• Een klein beetje gebaseerd op het Atlantis van Plato

    9500 v. Chr. - Atlantis, een machtig mythisch eilandenrijk, waar magische wezens met bijzondere krachten in rijkdom en vrede leefden. Iedereen die zich op wat voor manier dan ook onderscheidde van de normale mensen, kwam hierheen om te leven als een god. Maar de mensen werden bang en uiteindelijk hebben ze het immense centrum met al zijn prachtige bossen en weilanden eromheen platgebrand uit angst en jaloezie. De welvaart en arrogantie is de ondergang van het prachtige rijk geweest.

    Tegenwoordig trekken de wezens zich terug. Ze zijn vergeten door de mensheid en worden nu alleen nog maar in sprookjes en fantasieverhalen genoemd. Veilig zijn ze niet, want ontdekt worden, betekent eindigen als een wetenschappelijk proefkonijn, of erger, opgejaagd en vermoord worden. Er is één plek waar iedereen veilig is en waar je je krachten kan leren beheersen, zodat je veilig de grote wereld in trekken: Het Nieuwe Atlantis. Het is een safehouse en school, waar wezens vanaf 16 jaar kunnen beginnen met trainen om veilig de grote gevaarlijke mensenwereld in te trekken zonder ontdekt te worden.

    Wezens:
    •Elven
    Elven zijn het best te herkennen aan hun puntige oren. Dit maakt het leven in de drukke stad voor hen haast onmogelijk, maar gelukkig leven deze wezens ook liever in de natuur. Ze zijn namelijk goed met planten, hebben veel overlevingskennis en zijn van nature goede klimmers. Buiten hun puntige oren hebben ze vaak een kracht die gerelateerd is aan de natuur of kunst (hier valt ook muziek onder). Je wordt geboren als elf en minimaal één van je ouders moet dus ook een elf zijn.

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen
    Deze wezens lijken in alle opzichten een normaal mens, tot ze in aanraking met water komen. Dan krijgen ze een mooie geschubde staart, waarmee ze zich soepel en snel door het water kunnen bewegen. Zeemeerminnen kunnen krachten hebben die met water te maken hebben of met hun stem. Ze kunnen bijvoorbeeld of water verhitten, of dingen bevriezen, of het in vloeibare vorm besturen (ze kunnen geen bloedsturen) of mensen en andere wezens hypnotiseren met hun stem.

    •Halfgoden/godinnen
    Dit zijn kinderen van een mens en een Griekse god of godin. Wat uiterlijk betreft verschillen ze dus niet van gewone mensen. Ze hebben wel betere reflexen, zintuigen en hebben een kracht die te maken heeft met hun goddelijke ouder. Let op: ik wil het liefst geen kinderen met dezelfde goddelijke ouder!

    •Vampiers
    Deze wezens zijn zo niet geboren, maar zijn door een andere vampier veranderd. Ze gaan moeilijk dood en kunnen met gemak honderden jaren oud worden. Ze zijn sneller dan normale mensen en zijn vaak ook een tikkeltje sterker. De nadelen zijn dat ze van mensenbloed leven, ze in zonlicht verbranden en dus alleen ’s nachts naar buiten kunnen (de gebouwen van het schoolterein hebben speciaal glas, zodat de leerlingen binnen veilig zijn) en ze niet tegen knoflook of een houten staak in het hart kunnen. Wel hebben ze vaak een telepathische kracht, zoals gedachten lezen, illusies creëren, etc.

    •Heksen/Magiërs
    Heksen of magiërs zijn mensen met de mogelijkheid om spreuken en drankjes te creëren. Het vereist veel kennis en oefening om de juiste spreuken in combinatie met de juiste drankjes te gebruiken. Daarbij zijn heksen en magiërs krachtiger wanneer ze samen de spreuken uitspreken. Heksen en Magiërs kunnen allerlei krachten hebben wat betreft hun speciale kracht. Het is zoals bij de meeste wezens niet aan iets in het bijzonder gekoppeld.


    Rollen: Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens!

    •Elven

    - Gereserveerd || Lexine Melissande Sage || Absorptie/kopieer kracht || Valkyries 1.8
    - Audrick Damian McKnight || Soort Aerokinese || Jafar 1.19
    ...

