• Een klein beetje gebaseerd op het Atlantis van Plato

    9500 v. Chr. - Atlantis, een machtig mythisch eilandenrijk, waar magische wezens met bijzondere krachten in rijkdom en vrede leefden. Iedereen die zich op wat voor manier dan ook onderscheidde van de normale mensen, kwam hierheen om te leven als een god. Maar de mensen werden bang en uiteindelijk hebben ze het immense centrum met al zijn prachtige bossen en weilanden eromheen platgebrand uit angst en jaloezie. De welvaart en arrogantie is de ondergang van het prachtige rijk geweest.

    Tegenwoordig trekken de wezens zich terug. Ze zijn vergeten door de mensheid en worden nu alleen nog maar in sprookjes en fantasieverhalen genoemd. Veilig zijn ze niet, want ontdekt worden, betekent eindigen als een wetenschappelijk proefkonijn, of erger, opgejaagd en vermoord worden. Er is één plek waar iedereen veilig is en waar je je krachten kan leren beheersen, zodat je veilig de grote wereld in trekken: Het Nieuwe Atlantis. Het is een safehouse en school, waar wezens vanaf 16 jaar kunnen beginnen met trainen om veilig de grote gevaarlijke mensenwereld in te trekken zonder ontdekt te worden.

    Wezens:
    •Elven
    Elven zijn het best te herkennen aan hun puntige oren. Dit maakt het leven in de drukke stad voor hen haast onmogelijk, maar gelukkig leven deze wezens ook liever in de natuur. Ze zijn namelijk goed met planten, hebben veel overlevingskennis en zijn van nature goede klimmers. Buiten hun puntige oren hebben ze vaak een kracht die gerelateerd is aan de natuur of kunst (hier valt ook muziek onder). Je wordt geboren als elf en minimaal één van je ouders moet dus ook een elf zijn.

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen
    Deze wezens lijken in alle opzichten een normaal mens, tot ze in aanraking met water komen. Dan krijgen ze een mooie geschubde staart, waarmee ze zich soepel en snel door het water kunnen bewegen. Zeemeerminnen kunnen krachten hebben die met water te maken hebben of met hun stem. Ze kunnen bijvoorbeeld of water verhitten, of dingen bevriezen, of het in vloeibare vorm besturen (ze kunnen geen bloedsturen) of mensen en andere wezens hypnotiseren met hun stem.

    •Halfgoden/godinnen
    Dit zijn kinderen van een mens en een Griekse god of godin. Wat uiterlijk betreft verschillen ze dus niet van gewone mensen. Ze hebben wel betere reflexen, zintuigen en hebben een kracht die te maken heeft met hun goddelijke ouder. Let op: ik wil het liefst geen kinderen met dezelfde goddelijke ouder!

    •Vampiers
    Deze wezens zijn zo niet geboren, maar zijn door een andere vampier veranderd. Ze gaan moeilijk dood en kunnen met gemak honderden jaren oud worden. Ze zijn sneller dan normale mensen en zijn vaak ook een tikkeltje sterker. De nadelen zijn dat ze van mensenbloed leven, ze in zonlicht verbranden en dus alleen ’s nachts naar buiten kunnen (de gebouwen van het schoolterein hebben speciaal glas, zodat de leerlingen binnen veilig zijn) en ze niet tegen knoflook of een houten staak in het hart kunnen. Wel hebben ze vaak een telepathische kracht, zoals gedachten lezen, illusies creëren, etc.

    •Heksen/Magiërs
    Heksen of magiërs zijn mensen met de mogelijkheid om spreuken en drankjes te creëren. Het vereist veel kennis en oefening om de juiste spreuken in combinatie met de juiste drankjes te gebruiken. Daarbij zijn heksen en magiërs krachtiger wanneer ze samen de spreuken uitspreken. Heksen en Magiërs kunnen allerlei krachten hebben wat betreft hun speciale kracht. Het is zoals bij de meeste wezens niet aan iets in het bijzonder gekoppeld.


    Rollen: Stop op meisjes, tot deze weer gelijk staan met de jongens!

    •Elven

    - Gereserveerd || Lexine Melissande Sage || Absorptie/kopieer kracht || Valkyries 1.8
    - Audrick Damian McKnight || Soort Aerokinese || Jafar 1.19
    ...

