al mensen in slaap, pas na zijn twaalfde had hij het volledig onder controle en misbruikte hij het weleens – op school bijvoorbeeld.

    Geschiedenis:
    Miles komt uit een klein gezin. Hij is de zoon van een mens en een meerman. Na zijn geboorte kwamen ze er al snel achter dat Miles ook een meerman was, waardoor zijn vader veel tijd met hem doorbracht in het water. Zijn moeder, Julia Cresselia, heeft zelfmoord gepleegd uit verdriet. Ze kon het niet aan dat ze werd gescheiden van haar man en haar enige zoon. Toen ze erachter kwamen heeft Miles besloten dat hij nooit een relatie aan zou gaan met een mens.

    Extra:
    -

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 23:39 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    MiIls schreef:
    >> Ik heb hem af. {Naam veranderd, karakter uitgebreid en geschiedenis toegevoegt.}
    Is ‘ie zo goed?


    (...)


    Ja alleen zee zitten niet voor niets nog op school en hebben dus nog geen volledige controle over hun krachten. Verder is hij helemaal prima.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga vanavond mijn rol aanpassen, plus alvast een reactie schrijven. Ik kan namelijk niet zo snel antwoorden, vanwege andere dingen. Ik neem aan dat het de eerste schooldag is en ze op school komen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    De kleine is de hele dag op school en nog heb ik niks aan m'n personage kunnen doen -.-
    Maar goed, Al m'n bankzaken en dergelijken zijn weer geregeld en op orde, m'n strijk is volledig gedaan (op een allerlaatste was na, die voor vanavond is aangezien het nog in de droogkast zit), m'n huisje is gepoetst, de slaapkamerramen al gezeemd (morgen m'n woonkamer aan de beurt), inmiddels naar de winkel geweest voor boodschapjes en m'n vriend is bezig met het reorganiseren en opruimen van de kleine z'n kamer :'D Al bij al dus nog een zeer productieve dag hier :'D

    Maar goed, dat wordt dus vanavond aardig aanpoten met het werken aan m'n personage :'D Ik wilde ook alweer de lay-out volledig veranderen en andere plaatjes - hetzij wel gewoon Michelle Trachtenberg - te gebruiken, maar ik zal dus gewoon eerst m'n personage gewoon uittypen, plaatsen en dan doe ik achteraf wel de juiste plaatjes toevoegen en prullen aan m'n opmaak XD
    Want m'n personage volledig uitwerken en nieuwe plaatjes bewerken/toevoegen en de BBcode erop aanpassen volledig, ga ik niet in een avondje gefikst krijgen :'D
    Klein beetje obsessief gedrag, meer is het niet :'D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 14:33 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    ^ Haha, druk wijffie ben je. :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    ^ Haha, druk wijffie ben je. :p

    Yupz, en telkens hoop ik dat er een periode komt dat het rustiger wordt, maar het is zo'n beetje alle dagen hetzelfde :'D
    Achja, hoort er allemaal bij als je een gezin en een huishouden hebt. Want straks begint de vaste routine van koken, eten, de kleine in bad en dan op bed leggen, en dan is het inmiddels wel een uur of 7, half 8. Dan afwassen, laatste beetje zooi opruimen en dan tussendoor kan ik m'n eigen ding wat doen. En dan nog m'n vriend niet vergeten, aangezien hij zich anders ook nog verwaarloosd voelt :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Yupz, en telkens hoop ik dat er een periode komt dat het rustiger wordt, maar het is zo'n beetje alle dagen hetzelfde :'D
    Achja, hoort er allemaal bij als je een gezin en een huishouden hebt. Want straks begint de vaste routine van koken, eten, de kleine in bad en dan op bed leggen, en dan is het inmiddels wel een uur of 7, half 8. Dan afwassen, laatste beetje zooi opruimen en dan tussendoor kan ik m'n eigen ding wat doen. En dan nog m'n vriend niet vergeten, aangezien hij zich anders ook nog verwaarloosd voelt :'D



    Ik heb respect voor je! Hou oud is je kindje ?

    Jafar schreef:
    (...)


    Op zich zijn ze niet slecht, maar het karakter mag wel iets uitgebreider als dat zou kunnen en verder zit ik een beetje met de kracht van Amy (er staat trouwens ook meerdere keren Audrey ipv Amy...). Ik weet niet echt wat ik ervan moet denken. Wat wil je precies met die duistere wezens die mensen kunnen verwonden en vermoorden als zij daar toestemming voor geeft? Kan zij ze beheersen of zo? Het is iig niet de bedoeling dat er allemaal wraaklustige geesten rond gaan lopen door de RPG, dus ik weet niet wat je ermee wilde?


    Oh pfff, dat krijg je ervan als je aan meerdere RPG's doet haha. Jeetje, het is gewoon Amy hoor (': En ik zal haar karakter even wat uitbreiden. En tja, haar kracht, dat zag ik toevallig ergens staan. Maar anders weet ik qua kracht niets anders. Ik zal haar kracht wel even aanpassen (;


    "We accept the love we think we deserve."

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Ik heb respect voor je! Hou oud is je kindje ?

