• Hoi mensjes :)
    Mijn vader wordt vrijdag (28 maart) 44 jaar, en ik wil hem graag een cadeau geven (want ja, dat doen kinderen nou eenmaal voor hun ouders) maar ik heb geen idee wat ik moet geven. Normaal maakte ik altijd een schilderijtje, maar daar heb ik nu echt geen tijd voor... Wat geven jullie aan jullie ouders cadeau als ze jarig zijn en hebben jullie misschien een idee wat ik voor mijn vader kan kopen?

    Alvast bedankt !

    groetjes,
    Vincie

    Edit: Ik wil graag iets origineels geven.
    Een boek of tijdschrift gaat niet lukken aangezien mijn vader niet kan lezen.
    Alcohol geven gaat ook wat lastiger, aangezien ik nog te jong ben om dat te kopen.
    Verder zijn alle ideetjes welkom :)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2014 - 17:35 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een lekker geurtje, chocola, sokken of scheermesjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Sowieso een reep chocolade. Dat vinden vaders altijd wel leuk.


    26 - 02 - '16

    Meliorism schreef:
    Sowieso een reep chocolade. Dat vinden vaders altijd wel leuk.


    Hij is de laatste tijd heel erg aangekomen en moet dus wat afvallen :') Dus ik ga geen chocolade kopen...

    Barnabas schreef:

    Een lekker geurtje, chocola, sokken of scheermesjes.

    Mijn vader gebruikt geen deo/parfum/whatever omdat zijn huid daar niet tegen kan :x

    En het is een beetje standaard... Ik wil wel iets origineels haha


    Maar bedankt voor jullie suggesties :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Een cd misschien?


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Als mijn vader jarig is regelt mijn moeder iets en andersom, dus ik heb hier niet echt ervaring mee. :'D
    Maar als ik zelf een (niet al te duur) cadeau voor mijn vader zou moeten zoeken, zou ik waarschijnlijk en reep chocola voor hem kopen, of misschien iets van chocola in de vorm van een voetbal of gitaar van de Jamin, als het iets origineler moet zijn. En gekleurde sokken, want hij draagt al zolang ik me kan herinneren alleen verschillende tinten zwarte sokken, ghehe. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien iets voor in zijn gereedschapskist?


    26 - 02 - '16

    Volbeat schreef:
    Een cd misschien?


    Dit. Of een film of boek of iets dergelijks? Ik vind zelf boeken heel leuk om te geven, maar ik weet natuurlijk niet of je vader van lezen houdt. Je kunt hem ook mee uit eten nemen, maar dat kan best duur zijn haha.
    Gefeliciteerd alvast (:

    Ik heb m'n vader vorig jaar maskertjes gegeven, speciaal voor mannen, m'n vader vind ze geweldig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heb je niet zo'n winkel in de buurt met van die random spullen? Like, ik heb een keer een ring voor mijn vader gehaald in zo'n soort winkeltje die bierflesjes kan openen. Zulke cadeau's doen het altijd goed.

    Verder ben ik niet zo pro op dit gebied. Je zou een goed boek kunnen halen, iets met een kledingstuk (zoals een grappig shirt) of mooie bloemen. Meestal maakt het niet eens uit wat je je vader of moeder geeft, zij waarderen het gebaar al heel erg.

    Alyeska schreef:
    (...)

    Dit. Of een film of boek of iets dergelijks? Ik vind zelf boeken heel leuk om te geven, maar ik weet natuurlijk niet of je vader van lezen houdt. Je kunt hem ook mee uit eten nemen, maar dat kan best duur zijn haha.
    Gefeliciteerd alvast (:



    Muziek download hij illegaal, films kijkt ie via z'n tablet en hij kan niet lezen :x
    Uit eten nemen doet mijn moeder al haha.
    Bedankt :)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Koop zo'n shirt die mensen voor de gek houdt.
    Dus een shirt met deze tekst erop: how to keep an idiot busy.' En dan volgt er een pijl of een tekst die zegt dat je de andere kant moet lezen. Maar als je de andere kant leest zegt het dus hetzelfde xp.


    -

    Gailybell schreef:
    Koop zo'n shirt die mensen voor de gek houdt.
    Dus een shirt met deze tekst erop: how to keep an idiot busy.' En dan volgt er een pijl of een tekst die zegt dat je de andere kant moet lezen. Maar als je de andere kant leest zegt het dus hetzelfde xp.


    Ooooooh dat is leuk! Waar kun je die kopen? Of kun je die alleen via internet bestellen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    ik kocht altijd cadeaubonnen voor mijn vader. of gewoon van die standaard douchepakketen.

    Ik vind het elk jaar ook weer lastig om iets voor zijn verjaardag te verzinnen. Maar aangezien hij die van mij dit jaar vergeten was, hoef ik dit jaar ook geen moeite te doen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Een abonnement op een tijdschrijt of een (mannen)tijdschriftenpakket, een fotolijstje met leuke foto's, een tegoedbon voor wat dan ook.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik heb mijn vader een keertje een boekje gegeven met allerlei soorten koffie erin die hij zou kunnen maken, aangezien hij heel veel koffie drinkt :Y)


    -