    •Zeemeerminnen/Zeemeermannen

    - Vanna Gorgina || Hydro-Thermokinese || WenseKronik 1.3
    - Nixie Lahote || Cryokinese || XLaheyX 1.3
    - Miles Luke Halter || Hypnose d.m.v. stem || MiIls 1.11
    - Mako Gorgina || Hoge stem || WenseKronik 1.12
    ...

    •Halfgoden/godinnen Vol

    - Sky Elysia O’Brien || Dochter Zeus || Electrokinese || Jafar 1.7
    - Evangelia Caligenia Berdine || Dochter Aphrodite || Hypnose d.m.v. schoonheid || Calorae 1.10
    - Gereserveerd || Katherine Anna Stavros || Dochter Poseidon || BarnOwl
    - Philip Crowe || Zoon Ares || Emotie-projectie || Castor 1.2
    - Istwan Rhodos Graaf || Zoon Hermes || Levitatie || WenseKronik 1.3
    - Isaac Morris || Zoon Hephaistos || Pyrokinese || XLaheyX 1.11

    •Vampiers

    - Noah Marie Brown || Gedachte lezen || CrazyGirlxx 1.7
    - Aiden Josh Mccloud || Mind Compulsion || Silvanaa 1.13
    ...

    •Heksen/Magiërs

    - Ruby Dayne || Inmaterialiteit || Chiroptera 1.12
    - Amy Lynn Winchester || Het hemelse oog || Silvanaa 1.13
    - Rowan Aida || Gedachte projectie || Nephele 1.10
    ...


    Invullen:
    Wezen:
    Naam:
    Leeftijd (16-22):
    Karakter (uitgebreid) :
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Kracht*:
    Geschiedenis:
    Extra:

    *Elk wezen kan één kracht bezitten (het hoeft dus niet). Bij de uitleg van wezens staat in welke richting je moet denken. Zolang dit niet nodig is, is het niet toegestaan om exact dezelfde kracht te hebben als een ander personage. Je kracht reserveren is dus handig. Hier zijn wat voorbeelden van krachten. Per wezen is het wel verschillend was mogelijk is, dus let hier goed op. Het hoeft natuurlijk niet van deze site te komen.



    Regels:
    #Er geldt een minimum van 200 woorden
    #Mary Sue’s/Gary Sue’s zijn ten strengste verboden
    #Naamveranderingen doorgeven
    #Minstens 1 keer per week reageren
    #Houd het realistisch
    #Het is verboden personages van anderen te besturen
    #Gebruik ABN
    #Vermeld boven je post altijd minimaal de naam van je personage
    #Maximaal twee personages per persoon. Twee van hetzelfde geslacht is niet toegestaan, tenzij ze in de minderheid zijn
    #Probeer soorten wezens en jongens en meisjes een beetje gelijk te houden.
    #Reserveringen blijven 48 uur staan
    #16+ is toegestaan, maar houd het netjes (en realistisch)
    #Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik er iemand voor aanwijs ivbm drukte
    #OOC tussen haakjes () {} []
    #Geen OOC ruzies, IC mag wel, dus vat dat niet persoonlijk op
    #Originaliteit wordt zeer op prijs gesteld
    #En dan het aller belangrijkste: have fun!

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 23:18 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Valkyries schreef:
    Ik heb een idee voor een kracht, maar ik ga het dus wel even voor de zekerheid hier vragen of ik hem mag gebruiken :3 Anders werk ik dat stukje weer helemaal voor niks uit in m'n wordbestandje, als het niet mag XD

    Ik zou dus graag m'n personage de volgende gave willen geven: Absorptie/kopieer kracht Ik wil er nog wel een iets andere benaming aangeven, maar dat is voor later.
    Volgens je gegeven site houdt dat het volgende in:
    De kracht om krachten van anderen te kunnen overnemen of kopiëren. Dit kan op een aantal manieren gebeuren.
    a. door de originele bezitter van de power te doden.
    b. door slechts in de aanwezigheid van die persoon te zijn
    c. door aanraking van die persoon.
    d. door hem over te nemen als hij op je gebruikt wordt.
    Een power kan gekopieerd worden of letterlijk afgenomen worden van de originele bezitter. In sommige (magische) gevallen keert de power terug naar de originele bezitter als de persoon die de powers gestolen heeft overlijd.