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen

    - Vanna Gorgina || Hydro-Thermokinese || WenseKronik 1.3
    - Nixie Lahote || Cryokinese || XLaheyX 1.3
    - Miles Luke Halter || Hypnose d.m.v. stem || MiIls 1.11
    - Mako Gorgina || Hoge stem || WenseKronik 1.12
    ...

    •Halfgoden/godinnen Vol

    - Sky Elysia O’Brien || Dochter Zeus || Electrokinese || Jafar 1.7
    - Evangelia Caligenia Berdine || Dochter Aphrodite || Hypnose d.m.v. schoonheid || Calorae 1.10
    - Gereserveerd || Katherine Anna Stavros || Dochter Poseidon || BarnOwl
    - Philip Crowe || Zoon Ares || Emotie-projectie || Castor 1.2
    - Istwan Rhodos Graaf || Zoon Hermes || Levitatie || WenseKronik 1.3
    - Isaac Morris || Zoon Hephaistos || Pyrokinese || XLaheyX 1.11

    •Vampiers

    - Noah Marie Brown || Gedachte lezen || CrazyGirlxx 1.7
    - Aiden Josh Mccloud || Mind Compulsion || Silvanaa 1.13
    ...

    •Heksen/Magiërs

    - Ruby Dayne || Inmaterialiteit || Chiroptera 1.12
    - Amy Lynn Winchester || Het hemelse oog || Silvanaa 1.13
    - Rowan Aida || Gedachte projectie || Nephele 1.10
    ...


    Invullen:
    Wezen:
    Naam:
    Leeftijd (16-22):
    Karakter (uitgebreid) :
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Kracht*:
    Geschiedenis:
    Extra:

    *Elk wezen kan één kracht bezitten (het hoeft dus niet). Bij de uitleg van wezens staat in welke richting je moet denken. Zolang dit niet nodig is, is het niet toegestaan om exact dezelfde kracht te hebben als een ander personage. Je kracht reserveren is dus handig. Hier zijn wat voorbeelden van krachten. Per wezen is het wel verschillend was mogelijk is, dus let hier goed op. Het hoeft natuurlijk niet van deze site te komen.



    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Sue’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Minstens 1 keer per week reageren
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Maximaal twee personages per persoon. Twee van hetzelfde geslacht is niet toegestaan, tenzij ze in de minderheid zijn
    #Probeer soorten wezens en jongens en meisjes een beetje gelijk te houden.
    #Reserveringen blijven 48 uur staan
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes (en realistisch)
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld
    #En dan het aller belangrijkste: have fun!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    CrazyGirlxx schreef:
    Ik heb Noah aangepast, ik hoop dat ze zo beter is.


    Stukken beter. Het verklaard ook meteen de oude leeftijd.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Stukken beter. Het verklaard ook meteen de oude leeftijd.



    Thanks, het komt trouwens omdat ik zoveel huiswerk heb gekregen. Oh, ik heb zo'n hekel aan huiswerk :')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik ben maar eventjes weg om de kleine aandacht te geven en m'n laatste beetje strijk te doen en er is al twee pagina's bijgekomen om bij te lezen :'D
    Yupz, ik ben graag van alles op de hoogte XD

    Misschien dat ik in de loop van de RPG nog een nieuwkomer aanmaak, een jongen/man, maar dat zal dus niet voor direct zijn, aangezien ik het momenteel al veel te druk heb XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lieve, kleine, schattige Thomas. ;x


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet geen naam voor mijn rol


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb al wat verder gewerkt aan Evangelia. Ga na Jitsu verder.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Feaser schreef:
    Ik weet geen naam voor mijn rol


    Gewoon net zo lang op google zoeken tot je er een gevonden hebt haha

    Thalin schreef:
    (...)