    Thomas is vorige maand 5 geworden ^_^
    Een foto van een maand of 2 geleden, maar nog even cute :3 Hij had dus een voorstelling, dus alle ouders waren een middagje welkom in de klas :3


    Meh, ik moet echt eens dringend nieuwe foto's op m'n pc zetten :'D

    Maar goed, dat stukje respect. It's just life, I guess ^_^ Zowat iedereen met een gezin of eigen huishouden heeft het. Het hoort erbij wanneer je volwassen bent ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Silvanaa schreef:

    Wezen: Vampier
    Naam: Aiden Josh Mccloud
    Leeftijd: 19 jaar

    Karakter: Aiden is een vrolijke jongen die erg veel van grappen maken houd. Hij is erg sociaal en vriendelijk naar de mensen die hij graag mag. Aiden is een jongen die alles voor zijn geliefden doet, maar kan ook heel arrogant overkomen naar de mensen waar hij echt niets van moet hebben. Aiden is ook redelijk brutaal en wilt af en toe nog eens een streek uithalen. Ook kan Aiden erg sluw zijn, maar is ook heel trouw aan zijn vrienden en beschermt de mensen waar hij veel om geeft. Aiden kan soms nog een beetje verwaand overkomen en heeft ook een beetje een grote dunk van zich zelf.

    Uiterlijk: Aiden heeft diep blauwe ogen en donker bruin haar dat in een warrig model zit. Wanneer hij lacht zijn er kuiltjes te zien in zijn wangen. Aiden staat bekend om zijn ondeugende grijns die de harten steelt van vele meisjes. Aiden heeft een lichtelijke gespierde bouw die niet overdreven is, maar toch wel te zien. Hij is ongeveer 1.78 lang en heeft een uitstekende conditie.

    Geschiedenis: Aiden is nog niet zo heel oud. Hij is pas 59 jaren lang een vampier. Zijn beide ouders zijn al gestorven en zijn oude vrienden moest hij verlaten omdat hij mogelijk niet ouder werd. Aiden is geboren in Wolverhampton en toen hij 19 was werd hij veranderd door een vampier genaamd Seba. De vampier die hem veranderde bleek al 587 jaren oud en had al een hele boel levenservaring. De oude vampier werd zijn meester en leerde Aiden met het beheersen van zijn bloeddorst. De vampier leerde hem vechten en overleven. Na een lange tijd van enkel rondreizen, bracht de oude vampier hem naar een school waar Aiden zijn trainingen voort kon zetten.

    Kracht: Mind Compulsion, de kracht om mensen te laten doen wat hij zegt. Deze kracht werkt immers niet bij andere vampiers. En wanneer iemand knoflook draagt of de afgelopen 24 uur knoflook heeft gegeten werkt Compulsion niet.










    Wezen: Heks
    Naam: Amy Lynn Winchester

    Leeftijd: 17 jaar

    Karakter: Amy is een vriendelijk en verlegen meisje. Mensen die zij nog niet zo goed kent wantrouwt zij een beetje, en komt daarom op anderen snel over als een stil meisje. Dit is zij echter niet in het bijzijn van iemand die zij goed kent en vertrouwd. Dan kan ze ontzettend grappig zijn en spontaan. Ook is Amy erg behulpzaam en doet zij veel voor haar geliefden. Amy is niet bang voor de dood, aangezien zij de doden kan zien. Dit zorgt ervoor dat Amy dus niet snel bang is voor iets of iemand. En ondanks dat zij verlegen is, laat zij zeker niet snel over zich heen lopen. Omdat Amy erg slim is kan zij soms nog eens mensen willen corrigeren op hen fouten. Daardoor kan zij ook heel snel betweterig over komen. Ook is Amy soms iets te serieus, en dan zien mensen haar weer als een saai iemand of een pretbederver. Maar de gene die haar echt goed kennen, weten dat Amy juist een hartstikke leuk persoon is die goed kan luisteren en je graag helpt met je problemen. En ondanks haar betweterige en serieuze kant, toch nog haar vrienden willen zijn. Want hoe groot je geheim ook mag zijn, Amy kan die als geen ander beter voor jouw bewaren. Wat haar tot een erg betrouwbare vriendin maakt.

    Uiterlijk: Amy heeft diep blauwe ogen en lang, golvend licht bruin haar. Wanneer zij lacht zijn er kuiltjes te zien in haar wangen. Amy staat bekend om haar serieuze blik die heel dreigend kan zijn, maar toch de aandacht van vele jongens trekt. Amy heeft een slank figuur en is lenig. Zij is ongeveer 1.73 lang en heeft een redelijke conditie.

    Geschiedenis: Amy haar moeder was een heks, die het weer van haar eigen moeder erfde, en zo door. In de bloedlijn Winchester zijn er al eeuwen lang heksen en magiërs. Amy is de laatste heks van haar bloedlijn, tot zij weer kinderen krijgt. Ze is geboren in Sydney en verhuisde na haar vaders dood samen met haar moeder naar Cambridge. Haar moeder heeft Amy naar een school gestuurd waar zij haar krachten kan ontwikkelen. Dit vond haar moeder vooral noodzakelijk toen ze achter Amy haar speciale kracht kwam. De kracht is duister en kan voor vele problemen zorgen wanneer die verkeerd gebruikt wordt.

    Kracht: Het hemels oog, zoals het kunnen zien van goden en geesten, hemels en hellen, en hoe wezens na hun dood wedergeboren worden als gevolg van hun karma.


    Aangepast!


    "We accept the love we think we deserve."

    Valkyries schreef:
    (...)
    Thomas is vorige maand 5 geworden ^_^
    Een foto van een maand of 2 geleden, maar nog even cute :3 Hij had dus een voorstelling, dus alle ouders waren een middagje welkom in de klas :3


    Meh, ik moet echt eens dringend nieuwe foto's op m'n pc zetten :'D

    Maar goed, dat stukje respect. It's just life, I guess ^_^ Zowat iedereen met een gezin of eigen huishouden heeft het. Het hoort erbij wanneer je volwassen bent ^_^


    Wauw! Wat een mooi jongetje zeg!