    Mijn personage heeft dus (nog) geen weet dat ze deze kracht bezit. Hierdoor is ze op de eerste plaats (nog) niet in staat om mensen daadwerkelijk van hun krachten te ontdoen of een kracht tijdelijk uit te schakelen. Misschien ooit over een x aantal jaar training ofzo - of wanneer ze veranderd wordt in een vamp :'D
    Feitelijk neemt ze slechts maar een klein beetje energie over, wat voor een ander dus haast niet merkbaar is, of zijn/haar kracht wordt iets zwakker. Tijdens het RPG'en kan de andere RPG'er dit effect volledig zelf bepalen met zijn personage.

    Mijn personage is ook maar in staat om de overgenomen / gekopieerde kracht tijdelijk te gebruiken. Dit hangt ook wel van de hoeveelheid energie die ze heeft afgenomen. Natuurlijk, hierin heeft ze de mogelijk om te groeien. Maar voorlopig zal het dus heel beperkt zijn. Bijvoorbeeld met iemand die pyrokinese kan en ze absorbeert zijn energie, dan is mijn personage in staat om 1 of 2 vuurballetjes te schieten en dan houdt het op.

    Haar probleem is dus ook dat elke kracht op zijn eigen manier werkt, uiteindelijk - althans, dat lijkt mij toch. Doordat ze dus op de eerste plaats haar eigen absorptiekracht niet onder controle heeft, is het nog lastiger om andermans kracht/energie onder controle te hebben. En dit veroorzaakt dus met regelmaat nog wel eens beroerde ongelukken. In het slechtste geval brandt de bibliotheek af of is een deel van het meer bevroren, mocht zie die specifieke krachten gekopieerd hebben XD

    Nahja, zoiets had ik dus in gedachten, aangezien ik dan erg kan variëren met haar krachten, ondanks dat ze maar één enkele gave heeft... Uiteindelijk, als ze geen energie heeft geabsorbeerd, of deze energie heeft opgebruikt, is ze verder aan de krachteloze kant, totdat ze weer van iemand wat energie kan absorberen. Dit ook enkel door aanraking.

    Als het mag ben ik uberhappy en anders ga ik opzoek naar iets anders.


    Maar ze is een elf toch? Want in welk opzicht heeft deze krachtdan iets te maken met de natuur of kunst?


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Maar ze is een elf toch? Want in welk opzicht heeft deze krachtdan iets te maken met de natuur of kunst?

    Ik wist niet dat het specifiek iets met de natuur te maken moest hebben... Sorry, ik had die zin over de krachten dus iets anders gelezen en geïnterpreteerd. Dat ze krachten hebben die vaak gerelateerd zijn aan de natuur en kunst, maar dat het dus niet specifiek daaraan gelinkt moet worden. Mijn fout ^_^
    Maar goed, ik heb een volgende uitleg bedacht om het dus te linken aan de natuur, en in m'n krachtenuitleg kan ik het dan hier en daar nog wel aanpassen ^_^.

    Alles in de wereld bestaat uit energie, en energie valt ook te linken aan de natuur, denk hierbij aan de vijf elementen water, vuur, aarde, wind en de ziel (al kan je hier evenzo licht of energie voor in de plaats zetten, dit verschilt voor iedereen, al komt het zo'n beetje allemaal op hetzelfde neer).
    Uiteindelijk is het enkel de energie die m'n personage absorbeert / overneemt, waaraan andermans kracht verbonden is.
    Dus uiteindelijk is er wel een onderliggende link, als je het op die manier bekijkt en haar kracht linkt aan het vijfde element.:'D
    Dat ze dus energie kan sturen en beheersen en daarmee dus ook opnemen in haar lichaam -of het zelfs iemand anders lichaam kan insturen.
    Zelf ben ik dan ook voorstander om enkel die absorptiekracht te nemen, aangezien ze met het beheersen van het vijfde element een te grote kracht gaat hebben in mijn opinie, aangezien je met energie sturen (het vijfde element beheersen) dus echt heel veel kan. Ik wil verdere powerplay voorkomen.
    Natuurlijk, omdat ze een elf is, kan ze die grote kracht wel hebben, maar dan gaat daar een hondertal jaar over (ik neem aan dat elven ook zo oud worden :'D) van training, meditatie en één worden met de natuur en dus voorlopig zit het er enkel in dat ze kleine beetjes energie (en daarmee een klein beetje kracht) van anderen kan overnemen XD
    Natuurlijk kan het dan wel gewoon benoemt worden als 'het vijfde element beheersen' - al weet m'n personage zelf dus niet dat ze dat kan en enkel weet dat ze energie kan absorberen,. Dus dat ik haar kracht binnen de rpg behoorlijk beperkt houden, met de mogelijkheid dat ze erin groeit.
    Als dat voor jou goed is, natuurlijk. Zo niet, dan ga ik gewoon verder zoeken.