    Gewoon net zo lang op google zoeken tot je er een gevonden hebt haha


    Heb een gevonden (:
    Had inderdaad via Google gedaan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wezen: Halfgodin. Vader is Poseidon.
    Naam: Saran Omi Shoore.
    Leeftijd (16-22): Saran is 17 jaar oud, en ze verjaard op de 15e van Augustus.
    Karakter (uitgebreid) : Saran is eigenlijks een verlegen en stille meid door alle gebeurtenissen. Dit toont ze echter niet. Saran komt over bij anderen als een emotieloze en gemeen meisje. Ze wantrouwt zo'n bijna iedereen en als je haar vertrouwen hebt, moet je zorgen dat je ze niet schend anders heb je een groot probleem. Ze is erg arrogant en krijgt snel een hekel aan mensen. Als je haar vriend bent is leer je echter haar ware-ik kennen. Erg weinig mensen,bijna niemand, zijn dit van haar. Haar ware-ik zit diep verstopt voor anderen. Je kunt haar vertrouwen en ze is dan aardig en lief. Ook lacht ze dan veel met je. En doe je haar vrienden pijn? Dan kun je pijn terug verwachten. Toont ze haar emoties aan je? Dan is dat een teken dat ze je vertrouwt. Maar dan ook echt vertrouwt. Saran laat niet zo makkelijk over zich heen lopen. Beledig je haar krijg je het terug. Saran houdt zich niet altijd aan de regels. Waardoor ze soms in de problemen kan komen.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :




    Saran haar haren zijn bruin rood. Zelf vindt ze het meer richting de rood gaan. Haar ogen zijn honing bruin met mosgroen. Die meestal arrogant uit haar ogen komen. De ogen worden omringd met zwarte mooie wimpers. Haar lichtrode volle lippen komen mooi in combinatie met het bruin rode haar van haar. Saran is ongeveer 1 meter en 64 centimeter lang.. Haar vrouwelijke rondingen zijn erg gewoon. Saran draagt kleding die ze mooi vindt, en die ze lekker vindt zitten. In haar ogen is meestal een glinstering te vinden.
    Kracht*: Hydrokinese, oftewel water besturen. Wat erg logisch is aangezien haar vader de god van de zee is.
    Geschiedenis: Op een koude herfst dag van 14 Oktober 17 jaar terug leerde Roslynn Shoore een man kennnen. Hij zei dat hij de naam Poseidon droeg. Roslynn vond dit een rare naam maar ze trok zich er niets van aan. De 2 mensen leerden elkaar beter kennen en werden verliefd. Na een dikke maand vertelde Roslynn dat ze zwanger was, van hem. Poseidon vertelde eerlijk dat hij niet een normaal mens was. Meer wilde hij er niet over kwijt. In de 9 maanden dat Roslynn zwanger was keerde Poseidon een tijdje terug naar Olympus. En toen het meisje op 15 Augustus werd geboren keerde Poseidon. Alleen kon hij niet lang blijven. Het meisje kreeg de naam Saran. Haar tweede naam werd Omi wat water betekend in het Yorubaans. Ze kreeg ook de achternaam van haar moeder. Saran werd ouder en ouder, en ze had haar vader nooit leren kennen. Sinds de eerste dag op de middelbare school wist ze dat ze anders was dan de anderen. En niet alleen door haar ADHD en dislexie. Saran kreeg tijdens een les problemen. In eens kwam al het water uit het aquarium en zij kreeg de schuld. Aangezien dit vaker gebeurt was, ging ze het onderzoeken. En ze kwam uit bij halfgoden en godinnen. Ze vroeg haar moeder ernaar, die het in middels al wist van haar, en die bevesitgde haar vermoeden. Met mate ze ouder werd, werden de dingen erger. Ze werd bang van zich zelf. En sloot zich af. Toen ze 16 was liep ze weg van huis, omdat ze het niet aankon. Toen is ze naar haar oma gegaan, maar die is na 6 maanden overleden. In die tussen tijd was ze al 17. Saran liep weer weg en ging opzoek naar een school om haar krachten te behersen. Het Nieuwe Atlantis. Een school en een woonplek. Hier werd ze al minder bang van zich zelf.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 15 feb 2014 - 16:31 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Wezen: Elf     
    Naam: Lexine Melissande Sage     
    Roepnaam: Lexi      
    Leeftijd: 21 jaar     
    ___________________________________________________________________________________________________