    Misschien nog wel een kleine handigheid om te weten, m'n personage is inderdaad een elf, maar ze heeft dus een hekel aan de natuur, weet absoluut niks van plantenkunde en dergelijke en heeft absoluut geen creatieve feeling, ofja, ze heeft er talent en aanleg voor maar ze doet er niks mee omdat haar interesse totaal ergens anders ligt :'D
    Ze is gewoon kinda een rebel die overal tegenin gaat, die graag in de stad vertoeft en onder de mensen is. Ze heeft er zo'n beetje haar eigen kijk op, ook op het feit dat ze gewoon zo onder de mensen kan vertoeven, aangezien de mensheid besloten heeft cosplay de wereld in te helpen, en sommige mensen zelfs met plastische chirurgie puntoortjes laten maken (google it :'D).
    Vandaar dat haar kracht ook niet naar behoren werkt, omdat ze zich dus wat afkeert tegen haar 'natuur'.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Ik wist niet dat het specifiek iets met de natuur te maken moest hebben... Sorry, ik had die zin over de krachten dus iets anders gelezen en geïnterpreteerd. Dat ze krachten hebben die vaak gerelateerd zijn aan de natuur en kunst, maar dat het dus niet specifiek daaraan gelinkt moet worden. Mijn fout ^_^
    Maar goed, ik heb een volgende uitleg bedacht om het dus te linken aan de natuur, en in m'n krachtenuitleg kan ik het dan hier en daar nog wel aanpassen ^_^.

    Alles in de wereld bestaat uit energie, en energie valt ook te linken aan de natuur, denk hierbij aan de vijf elementen water, vuur, aarde, wind en de ziel (al kan je hier evenzo licht of energie voor in de plaats zetten, dit verschilt voor iedereen, al komt het zo'n beetje allemaal op hetzelfde neer).
    Uiteindelijk is het enkel de energie die m'n personage absorbeert / overneemt, waaraan andermans kracht verbonden is.
    Dus uiteindelijk is er wel een onderliggende link, als je het op die manier bekijkt en haar kracht linkt aan het vijfde element.:'D
    Dat ze dus energie kan sturen en beheersen en daarmee dus ook opnemen in haar lichaam -of het zelfs iemand anders lichaam kan insturen.
    Zelf ben ik dan ook voorstander om enkel die absorptiekracht te nemen, aangezien ze met het beheersen van het vijfde element een te grote kracht gaat hebben in mijn opinie, aangezien je met energie sturen (het vijfde element beheersen) dus echt heel veel kan. Ik wil verdere powerplay voorkomen.
    Natuurlijk, omdat ze een elf is, kan ze die grote kracht wel hebben, maar dan gaat daar een hondertal jaar over (ik neem aan dat elven ook zo oud worden :'D) van training, meditatie en één worden met de natuur en dus voorlopig zit het er enkel in dat ze kleine beetjes energie (en daarmee een klein beetje kracht) van anderen kan overnemen XD
    Natuurlijk kan het dan wel gewoon benoemt worden als 'het vijfde element beheersen' - al weet m'n personage zelf dus niet dat ze dat kan en enkel weet dat ze energie kan absorberen,. Dus dat ik haar kracht binnen de rpg behoorlijk beperkt houden, met de mogelijkheid dat ze erin groeit.
    Als dat voor jou goed is, natuurlijk. Zo niet, dan ga ik gewoon verder zoeken.

    Misschien nog wel een kleine handigheid om te weten, m'n personage is inderdaad een elf, maar ze heeft dus een hekel aan de natuur, weet absoluut niks van plantenkunde en dergelijke en heeft absoluut geen creatieve feeling, ofja, ze heeft er talent en aanleg voor maar ze doet er niks mee omdat haar interesse totaal ergens anders ligt :'D
    Ze is gewoon kinda een rebel die overal tegenin gaat, die graag in de stad vertoeft en onder de mensen is. Ze heeft er zo'n beetje haar eigen kijk op, ook op het feit dat ze gewoon zo onder de mensen kan vertoeven, aangezien de mensheid besloten heeft cosplay de wereld in te helpen, en sommige mensen zelfs met plastische chirurgie puntoortjes laten maken (google it :'D).
    Vandaar dat haar kracht ook niet naar behoren werkt, omdat ze zich dus wat afkeert tegen haar 'natuur'.


    Oké, ik keur het goed. Ik vertrouw erop dat je haar niet te krachtig maakt.


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Oké, ik keur het goed. Ik vertrouw erop dat je haar niet te krachtig maakt.

    Je maakt me nu ontzettend blij (bloos)
    En het is dus ook zeker niet m'n bedoeling om haar te krachtig te maken, want wat is daar nu leuk aan? Het is altijd leuk om je personage (en dus ook hun kracht) te zien groeien, maar uiteindelijk is er een limiet aan hun groei. En tja, ik heb een hekel een overdreven powerplay en uberkrachtige personages ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Let iedereen erop dat de rollen die op de vijfde zijn gereserveerd en nog niet zijn ingevuld, komen te vervallen om 00.00!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vul mijn personage vanavond in.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ooh kan ik nog een mannelijke Magiër reserveren?


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Bagginss schreef:
    Ooh kan ik nog een mannelijke Magiër reserveren?


    Natuurlijk. Mannelijke wezens zijn meer dan welkom c;

    Edit: Dan verander ik mijn eigen reservatie in een mannelijke vampier en hebben we van alle soorten wezens iig twee ^^

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 13:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Natuurlijk. Mannelijke wezens zijn meer dan welkom c;

    Edit: Dan verander ik mijn eigen reservatie in een mannelijke vampier en hebben we van alle soorten wezens iig twee ^^


    Oke super! Ik zal vanavond mijn rol invullen! (:


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Jafar schreef:
    Let iedereen erop dat de rollen die op de vijfde zijn gereserveerd en nog niet zijn ingevuld, komen te vervallen om 00.00!


    Ik ben bezig met Nova. Alleen is een uitgebreid innerlijk moeilijk voor mij om te maken...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WenseKronik schreef:
    Wezen: halfgod zoon van Hermes (Hermes is de zoon van Zeus en bergnimf Maia)
    Naam: Istwan Rhodos Graaf
    Leeftijd (16-22): 19
    Karakter (uitgebreid) : Istwan heeft nooit echt "harde" lessen geleerd, hij is erg meegaand in een groep maar als hij een eigen mening heeft zal hij die delen en onderbouwen. Hij vind kennis en kracht twee dingen die in perfecte harmonie moeten zijn en doet zijn best hier ook voor gezien hij niet alleen als een sport fanatiek gezien wilt worden. Hij haat oppervlakkigheid daarom ook zijn passie om te leren en te lezen. Door de jaren heen en dankzij het sporten is Istwan er achter te komen dat om hoger op te komen je moet handelen en ook listig moet zijn. Hij kan manipulatief zijn en erg listig handelen. Elke handel of deal die hij maakt moet hij er zo positief mogelijk uit komen.
    Istwan liep van kleins af aan weg en kon uren wandelen of ergens heen reizen, hij wil nog steeds de hele wereld zien en ook nu hij weet wie zijn vader is wilt hij naar de onderwereld en andere plekken toe gaan reizen. Istwan heeft door de jaren geleerd dat hard werken altijd beloond - met af en toe een beetje slinksheid - maar verder kom je alleen met doorzettingsvermogen. Als hij zich ergens tot zet, zal hij niet stoppen tot dat het hem gelukt is.
    Hij is goed in omgang, welbespraakt en daarom de perfect gentlemen, hij weet dat hij eigenlijk alleen hoeft te vertrouwen op zijn uiterlijk maar haat hypokriet zijn dus doet dit niet, maar hij weet wel hoe hij ze moet gebruiken en daarom vind hij het weer goed gezien er altijd een plan achter zit. Istwan weet hoe hij zijn charmes moet in zetten en wanneer hij kennis over kracht moet gebruiken. Hij is erg sluw en pleegt zonder blikken of blozen fraude of kan met gemak iets stelen, dit natuurlijk wel met voorzichtigheid en met de nodige handigheid.
    Istwan is heeft ondanks zijn negatieve eigenschappen toch wel positieve dingen in zijn leven. Van zijn jongere broertje - die verstandelijk beperkt is - heeft hij veel liefde geleerd, hij veranderd ook van een achterbakse sluwe hond tot in een knuffelbeertje als je hem op de juiste manier paait. Istwan verschuilt het maar op sommige momenten komt het er uit.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :


    Istwan is 1,88 en heeft meer spieren dan vet aan zijn lichaam - wat hij graag ook laat zien door shirtless te lopen. Hij heeft donker bruine haren meestal aan de zijkant korter en de rest van zijn haar omhoog, waar hij toch wel wat tijd aan besteed. Hij heeft bruine ogen.
    Istwan heeft een brede glimlach op zijn gezicht altijd.
    Zijn kleding stijl is casual maar wel goed uitgekozen, Istwan hoewel hij het niet graag toegeeft is wel lichtelijk ijdel maar hij vind dat oppervlakkig van zichzelf waardoor hij het niet toegeeft.




    Kracht*: Levitatie en super snelheid, ook heeft hij een vorm van absorptie.
    Uitleg kracht:

    Levitatie: Het vermogen om te kunnen zweven en je ook dan te kunnen voortbewegen. In een gevecht kan deze power gebruikt worden in combinatie met andere powers. Ook kan hij gebruikt worden om geruisloos een tegenstander te benaderen of je sneller voor te bewegen dan je kan rennen of om over grote objecten heen te komen. Een hogere vorm of overtreffende trap van levitatie is vliegen.
    Obsorptie: Heeft een lichte vorm van absorptie, als hij mensen aanraakt kan hij een bepaalde kracht of skill tijdelijk overnemen.
    Super snelheid: Het vermogen om je zo snel te kunnen voortbewegen, het word daarbij wel gecombineerd met een andere power (powerboost). Iemand die de power van supersnelheid kan deze power uitoefenen zonder moe te worden of last te hebben van luchtweerstand en creert ook het vermogen om over/langs muren te lopen omdat de snelheid de zwaartekracht zeg maar voor is.

    Geschiedenis:
    Istwan is opgegroeid in een dorpje in Rusland aan de Kaukasus, hij is sinds zijn jonge jaren erg fanatiek geweest in sport (speciaal met snelheid) de meeste mensen zeiden ook wel dat het wel leek of hij vloog.
    Zijn opvoeding was normaal, zijn moeder en "vader" hadden genoeg geld om hem en jongere broertje (halfbroertje dus) te verzorgen en hen dingen te geven die hun hart begeerde. Istwan en Ilaan zijn altijd het zelfde opgevoed, zijn "vader" wist dat Istwan van een andere man was, gezien hij trouwde met zijn moeder toen Istwan twee jaar oud was. Sinds zijn jeugd heeft hij Dmitri als zijn vader gezien en dat zal ook altijd zijn vader blijven.
    Istwan is vele malen sneller dan de gemiddelde mens, hierdoor kwam hij in het Olympische team van Rusland. Vanaf zijn jeugd wist hij dat hij anders was dan de meeste jongens, hij was groter en had zijn lichaam sneller ontwikkeld dan de rest. Gezien hij ouder leek dan dat hij is besloot hij een tattoo van een [ur=http://thumb10.shutterstock.com/display_pic_with_logo/840328/121759333/stock-photo-hermes-caduceus-closeup-isolated-on-white-with-clipping-path-hermes-caduceus-121759333.jpg]caduceus][/url] te nemen, gezien de meeste mensen hem af en toe wel eens Hermes noemde of een vergelijking maakte. Zijn moeder was erg trots op hem maar vond dat het tijd was om hem te vertellen wie zijn echte vader was, nadat ze dit had gedaan vertelde ze haar zoon ook direct dat hij naar Het Nieuwe Atlantis moest gaan, Dmitri en Ilaan kregen het verhaal te horen dat Istwan bij zijn vader ging wonen.
    Istwan was woedend toen hij te horen kreeg dat hij naar de "speciale school" moest, hij moest uit het team wat met pijn in zijn hart ging - hij heeft het zijn moeder nooit kunnen vergeven dat ze hem naar de school heeft gestuurd. Hij zit nu al een paar jaar op de Nieuwe Atlantis en heeft er wel zijn draai gevonden.
    Extra:
    Istwan weet niet of hij op jongens of op meisjes valt, daar twijfelt hij nog heel erg in.