    Kracht: Elementaire energiebeheersing
    Kenmerkend: Absorptie / kopieer kracht

    Deze kracht heeft alles te maken met het beheersen van het vijfde element, de ether. Waar
    de elementen vuur, water, aarde en lucht waarneembare en tastbare elementen zijn, is dit bij
    ether niet het geval. Ether is de bron van alle energie en met elementaire energiebeheersing is
    het mogelijk om deze energie hanteerbaar te maken, om het te sturen en om het te beheersen.
    Hierdoor is bijna alles mogelijk. Het kost alleen vele jaren – oplopend tot enkele eeuwen – van
    training en meditatie om alles uit deze kracht te halen. Want uiteindelijk is het zelfs mogelijk om
    via ether de andere elementen te sturen, aangezien ether hier aan de bron ligt. Op energetisch
    vlak zijn er tevens vele mogelijkheden, gewoon doordat energie in alles terug te vinden is; in
    onszelf, in anderen en in alles rondom ons heen. Deze kracht manifesteert zich dan ook bij
    iedereen die deze kracht bezit, anders.


    Lexi is doormiddel van haar kracht, in staat om andermans energie te
    absorberen en om op die manier andermans kracht in zich op te nemen,
    om deze dus zelf te gebruiken. In haar geval is haar kracht dan ook eerder
    een absorptie / kopieer kracht, aangezien dit het enige is dat ze met haar
    gave kan bereiken. Uiteraard is het gebruik van andermans kracht tijdelijk,
    totdat de opgenomen energie verbruikt is. Ze is echter te onervaren om deze
    kracht te gebruiken, laat staan op een correcte manier te benutten. Meestal
    gebeurd de energieopname dan ook geheel willekeurig en per ongeluk, en ook
    enkel en alleen door aanraking.
         

    Oogkleur: Lichtblauw     
    Haarkleur: Donkerblond     
    Lengte: 1.71m     
    Gewicht: 59 kg     





    Uiterlijk: Het eerste wat zo opvallend is aan Lexi, zijn haar typische
    Elvenoren en haar ietwat afgetekende gezichtsstructuur. Ze heeft een zeer
    tenger, lenig figuur en is dan ook zeer slank gebouwd. Haar ogen zijn lichtblauw
    van kleur, al trekken haar irissen nochtans zilvergrijs weg bij bepaald lichtinval.
    Haar langere, donkerblonde haren vallen dan weer van nature in een losse,
    haast verwilderde krul en deze draagt ze het liefst los, ondanks dat ze deze met
    regelmaat toch draagt in een staart of vast zet met een klem tijdens de lesuren.

    Lexi heeft over het algemeen een zeer arrogante uitstraling, waardoor ze niet
    direct als de meest vriendelijke en welwillende persoon oogt. Ze heeft een
    zeer afstandelijke houding en haar gelaatstrekken zijn voornamelijk vertrokken
    in een grimmige, nukkige trek. Ze heeft dan ook verder niks elfachtigs over
    zich heen of iets elfachtigs dat terug komt in haar doen en laten. Het zijn
    slechts haar puntoren en lichaamsbouw die effectief aantonen dat ze een elf is.

    Haar kledingstijl is redelijk trendy, modern, meestal wat donker getint en heeft
    een zekere toevoeging aan haar sexappeal, waardoor ze er redelijkerwijs
    zelfbewust en volwassen uitziet. Doordat ze er het figuur voor heeft, draagt ze
    meestal ook nauw aansluitende kleding en jurkjes.


    Karakter: Lexi is niet bepaald de gemakkelijkste persoon in de
    omgang, aangezien ze zich voornamelijk gedraagt als een arrogante bitch
    die niets of niemand nodig lijkt te hebben. Ze heeft dan ook een gruwelijke
    hekel eraan om afhankelijk te zijn van anderen of om hulp te aanvaarden.
    Ondanks dat ze graag omringt wordt door mensen, doet ze toch graag de
    dingen het liefst in haar eentje. Dit omdat ze ervan overtuigt is dat als je wilt
    dat iets goed gebeurt, je het ten alle tijden zelf moet doen.