    Wezen: Zeemeermin
    Naam: Vanna Gorgina
    Leeftijd (16-22): 18
    Karakter (uitgebreid) : Vanna is een eigentijdse meid die graag haar eigen pad opgaat, ze is erg nieuwsgierig en leergierig aangelegd. Van haar ouders heeft ze al van alles geleerd gezien ze allebei zeebioloog zijn. Sinds kleins af aan leert ze veel van haar omgeving, waardoor ze zelf na haar school ook zeebioloog wilt worden en daarom veel kennis wilt verwerven. Ze is een best slim meisje maar dat heeft een nadeel ze is ook een betweter - meeste tijd weet ze het ook beter, maar als ze ergens van overtuigd is dan is DAT de waarheid terwijl het soms fout kan zijn. Hier kan ze niet goed tegen.
    Ze heeft last van claustrofobie, toen ze klein was had haar broertje haar voor de grap opgesloten in de kast, haar daarna vergeten, pas uren later werd ze gevonden. Sinds die dag is ze doodsbang voor kleine ruimtes en gaat hyperventileren. Als ze zeemeermin is heeft ze daar minder last van, maar vind het alsnog niet bepaald prettig.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :
    Vanna heeft blond haar en heeft een slank postuur waar menig meisje jaloers op zou zijn, ze heeft grote zeegroene ogen, dunne neus en wat vollere lippen waarmee ze meestal een klein glimlachje op heeft. Ze heeft ooit een blinde darmontsteking gehad en heeft daar een litteken aan over gehouden, dat vind ze erg lelijk en probeert dat meestal te verbergen.






    Kracht*:Denk aan watersturen zoals bij avatar.
    Geschiedenis: Vanna is opgegroeid in Hawaï net zoals een groot deel van haar familie. Haar familie bestaat uit een lange generatie van wel bekende meerminnen. Van kleins af aan wordt ze aangetrokken tot de zee en haar ouders zijn daar heel open in geweest over wat ze was. Ze woont samen met haar ouders, broer en natuurlijk de rest van haar familie. Haar beide ouders zijn zeebiologen en van kleins af aan brengen ze haar kennis bij over de soorten vissen maar ook over verschillende zeewezens, ook haar vader heeft een tijd les gegeven op De Nieuwe Atlantis is de verschillende talen onder de waterwezens, ze heeft Atlantis onder de knie en de taal van de waternimfen.
    Haar oma leerde haar over de planten van de zee en ook hen geneeskrachtige kanten daarvan, de rest van haar familie (tantes, ooms, neven, nichten) zijn ook erg begaan met zeekennis, ze is erg trots op het verhaal dat haar overgroot moeder de bekende zeemeermin uit Denemarken is, hierna wilt ze nog steeds op vakantie gaan.
    Extra:
    Ze heeft een vriendje op Hawaï, hij is mens.


    Ze zijn beide af ;)

    [ bericht aangepast op 7 feb 2014 - 17:53 ]