    Ze voelt zich verheven boven anderen en beter dan de rest. Iets waar ze zich
    absoluut niet voor schaamt. Ze is daarom ook niet in staat om gemakkelijk
    vrienden te maken, gewoon omdat de meesten in haar omgeving haar niet
    bepaald mogen of kunnen uitstaan. Relaties onderhouden en anderen dichter-
    bij laten komen,kan ze evenmin. Nochtans, als je haar beter zou leren kennen,
    zal je zeker wel een aangename, vriendelijke Lexine kunnen aantreffen. Een
    persoon die uiteindelijk onzekerder en kwetsbaarder is dan hoe ze zichzelf
    voordoet. Het is echter hemel en aarde verzetten voordat je door haar harde,
    ondoordringbare muur heen geraakt.

    Lexi is een persoon van haar woord en zal dan ook nooit een belofte verbreken,
    als ze deze al maakt. Ze is oprecht en verkondigt geen leugens, dit omdat de
    waarheid al hard genoeg is in haar opinie. In dat opzicht is ze dan ook zeker te
    eerlijk en heeft ze het hart op de tong. Ze verkondigt al haar gedachten luidop
    en excuseert zich bijna nooit voor iets. Ze kent dan ook bijna tot geen
    schaamte en voelt zich niet snel schuldig over haar daden en woorden.


    Geschiedenis: Lexi is een halfbloed, dit doordat haar moeder dus een elf is en
    haar vader een mens. Lexi neigt nochtans meer naar haar menselijke kant en
    moet weinig hebben van haar elfachtige trekken. Hierdoor stelt ze zich ook
    zo arrogant en gemeen op, om te verdoezelen dat ze zich niet goed in haar
    vel voelt en dus eigenlijk heel onzeker is over zichzelf. Ze doet alsof ze weet
    wie ze is, maar eigenlijk kan ze niet om met het feit dat ze van twee werelden
    is. Ze voelt zich in geen van beiden volledig thuis.

    Lexi’s vader is recent gestorven, wat het er allemaal niet gemakkelijker
    op maakt voor haar en de band tussen haar en haar moeder is nooit optimaal
    geweest. Dit omdat Lexi altijd al meer waarde heeft gehecht aan haar
    menselijke kant en zich liever in de mensenwereld begeeft, dan die van de
    elven. Haar moeder heeft Lexi dan ook naar Atlantis gestuurd, om haar
    dochter te beschermen tegen haarzelf en om haar te doen inzien dat ze niet
    enkel een mens is. Dat er elvenbloed door haar aderen stroomt en dat ze dus
    nooit veilig zal kunnen zijn in de mensenwereld.

    Lexi is dus met behoorlijke tegenzin in Atlantis, en is er liever niet dan wel, ware
    het niet dat ze weinig andere keus heeft dan te doen wat haar moeder haar
    opdraagt. Dit omdat haar moeder een eeuwenoude elf is en de elementaire
    energiebeheersing uitmuntend beheerst, in tegenstelling tot Lexi zelf, die ervan
    overtuigt is – en vurig hoopt – niks van haar moeder geërfd te hebben, op enkele
    uiterlijkheden na.


    ___________________________________________________________________________________________________

    Extra:
    Lexine heeft absoluut geen verstand van plantenkunde en heeft absoluut
    geen creatieve of muzikale aanleg. Ze heeft een hekel aan de natuur en aan alles wat daarbij hoort.
    Ze heeft het dus ook absoluut niet voor dieren en ook boogschieten of eender welk wapen hanteren, is niet bepaald aan haar besteedt. Ze is dus feitelijk in alles het tegenovergestelde van een typische elf. Ze verafschuwd nog net niet haar afkomst, al was ze liever een volbloed geweest dan de halfbloed die ze is.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:35 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Pfoe, de rest vul ik morgen in, aangezien ik een eeuwigheid bezig ben geweest om dus puntoortjes te geven aan m'n pics :'D Die gif was een hell of a job, maar ik ben echt tevreden met het resultaat :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik maak mijn chars morgen verder af etc ben nu te druk met oppassen


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Valkyries schreef:
    Pfoe, de rest vul ik morgen in, aangezien ik een eeuwigheid bezig ben geweest om dus puntoortjes te geven aan m'n pics :'D Die gif was een hell of a job, maar ik ben echt tevreden met het resultaat :3



    Woow heb je dat zelf gedaan?? Fucking Awesome :'D
    Welk programma gebruik je ?

    WenseKronik schreef:
    (...)


    Woow heb je dat zelf gedaan?? Fucking Awesome :'D
    Welk programma gebruik je ?

    Met photoshop ^_^
    Feitelijk is het hetzelfde als een gewone foto bewerken, hetzij dat je met zo'n gifje iedere laag apart moet bewerken, en deze gif was dus in totaal 14 lagen, dus zeg maar 14 plaatjes die achter elkaar afgespeeld worden en dus elke 14 apart bewerkt moeten worden :'D
    Vandaar dat je ook nog wel ietwat schaduwverschil ziet in het ene oor, maar goed, ik ik vond het al moeilijk genoeg om het voor elkaar te krijgen, aangezien het de eerste keer is dat ik zo'n gif op deze manier bewerk :'D
    Achja, ik steek gewoon graag m'n tijd in m'n RPG personages, al hadden die andere plaatjes zeker wel beter gekund met dat oor, maar ik ben dus redelijk moe, maar wilde het toch af hebben vandaag :3

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 21:46 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb een idee voor een kracht, maar ik ga het dus wel even voor de zekerheid hier vragen of ik hem mag gebruiken :3 Anders werk ik dat stukje weer helemaal voor niks uit in m'n wordbestandje, als het niet mag XD

    Ik zou dus graag m'n personage de volgende gave willen geven: Absorptie/kopieer kracht Ik wil er nog wel een iets andere benaming aangeven, maar dat is voor later.
    Volgens je gegeven site houdt dat het volgende in:
    De kracht om krachten van anderen te kunnen overnemen of kopiëren. Dit kan op een aantal manieren gebeuren.
    a. door de originele bezitter van de power te doden.
    b. door slechts in de aanwezigheid van die persoon te zijn
    c. door aanraking van die persoon.
    d. door hem over te nemen als hij op je gebruikt wordt.
    Een power kan gekopieerd worden of letterlijk afgenomen worden van de originele bezitter. In sommige (magische) gevallen keert de power terug naar de originele bezitter als de persoon die de powers gestolen heeft overlijd.


    Mijn personage heeft dus (nog) geen weet dat ze deze kracht bezit. Hierdoor is ze op de eerste plaats (nog) niet in staat om mensen daadwerkelijk van hun krachten te ontdoen of een kracht tijdelijk uit te schakelen. Misschien ooit over een x aantal jaar training ofzo - of wanneer ze veranderd wordt in een vamp :'D
    Feitelijk neemt ze slechts maar een klein beetje energie over, wat voor een ander dus haast niet merkbaar is, of zijn/haar kracht wordt iets zwakker. Tijdens het RPG'en kan de andere RPG'er dit effect volledig zelf bepalen met zijn personage.

    Mijn personage is ook maar in staat om de overgenomen / gekopieerde kracht tijdelijk te gebruiken. Dit hangt ook wel van de hoeveelheid energie die ze heeft afgenomen. Natuurlijk, hierin heeft ze de mogelijk om te groeien. Maar voorlopig zal het dus heel beperkt zijn. Bijvoorbeeld met iemand die pyrokinese kan en ze absorbeert zijn energie, dan is mijn personage in staat om 1 of 2 vuurballetjes te schieten en dan houdt het op.

    Haar probleem is dus ook dat elke kracht op zijn eigen manier werkt, uiteindelijk - althans, dat lijkt mij toch. Doordat ze dus op de eerste plaats haar eigen absorptiekracht niet onder controle heeft, is het nog lastiger om andermans kracht/energie onder controle te hebben. En dit veroorzaakt dus met regelmaat nog wel eens beroerde ongelukken. In het slechtste geval brandt de bibliotheek af of is een deel van het meer bevroren, mocht zie die specifieke krachten gekopieerd hebben XD

    Nahja, zoiets had ik dus in gedachten, aangezien ik dan erg kan variëren met haar krachten, ondanks dat ze maar één enkele gave heeft... Uiteindelijk, als ze geen energie heeft geabsorbeerd, of deze energie heeft opgebruikt, is ze verder aan de krachteloze kant, totdat ze weer van iemand wat energie kan absorberen. Dit ook enkel door aanraking.

    Als het mag ben ik uberhappy en anders ga ik opzoek naar iets anders.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 9:45 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”