    Feaser schreef:
    Wezen: Halfgodin. Vader is Poseidon.
    Naam: Nova Omi Shoore.
    Leeftijd (16-22): Nova is 17 jaar oud, en ze verjaard op de 15e van Augustus.
    Karakter (uitgebreid) : Vroeger was Nova een drukke en vrolijke meid. Ze trok zich nergens wat van aan en had veel lol. Nova was populair, had veel vrienden en kreeg goede cijfers. Dit verranderde door een gebeurtenis. Toen dit vaker gebeurde werd ze bang. Maar hoe ouder ze werd hoe erger het werd. Ze werd doodsbang voor zich zelf. Iedereen begon ze te wantrouwen en haar vrienden vonden haar gek. Nova bouwde hoge muren om zich zelf. Ze vertrouwde niemand en was op zich zelf. Op de school werd dit al ietsje beter. Hier werd ze minder bang van zichzelf, omdat ze wist dat er meer van haar soort waren. Nova werd een beetje meer haar zelf, maar niet helemaal. Nog steeds wantrouwd ze mensen erg. Maar ook was ze weer iets vrolijker, iets drukker en iets meer spraakzaam. Na een grotere tijd kreeg ze haar zelfvertrouwen terug. Als ze iets niet wilde zei ze dat meteen. En maaktte ook wel eens beledigende opmerkingen. Maar als je haar vriendin was probeerde ze je niet te kwetsen. Ze had veel voor haar vrienden over en kwam voor ze op. Haar vrienden kunnen haar vertrouwen.
    Uiterlijk (foto+beschrijving) :




    Nova haar haren zijn bruin rood. Zelf vindt ze het meer richting de rood gaan. Haar ogen zijn honing bruin met mosgroen. De ogen worden omringd met zwarte mooie wimpers. Haar lichtrode volle lippen komen mooi in combinatie met het bruin rode haar van haar. Nova is ongeveer 1 meter en 64 centimeter lang.. Haar vrouwelijke rondingen zijn erg gewoon. Nova draagt kleding die ze mooi vindt, en die ze lekker vindt zitten. In haar ogen is meestal een glinstering te vinden.
    Kracht*: Hydrokinese, oftewel water besturen. Wat erg logisch is aangezien haar vader de god van de zee is.
    Geschiedenis: Op een koude herfst dag van 14 Oktober 17 jaar terug leerde Roslynn Shoore een man kennnen. Hij zei dat hij de naam Poseidon droeg. Roslynn vond dit een rare naam maar ze trok zich er niets van aan. De 2 mensen leerden elkaar beter kennen en werden verliefd. Na een dikke maand vertelde Roslynn dat ze zwanger was, van hem. Poseidon vertelde eerlijk dat hij niet een normaal mens was. Meer wilde hij er niet over kwijt. In de 9 maanden dat Roslynn zwanger was keerde Poseidon een tijdje terug naar Olympus. En toen het meisje op 15 Augustus werd geboren keerde Poseidon. Alleen kon hij niet lang blijven. Het meisje kreeg de naam Nova. Haar tweede naam werd Omi wat water betekend in het Yorubaans. Ze kreeg ook de achternaam van haar moeder. Nova werd ouder en ouder, en ze had haar vader nooit leren kennen. Sinds de eerste dag op de middelbare school wist ze dat ze anders was dan de anderen. En niet alleen door haar ADHD en dislexie. Nova kreeg tijdens een les problemen. In eens kwam al het water uit het aquarium en zij kreeg de schuld. Aangezien dit vaker gebeurt was, ging ze het onderzoeken. En ze kwam uit bij halfgoden en godinnen. Ze vroeg haar moeder ernaar, die het in middels al wist van haar, en die bevesitgde haar vermoeden. Met mate ze ouder werd, werden de dingen erger. Ze werd bang van zich zelf. En sloot zich af. Toen ze 16 was liep ze weg van huis, omdat ze het niet aankon. Toen is ze naar haar oma gegaan, maar die is na 6 maanden overleden. In die tussen tijd was ze al 17. Nova liep weer weg en ging opzoek naar een school om haar krachten te behersen. Het Nieuwe Atlantis. Een school en een woonplek. Hier werd ze al minder bang van zich zelf.
    Extra:


    Ze is af! Of jij moet zeggen dat ze het niet is (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ze zijn beide af ;)


    Mag ik je erop wijzen dat je ene personage meerdere krachten heeft ipv één en er al iemand is met watersturen/hydrokinese. Haast alsof je de note over krachten niet gelezen hebt... Zou je dit kunnen veranderen?


    Happy Birthday my Potter!

    Feaser schreef:
    (...)

    Ze is af! Of jij moet zeggen dat ze het niet is (:


    Ze is goed c;


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ze is goed c;


    Mooii, wanneer beginnen we?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded